Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Alcatraz

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Beszélgetés / Milyen telefonod van?
« Dátum: 2016. Május 03. - 09:16:48 »
iPhone 5S 16gb :)

3
Általános / Szerverek
« Dátum: 2015. Augusztus 10. - 19:30:31 »
SAMP: sehol
MTA: FFS ( [N\'C]#Tristan. néven találtok meg )
\"8.png\"

4
RP/RPG kérések / Jármű-Jármű összekötés
« Dátum: 2015. Július 14. - 10:40:03 »
Utánanéztem, és ezt kaptam: http://pro-pawn.ru/showthread.php?11329-AttachVehicleToVehicle
Nem sokat értettem belőle(mivel orosz)de a kódot azért bemásolom.
 

//by Seregamil
native IsValidVehicle(vehicleid);
new vehicleAttached[ MAX_VEHICLES ] = { INVALID_VEHICLE_ID, ... };
new vehicleTimer[ MAX_VEHICLES ] ;
stock AttachVehicleToVehicle( vehicleid, to_vehicleid, Float: offsetX, Float: offsetY, Float: offsetZ, Float: offsetA, time = 100 ) {
    if( !IsValidVehicle( vehicleid ) || !IsValidVehicle( to_vehicleid ) )
        return INVALID_VEHICLE_ID ;
    if( vehicleAttached[ vehicleid ] != INVALID_VEHICLE_ID )
        return INVALID_VEHICLE_ID ;
       
    vehicleAttached[ vehicleid ] = to_vehicleid ;
    vehicleTimer[ vehicleid ] = SetTimerEx( \"updateVehiclesWithAttach\", time, false, \"iiffffi\", vehicleid, to_vehicleid, offsetX, offsetY, offsetZ, offsetA, time );
    return vehicleid ;
}
stock DeAttachVehicle( vehicleid ) {
    vehicleAttached[ vehicleid ] = INVALID_VEHICLE_ID ;
    KillTimer( vehicleTimer[ vehicleid ] );
}
forward updateVehiclesWithAttach( vehicleid, to_vehicleid, Float: offsetX, Float: offsetY, Float: offsetZ, Float: offsetA, time ) ;
public updateVehiclesWithAttach( vehicleid, to_vehicleid, Float: offsetX, Float: offsetY, Float: offsetZ, Float: offsetA, time ) {
    if( !IsValidVehicle( vehicleid ) || !IsValidVehicle( to_vehicleid ) )
        return ;
    new Float: x, Float: y, Float: z, Float: a ;
   
    GetVehiclePos( to_vehicleid, x, y, z );
    GetVehicleZAngle( to_vehicleid, a );
    SetVehiclePos( vehicleid, x + offsetX, y + offsetY, z + offsetZ );
    SetVehicleZAngle( vehicleid, a );
    vehicleTimer[ vehicleid ] = SetTimerEx( \"updateVehiclesWithAttach\", time, false, \"iifffi\", vehicleid, to_vehicleid, offsetX, offsetY, offsetZ, offsetA, time );

 


AttachVehicleToVehicle( vehicleid, to_vehicleid, Float: offsetX, Float: offsetY, Float: offsetZ, Float: offsetA, time = 100 )
DeAttachVehicle( vehicleid )

 
\"347839be01e244708a7926a262255411.png\"
(Nem teszteltem!)

5
Kérdések, Segítség / Intel vagy AMD processzor?
« Dátum: 2015. Június 29. - 09:36:39 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1435524045\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54882\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Intel, mást nem írok, felesleges.
 

[/quote]

6
Képek / Videók / GTA Artwork
« Dátum: 2015. Április 24. - 08:46:12 »
\"P3081003.JPG\"

7
Beszélgetés / SAMP Fórum 2010
« Dátum: 2015. Április 21. - 14:14:48 »
Sziasztok,a tegnap ráleltem egy hasznos weboldalra,a WayBack Machinera ami archiválja a (fontosabb) weboldalakat.
Aki kiváncsi lenne,hogy milyen is volt a sampfórum (kb.) 4,5 évvel ezelőtt: http://web.archive.org/web/20101102152508/http://sampforum.hu/
A régi atw-s sampfórum: http://web.archive.org/web/20100623010845/http://hun-sa-mp-forum.atw.hu/


bár nem tölti be a fórum témát(nálam),de attól még érdemes megnézni :)

8
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...
« Dátum: 2015. Április 16. - 18:06:24 »
Ryan Davis

9
Segítségkérés / Textdrawba pénz,szint(pont) lekérdezés,hogyan?
« Dátum: 2015. Április 13. - 08:44:31 »
Szia,ez a script szerintem fog segiteni :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=42697

10
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. Április 12. - 22:05:06 »
Igaz,el is felejtettem.Kösz Andriis :)

11
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. Április 12. - 21:42:29 »
Szép estét,lehetséges az, hogy van egy parancs,ami nullázza a játékos pontját,de egy másik paranccsal visszakapja a nullázás előtti pontját?(Szerver restart nélkül,pl. egy minigame idejéig legyen 0 a játékos pontja,és a kilépése után visszakapja az eredeti pontját)
Elképzelés:
 
CMD:asd(playerid, params[])
{
new scorecucc = GetPlayerScore(playerid);
return 1;
}
CMD:asd2(playerid, params[])
{
SetPlayerScore(playerid, scorecucc);
return 1;
}

 
Gondoltam arra,hogy valahova lementem a játékos pontját,majd onnan lekérem,de nincs ennél könnyebb megoldás?

12
Grafikai Munkák/Logók / YT banner készítést vállalok
« Dátum: 2015. Április 12. - 21:29:37 »
Nagyon tetszenek,kaphatnék egy olyat mint a 2. Tristan(fent) Presents(lent) felirattal?  :D

13
Archívum / Cool RPG ~Egy elpusztíthatatlan közösség~
« Dátum: 2015. Március 31. - 11:37:31 »
5 napba telt letölteni a módot és átírni benne a szerver nevét?


és a készítők nevét kiszedni :)

14
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. December 21. - 23:01:58 »
Mi történik ha 150km/h-val -kanyarban- felhúzzuk a kéziféket?
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141221/ets_www.kepfeltoltes.hu_.gif[/img]
:D

15
RP/RPG kérések / Alap Goudlyne RPG Kérése
« Dátum: 2014. December 20. - 08:35:51 »
A mód már rég nem publikus..

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal