Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ecko

Oldalak: [1]
1
Adás-Vétel / Core RPG - ELADÓ
« Dátum: 2013. november 11. - 18:49:59 »
Tesztelni szeretnem. IP.

2
Adás-Vétel / SFSE ELADO
« Dátum: 2013. november 11. - 15:39:00 »
Mod eladas vagy csere.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 11. - 18:44:14 )

Meg 7 nap es letelik az ajanlat.

3
Adás-Vétel / SFSE ELADO
« Dátum: 2013. november 11. - 10:50:18 »
Fallout-nak mappoltam 1,5 evig. Igen van ,Andre nem foglalkozik mar ezzel es nekem hagyta,hogy tovabb fejlesszem.

4
Adás-Vétel / SFSE ELADO
« Dátum: 2013. november 10. - 23:55:34 »
http://www.youtube.com/watch?v=OuaTiH6N8YE
Itt egy vidi a SFSE-rol amit kinalok.
Cserebe jhoet egy RP (LS:RP-hez hasonlo,vagy egyforma) vagy akarmilyen sajat RP,de ne legyen a netrol (scratchrol irt/ 0-rol irt)
Vagy esetleg meglehet dumalni az arat.
SKype: eckozrenjanin

5
Munkaerő keresése / Scripteles
« Dátum: 2013. november 04. - 22:25:16 »
http://www.solidfiles.com/d/7e5edb06cc/
Szinte ugyan ezt a convoy es jogsi rendszert,de csak a truck jogsi kell.
(Az include mappaban talaljatok meg  a convoy parancsokat meg a jogsi rendszert... persze a GM-ben is benne van)

6
Munkaerő keresése / Scripteles
« Dátum: 2013. november 03. - 21:53:07 »
Tudna valaki nekem megirni 1-2 parancsot /convoy  - es esetleg egy checkpointot cisnalni ahol jogsik vasarolunk. truck GM-rol van szo.
ha kell fizetek,paypal.
elmagayrazom pontossan csak minnel elobb jelntkezzetek. :D
skype: eckozrenjanin
[mod]Javítsd a helyesírási hibákat![/mod]

7
Segítségkérés / Kocsi rendszer
« Dátum: 2013. október 08. - 01:10:26 »
 public LoadCar()
{
new file[26], count;
for(new idx = 1; idx < sizeof(CarInfo) ; idx++)
{
     format(file, sizeof(file),\"LARP/Vehicles/%d.ini\", idx);
  if(fexist(file))
  {
      count++;
      INI_ParseFile(file, \"LoadVehicles_veh\", .bExtra = true, .extra = idx);
  }
}
printf(\"[sCRIPT]: Loaded %d Owned Vehicles [Y_INI].\", count);
return 1;
}

 
Hogy mukodnek a \"Dynamic cars\" / dinamikus kocsik? Mindegyiknek van dynamic ID-juk szoval hova megy a %d.ini , marmint hogy az ID allandoan valtozik
na mind1, roviden:a kocsik nem spawnolnak egyaltalan.... Kocsik kell,hogy \"dinamikussak\" legyenek,szoval csak akkor spawnoljon a kocsik amikor a jatekos bejelntkezik (a megadott kocsiba) , es \"destroy\"-ozni kijelentkezeskor.
Legyetek szivesek segiteni.. Ha kell elkuldom az osszes GM-t es valaki javitsa ki..

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal