Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Changeme

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Setrendszam probléma
« Dátum: 2016. szeptember 18. - 13:26:14 »
A rendszám változtatást szerver oldalon illik megcsinálni, mert ha nem, akkor csak a lokális játékosnak változtatja meg.
 
function PlateText(thePlayer, commandName, text, also)
        local vehicle = getPedOccupiedVehicle(thePlayer)
        local adminlevel = getElementData(thePlayer, \'adminlevel\')
        if (adminlevel >= 9) then
        if vehicle then
                if text and not also then
                        setVehiclePlateText( vehicle, text )
                elseif text and also then
                        setVehiclePlateText( vehicle, text .. \" \" .. also )
                else
                    outputChatBox(\"Kéne szöveg is nemigaz?\", thePlayer)
                end
        else
                outputChatBox(\"Úgy látom nem vagy kocsiban\", thePlayer)
        end
        end
end
addCommandHandler(\"setrendszam\",PlateText)

 
Így már működnie kéne.

2
Segítségkérés / MTA nyelv elkezdése..
« Dátum: 2016. szeptember 18. - 13:20:57 »
Idézetet írta: MonKey date=1474196858\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63104\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm.
Még annyit hogy a LUA-val még mit lehet csinálni?
Ill mennyivel nehezebb a pawno-nál?
 
Nekem viszonylag egyszerű volt átjönni pawn-ról lua-ra. Valamiért jobban megfogott, mint ha könnyebb lenne használni :D De majd meglátod.

3
Segítségkérés / Scene2res -> Vice City map
« Dátum: 2016. szeptember 18. - 12:49:59 »
Csáó.
Az lenne a problémám, hogy amikor a vice city mappot akarom lekonvertálni mta-hoz, akkor jó pár helyen nincs út, meg pl. tengerfenék. De pl. amikor a Ghosttown 6 mappot konvertálom le, az jó. \'resources\' mappába konvertálom a GTA Unitedből a gta3.img-t meg a mod/vc2sa/vc2sa.img-t. Az \'ipl\' mappába pedig a mod/vc2sa/maps tartalmát másolom be. Utána a program azt írja jó pár helyen, hoy nem találja a modellt. Ilyenkor mit csináljak? A válaszokat előre is köszönöm :D

4
Segítségkérés / Alpha "loopolás"
« Dátum: 2016. április 16. - 23:41:32 »
Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy alphat hogyan lehetne loopolni? Ezalatt azt értem, hogy elmegy 0-tól 255-ig, majd 255-től vissza 0-ig és ezt folyamatosan.
Előre is köszönöm a válaszokat!

5
Archívum / GIF
« Dátum: 2016. február 18. - 23:14:40 »
Én töltés logónál, vagy ilyeneknél mindig egy változós trükköt használok.
 
local rot = 0
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
     rot = rot + 1
     dxDrawImage(x, y, w, h, \'anyadegyokosember.png\', rot)
end)

 
én így szoktam és mindig beválik ;)

6
Archívum / getElementData + dxDrawText
« Dátum: 2015. december 05. - 10:58:30 »
Idézetet írta: Xenius date=1449305259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58594\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A \'char.Name\'-nek nincs értéke ezért \'false\'-t ad vissza.
 
Ha nem lenne értéke, akkor egy nagy semmit adna vissza (nil). Itt annyi az egész hogy egy boolean érték van neki megadva (true - false). Az helyett egy string értéket kell neki adni.
 
[/quote]
Xenius, karakter készítés után kiírja, de újracsatlakozás, majd bejelentkezés után már nem.

7
Archívum / getElementData + dxDrawText
« Dátum: 2015. december 04. - 17:52:45 »
Pedig szerver oldalon megvan adva, hogy állítsa be. Amúgy amikor szerver oldalon létrehozza a karaktert, akkor kiírja rendesen a nevét. Bejelentkezés után nem írja ki rendesen.
 
setElementData(player, \"char.Name\",karinev)

8
Archívum / getElementData + dxDrawText
« Dátum: 2015. december 04. - 17:01:48 »
Hali! Olyan problémába akadtam, hogy lekérem a játékos karakterjének a nevét kliens oldalon és kiíratnám dxDrawTextel, de olyat ír, hogy false. Nem tudom hogyan oldjam meg..
 
function charSelected()
if getElementData(localPlayer,\"acc.accountID\") > 0 then
local neve = getElementData(localPlayer,\"char.Name\")
dxDrawText(tostring(neve),kepMeret[1]/2 - loginPos[1]/2+10,kepMeret[2]/2 - loginPos[2]/2+155,150,30,tocolor(255,255,255,255))
else
dxDrawText(\"Nincs karaktered.\",kepMeret[1]/2 - loginPos[1]/2+10,kepMeret[2]/2 - loginPos[2]/2+155,150,30,tocolor(255,255,255,255))
end
end

9
Archívum / Fiók limitálás (sql)
« Dátum: 2015. november 21. - 22:51:33 »
Sikeresen megoldottam.

10
Archívum / Fiók limitálás (sql)
« Dátum: 2015. november 21. - 15:44:31 »
Hali, olyan problémám adódott, hogy a regisztrációs rendszeremnél lekérdezném a serialt és ha talál ilyen serialt valamelyik fióknál, akkor ne engedje regisztrálni, mivel limitálni akarom a fiókok számát.
 
local maxfiok = mysql_query(handler, \"SELECT serial FROM users;\")
if (maxfiok and mysql_num_rows(maxfiok) == serial) then
exports.prp_infobox:showBox(source, \"hiba\", \"Csak egy fiókod lehet!\")
return
end

 
Azt nem tudom, hogyan kéne megoldanom, mert nem működik, próbáltam már fetch_assoc-al is, de úgysem működött.

11
Archívum / MySQL spawn probléma
« Dátum: 2015. november 01. - 20:20:27 »
Idézetet írta: Changeme date=1446367206\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58321\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok,
Elkezdtem csinálni egy MySQL-es login panelt, de elakadtam annál, hogy amikor lementi az x, y, z koordinátákat, akkor amikor bejelentkezik azt lekérdezze és arra a helyre spawnoljon.
 
[2015-11-01 09:34:12] WARNING: prp_accounts\\s_login.lua:30: Bad argument @ \'spawnPlayer\' [Expected vector3 at argument 2]

 
ezt írja a Console.
Kód:
 
 addEventHandler(\"onLogined\", getRootElement(), function()
local playerX = mysql_query(handler, \"SELECT * FROM `users` WHERE `x`;\")
local playerY = mysql_query(handler, \"SELECT * FROM `users` WHERE `y`;\")
local playerZ = mysql_query(handler, \"SELECT * FROM `users` WHERE `z`;\")
spawnPlayer ( source, playerX, playerY, playerZ, 0, 26 )
setCameraTarget(source, source)
end)

 
Köszönöm a válaszokat :)
 
Ez mind szép és jó, csak mivel most kapizsgálom az SQL-t, szóval nem tudom hogyan fejtsem vissza..

12
Archívum / Bútor rendszer
« Dátum: 2015. november 01. - 15:38:37 »
A kódot bemásolnád?

13
Archívum / fekete képernyő
« Dátum: 2015. november 01. - 15:38:07 »
Az egy játékmód, abban van a spawnolás. fadeCamera(true), ezzel kikapcsolod a fekete képernyőt. csinálsz egy scriptet amibe beleírod a töbii dolgot, a spawnPlayer-t meg a többit.

14
Archívum / MySQL spawn probléma
« Dátum: 2015. november 01. - 09:40:06 »
Sziasztok,
Elkezdtem csinálni egy MySQL-es login panelt, de elakadtam annál, hogy amikor lementi az x, y, z koordinátákat, akkor amikor bejelentkezik azt lekérdezze és arra a helyre spawnoljon.
 
[2015-11-01 09:34:12] WARNING: prp_accounts\\s_login.lua:30: Bad argument @ \'spawnPlayer\' [Expected vector3 at argument 2]

 
ezt írja a Console.
Kód:
 
 addEventHandler(\"onLogined\", getRootElement(), function()
local playerX = mysql_query(handler, \"SELECT * FROM `users` WHERE `x`;\")
local playerY = mysql_query(handler, \"SELECT * FROM `users` WHERE `y`;\")
local playerZ = mysql_query(handler, \"SELECT * FROM `users` WHERE `z`;\")
spawnPlayer ( source, playerX, playerY, playerZ, 0, 26 )
setCameraTarget(source, source)
end)

 
Köszönöm a válaszokat :)

15
Archívum / Több zene külön-külön
« Dátum: 2015. szeptember 18. - 18:45:08 »
Nem is akarom, hogy megírják helyettem, csak azt nem tudom, hogy hogyan is tudnám megoldani. Fejben megvannak az ötletek, de nem bírom megvalósítani, meg annyira nem értek a setAccoundData-s dolgokhoz :/ (valahol el kell kezdeni). Mivel szerver funkció ezért a kliensben nem tudom hogyan tudnám alkalmazni, mert a triggerServerEventtel megpróbáltam a lekérést, de errorozott, szóval nem tudom hogyan csináljam meg. Ebben kellene a segítség.

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal