Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / Setrendszam probléma« Dátum: 2016. szeptember 18. - 13:26:14 »
A rendszám változtatást szerver oldalon illik megcsinálni, mert ha nem, akkor csak a lokális játékosnak változtatja meg.
function PlateText(thePlayer, commandName, text, also) Így már működnie kéne. 2
Segítségkérés / MTA nyelv elkezdése..« Dátum: 2016. szeptember 18. - 13:20:57 »Idézetet írta: MonKey date=1474196858\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63104\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszönöm.Nekem viszonylag egyszerű volt átjönni pawn-ról lua-ra. Valamiért jobban megfogott, mint ha könnyebb lenne használni De majd meglátod. 3
Segítségkérés / Scene2res -> Vice City map« Dátum: 2016. szeptember 18. - 12:49:59 »
Csáó.
Az lenne a problémám, hogy amikor a vice city mappot akarom lekonvertálni mta-hoz, akkor jó pár helyen nincs út, meg pl. tengerfenék. De pl. amikor a Ghosttown 6 mappot konvertálom le, az jó. \'resources\' mappába konvertálom a GTA Unitedből a gta3.img-t meg a mod/vc2sa/vc2sa.img-t. Az \'ipl\' mappába pedig a mod/vc2sa/maps tartalmát másolom be. Utána a program azt írja jó pár helyen, hoy nem találja a modellt. Ilyenkor mit csináljak? A válaszokat előre is köszönöm 4
Segítségkérés / Alpha "loopolás"« Dátum: 2016. április 16. - 23:41:32 »
Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy alphat hogyan lehetne loopolni? Ezalatt azt értem, hogy elmegy 0-tól 255-ig, majd 255-től vissza 0-ig és ezt folyamatosan. Előre is köszönöm a válaszokat! 5
Én töltés logónál, vagy ilyeneknél mindig egy változós trükköt használok.
local rot = 0 én így szoktam és mindig beválik 6
Archívum / getElementData + dxDrawText« Dátum: 2015. december 05. - 10:58:30 »Idézetet írta: Xenius date=1449305259\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58594\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha nem lenne értéke, akkor egy nagy semmit adna vissza (nil). Itt annyi az egész hogy egy boolean érték van neki megadva (true - false). Az helyett egy string értéket kell neki adni. 7
Archívum / getElementData + dxDrawText« Dátum: 2015. december 04. - 17:52:45 »
Pedig szerver oldalon megvan adva, hogy állítsa be. Amúgy amikor szerver oldalon létrehozza a karaktert, akkor kiírja rendesen a nevét. Bejelentkezés után nem írja ki rendesen.
setElementData(player, \"char.Name\",karinev) 8
Archívum / getElementData + dxDrawText« Dátum: 2015. december 04. - 17:01:48 »
Hali! Olyan problémába akadtam, hogy lekérem a játékos karakterjének a nevét kliens oldalon és kiíratnám dxDrawTextel, de olyat ír, hogy false. Nem tudom hogyan oldjam meg..
function charSelected() 10
Archívum / Fiók limitálás (sql)« Dátum: 2015. november 21. - 15:44:31 »
Hali, olyan problémám adódott, hogy a regisztrációs rendszeremnél lekérdezném a serialt és ha talál ilyen serialt valamelyik fióknál, akkor ne engedje regisztrálni, mivel limitálni akarom a fiókok számát.
local maxfiok = mysql_query(handler, \"SELECT serial FROM users;\") Azt nem tudom, hogyan kéne megoldanom, mert nem működik, próbáltam már fetch_assoc-al is, de úgysem működött. 11
Archívum / MySQL spawn probléma« Dátum: 2015. november 01. - 20:20:27 »Idézetet írta: Changeme date=1446367206\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58321\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sziasztok,Ez mind szép és jó, csak mivel most kapizsgálom az SQL-t, szóval nem tudom hogyan fejtsem vissza.. 13
Archívum / fekete képernyő« Dátum: 2015. november 01. - 15:38:07 »
Az egy játékmód, abban van a spawnolás. fadeCamera(true), ezzel kikapcsolod a fekete képernyőt. csinálsz egy scriptet amibe beleírod a töbii dolgot, a spawnPlayer-t meg a többit.
14
Archívum / MySQL spawn probléma« Dátum: 2015. november 01. - 09:40:06 »
Sziasztok,
Elkezdtem csinálni egy MySQL-es login panelt, de elakadtam annál, hogy amikor lementi az x, y, z koordinátákat, akkor amikor bejelentkezik azt lekérdezze és arra a helyre spawnoljon. [2015-11-01 09:34:12] WARNING: prp_accounts\\s_login.lua:30: Bad argument @ \'spawnPlayer\' [Expected vector3 at argument 2] ezt írja a Console. Kód: addEventHandler(\"onLogined\", getRootElement(), function() Köszönöm a válaszokat 15
Archívum / Több zene külön-külön« Dátum: 2015. szeptember 18. - 18:45:08 »
Nem is akarom, hogy megírják helyettem, csak azt nem tudom, hogy hogyan is tudnám megoldani. Fejben megvannak az ötletek, de nem bírom megvalósítani, meg annyira nem értek a setAccoundData-s dolgokhoz :/ (valahol el kell kezdeni). Mivel szerver funkció ezért a kliensben nem tudom hogyan tudnám alkalmazni, mert a triggerServerEventtel megpróbáltam a lekérést, de errorozott, szóval nem tudom hogyan csináljam meg. Ebben kellene a segítség.
|