Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dragonflash11

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Segítségkérés / Shader manipuláció
« Dátum: 2018. Július 11. - 18:10:20 »
Üdv! Régebben elég jól beleástam magam a lua nyelv szépségeibe, viszont egy időre félre kellett tennem, viszont most újra van időm, úgyhogy kedvem is támadt ezt elővenni. 
 
Nos akkoriban nem igen foglalkoztam úgy különösebben a shaderekkel, ezért is gondoltam, hogy átnézem, hogyan működnek miket lehet velük kihozni etc. Még nagyon kezdetlegesen néztem csak át és lehet a problémám is tök alapvető, csak én kezdőként nem jövök rá.. 
 
Szóval adott egy shader: 
 

// BlurIntense = 4.5
// ColorDivider = 17
 
texture screenSource;
float2 UVSize;
float BlurIntense;
float ColorDivider;
sampler TextureSampler = sampler_state
{
    Texture = <screenSource>;
MinFilter = Linear;
    MagFilter = Linear;
    MipFilter = Linear;
    AddressU = Wrap;
    AddressV = Wrap;
};
static const float2 poisson[16] =
{
        float2(-0.326212f, -0.40581f),
        float2(-0.840144f, -0.07358f),
        float2(-0.695914f, 0.457137f),
        float2(-0.203345f, 0.620716f),
        float2(0.96234f, -0.194983f),
        float2(0.473434f, -0.480026f),
        float2(0.519456f, 0.767022f),
        float2(0.185461f, -0.893124f),
        float2(0.507431f, 0.064425f),
        float2(0.89642f, 0.412458f),
        float2(-0.32194f, -0.932615f),
        float2(-0.65432f, -0.87421f),
   float2(-0.456899f, -0.633247f),
   float2(-0.123456f, -0.865433f),
   float2(-0.664332f, -0.25680f),
   float2(-0.791559f, -0.59771f)
};
float4 PixelShaderFunction(float2 TextureCoordinate : TEXCOORD0) : COLOR0
{
    float4 color = tex2D(TextureSampler, TextureCoordinate);
   
for(int i = 0; i < 16; i++)
    {
        float2 coord= TextureCoordinate.xy + (poisson / UVSize * BlurIntense);
        color += tex2D(TextureSampler, coord);
    }
float value = (color.r + color.g + color.b) / 3.5;
    color.r = color.r / 1.5 + value;
    color.g = color.g / 1.5 + value;
    color.b = color.b / 1.5 + value;

    return(color/ColorDivider);
}
 
technique BlackAndWhite
{
    pass Pass1
    {
        PixelShader = compile ps_2_0 PixelShaderFunction();
    }
}

 
Igazából annyi az egész, hogy elfehéríti a játékos képernyőjén mindent. Viszont én azt szeretném, hogy a ped, tehát maga a karakterünk ez alól kivételt képezzen, arra ne hasson a shader. Tehűt a karakteren kívül minden el legyen fehérítve, viszont látszódjon, ahogy mozog, ugrál karakterünk. Nos ennyi az egész, előre is köszönöm a segítségeket! 

2
Segítségkérés / Hogyan lehetne megoldani? (Mozgó rectangle)
« Dátum: 2016. December 20. - 15:27:08 »
Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!! :) 

3
Segítségkérés / Hogyan lehetne megoldani? (Mozgó rectangle)
« Dátum: 2016. December 19. - 20:31:44 »
Idézetet írta: impreZZa date=1482172629


   
   
      Ezek oszt színek öcsém. -^
   


Sajnos ebből csak azt tudtam meg, hogy shaderekkel menne, de ha jól látom te se teljesen oldottad meg, azért köszönöm. :)
 
További ötleteket, válaszokat még várok. 

4
Segítségkérés / Hogyan lehetne megoldani? (Mozgó rectangle)
« Dátum: 2016. December 19. - 18:49:52 »


   

 
Sziasztok! A napokban bukkantam egy igényes külföldi szerverre, és megtetszett, de nem értem hogyan lehetséges ezt MTA-ban megvalósítani? Vagy milyen irányba kellene elindulni, esetleg valaki próbálkozott már hasonlóval? 
 
A válaszokat előre köszönöm!

5
Segítségkérés / Variáns, bodykit
« Dátum: 2016. December 03. - 19:56:36 »
Írj rám privátba. :)

6
Segítségkérés / getElementData argument 1 got nil
« Dátum: 2016. Augusztus 29. - 21:58:01 »
Írd át localPlayer-re.

7
Segítségkérés / getElementData
« Dátum: 2016. Augusztus 27. - 19:18:40 »
Egy egyszerű for ciklust kell beszúrni hozzá. Megírtam neked, részletesen, elvileg működnie kell.  ;)
 
function idlekeres()
for key, value in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do -- lekéri a playereket
local id = getElementData(value, \"id\") -- végig fut a playerek IDjén
if id == 123 then -- ha a player idje 123 akkor
   -- többi dolog
end
end
end

8
Segítségkérés / Miért nem müködik?
« Dátum: 2016. Augusztus 13. - 16:17:26 »
function component()
showPlayerHudComponent(\"all\", false)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), component)
local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
function all()
        local hp = getElementHealth (localPlayer)
        local money = getPlayerMoney (localPlayer)
        local name = getPlayerName (localPlayer)
        dxDrawLine((screenW * 0.7188) - 1, (screenH * 0.0333) - 1, (screenW * 0.7188) - 1, screenH * 0.1954, tocolor(11, 17, 77, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9891, (screenH * 0.0333) - 1, (screenW * 0.7188) - 1, (screenH * 0.0333) - 1, tocolor(11, 17, 77, 255), 1, false)
        dxDrawLine((screenW * 0.7188) - 1, screenH * 0.1954, screenW * 0.9891, screenH * 0.1954, tocolor(11, 17, 77, 255), 1, false)
        dxDrawLine(screenW * 0.9891, screenH * 0.1954, screenW * 0.9891, (screenH * 0.0333) - 1, tocolor(11, 17, 77, 255), 1, false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.7188, screenH * 0.0333, screenW * 0.2703, screenH * 0.1620, tocolor(0, 0, 0, 255), false)
        dxDrawRectangle(1390, 46, 59, hp-40, tocolor(35, 6, 6, 255), false)
        dxDrawRectangle(1390, 46, 59, 61, tocolor(207, 35, 35, 255), false)
        dxDrawRectangle(1459, 46, 59, 61, tocolor(58, 31, 21, 255), false)
        dxDrawRectangle(1459, 46, 59, 61, tocolor(141, 75, 51, 255), false)
        dxDrawRectangle(1528, 46, 59, 61, tocolor(11, 9, 43, 255), false)
        dxDrawRectangle(1528, 46, 59, 61, tocolor(43, 35, 171, 255), false)
        dxDrawText(hp..\"%\", (screenW * 0.7240) - 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.7547) - 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(hp..\"%\", (screenW * 0.7240) + 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.7547) + 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(hp..\"%\", (screenW * 0.7240) - 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.7547) - 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(hp..\"%\", (screenW * 0.7240) + 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.7547) + 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(hp..\"%\", screenW * 0.7240, screenH * 0.0426, screenW * 0.7547, screenH * 0.0991, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7599) - 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.7906) - 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7599) + 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.7906) + 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7599) - 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.7906) - 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7599) + 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.7906) + 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", screenW * 0.7599, screenH * 0.0426, screenW * 0.7906, screenH * 0.0991, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7958) - 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.8266) - 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7958) + 1, (screenH * 0.0426) - 1, (screenW * 0.8266) + 1, (screenH * 0.0991) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7958) - 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.8266) - 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", (screenW * 0.7958) + 1, (screenH * 0.0426) + 1, (screenW * 0.8266) + 1, (screenH * 0.0991) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"%\", screenW * 0.7958, screenH * 0.0426, screenW * 0.8266, screenH * 0.0991, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"Neved : \"..name, screenW * 0.8292, screenH * 0.0426, screenW * 0.9839, screenH * 0.0556, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(money..\" FT\", screenW * 0.7240, screenH * 0.1083, screenW * 0.8552, screenH * 0.1333, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"pricedown\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", (screenW * 0.7188) - 1, (screenH * 0.1657) - 1, (screenW * 0.8906) - 1, (screenH * 0.1954) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", (screenW * 0.7188) + 1, (screenH * 0.1657) - 1, (screenW * 0.8906) + 1, (screenH * 0.1954) - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", (screenW * 0.7188) - 1, (screenH * 0.1657) + 1, (screenW * 0.8906) - 1, (screenH * 0.1954) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", (screenW * 0.7188) + 1, (screenH * 0.1657) + 1, (screenW * 0.8906) + 1, (screenH * 0.1954) + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"Blue Gaming System\", screenW * 0.7188, screenH * 0.1657, screenW * 0.8906, screenH * 0.1954, tocolor(43, 35, 171, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
end
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), all)

 
Kicsit átírtam, rosszul rendeled hozzá az eventeket a funckiókhoz. Nem teszteltem, de elvileg működnie kell.

9
MTA: Szerverfejlesztés / [SCRIPT] Script védelem
« Dátum: 2016. Augusztus 12. - 22:25:41 »
Idézetet írta: Lorain date=1470996034\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62534\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdvözletem!
Egy teszt alatt kipróbáltam a következő védelmet:
 
function getResourceStatistic(res)
        if getResourceState(res) == \"running\" and res == getThisResource() and getResourceFromName(\"x\") then
                return \"okay\";
        else
                return \"not okay\";
        end
end
function checkStatistic()
        local get = getResourceStatistic(getThisResource())
        if get == \"okay\" then
                outputDebugString(\"Resource Futhat\")
        else
                while true do
                        outputChatBox(\" \")
                end
        end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), checkStatistic)

 
Azt tapasztaltam, hogy a resource elindul, de ha újra indítom akkor ugyan úgy elindul késéssel. Lehet valamit rosszul csinálok legyen a resource neve modloader, és én \"x\"-en hagytam, hogy ne induljon el..... De késéssel mindig elindul, mit csinálok rosszul??!
 
Elindulni elfog, viszont ha nem \"okay\" -t kap vissza értéknek, akkor a kliens oldalt kifagyassza. Nem próbáltam, de ez a funkciója a látottak alapján.

10
Segítségkérés / Zero MTA-ban Gate létrehozása kulcsal
« Dátum: 2016. Augusztus 12. - 18:19:47 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1471009903\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62608\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
8) /gatekulcsosan ID, X,Y,Z, nincs, zeromta-ba, kulcsos, gate, csak, jelvényes,
 
Szerintem offold ezt a flegma stílust, mert minden második poszt a tied a segítségkérés topicban, de amikor más valaki kér segítséget egyből flegmázni kell és ez elég irritáló...  :facepalm:
Az eredeti kérdésre a válasz pedig: Nincs ilyenre lehetőség ZeroMTA-ban, neked kell beleírnod.  :)

11
Segítségkérés / onPlayerConnect
« Dátum: 2016. Augusztus 04. - 10:59:19 »
Idézetet írta: Eduka date=1470254277\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62482\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1. onPlayerJoin -> server oldal
2. Értem h mit szeretnél felépíteni, de azt h ezt nem így kell...
 
Igaz, nem figyeltem, igazából onClientPlayerJoin-t akartam javasolni.

12
Segítségkérés / onPlayerConnect
« Dátum: 2016. Augusztus 03. - 21:42:23 »
Próbáld meg onPlayerJoin-nal

13
Segítségkérés / Zero mta jármű létrehozás
« Dátum: 2016. Július 27. - 15:21:44 »
makecivveh

14
Segítségkérés / Perspektíva az MTA-ban [SEGÍTSÉG][GUI]
« Dátum: 2016. Július 20. - 15:14:46 »
Ez engem is érdekelne. Na meg a felugró ablakoknál való 3D-s hatás is érdekes.

15
Segítségkérés / Mozgó kapu nyitása kulccsal
« Dátum: 2016. Július 11. - 00:04:07 »
if exports.global:hasItem( element, itemID, itemValue ) then

 
Ezzel egészítsd ki és írd át a zárójelben lévő változókat.

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal