Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / Kicrasheltetés« Dátum: 2015. július 27. - 18:10:34 »
Érdekes nem gondoltam, hogy ilyesmi ki tudja az embert crasheltetni.
Teszteltem működik(megjegyzem elég durván nem szarakodik )! Köszönöm a választ! 2
Segítségkérés / Kicrasheltetés« Dátum: 2015. július 27. - 17:13:43 »
Üdv!
Lenne itt egy kérdés amire nem tudtam normális választ találni. Igazából az érdekelne elméleti szinten, hogy hogyan lehetne azt megoldani azt, hogy egy másik játékost egy parancsal ki lehessen crasheltetni! Például: /crash Géza És ebben az esetben Géza kicrashel. Hogyan lehetne ezt megvalósítani? Előre köszönöm a normális válaszokat! 3
Segítségkérés / Többlépcsős parancs.« Dátum: 2015. július 21. - 07:29:18 »
Köszönöm! Nem voltam tisztában a sscanf command paraméterrel de mostmár érthető!
4
Segítségkérés / Többlépcsős parancs.« Dátum: 2015. július 20. - 16:22:45 »
Szeretnék készíteni egy /set parancsot, amivel több funkciót is be lehet tölteni.
Ilyenre gondolok: /set vw [Játékos] [VW] /set skin ... /set int ... /set score ... Hogyan lehetne ez lehetséges? Valahogy nem jön nekem össze. ui: zcmd-t, sscanf-ot használok. Ha ezzel nem lehetséges jó lenne egy példa egy másik fajta megoldásra. Köszönöm. 5
Segítségkérés / Skinválasztóba dobás mellőzése!« Dátum: 2015. július 19. - 10:22:04 »
Köszönöm! Ment a \"+\".
6
Segítségkérés / Skinválasztóba dobás mellőzése!« Dátum: 2015. július 19. - 09:21:14 »
Üdv!
Egy olyan problémám lenne, hogy miután végigmegy a regisztrációs/bejelentkező script ne dobja be a játékost a skinválasztóba, hanem egy adott skinben egy adott helyre dobja. próbáltam már SpawnPlayer(playerid); De nem működik. Hogyan kellene csinálni? Köszönöm előrre a megoldásokat. 7
Szkript kérések / Jármû fölé 3D Text kérés« Dátum: 2014. június 05. - 19:04:15 »
Érdemes az alá, ahol meghívod ezeknek a kocsiknak a lehívását! Szerintem neked az...
public OnGameModeInit() alatt kell lennie ... 8
Szkript kérések / Jármû fölé 3D Text kérés« Dátum: 2014. június 04. - 20:52:45 »
Próbáld meg így:
new Text3D:kocsi13dtext; Ne feledd.. ez csak 1 kocsinak a 3D -s szövege! Csináld meg ezt a többi autónál is! ui: Amikor törlöd a kocsit, amihez hozzá volt csatolva egy 3D-s szöveg, ne felejtsd el törölni a 3Dtextet a kocsi törlése elõtt! [pawn]Delete3DTextLabel(kocsi13dtext);[/pawn] 9
Szkript kérések / 3dText kérés MSG box« Dátum: 2014. június 04. - 16:47:02 »
Pedig a 3DText lehívása eléggé egyszerû..
Ha nem használsz streamer plugint, akkor csak be kell írnod a függvényeket így: [pawn]public OnGameModeInit() { Create3DTextLabel(\"Példa\",0xFFFFFFAA,0.0,0.0,0.0,40.0,0,1); return 1; }[/pawn] Most létrehoztam egy Példa szöveget fehér színnel, a x=0.0,y=0.0,z=0.0 pontban amit 40.0 látótávolságnál lehet látni, és 0-ás \"virtuális világban\" van, és a szöveget az objecteken keresztül is látni lehet! És a /help parancsot nem tudom pontosan mivel készíted el.. én a ZCMD függvénykönyvtárral szoktam dolgozni.. [pawn]CMD:help(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"A /help parancs fejléce\",\"A /help parancs szövege\",\"Ok\",\"\"); return 1; }[/pawn] Az utolsó \"\" azért írtam, hogy a dialógusnak ne legyen több \"gombja\".. így csak az Ok-ra lehet rákattintani (Kivétel ha Esc-et nyom a játékos). Remélem ezzel segíteni tudtam.. 10
Szkript kérések / Jármû fölé 3D Text kérés« Dátum: 2014. június 05. - 19:04:15 »
Érdemes az alá, ahol meghívod ezeknek a kocsiknak a lehívását! Szerintem neked az...
public OnGameModeInit() alatt kell lennie ... 11
Szkript kérések / Jármû fölé 3D Text kérés« Dátum: 2014. június 04. - 20:52:45 »
Próbáld meg így:
new Text3D:kocsi13dtext; Ne feledd.. ez csak 1 kocsinak a 3D -s szövege! Csináld meg ezt a többi autónál is! ui: Amikor törlöd a kocsit, amihez hozzá volt csatolva egy 3D-s szöveg, ne felejtsd el törölni a 3Dtextet a kocsi törlése elõtt! [pawn]Delete3DTextLabel(kocsi13dtext);[/pawn] 12
Szkript kérések / 3dText kérés MSG box« Dátum: 2014. június 04. - 16:47:02 »
Pedig a 3DText lehívása eléggé egyszerû..
Ha nem használsz streamer plugint, akkor csak be kell írnod a függvényeket így: [pawn]public OnGameModeInit() { Create3DTextLabel(\"Példa\",0xFFFFFFAA,0.0,0.0,0.0,40.0,0,1); return 1; }[/pawn] Most létrehoztam egy Példa szöveget fehér színnel, a x=0.0,y=0.0,z=0.0 pontban amit 40.0 látótávolságnál lehet látni, és 0-ás \"virtuális világban\" van, és a szöveget az objecteken keresztül is látni lehet! És a /help parancsot nem tudom pontosan mivel készíted el.. én a ZCMD függvénykönyvtárral szoktam dolgozni.. [pawn]CMD:help(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"A /help parancs fejléce\",\"A /help parancs szövege\",\"Ok\",\"\"); return 1; }[/pawn] Az utolsó \"\" azért írtam, hogy a dialógusnak ne legyen több \"gombja\".. így csak az Ok-ra lehet rákattintani (Kivétel ha Esc-et nyom a játékos). Remélem ezzel segíteni tudtam.. 14
Segítségkérés / Ajándék rendszerem hibás.« Dátum: 2013. december 31. - 20:09:20 »
Szia!
Én adnék neki egy boolean értéket vagy csak egy szám értéket minden egyes doboznak. enum ajandekenum 15
Archívum / [HUN] SzakeTDM« Dátum: 2013. december 31. - 18:07:45 »Elõszó: Rengeteget olvasgattam több forumon is, hogy Magyarországról hiányzik egy rendes TDM szerver ahol tényleg a csapatjáték számít és a kikapcsolódás. Ezért egy jó barátom biztatásával belekezdtem ebbe a játékmódba! Eleinte csak unalmamban scripteltem de késõbb már komolyan belelendültem a gondolatba, hogy elindítok egy saját készítésû SanAndreas MP szervert TDM alappal. A Játékmódról: Mint az imént írtam, akartam csinálni egy rendes igényes modot. Ezt szerintem sikerült megvalósítanom mivel a TDM játékmód közel 20 ezer sorosra sikeredett és az adminrenszer mellé még 3000 soros lett ami szerintem nem kevés. A játékmod teljesen egyedi semmi edit nincsen benne saját kézzel íródott. SzakeTDM fejlõdés és skill rendszer: Ebben a játékmódban, rengeteg elképzelés vált valóra és ezt most be is szeretném nektek mutatni. Nyilván a szerver alapja TDM de a legfõbb érdemünk az, hogy minél nagyobb legyen a szintünk és, hogy mi legyünk a legjobb játékosok a szerveren, ezért a játékmódba bele lett írva egy hit és egy skill rendszer is egyaránt. A fegyver skillek szintenként kapjuk meg, míg a nagyobb hit attól függ, hogy mennyit bírtál ölni egy adott fegyverrel. (Pl: Megölsz 3000 embert sniperal, akkor a sebzésed 100-ra nõ ami azt jelenti, hogy 1 lövéssel képes vagy leteríteni egy játékost.) Néhány kép a szint és hit rendszerrõl: Fejlõdés. Hit rendszer SzakeTDM fegyver system A szerveren nagy fontossága van a pénznek. A pénzbõl rengeteg dolgot bírunk venni mint pl: Jármûvet, és fegyvereket, erre majd késõbb kitérek. A fegyvereket szinthez kötötten bírjuk lekérni. (pl: LvL: 0 -son csak coltot és silencedet tudunk lekérni). Ha van egy kis megtakarított pénzünk akkor bírunk fegyvereket venni az amunationban. Amunationról képek: Fegyverboltosról képek SzakeTDM jármû rendszer Mint azt az elõbb is mondtam a szerveren nagyon fontos az, hogy kinek mennyi pénze van. Több kategória is van a jármûvek között nyilván a gyorsabb sportkocsik drágábbak, míg az lassúbb 4 ajtósok olcsóbbak. A jármûvünket le is bírjuk festeni, a külön mappolt Pay\'n Spray -be. Néhány kép a kereskedésrõl és a festés rendszerrõl: A kereskedés Pay\'n Spray A csapatok: Mivel TDM szerver ezért csapatok is vannak benne. 5 csapatra bontható a játék.(Rendõrség, Csövesek, GrooveStreet,Azték,Maffia). A csapatoknak ugyanolyan színe és kinézete(skine) is van. A szerveren egyértelmûen tilos a TK(Csapattársat lelõni) mivel az adminisztrátorok keményen büntetik ezt. Különbözõ esélyeink vannak a kommunikációra a csapatokon belül mint például: /t (Csapaton belüli chat), /Pm (Privát üzenet). Minden egyes csapatnak különbözõ kocsijaik vannak és különbözõ kezdõ pontjuk(spawn helyük). A játék LosSantosban játszódik így a csapatoknak nem kell túl sokat menniük ahhoz, hogy egy ellenséges csapatra(táborra) bukkanjanak. Példa fénykép egy csapat kezdõ helyérõl: Csövesek kezdõ(spawn) helye! SzakeTDM event system A csapatok nem csak az egymás közötti rivalizálásban tudják kiélni a játékélményüket, hanem az óránként megrendezett eventeken is és a külön erre kifejlesztett stunt interiorokban is. Az eventeknek több típusa van.(TDM,DM,Race,BaseJump) Jelenleg 13 eventünk van, de ez a szám a különbözõ fejlesztésekkel nõni fog. Fotók az interiorokról: Szake Staff A szerveren az admin jelentkezés jelenleg nyitva! A forumunkon lehet jelentkezzni adminisztrátornak! Még 1 szabad hely van! FõTulajdonos: PaintHero(Én) MásodTulajdonos: boA\' FõAdminisztrátor(ok): Sonny Adminisztrátor(ok): DeMo\', Jessi Szerver~Moderátor(ok): Nico, Manp Kép egy admin szolgálatban lévõ adminról: A szerver bemutató videója:
Nyitás, elérhetõség: A szerver megnyitott a kapuit! TS3 szerver IP: - Honlap: - Szerver IP cím: - |