Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Extasy449
1
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 14:08:41 »
format(testestring1, sizeof(testestring1), \"~y~K¾rd¾s 1:~w~ %s\", Kerdesek[randkerdes[playerid][0]][0]); format(testestring2, sizeof(testestring2), \"~y~K¾rd¾s 2:~w~ %s\", Kerdesek[randkerdes[playerid][1]][0]); format(testestring3, sizeof(testestring3), \"~y~K¾rd¾s 3:~w~ %s\", Kerdesek[randkerdes[playerid][2]][0]); format(testestring4, sizeof(testestring4), \"~y~K¾rd¾s 4:~w~ %s\", Kerdesek[randkerdes[playerid][3]][0]); format(testestring5, sizeof(testestring5), \"~y~K¾rd¾s 5:~w~ %s\", Kerdesek[randkerdes[playerid][4]][0]); format(testestring6, sizeof(testestring6), \"~y~K¾rd¾s 6:~w~ %s\", Kerdesek[randkerdes[playerid][5]][0]); format(testestring7, sizeof(testestring7), \"~y~K¾rd¾s 7:~w~ %s\", Kerdesek[randkerdes[playerid][6]][0]); format(testestring8, sizeof(testestring8), \"~y~K¾rd¾s 8:~w~ %s\", Kerdesek[randkerdes[playerid][7]][0]); Ezt csináltam és mindegyik kérdésnek a legelsõt hozta ki a 31-bõl :\'( :@ :mistrust: E: kihagytam egy részt, msotmár mûködik:D Nagyon köszönöm, megy a +, nagyon sokat segítettél:)
2
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 11:39:19 »
Hú rendben köszönöm, megpróbálom megcsinálni:D E: most ebben azt nem értem, hogy hol fogom hozzárendelni a szöveget, és melyik változót kell használnom, hogy a játékosnak meg is jelenítsem
3
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 19:50:58 »
8 változót hoztam létre(ask1, ask2...), mivel 8 kérdést szeretnék csinálni és mindegyiket az elõre leírt kérdésekbõl véletlenszerûen megadni.
4
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 14:28:12 »
Nagyon köszönöm! Végre kiírja. Most az elsõ üzenet mindig random úgy ahogy annak történnie is kell, viszont a többi 7 mindig ugyanazt az elsõ üzenetet adja ki. Itt egy példa, ez a 2. üzenet: new rand2 = random(sizeof(Kerdesek)); switch(rand2) { case 0: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 1) return ask2[playerid] = 1; case 1: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 2) return ask2[playerid] = 2; case 2: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 3) return ask2[playerid] = 3; case 3: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 4) return ask2[playerid] = 4; case 4: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 5) return ask2[playerid] = 5; case 5: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 6) return ask2[playerid] = 6; case 6: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 7) return ask2[playerid] = 7; case 7: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != return ask2[playerid] = 8; case 8: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 9) return ask2[playerid] = 9; case 9: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 10) return ask2[playerid] = 10; case 10: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 11) return ask2[playerid] = 11; case 11: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 12) return ask2[playerid] = 12; case 12: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 13) return ask2[playerid] = 13; case 13: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 14) return ask2[playerid] = 14; case 14: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 15) return ask2[playerid] = 15; case 15: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 16) return ask2[playerid] = 16; case 16: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 17) return ask2[playerid] = 17; case 17: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 18) return ask2[playerid] = 18; case 18: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 19) return ask2[playerid] = 19; case 19: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 20) return ask2[playerid] = 20; case 20: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 21) return ask2[playerid] = 21; case 21: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 22) return ask2[playerid] = 22; case 22: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 23) return ask2[playerid] = 23; case 23: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 24) return ask2[playerid] = 24; case 24: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 25) return ask2[playerid] = 25; case 25: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 26) return ask2[playerid] = 26; case 26: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 27) return ask2[playerid] = 27; case 27: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 28) return ask2[playerid] = 28; case 28: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 29) return ask2[playerid] = 29; case 29: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 30) return ask2[playerid] = 30; case 30: if(ask1[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 31) return ask2[playerid] = 31; }
5
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 12:23:16 »
Az [1] azt jelzi, hogy az elsõt használja, azaz a szöveget, mivel így épül fel(igaz/hamis állítás és így akarom hozzá rendelni a választ, hogy késõbb tudjam használni(nem tudom hogy így jó lesz-e, javíts ki ha nem)): new Kerdesek[][][] = { {\"A szerveren megengedett az MG\", false}, {...} };
6
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 11:48:14 »
Sziasztok! Van egy random kérdés választós scriptem, ami textdrawra adja ki a random kiválasztott szöveget: SetTimerEx(\"testtimer\", 3000, false, \"i\", playerid); new rand1 = random(sizeof(Kerdesek)); switch(rand1) { case 0: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 1) return ask1[playerid] = 1; case 1: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 2) return ask1[playerid] = 2; case 2: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 3) return ask1[playerid] = 3; case 3: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 4) return ask1[playerid] = 4; case 4: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 5) return ask1[playerid] = 5; case 5: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 6) return ask1[playerid] = 6; case 6: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 7) return ask1[playerid] = 7; case 7: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != return ask1[playerid] = 8; case 8: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 9) return ask1[playerid] = 9; case 9: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 10) return ask1[playerid] = 10; case 10: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 11) return ask1[playerid] = 11; case 11: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 12) return ask1[playerid] = 12; case 12: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 13) return ask1[playerid] = 13; case 13: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 14) return ask1[playerid] = 14; case 14: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 15) return ask1[playerid] = 15; case 15: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 16) return ask1[playerid] = 16; case 16: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 17) return ask1[playerid] = 17; case 17: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 18) return ask1[playerid] = 18; case 18: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 19) return ask1[playerid] = 19; case 19: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 20) return ask1[playerid] = 20; case 20: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 21) return ask1[playerid] = 21; case 21: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 22) return ask1[playerid] = 22; case 22: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 23) return ask1[playerid] = 23; case 23: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 24) return ask1[playerid] = 24; case 24: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 25) return ask1[playerid] = 25; case 25: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 26) return ask1[playerid] = 26; case 26: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 27) return ask1[playerid] = 27; case 27: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 28) return ask1[playerid] = 28; case 28: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 29) return ask1[playerid] = 29; case 29: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 30) return ask1[playerid] = 30; case 30: if(ask2[playerid] || ask3[playerid] || ask4[playerid] || ask5[playerid] || ask6[playerid] || ask7[playerid] || ask8[playerid] != 31) return ask1[playerid] = 31; } public testtimer(playerid) { new testestring1[150]; format(testestring1, sizeof(testestring1), \"~y~K¾rd¾s 1:~w~ %s\", Kerdesek[ask1[playerid]][1]); TextDrawSetString(Text:Textdraw88[playerid], testestring1); } A probléma annyi, hogy módosítja a textdrawot, de nem a szövegre, hanem mintha nem lenne ott semmi. Mi lehet a probléma?
7
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 14:51:31 »
Rendben, köszönöm. Egyébként nem mûködik nekem valamiért ez az strfind-os dolog. Pl van az h a számokra keres rá és ha van kiírja a hibaüzenetet: if(strfind(inputtext, \"0\") || strfind(inputtext, \"1\") || strfind(inputtext, \"2\") || strfind(inputtext, \"3\") || strfind(inputtext, \"4\") || strfind(inputtext, \"5\") || strfind(inputtext, \"6\") || strfind(inputtext, \"7\") || strfind(inputtext, \"8\") || strfind(inputtext, \"9\")) De valamiért mindig kiírja a hibaüzenetét, m akkor is ha csak egy \'a\' betût írok be:/
8
« Dátum: 2013. augusztus 11. - 00:43:13 »
Rendben, köszönöm a válaszokat Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 11. - 11:11:17 )
else if(strfind(inputtext, \"\'\", true) || strfind(inputtext, \"~\", true) || strfind(inputtext, \"§\", true) || strfind(inputtext, \"·\", true) || strfind(inputtext, \"+\", true) || strfind(inputtext, \"^\", true) || strfind(inputtext, \"!\", true) || strfind(inputtext, \"¢\", true) || strfind(inputtext, \"%\", true) || strfind(inputtext, \"°\", true) || strfind(inputtext, \"/\", true) || strfind(inputtext, \"²\", true) || strfind(inputtext, \"ÿ\", true) || strfind(inputtext, \"(\", true) || strfind(inputtext, \")\", true) || strfind(inputtext, \"´\", true) || strfind(inputtext, \"½\", true) || strfind(inputtext, \"¨\", true) || strfind(inputtext, \"¸\", true) || strfind(inputtext, \"\\\", true) || strfind(inputtext, \"|\", true) || strfind(inputtext, \"÷\", true) || strfind(inputtext, \"×\", true) || strfind(inputtext, \"ä\", true) || strfind(inputtext, \"ð\", true) || strfind(inputtext, \"Ð\", true) || strfind(inputtext, \"[\", true) || strfind(inputtext, \"]\", true) || strfind(inputtext, \"³\", true) || strfind(inputtext, \"£\", true) || strfind(inputtext, \"$\", true) || strfind(inputtext, \"ß\", true) || strfind(inputtext, \"¤\", true) || strfind(inputtext, \"<\", true) || strfind(inputtext, \">\", true) || strfind(inputtext, \"#\", true) || strfind(inputtext, \"&\", true) || strfind(inputtext, \"@\", true) || strfind(inputtext, \"{\", true) || strfind(inputtext, \"}\", true) || strfind(inputtext, \",\", true) || strfind(inputtext, \"?\", true)) (4375) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\" (4375) : error 029: invalid expression, assumed zero (4375) : warning 215: expression has no effect (4375) : error 001: expected token: \";\", but found \"×\" (4375) : fatal error 107: too many error messages on one line 4375. sor: strfind(inputtext, \"¸\", true) || strfind(inputtext, \"\\\", true) || strfind(inputtext, \"|\", true) || strfind(inputtext, \"÷\", true) || strfind(inputtext, \"×\", true) || strfind(inputtext, \"ä\", true) || strfind(inputtext, \"ð\", true) || strfind(inputtext, \"Ð\", true) || strfind(inputtext, \"[\", true) || Valami ötlet?
9
« Dátum: 2013. augusztus 10. - 20:27:55 »
Na pont ez miatt. Ugyebár nagyon sok speciális karakter létezik a vesszõkön át a pontoktól a zárójelig mindenféle kriksz-kraksz és h ne kelljen midnent leirni akarom azt, hogy megadom neki az abc betûit valahol és ha azoktól másfajta karaktert talál az inputtext.ben írja ki a hibát
10
« Dátum: 2013. augusztus 10. - 09:20:07 »
public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(strcmp(name, \"PnIs\", true)) return Ban(playerid); return 1; }
11
« Dátum: 2013. augusztus 10. - 09:02:43 »
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy hogy oldjam azt meg, hogy egy dialogban az inputtext csakis az angol ABC betûibõl állhat, máskülönben hibát ír ki?
12
« Dátum: 2013. június 21. - 16:26:15 »
Rendben, köszönöm.
13
« Dátum: 2013. június 21. - 09:17:32 »
Hát rendben, köszönöm Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 21. - 09:19:03 )
És mondjuk az lehetséges lenne, hogy csinálok egy üres .ini fájlt, és ezt megnyitom y_ini-vel és úgy írok bele. Ez mehetne, nem?
14
« Dátum: 2013. június 21. - 08:46:49 »
Itt ilyeneket nem igen találok. Lehet rosszul fogalmaztam. Úgy gondoltam, hogy megnyitok egy új jegyzettömböt, csinálok bele sorokat pl. pénz, páncél; majd ezt elmentem egy .ini fájlként. Ezt a fájlt megnyitva az elõzõleg kézzel beleírt paramétereket módosítom y_inivel.
15
« Dátum: 2013. június 20. - 22:56:22 »
Sziasztok! Y_ini-t használok fájl olvasásra és írásra. Úgy tudom, hogy a y_ini csak olyan paraméterekkel tud dolgozni egy fájlon belül, amit õ maga hozott létre. Abban kérném a segítségeteket, hogy az megoldható-e valahogy, és ha igen hogyan, hogy én hozok létre egy fájlt, és abba én írok bele paramétereket(pl. tagok = , penz = stb.), és ezután ezeket módosítom y_inivel?
|