Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - drakhen

Oldalak: [1] 2
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Evil Lemon -vol 1- (Carsumo)
« Dátum: 2014. március 17. - 22:38:53 »
Nekem tetszik megy a plusz. Amugy bocsi nem ide tartozik attol tartok hogy ha elég normalisan nem bunkó hanem normalis szavvakal elmondanám a véleményemet nem azért mert sok embernek nem tetszik csak tudom milyen kezdõ nek lenni .. sok sok bla bla bla mondanák tiltanáõnak az oldalról az tuti..
MTA és SAMP ellenfelek ezt észrevettem nekem mind a 2 tetszik egyik ezért masik azért
na de vissza térve megadom a plüssz és köszi kiprobálom nem fogom végkép elcsorni max áttépitem ...

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Evil Lemon -vol 1- (Carsumo)
« Dátum: 2014. március 17. - 22:38:53 »
Nekem tetszik megy a plusz. Amugy bocsi nem ide tartozik attol tartok hogy ha elég normalisan nem bunkó hanem normalis szavvakal elmondanám a véleményemet nem azért mert sok embernek nem tetszik csak tudom milyen kezdõ nek lenni .. sok sok bla bla bla mondanák tiltanáõnak az oldalról az tuti..
MTA és SAMP ellenfelek ezt észrevettem nekem mind a 2 tetszik egyik ezért masik azért
na de vissza térve megadom a plüssz és köszi kiprobálom nem fogom végkép elcsorni max áttépitem ...

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Változz szörnyé!! /alien
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 19:56:51 »
Ez valami olyasmi lehet hogy objekteket rak a karakterre és olyan lesz mitn egy szörny  :OO ezt gondolom az alap scriptel is meglehet csinalni az attachment -el

4
nekem a pawn kidobott pár hibat de itt van javitva csak a \";\" hoanyzott pár helyröl
 
#include <a_samp>
#include <keypad>
#define KEYPAD_BLASTDOOR 1 // The ID for the keypad we will use
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
new blast_door_obj; // The blast door object
new blast_door_open; // 0=closed 1=open
new failed_attempts;
 
main() {}
public OnGameModeInit()
{
    AddPlayerClass(287,269.0947,1816.5649,4.7031,270,WEAPON_M4,99999,WEAPON_DEAGLE,99999,WEAPON_ROCKETLAUNCHER,99999);
   
    blast_door_obj = CreateObject(2951, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
CreateObject(2922, 300.285827, 1820.455688, 8.420514, 0.000000, 0.000000, 90.000000);
CreateObject(2951, 277.450408, 1821.668823, 6.818513, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
CreateObject(2951, 264.481964, 1816.567749, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 90.000000);
CreateObject(2951, 264.481964, 1816.582397, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 270.000000);
// Invisible walls to prevent escape
CreateObject(19382, 259.803558, 1818.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000);
CreateObject(19382, 259.803558, 1820.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid);
{
SetTimerEx(\"auto_spawn\", 123, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
forward auto_spawn(playerid);
public auto_spawn(playerid);
{
SpawnPlayer(playerid); // Skip class selection
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(!blast_door_open) SetPlayerCheckpoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to the example gamemode for {FFFF82}Mike (MP2)\'s{FFFFFF} keypad include.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Enter the {B3191F}checkpoint{FFFFFF} to access the keypad.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"The code is {FFFF82}1337{FFFFFF}.\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Enjoy!\");
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid);
{
// Create a keypad for \'playerid\' with the defined ID of \'KEYPAD_BLASTDOOR\' (see top of script) with the key \'1337\'
new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\");
if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\");
if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\");
return 1;
}
public OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key) // \'key\' contains the number that has already been entered in it\'s entirety
{
if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_GOOD)
{
    OpenBlastDoor(); // Open the blast door!
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   DisablePlayerCheckpoint(i);
   if(GetPlayerKeypad(i) == KEYPAD_BLASTDOOR) HideKeypad(i); // If any other players have the blast door keypad open, close it
}
    GameTextForPlayer(playerid, \"~G~access granted\", 3000, 3);
    failed_attempts = 0; // Reset failed attempts
}
else if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_BAD)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~R~access denied\", 3000, 3);
failed_attempts++;
if(failed_attempts == 3)
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) DisablePlayerCheckpoint(i);
   
    PlaySoundForAll(13610);
    SetTimer(\"sound_alarm\", 4000, false);
    SetTimer(\"alarm_off\", 20000, false);
   
    failed_attempts = 0; // Reset the counter
}
}
return 1;
}
forward sound_alarm();
public sound_alarm()
{
PlaySoundForAll(6001);
return 1;
}
forward alarm_off();
public alarm_off()
{
PlaySoundForAll(13606);
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
}
return 1;
}
stock OpenBlastDoor()
{
MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514 + 3.5, 0.5);
blast_door_open = 1;
PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
SetTimer(\"close_blast_door\", 10000, 0);
return 1;
}
forward close_blast_door();
public close_blast_door()
{
    MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.5);
   
    blast_door_open = 0;
   
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
}
PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
    return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
if(objectid == blast_door_obj)
{
    PlaySoundForAll(1154, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
}
return 1;
}
stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x=0.0, Float:y=0.0, Float:z=0.0)
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z);
}
return 1;
}

 ha további hibakat csinal valakinél akkor hianyozhat a \";\" ahogy emlitettem nalam hianyolta a fent ki rakott inculde nal helyesirasi hibakert bocsi angol windowsom van mert igy jobb

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Operation Air Brake
« Dátum: 2013. szeptember 06. - 23:11:27 »
:thumbsup:  :hmmm: nagyon tetszetös engedelmével mivel publikálva van ezért én is felhasznalom mar a képek alapján látszik hogy kidolgozott

6
Szia
van egy hamachis szerver jelenleg egy ppc trucking megy rajta
innen az oldalrol leszedte ma defensive rpg-t
kérés defensiv rpg be hogyan lehet ne beleraknia konvojt ppc böl ??? és egy ujjab km/h orat ezt en mnagyon találom de ha meglesz meg ez majd elöre köszi ha kell linkelem a cuccost

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 01:12:03 »
Ez eddig a legjobb föleg hogy lehet cleo -t is hasznalni iyg megoldodna par + mod a szerverbe varom szeretettel  :thumbsup:

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP Forráskód
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 00:55:58 »
sziasztok bocsi a tama zavarásért
mi a probléma a see rpg -vel???
nem értem
de sehonan se lehet letölteni még egy editet se
ah valaki tudna egyet küldje el nekem a bankai2@citromailre vagy solidfiles ra tegye fel köszönöm
kicsit beleturkalnak kivancsiságbol

9
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 00:21:34 »
AttachPlayerObjectToPlayer,
AttachPlayerObjectToObject-ra lenne kereslet
AttachPlayerObjectToVehicle()
ezekre irtam

10
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2013. július 27. - 04:56:28 »
hello
a palya szerkesztöben az autok 400-611 ig objekt nak számit de azokba be lehet ülni és jatekos utajn mozog
nem olyan hogy pl egy haz ott van és hiab lövöd nem lesz semmit annal van egy olyan lehetöség
hogy
2 verzios at tudok (de hülyevagyok ehez nekem ez magas)
az az A pontbol elmegy a B pontba mozog -> itt viszi magaval vagy otthagyja és leesik
masik meg eltünik és vissza spawnolodik -> leesik és ujraspawnolodik de itt még hogy ugyan ugy oösszeragad vagy nem ragad össze
bocsi a helyesirásom miatt ha nem érted akkor leirom vazlat pontokba

11
Pluginok és Programok / JernejL\'s SA:MP Map Editor [0.3d]
« Dátum: 2013. július 27. - 04:35:21 »
ááá te megmentö most akartam mta ba mapolgatni kicsit
régen elindult mar nem akar elindulni connect time out error 2 oraja probálgatom 1.0.4 et 1.3.3 mat 1.1.1 ne mindul egyik sem egyedul journejes nekem amugy 100% ba jol müködik 1 2 3 4 szamokkal lehet valtogatni a map mozgatasanal
de elgalabb müködik köszönöm szépen aki csinalta vagyis journey egy isten
géptöl függ de nekem tökéletesen eldöcög
 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
meglehet szokni de mindig el****** aforgatsnal mert midig rosz ujamm mozdul de mé egyszer köszike
amugy meg mta miétrt akar a multitheft autohoz csatlakozni valami weboldalra meg local szervert nyit nem értem

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dillimore (kicsit mappolva)
« Dátum: 2013. július 26. - 04:03:57 »
városba az ut közepén szokott néha a lámpa lenni szerintem ami rp szero oda jo lenne de nem olyan rp szerverre ahol vad állatok vannak mint én kamionnal

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / WallRide Map
« Dátum: 2013. július 26. - 03:46:09 »
szupi ilyen nyugodtan csinalhacc nekem kiprobálásra ezzel mar jobban el tudok szorakozni ezen a mappon mint egy nesze itt egy stunt map oszt a palya kozepére raknak egy ugratot meg ilyen mint aza gördeszkas pálya alap gtasa ban azt enyit csinalnak szinte  ment a + :thumbsup: ;)

14
Szkript kérések / chat bot nem random
« Dátum: 2013. július 22. - 06:04:04 »
Sziasztok jelenleg pascalba tanulok programozni
alábbi: Ha
chatbe valaki beirja hogy csá akkor vissza válaszol egy megadott szóval pl :
szia=csá
csá=üdv
Üdv=szia
http://pastebin.com/26b7cWRa ezt szeretném kicsit átirni eredeti készitö benne van
meghatározzot alakban adja ki
http://www.solidfiles.com/d/d6ae1af8ce/ itt van a source code amit eddig csinaltam és
erre hibat ir ki
C:\\server\\filterscripts\\chatbot.pwn(67) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"
C:\\server\\filterscripts\\chatbot.pwn(68) : error 010: invalid function or declaration

 legyetek szivessek segiteni elör köszönöm és csak akkor publikálom ha a segito megengedi vagy akarja nagyon köszönm elöre

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mi a probléma ezzel akoddal?
« Dátum: 2013. július 17. - 23:15:09 »
Értettem elnézést kérek figyelmetlenségemért

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal