Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Szily88

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
1
Munkaerő keresése / Tesztelőket keresünk - RevCore
« Dátum: 2017. április 06. - 09:08:48 »
Ment PM!

2
Idézetet írta: DEFEATER date=1490298118


   
      Ki írta ezt a témát ha szabad tudni?
   


Nem tudom miért lényeges ez számodra,hogy ki irta..
 
A logót egyik barátom készitette,a témát meg én formáztam át.

3
Frissített téma.

4
Lehet zárni.

5
Idézetet írta: Memphis date=1489420879


   
      A fizetést hogy kell elképzelni ? Paypal ? Utalod, vagy feladod postán ?
   


paypal vagy utalás,de inkább az utolsó.

6
Idézetet írta: daemoN1876 date=1489420354


   
      És ez neked, hogy lenne kifizetődő? Minden munkálatot csak fizetsz ugyebár mert te nem nagyon értesz valamihez. + ott a szerver bérlése is. Csak egy indokot miért kezdenél bele egy szerverbe?! Csak hogy világos legyen a téma. Gondolom ez a kifizetés úgy lenne, hogy írjátok meg a módót küldjétek el aztán \"fizetek\".
   


Nem úgy van,ahogy te mondod azt.
 
MIért kell beleszólni,hogyha nem tudod miről van szó?
 
Igenis fizetek,akár előre is.
 
Hol éri meg nekem?ott hogy szeretnék összehozni egy szervert,ahol játszhat az ember normális körülmények között.illetve sok új ötletem van,amit megszeretnék valósitani.

7
Idézetet írta: Ben date=1489410729


   
      Szóval nem értesz semmihez, csupán tulaj akarsz lenni.
   


Nem épp igy fogalmaznám meg.
 
Alap szinten értek a pawnohoz.

8



\"78ChBAL.png\"
 




A hamarosan nyíló RED COUNTY ROLE PLAY játékszerver társakat keres!
 



Játékszerverünk egy teljesen nulláról írt játékmódra fog alapulni, melynek célja egy játszható, hibamentes, kreatív játéktér biztosítása a magyar SA:MP játékosok számára.
 
Hogy mire is van pontosan szükségünk?
 

  •    Egy webfejlesztőre


  •    Egy mapperre


Természetesen a teljesített munkáért pénzbeli juttatást biztosítunk, az elvégzett munka függvényében - bővebb információkért keressetek fel.
 



A jelentkezővel szemben felállított elvárások
 



Természetesen, a megfelelő, gyors, és gördülékeny munkavégzés, és haladás érdekében a jelentkezőkkel szemben néhány elvárást állítottunk fel, melyeknek örülnénk ha a jelentkező megfelelne.
 

  •    Maximális odafigyelés munkavégzés közben


  •    Maximális együttműködés a csapat többi tagjával


  •    Kreatív munkavégzés


  •    Könnyű elérhetőség, gyors válaszidő


  •    Megfelelő kommunikációskészség


  •    Megfelelő napi szintű aktivitás


  •    A csapat iránti kölcsönös bizalom, tisztelet


  •    Referencia *





Elérhetőség
 



További információkkal a munkavégzés feltételeivel, részleteivel, valamint a pénzbeli juttatásokkal kapcsolatban privát üzenet formájában, vagy pedig az általam inkább preferált valósidejű Facebook beszélgetés formájában tájékozódhattok.
 




9
Játékok / Survival játékot tudtok?
« Dátum: 2015. december 01. - 08:09:57 »
Köszönöm!

10
Játékok / Survival játékot tudtok?
« Dátum: 2015. november 30. - 13:31:38 »
Köszönöm!

11
Játékok / Survival játékot tudtok?
« Dátum: 2015. november 30. - 10:03:20 »
Üdv.
Azt szeretném kérdezni,hogy tudtok valami survival játékot?pl.The Walking Dead filmhez hasonlót,ami le lehet ingyen tölteni :D

12
Általános / Van-e még egy jó RP szeró?
« Dátum: 2015. november 23. - 15:19:38 »
Üdv.
Azt szeretném kérdezni,hogy valaki tud egy jó RP szerót SAMP-on,ahol van átlag 10-30 játékos és normális a közösség..

13
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. november 17. - 19:13:27 »
Minden a legfrisebb és mégse---..
Mindenütt 0-át ir az Object....-nál amit mondtál hogy nézzek meg..mindegyik helyen ahol kéne legyen a mapp 0-át ir..

14
Szkript kérések / Regisztráció
« Dátum: 2013. november 17. - 18:35:11 »
//Szily88 FreeRoam modeja
//Includek
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
//Definíciók
#define FEHER -1
#define regisztracio 0
#define bejelentkezes 1
#define HIBA 0xFF0000FF
#define COLOR_GREY 0x375FFFFF
#define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFF9900AA
#define COLOR_BLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define msg SendClientMessage
#define MSG SendClientMessage
//Enum
enum JatekosAdatok
{
Szint,
Penz,
Vip,
}
//Változók-Forwardok
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Belepve[MAX_PLAYERS];
new Text:kep;
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok];
new Text:infovonal[MAX_PLAYERS];
new szFormat[500];
new levels[][50]=
{
\"Játékos\", // 0
\"Tanuló Admin\", // 1
\"Haladó Admin\", // 2
\"Admin Segéd\", // 3
\"Fõ Admin\", // 4
\"Tulajdonos\" // 5
};
 
forward Mentes(playerid);
new tMentes[MAX_PLAYERS];
 
forward ObjectBetoltes(playerid);
new tObjectBetoltes[MAX_PLAYERS];
forward Frissites(playerid);
new tFrissites[MAX_PLAYERS];
forward KickTimer(playerid);
forward rcteszt();
forward rctesztend();
new Text:Textdraw0;
new timer;
new bool:offrcteszt;
new c_szoveg[128];
new szoveg[][] =
{
\"gh15sSwkTj\",\"tuQty59m?a\",\"15ksrTcvH-\",\"wMnF438Q9X\",\"jAA18LJÕxí\",\"LhrmVqhY82\",\"krnHtKsdP5\",\"áLszTVxp194\",\"kduIV57ÁxQ\"
};
 
#pragma unused ret_memcpy
 
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Stunt/Drift/Fun/Dm/Minigame\");//Mod neve
//Skinek
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 24, 80, 30, 490, 0, 0);
AddPlayerClass(19, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 24, 80, 30, 490, 0, 0);
AddPlayerClass(23, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 24, 80, 30, 490, 0, 0);
AddPlayerClass(217, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 24, 80, 30, 490, 0, 0);
AddPlayerClass(250, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 24, 80, 30, 490, 0, 0);
AddPlayerClass(152, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 24, 80, 30, 490, 0, 0);
//Reakcioteszt
timer = SetTimer(\"rcteszt\",300000,true);
Textdraw0 = TextDrawCreate(150.000000, 369.000000, \"~g~Reakció Teszt 5 perc múlva indul\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.380000, 2.200000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
   TextDrawHideForPlayer(playerid, kep);//Textdraw eltünik
SetPlayerPos(playerid,-189.6404,1871.9185,114.7639);//Skin választó
   SetPlayerFacingAngle(playerid,329.7662);
   SetPlayerCameraPos(playerid,-186.0368,1878.3163,114.8847);
   SetPlayerCameraLookAt(playerid,-188.0862,1874.8647,114.8335);//Skin választó vége
   /*
//Menti az accot...
new file[256];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
new string[256];
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
}*/
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   new udvozlouzenet[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(udvozlouzenet,128,\"%s Csatlakozott a [FreeRoam]Party szerverre!\",nev);
SendClientMessageToAll(0xFF0000FF,udvozlouzenet);
//Zene
   PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"https://sites.google.com/site/alapwses/zene/epsilon36.mp3\");
//Háttér
   kep = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc2:loadsc2\");
   TextDrawBackgroundColor(kep, 255);
   TextDrawFont(kep, 4);
   TextDrawLetterSize(kep, 0.500000, 1.000000);
   TextDrawColor(kep,-1);
   TextDrawSetOutline(kep, 0);
   TextDrawSetProportional(kep, 1);
   TextDrawSetShadow(kep, 1);
   TextDrawUseBox(kep, 1);
   TextDrawBoxColor(kep, 255);
   TextDrawTextSize(kep, 641.000000, 448.000000);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, kep);
//Infovonal..Also sarok
   infovonal[playerid] = TextDrawCreate(0.0, 0.0, \"x\");
   TextDrawUseBox(infovonal[playerid], 1);
   TextDrawColor(infovonal[playerid], 0x33CCFFAA);
   TextDrawBoxColor(infovonal[playerid], 0x33CCFFAA);
TextDrawSetOutline(infovonal[playerid], 1);
TextDrawBackgroundColor(infovonal[playerid], 0xFF3366FF);
TextDrawFont(infovonal[playerid], 2);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
//Elköszöntõ
   new elkoszono[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(elkoszono,128,\"%s Lecsatlakozott a szerverrõl!\",nev);
   SendClientMessageToAll(0x00FFFFFF,elkoszono);//Elköszöntõ vége
new file[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
if(fexist(file) && Belepve[playerid]== 1)
{
    dini_IntSet(file,\"Szint\",JatekosInfo[playerid][szint]);
    dini_IntSet(file,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][Penz]);
}
Belepve[playerid]=0;
JatekosInfo[playerid][szint]= 0;
JatekosInfo[playerid][Penz]= 0;
printf(\"%s kilépett.\",nev);
KillTimer(tMentes[playerid]);
KillTimer(tObjectBetoltes[playerid]);
KillTimer(tFrissites[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, infovonal[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   //Menti az accot...
new file[256];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
new string[256];
if(!fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
   SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xFFFFFFFF, 80.0, 9000);
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
 
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if (dialogid == regisztracio)
{
 if(response)
 {
    new file[128];
    new string[128];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    if(strlen(inputtext) == 0)
{
      format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
      return 0;
}
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
if(!fexist(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file, \"Antibug\",0);
      dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file,\"Szint\", 0);
      dini_IntSet(file,\"Penz\", 0);
      dini_IntSet(file,\"Vip\", 0);
      format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      printf(\"%s regisztrált a szerverre!\",nev);
   }
   else
   {
      format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
   }
}
}
if(dialogid == bejelentkezes)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
           GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
      ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      return 0;
   }
   format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
   if(fexist(file))
   {
            new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszo\");
          if(udb_hash(inputtext) == jelszo)
      {
         Belepve[playerid] = 1;
         ResetPlayerMoney(playerid);
         JatekosInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\");
         JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\");
         JatekosInfo[playerid][Vip] = dini_IntSet(file,\"Vip\");
         tMentes[playerid] = SetTimerEx(\"Mentes\",60000,true,\"i\",playerid);
         tFrissites[playerid] = SetTimerEx(\"Frissites\",60000,true,\"i\",playerid);
         TextDrawShowForPlayer(playerid,infovonal[playerid]);
         new szoveg1[128];
         format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Név: $s | Szint: %i\",nev,JatekosInfo[playerid][szint]);
         TextDrawSetString(infovonal[playerid],szoveg1);
      }
              else
      {
          SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Rossz jelszó!\");
           printf(\"%s bejelentkezése sikertelen volt.\", nev);
           Kick(playerid);
      }
   }
}
else
{
    Kick(playerid);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public Mentes(playerid)
{
new file[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
if(fexist(file) && Belepve[playerid] == 1)
{
    dini_IntSet(file,\"Szint\",JatekosInfo[playerid][szint]);
    dini_IntSet(file,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][Penz]);
    dini_IntSet(file,\"Vip\",JatekosInfo[playerid][Vip]);
}
}
public ObjectBetoltes(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,true);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Objectek betöltve!\");
}
 
stock ObjectBetoltese(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid,false);
   tObjectBetoltes[playerid] = SetTimerEx(\"ObjectBetoltes\",3000,false,\"i\",playerid);
   GameTextForPlayer(playerid, \"Object betöltése...\", 3000, 0);
}
public Frissites(playerid)
{
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
new szoveg2[128];
format(szoveg2,sizeof(szoveg2),\"Név: %s | Szint: %d\",nev,JatekosInfo[playerid][szint]);
TextDrawSetString(infovonal[playerid],szoveg2);
}
//Parancsok
//Admin rendszer parancsok(by Aldo and Szily88)
CMD:setlevel(playerid,params[])
{
//JatekosInfo[playerid][szint]=5; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 5ös Admin!\");
new id, szint;
if(sscanf(params, \"ui\", id, szint)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat : /setlevel [Játékos ID] [szint]\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos!\");
else {
JatekosInfo[playerid][szint]= szint;
new adat[128];
format(adat,sizeof(adat),\"Új Admin szintet kaptál!: %d - %s!\",szint,levels[szint]);
SendClientMessage(id,COLOR_RED,adat);
}
return 1;
}
CMD:asay(playerid,params[])
{
  JatekosInfo[playerid][szint]=1; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 1es Admin!\");
  {
      new szoveg[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /asay [ Szöveg ]\");
format(szFormat,sizeof szFormat,\"{ccff00}[Admin]{FFFFFF}%s\",szoveg);
SendClientMessageToAll(-1,szFormat);
  }
  return 1;
}
CMD:jetpack(playerid)
{
JatekosInfo[playerid][szint]=1; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 1es Admin!\");
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
msg(playerid,COLOR_RED,\"JetPack sikeresen lekérve!\");
}
   return 1;
}
CMD:giveweapon(playerid,params[])
{
JatekosInfo[playerid][szint]=2; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 2es Admin!\");
{
    new id,weapon,ammo;
    if(sscanf(params,\"udd\",id,weapon,ammo)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat:/giveweapon [iD] [Weapon ID] [Töltény]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos!\");
if(weapon == 38 ||weapon == 39 || weapon == 40 || weapon == 36 ||  weapon == 35 ||weapon == 18 ||weapon == 16 ) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Tiltott fegyvert akartál adni!Meglett akadályozva!\");
GivePlayerWeapon(id,weapon,ammo);
MSG(playerid,COLOR_RED,\"Kaptál egy %s-t egy Admintól!\",weapon);
}
   return 1;
}
CMD:agoto(playerid,params[])
{
JatekosInfo[playerid][szint]=2; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 2es Admin!\");
{
    new id,Float:x,Float:y,Float:z;
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /agoto [Játékos ID]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerPos(id,x,y,z);
SetPlayerPos(playerid,x+3,y,z);
MSG(playerid,COLOR_RED,\"Sikeresen odateleportáltál %s-hez/hoz!\",id);
}
   return 1;
}
CMD:get(playerid,params[])
{
JatekosInfo[playerid][szint]=3; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 3as Admin!\");
{
    new id,Float:x,Float:y,Float:z;
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /get [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerPos(id,x+3,y,z);
MSG(playerid,COLOR_RED,\"Sikeresen magadhoz teleportáltad %s-t!\",id);
}
   return 1;
}
CMD:god(playerid)
{
JatekosInfo[playerid][szint]=4; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 4es Admin!\");
{
    if(GetPVarInt(playerid,\"GOD\") == 0)
    {
        SetPVarInt(playerid,\"GOD\",1);
        SetPlayerHealth(playerid,9999999999);
    }
    else if(GetPVarInt(playerid,\"GOD\") == 1)
    {
        SetPVarInt(playerid,\"GOD\",0);
        SetPlayerHealth(playerid,100);
    }
}
   return 1;
}
CMD:kick(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 3)
{
    if(JatekosInfo[playerid][szint] >= 1)
    {
        new id,indok[128];
        if(sscanf(params,\"us\",id,indok))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /kick [Player ID] [indok]\");
        if(IsPlayerConnected(id))
        {
        new neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
        new string[256];
        format(string,sizeof(string),\"%s kirúgta %s-t. Indok: %s\",nev,neve,indok);
        SendClientMessageToAll(-1,string);
        printf(string);
      UjKick(id);
   }
   else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"A játékos nem online!\");
    }
    else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy 3-as szintû admin!\");
}
else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
CMD:ban(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
    if(JatekosInfo[playerid][szint] >= 4)
    {
        new id,indok[128];
        if(sscanf(params,\"us\",id,indok))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /ban [Player ID] [indok]\");
        if(IsPlayerConnected(id))
        {
        new neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
        new string[256];
        format(string,sizeof(string),\"%s kitiltotta %s-t. Indok: %s\",nev,neve,indok);
        SendClientMessageToAll(-1,string);
        printf(string);
      UjBan(id);
   }
   else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"A játékos nem online!\");
    }
    else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy 4-es szintû admin!\");
}
else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
stock UjKick(playerid)
{
SetTimerEx(\"KickTimer\",1000,false,\"u\",playerid);
}
stock UjBan(playerid)
{
SetTimerEx(\"BanTimer\",1000,false,\"u\",playerid);
}
public KickTimer(playerid)
{
Kick(playerid);
}
public BanTimer(playerid)
{
Ban(playerid);
}
//VIP rendszer parancsok(by Aldo)
CMD:setvip(playerid,params[])
{
JatekosInfo[playerid][szint]=5; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 5ös Admin!\");
{
new id,lvl;
if(sscanf(params,\"ud\",id,lvl)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /setvip [iD] [szint]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos\");
if(lvl < 0 ||lvl > 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rossz Szint[0-3]!\");
format(szFormat,sizeof szFormat,\"Egy Admin átállította valaki V.I.P szintjét:%d-ra/re!\",lvl);
SendClientMessageToAll(-1,szFormat);
JatekosInfo[playerid][Vip]=lvl;
}
   return 1;
}
CMD:vipjetpack(playerid)
{
JatekosInfo[playerid][Vip]=1; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 1es V.I.P!\");
{
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
msg(playerid,COLOR_RED,\"JetPack sikeresen lekérve!\");
}
   return 1;
}
CMD:healme(playerid)
{
JatekosInfo[playerid][Vip]=2; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 2es V.I.P!\");
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
msg(playerid,COLOR_RED,\"Feltöltötted az életedet!\");
}
   return 1;
}
CMD:armourme(playerid)
{
JatekosInfo[playerid][Vip]=2; return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy 2es V.I.P!\");
{
SetPlayerArmour(playerid,100);
msg(playerid,COLOR_RED,\"Feltöltötted a páncélodat!\");
}
   return 1;
}
//Parancsok
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
       {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
       {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
       {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
       {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
       {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
       {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
       {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
       {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
       {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
       {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
       {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
       {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
       {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
       {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},{\"Utility Trailer\"}
};
#pragma tabsize 0
CMD:v(playerid, params[]) {
new Index;
   new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
   new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
   new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
   if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFBB00AA, \"Használat: /v [modellid/jármunév] [szín1] [szín2]\");
   new car, string[128], colour1, colour2;
   if(!IsNumeric(tmp)) car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
   else car = strval(tmp);
   if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: Nincs ilyen jármu!\");
   if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
   if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
   if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
   new Float:X,Float:Y,Float:Z;
   new Float:Angle,int1;
   new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
   GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
   int1 = GetPlayerInterior(playerid);
   SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
   LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
   PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
   PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
   format(string, sizeof(string), \"Jármu sikeresen lekérve! {FFBB00}Név: %s {FFFFFF}| {00FF00}Modell ID: %d {FFFFFF}| {FFFF00}Szín1: %d, Szín2: %d.\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
   return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33FF, string);
}
CMD:afk(playerid,params[])
{
    new pName[30];
    new string[256];
    GetPlayerName(playerid, pName, 30);
    format(string, 280, \"%s AFK-ba lepett!\", pName);
    SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
    TogglePlayerControllable(playerid,false);
    SetPlayerHealth(playerid,999);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
    return 1;
}
CMD:back(playerid,params[])
{
    new pName[30];
    new string[256];
    GetPlayerName(playerid, pName, 30);
    format(string, 280, \"%s visszatért!\", pName);
    SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
    TogglePlayerControllable(playerid,true);
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
    return 1;
}
 
stock IsNumeric(string[]) {
       for (new i = 0, j = strlen(string);     i < j; i++) {
               if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0;
       }
       return 1;
}
stock GetVehicleModelIDFromName(vname[]) {
       for(new i = 0; i < 211; i++) {
               if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 ) return i + 400;
       }
       return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 17. - 18:36:30 )

Ott van benne a regisztráció amit én készitettem..parancsokba már aldooo segitett...De a reg meg bejelentkezés rendszert én készitettem..

15
Segítségkérés / Objectek..
« Dátum: 2013. november 17. - 18:23:02 »
SA-MP a legfrissebb
Streamer a legfrisebb
streamer.inc legfrisebb
sscanf-ot nem kapom...
Hiába nyomom nem jön be semmi

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal