Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Johnny178

Oldalak: [1] 2
1
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2019. Január 11. - 23:01:44 »
Idézetet írta: grove4l date=1547228946


   
      Töröld a témát.
   


Törlöm miután te törölted  a szervered. A 0.3DL semmit sem ér, nincs szabad kéz, majd mehet a folyamatos update.??
 
 
 
\"received-810083092667065.jpg\"

2
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2019. Január 09. - 11:46:25 »
Idézetet írta: Ben date=1547014929


   
      hogy az anyámba néz ki a hudon a pénz sávja xd
   


Igen ez nekem is b#@.ssza a szemem, de amint arra is lesz időnk javítani fogjuk. :) 

3
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2019. Január 08. - 21:10:58 »
Szintén újabb modolt frissítéseink:\"15649599683_2063271293708.png\"\"237sa_mp_009.png\"\"743sa_mp_010.png\"\"735sa_mp_011.png\"\"577sa_mp_013.png\"

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Angel Pine Szerelőtelep
« Dátum: 2019. Január 07. - 20:53:44 »
Sziasztok!
Ez a mappom,pár hónappal ezelőtt készült el,egy barátommal neki vágtunk egy Angel Pinei projektbe,amit végül nem tudtunk véghez vinni mert mindkettőnk elfoglalt volt.
Így publikálásra kívánom ezt a szerelőtelepet.
Használjátok egészséggel!
Elkészítési idő: 1,5 óra
Képek:\"734szerel_337_1_tn.jpg\"\"400szerel_337_2_tn.jpg\"\"971szerel_337_3_tn.jpg\"\"773szerel_337_4_tn.jpg\"\"330szerel_337_5_tn.jpg\"\"965szerel_337_6.png\"\"118szerel_337_7.png\"
MAP:

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18548, -1560.6719, -2728.3984, 47.7422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18549, -1621.5547, -2692.0156, 47.7422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18550, -1606.3828, -2713.8438, 50.6875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1522, -1562.5234, -2732.1406, 47.7266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, -1610.6172, -2721.0000, 47.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18283, -1621.5547, -2692.0156, 47.7422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18284, -1606.3828, -2713.8438, 50.6875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, -1607.3047, -2716.6016, 47.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, -1603.9922, -2712.2031, 47.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1686, -1600.6719, -2707.8047, 47.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18282, -1560.6719, -2728.3984, 47.7422, 0.25);
CreateObject(10831, -1533.79980, -2755.59961, 52.50000,   0.00000, 0.00000, 236.74400);
CreateObject(2957, -1522.09998, -2762.80005, 49.20000,   0.00000, 270.00000, 57.25000);
CreateObject(2957, -1522.09961, -2762.79980, 51.80010,   0.00000, 270.00000, 56.49700);
CreateObject(4058, -1556.79980, -2729.59961, 17.13000,   0.00000, 0.00000, 325.99200);
CreateObject(2991, -1529.90002, -2772.60010, 48.20000,   0.00000, 0.00000, 57.00000);
CreateObject(2991, -1529.90002, -2772.60010, 49.50000,   0.00000, 0.00000, 56.99700);
CreateObject(2991, -1529.90002, -2772.60010, 50.80000,   0.00000, 0.00000, 56.99700);
CreateObject(1431, -1529.80005, -2772.19995, 52.00000,   0.00000, 0.00000, 44.00000);
CreateObject(925, -1528.00000, -2770.10010, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 56.99700);
CreateObject(930, -1528.50000, -2770.50000, 50.10000,   0.00000, 0.00000, 55.99700);
CreateObject(2567, -1536.80005, -2769.00000, 49.50000,   0.00000, 0.00000, 326.00000);
CreateObject(3633, -1532.09998, -2772.50000, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3633, -1533.30005, -2771.80005, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 344.00000);
CreateObject(3633, -1534.50000, -2771.19995, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 320.00000);
CreateObject(3632, -1532.19995, -2771.60010, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1327, -1535.80005, -2771.00000, 52.40000,   0.00000, 0.00000, 236.00000);
CreateObject(1327, -1539.09998, -2768.80005, 52.60000,   0.00000, 0.00000, 235.99200);
CreateObject(1327, -1537.50000, -2769.89990, 52.40000,   0.00000, 0.00000, 235.99699);
CreateObject(1299, -1527.19995, -2768.00000, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1265, -1540.40002, -2767.69995, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1264, -1540.80005, -2766.69995, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1236, -1542.40002, -2765.80005, 48.20000,   0.00000, 0.00000, 148.00000);
CreateObject(2670, -1540.19995, -2766.10010, 47.60000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2671, -1540.30005, -2767.30005, 47.60000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(922, -1545.70020, -2763.89941, 48.40000,   0.00000, 0.00000, 326.49701);
CreateObject(976, -1557.40002, -2743.19995, 0.00000,   0.00000, 0.00000, 56.99700);
CreateObject(973, -1559.19995, -2790.69995, 0.00000,   0.00000, 0.00000, 144.74500);
CreateObject(973, -1557.50000, -2784.89990, 0.00000,   0.00000, 0.00000, 118.99800);
CreateObject(983, -1553.40002, -2742.89990, 48.20000,   0.00000, 0.00000, 56.00000);
CreateObject(983, -1548.09961, -2746.50000, 48.20000,   0.00000, 0.00000, 55.74200);
CreateObject(983, -1558.69995, -2739.30005, 48.20000,   0.00000, 0.00000, 55.99700);
CreateObject(1251, -1556.00000, -2744.79980, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 55.99700);
CreateObject(1251, -1556.50000, -2746.29980, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 261.99600);
CreateObject(1251, -1554.79980, -2743.79980, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 31.99800);
CreateObject(1251, -1561.59998, -2741.00000, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 55.99700);
CreateObject(1251, -1547.40039, -2742.09961, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 55.99200);
CreateObject(1251, -1552.90002, -2738.39990, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 55.99700);
CreateObject(1251, -1553.90002, -2739.50000, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 211.99600);
CreateObject(1251, -1552.40002, -2737.00000, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 79.99500);
CreateObject(2942, -1552.30005, -2757.89990, 48.20000,   0.00000, 0.00000, 238.00000);
CreateObject(14826, -1549.30005, -2757.39990, 48.30000,   0.00000, 0.00000, 255.75000);
CreateObject(1437, -1524.69995, -2765.30005, 47.50000,   0.00000, 358.00000, 234.00000);
CreateObject(2690, -1516.90002, -2750.10010, 50.10000,   0.00000, 0.00000, 346.00000);
CreateObject(1231, -1632.70020, -2717.00000, 50.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1231, -1615.19995, -2682.39990, 50.60000,   0.00000, 0.00000, 58.00000);
CreateObject(4058, -1586.40002, -2750.50000, -218.80000,   0.00000, 0.00000, 326.00000);
CreateObject(4058, -1643.69995, -2682.89990, 17.50000,   0.00000, 0.00000, 225.99699);
CreateObject(17951, -1629.59998, -2700.00000, 47.30000,   0.00000, 290.00000, 315.00000);
CreateObject(17951, -1628.59998, -2701.30005, -98.00000,   0.00000, 287.99600, 317.99500);
CreateObject(983, -1616.90002, -2684.60010, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 316.00000);
CreateObject(983, -1626.40002, -2694.39990, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 314.50000);
CreateObject(983, -1621.29980, -2689.20020, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 316.74899);
CreateObject(983, -1625.70020, -2693.70020, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 314.49500);
CreateObject(983, -1635.09998, -2703.39990, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 315.24500);
CreateObject(983, -1654.30005, -2674.39990, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 315.74500);
CreateObject(983, -1643.30005, -2707.19995, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 45.75000);
CreateObject(983, -1647.90002, -2702.80005, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 45.99700);
CreateObject(983, -1652.50000, -2698.30005, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 45.99400);
CreateObject(983, -1657.09998, -2693.80005, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 45.99400);
CreateObject(983, -1663.19995, -2688.00000, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 45.99400);
CreateObject(983, -1661.70020, -2689.39941, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 45.99400);
CreateObject(983, -1638.79980, -2707.20020, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 315.74200);
CreateObject(983, -1663.20020, -2683.50000, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 315.74200);
CreateObject(983, -1658.80005, -2678.89990, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 315.74500);
CreateObject(1251, -1647.59998, -2690.39990, -0.60000,   0.00000, 0.00000, 45.74200);
CreateObject(1231, -1641.00000, -2708.89990, 50.60000,   0.00000, 0.00000, 57.99700);
CreateObject(1231, -1652.50000, -2673.09961, 50.60000,   0.00000, 0.00000, 57.99700);
CreateObject(1231, -1665.00000, -2685.79980, 50.60000,   0.00000, 0.00000, 57.99700);
CreateObject(988, -1547.09998, -2750.60010, 44.90000,   0.00000, 0.00000, 235.00000);
CreateObject(988, -1544.19995, -2745.89990, 44.90000,   0.00000, 0.00000, 234.99500);
CreateObject(14680, -1523.50000, -2764.80005, 54.80000,   0.00000, 0.00000, 326.00000);
CreateObject(14680, -1518.09998, -2749.50000, 6.20000,   0.00000, 0.00000, 330.00000);
CreateObject(941, -1526.80005, -2753.00000, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 326.00000);
CreateObject(10282, -1521.50000, -2751.69995, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 237.50000);
CreateObject(11393, -1535.59998, -2779.89990, 0.00000,   0.00000, 0.00000, 145.50000);
CreateObject(2395, -1520.79980, -2747.59961, 50.20000,   0.00000, 0.00000, 325.99701);
CreateObject(4100, -1536.40002, -2730.39990, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 273.50000);
CreateObject(4100, -1563.69995, -2712.50000, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 290.25000);
CreateObject(4100, -1547.00000, -2722.00000, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 291.24799);
CreateObject(4100, -1527.80005, -2740.19995, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(4100, -1555.69995, -2717.10010, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 290.24799);
CreateObject(11292, -1574.69995, -2708.19995, 49.00000,   0.00000, 0.00000, 328.00000);
CreateObject(4100, -1581.90002, -2699.50000, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 276.25000);
CreateObject(4100, -1623.90002, -2718.00000, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 282.99799);
CreateObject(4100, -1607.09998, -2691.89990, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 308.24799);
CreateObject(4100, -1593.59998, -2694.00000, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 314.24799);
CreateObject(4100, -1615.00000, -2683.89990, 49.20000,   0.00000, 0.00000, 238.24300);
CreateObject(4100, -1531.90002, -2776.69995, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 196.24300);
CreateObject(4100, -1612.90002, -2726.19995, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 282.99701);
CreateObject(4100, -1550.40002, -2772.39990, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 285.49701);
CreateObject(4100, -1602.00000, -2734.39941, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 282.99701);
CreateObject(4100, -1591.00000, -2742.59961, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 282.99701);
CreateObject(4100, -1580.09961, -2750.89941, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 282.99701);
CreateObject(4100, -1541.19995, -2778.50000, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 287.74701);
CreateObject(4100, -1569.80005, -2758.50000, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 283.99600);
CreateObject(4100, -1558.69995, -2766.50000, 48.70000,   0.00000, 0.00000, 283.99500);
CreateObject(2048, -1575.90002, -2709.39990, 48.60000,   0.00000, 0.00000, 328.00000);
CreateObject(955, -1574.50000, -2710.69995, 47.80000,   0.00000, 0.00000, 330.00000);
CreateObject(956, -1573.40002, -2711.30005, 47.80000,   0.00000, 0.00000, 330.75000);
CreateObject(1008, -1527.19995, -2752.69995, 48.50000,   0.00000, 0.00000, 338.00000);
CreateObject(1003, -1526.59998, -2753.30005, 48.40000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1000, -1527.90002, -2769.39990, 49.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1001, -1527.59998, -2766.39990, 48.20000,   0.00000, 42.25000, 157.00000);
CreateObject(1025, -1525.19995, -2753.39990, 48.00000,   0.00000, 341.25000, 0.00000);
CreateObject(1073, -1519.30005, -2758.00000, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 144.00000);
CreateObject(1074, -1518.69995, -2757.19995, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 148.00000);
CreateObject(1075, -1528.30005, -2768.80005, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 147.99699);
CreateObject(1076, -1530.09998, -2770.60010, 48.00000,   0.00000, 336.00000, 151.99600);
CreateObject(1077, -1530.59998, -2771.69995, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 153.99899);
CreateObject(1078, -1523.40002, -2764.50000, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 146.99600);
CreateObject(1079, -1519.69995, -2758.89990, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 147.99699);
CreateObject(1080, -1528.90002, -2769.69995, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 155.99500);
CreateObject(1083, -1524.80005, -2766.69995, 48.00000,   0.00000, 0.00000, 145.99699);
CreateObject(1115, -1517.59998, -2755.80005, 49.90000,   0.00000, 0.00000, 60.00000);
CreateObject(1116, -1516.69995, -2754.39990, 50.00000,   0.00000, 0.00000, 57.25000);
CreateObject(1117, -1516.80005, -2754.50000, 49.80000,   0.00000, 0.00000, 59.00000);
CreateObject(1141, -1520.09998, -2748.00000, 51.70000,   0.00000, 0.00000, 333.99500);
CreateObject(1149, -1518.00000, -2749.30005, 52.90000,   0.00000, 0.00000, 327.99500);
CreateObject(1153, -1525.30005, -2767.69995, 52.60000,   0.00000, 0.00000, 54.00000);
CreateObject(1155, -1524.69995, -2766.80005, 53.30000,   0.00000, 0.00000, 56.00000);
CreateObject(1238, -1526.59998, -2767.60010, 49.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1366, -1629.00000, -2716.89990, 48.30000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1778, -1547.80005, -2762.39990, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1712, -1570.80005, -2709.00000, 47.80000,   0.00000, 0.00000, 238.00000);
CreateObject(2311, -1572.80005, -2709.39990, 47.80000,   0.00000, 0.00000, 54.00000);
CreateObject(2094, -1577.40002, -2705.69995, 47.80000,   0.00000, 0.00000, 330.00000);
CreateObject(2094, -1575.69995, -2706.69995, 47.80000,   0.00000, 0.00000, 329.99600);
CreateObject(2843, -1571.50000, -2709.50000, 48.30000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2844, -1571.59998, -2709.89990, 48.30000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2845, -1572.90002, -2708.69995, 48.30000,   0.00000, 0.00000, 300.00000);
CreateObject(2846, -1575.69995, -2707.19995, 47.80000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1486, -1574.59998, -2706.19995, 48.90000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1487, -1572.59998, -2709.60010, 48.50000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1487, -1572.90002, -2709.60010, 48.50000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1487, -1572.79980, -2709.20020, 48.50000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1487, -1572.59998, -2708.50000, 48.50000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1487, -1572.09961, -2708.00000, 48.50000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1510, -1572.80005, -2708.80005, 48.30000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1546, -1572.50000, -2708.80005, 48.40000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1665, -1572.90002, -2709.10010, 48.30000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1951, -1575.90002, -2705.39990, 49.00000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1661, -1636.19995, -2668.19995, -58.60000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1492, -1577.90002, -2708.10010, 47.20000,   0.00000, 0.00000, 200.00000);
CreateObject(1810, -1578.69995, -2709.00000, 47.50000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1231, -1561.50000, -2737.30005, 50.30000,   0.00000, 0.00000, 55.50000);
CreateObject(10281, -1546.50000, -2748.00000, 55.80000,   0.00000, 344.00000, 233.50000);
CreateObject(19817, -1522.39819, -2750.42651, 46.23820,   0.00000, 0.00000, 236.00000);

 

5
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2019. Január 05. - 22:28:41 »
Sziasztok kedves Fórumozók!
Lassacskán,de haladunk elég szépen már a kutya scripttel is.
Hamarosan nyitás! ;) 
Még van alkalmatok leadernek és adminnak jelentkezni a fórumon! :) 
Szerver IP: 92.42.45.234:7844
\"88349515818_5220696983124.jpg\"

6
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2018. December 27. - 14:40:13 »
Idézetet írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ date=1545915821


   
      Ha mar a weboldal is lopott a szerver milyen lehet?
   


Szia kedved Webster! 
 
Nem tudom miről beszélsz, miért volna lopott a Weboldalunk? 
 
Tegnap lett létrehozva és jelenleg még fejlesztés alatt áll, ugyan úgy a szerver is. 
 
Se a szerver se a weboldal nem lopott! 
 
Esetleg az irigység beszél belőled. 
 
További szép napot kívánok! 
 
 
 
Idézetet írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ date=1545915821


   
      Ha mar a weboldal is lopott a szerver milyen lehet?
   

Idézetet írta: Johnny178 date=1534873570


   
       
   


 

7
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2018. December 25. - 23:10:07 »
Idézetet írta: sza23 date=1545744608


   
      \"BUaFRNt.png\"
   
   
      Haladunk csak lassan időhiány és Jézusmegszületése miatt! Boldog Karácsonyt! :)
   
   
      A szerveren idejüket nem sajnálva segédkeznek Daniel Connors, RicoJohnny, Max1RoluXDavid Backer, Steven Smith, Györgyfi97, Csabee. Nagy köszönet nekik, hogy velünk vannak és  mindvégig kitartottak a nehéz időkben! Hamarosan jelentkezünk.  
   
   
                                  
   
   
                                                                          
   


(FENT IS FRISSÍTVE!) 
 
Sziasztok! Első sorban én is kellemes ünnepeket szeretnék kívánni! 
 
Weboldal: http://fusioncountry.tk
 
Szerver IP címe: 92.42.45.234:7844
 
Mostantól Facebookon is elérhetőek vagyunk, követhettek minket ott is. 
 
https://m.facebook.com/FusionCountry-Role-Play-2309171742648155/

8
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2018. November 16. - 18:31:23 »
Idézetet írta: skyLine date=1541435447


   
      Lesz még itt valami?
   


Lesz igen, hamarosan tudok szolgálni pár képpel és videóval az új frissítésekről. 

9
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2018. Augusztus 22. - 10:28:10 »
Idézetet írta: Ben 3 date=1534922897


   
      ez a börtön egy igazi édenkert a sivatag közepén, itt zöld a fű és kék az ég, plusz megszeded magad bányászként
   
   
      a BESZERETNÉNK mutatni az még mindig \"szeretnénk bemutatni\"
   
   
      az oké hogy 0-ról van kezdve
   
   
      a textdraw csúnya, 2010es fun szerverek jutnak eszembe
   
   
      a rendszerek jók csak sajnálom az erőfeszítést amit tettetek érte, nem sok jövője lesz
   


Kedves Ben3 köszönjük a kritikát, szerintem ugyan mindegy hogy hogyan írtam \"BESZERETNÉK mutatni\" vagy \"SZERETNÉNK BEMUTATNI\" egy kutya, na de ha neked csúnya a Textdraw arról mi már nem tehetünk és arról sem hogy 2010 es FUN szerver jut eszedbe.
Szerintem nem felesleges erőfeszítés, mert eddig a szervernek több éven keresztül csak jó híre volt és voltak playerjeink is. Ha eddig nagy jövője volt a SZERVERNEK, most is az lesz.
Ajánlom ha megnyitunk majd nézz körül a szerveren és garantálom tetszeni fog rajta minden.
 Üdv!

10
Hamarosan nyíló szerverek / Fusion Role Play 2008-2019
« Dátum: 2018. Augusztus 21. - 19:46:10 »
Sziasztok kedves volt/jövőben lévő játékosaink!
Hamarosan újra nyitja a Fusion Role Play kapuit!
Sok szerettel várunk mindenkit majd a szerverre!
Pár ízelitő a szerverünkről videóban: 
Sivatagi börtön: https://www.youtube.com/watch?v=fMK5ckLIHpU
Pár alap dolog a szerverről: https://www.youtube.com/watch?v=-HbzXfdHQA0
Anno bétai MAP verziónkról egy kisebb körbe vezetés: https://www.youtube.com/watch?v=6psshI5FCn8&t=86s
Új MAPunkról szintén egy kisebb körbe vezetés: https://www.youtube.com/watch?v=ELBgIw__OPo&t=31s
A modolt járműveinkről egy kisebb bemutató amit mindenki lát ha fel telepíti a PATCHet:) https://www.youtube.com/watch?v=FGyoKBGHUQE
Mód pack telepítése: https://www.youtube.com/watch?v=_y7etHsoY9o

 
≡  Rendszereink
 
 
 
1# Regisztráció és Bejelentkezés: A szerverre való regisztráció 4 lépésből áll, amelyben megadjuk karakterünk jelszavát, nemét, korát és származását. A bejelentkezés IP cím felismerésével történik, azaz, ha a rendszer felismeri a karakteren legutóbb belépett IP címet, akkor nem kell bejelentkeznünk.
 
2# Inventory: A táskádat a \'/taska\' parancsal hozhatod elő, melyben kategorizálva vannak a dolgok, ilyen például az iratok, kulcsok, tárgyak.
 
3# Járművek: A szerveren a járművek 3 csoportra osztódnak: Munka, frakció és civil járművek. Maximum 4 saját járműved lehet. A csomagtartó használata a \'/csomagtarto\' parancsal elérhető. Vásárláskor 2 kulcsot kapunk, amelyet át is adhatunk játékos társainknak, ezzel ők is betudják inditani a kocsit. 2 fajta járművet is vásárolhatunk, új és használt járművet, az útobbi olcsóbb de javításra szorul.
 
4# Házak, hotelek: 3 fajta házat lehet vásárolni kicsi közepes és nagy, a házaknak van elérhető szekrény. A szerveren 5 darab hotel található, melyek napra bérelhetők. Ha a házadban szeretnél felébredni az \'/otthon\' parancsot kell beirnod. Ha házad és hoteled is van, akkor a beállíthatod, melyikben szeretnél ébredni. Ha csak hotelt vettél nem kell állítanod semmit, automatikusan ott fogsz ébredni.
 
5# Munkák és fizetések: A szerveren a fizetés 5 óránként érkezik a bankba, az 5 óra online játékidőnek kell lennie. Csak akkor kapsz fizetést ha van házad vagy hoteled. Alap munkákat a városházán lehet felvenni, frakció felvétel jelentkezési lap benyújtással történik.
 
6# Fegyverek és a halál rendszer: Alap fegyvereket lehet venni a fegyverboltban, ha van fegyverengedélyed. Illegális fegyvereket lehet készíteni, hozzávalókat a kukás munkával lehet szerezni, 30% az esély rá, hogy találsz valamilyen alkatrészt vagy plasztikot, plasztik a c4 előállításához szükséges. Fegyvereket hoz a repülő is 19:14-kor, érkezik minden illegális szervnek egy üzenet. A leggyorsabb viszi a fegyvert és a drogot. Halálunkkor egy hulla keletkezik ahol meghaltunk, ezt a rendőrök illetve a mentősök tudják felszedni, minket pedig a korházba dob a rendszer és 4 percet kell várnunk. Ha letelt a kezelési idő a korház elé spawnol a rendszer.
 
7# Sebzés rendszer: A fegyverek különböző sebzéseket okoznak, ha lábon lőnek animba esünk, és csak elsősegély dobozzal, vagy mentősök segítségével élhetjük túl. Ha fejbe lőnek azonnali halált halunk. Ha a gyomrunkat Shotgun vagy Deagle golyó találja el hátraesünk.
 
8# Bútor rendszer: A szerveren bárhová elhelyezhető bútor, akár a kertbe, akár a házba. Mivel a házunkat üresen kapjuk vételkor, így magunk kell berendeznünk. Lehetőségünk van bútorokat venni a bútorboltban.
 
9# Boltok, bizniszek: A szerveren találhatóak boltok, ezeket nem lehet megvásárolni, valamint bizniszek. A bizniszt tetszés szerint szabályozhatjuk: Nevet, belépőárat, itallistát, ételeket stbb.
 
10# Bankrablás és széf rablás: A bankrablás 4 folyamatból áll: Hekkelés, zár fúrása, zár robbantása, és fiókok fúrása, a hekkeléshez szükségünk van egy laptopra. A bank áramgenerátoránál megkezdhetjük a kamerák hekkelését, ha ez nem tesszük meg, akkor az első fúrásnál a riasztó bekapcsol. A fúráshoz szükségünk van egy nagyteljesítményű fúrógépre és egy plazmavágóra. A bank robbantásához szükségünk van még c4-re is, amit illegális szervek tudnak készíteni. Széf rablásához szintén egy nagyteljesítményű fúrógépre van szükségünk, de próbálkozhatunk zár feltöréssel is.
 
11# Telefonálás: Lehetőségünk van mobilt vásárolni, ezt a műszaki boltban tudjuk beszerezni. Tudunk tárcsázni, sms-t küldeni, ha nem tudunk egy számot, a telefonkönyből kinézhetjük.
 
12# Jármű felszereltség: A járműveket el lehet lopni (illegális szervezetek számára), ezért a szerelő be tud építeni GPS-t, zárszerkezetet, valamint a kocsiba szerelhető hidraulika és dísztárcsa is.
 
≡  Legális frakciók
 
1# El Quebrados Rendőr-Főkapitányság
 
2# Las Payasadas Mentőszolgálat
 
3# FusionFM rádió
 
4# Fixline autószervíz 
 
5# Hivatal
 
6# 6x6 Taxi
stbb..
≡  Illegális szervezetek

 
1# La Cosa Nostra
 
2# 135 Piru Blood\'z
 
3# Harmony Oaks Crips
stbb..

 
≡  Reméljük el nyerte a tetszésedet! :)
 
Azt tudnotok kell hogy egy kisebb \"vita\" miatt zártunk be egy kisebb időre, de ez megoldódott és így újra nyitunk. :) 
Facebook oldalunk: https://m.facebook.com/FusionCountry-Role-Play-2309171742648155/
 
A szerver IP címe: 92.42.45.234:7844A szerver Fórum oldala: http://fusioncountry.tk
A szerver TS3 IP Címe: Hamarosan
A szerver YouTube csatornája:  https://www.youtube.com/channel/UCBerHk_624G3hrHzPDzYfvA
Hamarosan nyitás ne felejtsd el!
Üdv John Corleone! Magyarország harmadik legnagyobb szervere! ~Fusion Role Play 2008-2019~

 
Egy örökké elő közönség. 

11
Archívum / FusionRPG ~ \'The World in broad angle\'
« Dátum: 2017. Január 21. - 19:15:22 »
Nem hinném hogy valaha is mondtam hogy én egy Goudlyne módot fogok editelni isten ments :)

12
Archívum / FusionRPG ~ \'The World in broad angle\'
« Dátum: 2017. Január 21. - 18:36:05 »
Goudlyne módba sosem volt a kezem és abban nem is lesz a kutyám jobbat hány attól..
Ennyit erről hogy nem jó módot publikáltam..
Akkor nem idegeskednél ennyit tesa :D

13
Archívum / FusionRPG ~ \'The World in broad angle\'
« Dátum: 2017. Január 21. - 16:09:52 »
Szia! Ezt rosszul tudod rég óta tag vagyok itt a fórumon csak ez egy új profil mert az előzőt el felejtettem na de ez most mind1 :D
Én bele tudok mert nem szeretek olyanokkal együtt dolgozni aki sokkal fiatalabb mint én és úgy beszél velem mint a kutyával nem adja meg a tiszteletet. :D 
Meg hadd publikáljam már azt a modot amiben benne a kezem légyszíves ne keljen már engedélyt kérnem ezért :D 
Nem bosszút állok csak publikáltam a modot hogy más is hadd használja jószívű vagyok :D

 

14
Archívum / FusionRPG ~ \'The World in broad angle\'
« Dátum: 2017. Január 19. - 23:43:12 »
Még egy Ui:. :D  Használjátok sok egészséggel a módot igazi Fusion Role Play Tulajdonos(John Corleone)

15
Archívum / FusionRPG ~ \'The World in broad angle\'
« Dátum: 2017. Január 19. - 21:36:56 »
A mód letölthető az alábbi linken: https://www.samp-mta-dev.cf/oldal.php?nev=samp (Fusion By: Max)
Beleegyeztem a publikálásba ha egy admin figyelme felkelne arra hogy bele e lett egyezve.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal