Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - stoma2222

Oldalak: [1] 2
1
Szkript kérések / ZCMD -re átírás
« Dátum: 2014. november 13. - 21:31:18 »
oh nagyon szépen köszönöm. Ez alapján már sokkal jobban átlátom. :)

2
Szkript kérések / ZCMD -re átírás
« Dátum: 2014. november 13. - 12:09:01 »
Sziasztok kedves Fórumozók, és Scripterek. Egy olyan kéréssel fordulnék hozzátok, ami; bármennyire is keresem nem tudom megoldani. Miről is lenne szó: Van egy \"Race2\" nevű Mapp/Scriptem, Ennek a parancsai (strcmp)vagyis az alap dologgal van megírva.
Azt szeretném kérdezni és kérni tőletek, hogy ha lehetséges valaki át tudná írni nekem (ZCMD) -be? Ezt a kérést nem tudtam hova kellene írni azért gondoltam ide...
Én nagyon hálás lennék ha meg tudná valaki csinálni nekem...Nem tudom, hogy jó -e de ide feltöltöm a scriptet.
Ahogy olvastam a \"témanyitás szabályait\" volt benne egy pont arra nézve, hogy más is tudjon tanulni..
Ebben a \"Race2\" Scriptben nagyon sok dolog található, mozgó,teleport,raceCP..egyéb, Én úgy vagyok vele, hogy ahhoz hogy megtanuljak valamit ahhoz össze kell hasonlítanom az adott dologgal. Ezért is szeretném a segítségeteket kérni. (A keresőn nagyon sok zcmd-s leírást találtam, de nincs összehasonlítási alapom, ez okból kifolyólag én nem tudnám megcsinálni..)
Kedves Scripterek, ha rám tudnátok szánni egy kis időt igazán hálás lennék. Előre is nagyon köszönöm.
Itt a file: http://www.solidfiles.com/d/10e34c41dc/Race2.rar
Ez az egész Script.
Ez eléggé sok lehet...Nekem az is megfelelne ha minden (Public) -ból csak 2-3 -t tudnátok átírni, vagy ahogy gondoljátok. Annyit szeretnék még hozzá tenni, hogy én nagyon kezdő vagyok a ZCMD ben..

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stoma map/script pack
« Dátum: 2014. október 10. - 11:41:24 »
ööö rendben köszönöm, holnap felteszem a gta-t és készítem a képeket. (Ha ez megfelel). Sajnos elõbb nem tudom.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 12. - 00:04:52 )

A Kértek alapján a Bõvítési folyamatot elkezdtem.

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stoma map/script pack
« Dátum: 2014. október 10. - 11:25:07 »
Kedves moderátor, nemigen tudom, hogy kellene bõvítenem, ha lennél olyan kedves egy kicsit kifejtenéd bõvebben, tudod kicsit butus vagyok ebben, a szabályzatot elolvastam, bár nem igazán értem.
Van egy link ahonnan le lehet tölteni, akkor miért kell még plusszba kitennem kodolva?
Tudod én csak egy kezdõ Map/Scripter vagyok akinek az lenne a fontos, hogy a munkáit használják, ha már megcsináltam azokat.
De ha annyi elég neked, hogy készítek egy leírást az még belefér. Többel sajnos nem szolgálhatok.
UI.: Habár 24 órát kaptam, most ezt egy kicsit szereném ha meghosszabbítanád, Azért kérném, mert megyek melózni, és éjjel 2 re érek haza. Ha nem lenne olyan nagy baj, akkor szombaton bõvíteném. Elõbb sajnos nem tudom. Emiatt elnézést.

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stoma map/script pack
« Dátum: 2014. október 10. - 01:45:50 »
sziasztok
Megosztom veletek az összes eddigi mappom.
Hogy miért?:)
Mivel már abbahagytam a GTA-t, úgy érzem, mint mapper/kezdõ scripter szeretném ha használnák azokat amiket megalkottam.
Van Közötte sima mapp, verseny, mappolt race, egyéb finomság.
Mindegyik mappom az EveryBody Cool Szerver -re készült.
Megjegyzem, hogy mindegyik elkészítésénél a \" Map Construction \" programot használtam.
Letöltés után kérlek olvasd el az \"Olvasd el!!!\" file -t.
http://www.solidfiles.com/d/bd2919bf41/Publikálni_2014.12.28.rar
Egy ici - pici változtatás, A Race2 hídján javítottam, hogy compatibilis legyen a képekkel. Most már ugyan így működik.
http://www.solidfiles.com/d/da051bfd90/Race2.rar
Infók:
BAD Repair
 - Objectek száma: 87
 - Kapu eltolása: /kapu-nyit /kapu-zár
 - Képek:
A hely
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/394386215sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Szerelõmûhely
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/1376069540sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Festõmûhely
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/669112205sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Iroda
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/947501860sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Event
Ez a verseny tökéletes bármilyen eseményre. Itt csak a (PHK) a lényeg, amik jelzik neked az utad.
Infók:
 - Objectek száma: 0
 - Parancs: /Event
 - Képek:
(P)iros
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/139926500sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
(H)engert
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/422815243sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
(K)övetni
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/251920564sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Labirintus
 - Objectek száma: 750
 - Parancs: /Labirintus /Labir-fel /Labir-le
A láda ami a kincset rejti \"Area\" mûködteti.
 - Egyéb: A Mappereknek üzenem: Ha leveszitek a tetejét találtok benne kezdõ helyeket (Sárga körök). Ezek \"Random Teleport\" esetén még jól fognak jönni nektek. (Én is arra szántam.)
 - Képek:
Kezdõ hely
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/1102743652sa-mp-011_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
A távolban ahová menni kellene
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/904497587sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Sikeresen eltévedtem...
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/947460741sa-mp-013_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Libegõ
 - Ez a script még fejlesztésre szorul. Chilliad -ról indul. Az elgondolásom nem volt rossz, de sajnos hijján voltam a scriptelési tapasztalatnak, -e okból kifolyólag nem tudtam befejezni. A \"RAR\" -ban több verzió is található.
 - Objectek száma: 28
 - Parancs: /Libegõ  indítása /Goo  (Tesztelési célból egyszerû parancs kellett) De írjátok át nyugodtan ha be szeretnétek fejezni :)
 - Képek:
Induló pont
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/505758497sa-mp-014_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Közepe
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/1074716471sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Vége
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141011/1185651699sa-mp-016_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az utolsó 4 mapp lesz talán a legrészletesebb.
Templom-drift
 - Leírás: Ennél a mappnál elég sok dolgot kellett figyelembe venni. Az az egyedi ebben, hogy a MAPP ALATT játszódik. Maga a mapp nem túl részletes, de én csak egy alap ötletet adhatok ez által.
 - Objectek száma: 460
 - Parancs: A templomhoz /templom
   ( ez a parancs közvetlen a mapp alá teleportál).
a föld alá lemenni a templom eltolásával lehet: /Templom-nyit  /Templom-zár
 - A célban van egy object amire tehettek parancsot is, amivel fel lehet emelni a nyertest a kocsijával együtt.
 - Képek:
A templom
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/258196345sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Lejárat
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
A Mapp 0:00 idõben
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az újítás a régihez képest (kicsit lejjebb kellett menni mert nagyon szaggatott az object betöltése.)
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
És a cél
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az objec amivel fel lehetne emelni a gyõztest.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Race2
Ennek nem találtam rendes nevet. Amit tudni kell róla: Ez egy Split Second jellegû verseny, vagyis rád omlik a város.
Itt kb 85 a valószínûsége, hogy 1 versenyzõ ki fog esni halál miatt.
Minden ami mozog benne AREA irányít.  Ezt a versenyt teljes egészében még nem teszteltem/teszteltük le, vagyis playerekkel nem.
Talán itt kellene megjegyeznem, hogy ez a script tele van hibával (scriptelési) , de ennek nagy része az én hibám.
[Véleményem szerint megérné az ha közületek valaki rááldozná az idõt és kijavítaná a script hibákat, mert egy tényleg nagyon jó versenyt kaphatna. ]
 - Objectek száma: 112
 - Kocsik száma: 95
 - Parancsok: Versenyhez: /race2
 - Ha Streamer nélkül nézzük( vagyis ha én akarom irányítani az objecteket, nem pedig az area ) ebben az esetben a parancsok:
/oszlop-fel   -le
/tank-elore   -alap
/hajo-elore   -alap
/fa-le           -fel
/bomba-le    -fel
/hid1-mozgo    -alap
/hid2-mozgo    -alap
/sorompo-mozgo    -alap
/potut1-mozgo    -alap
/potut2-mozgo    -alap
/torony-mozgo    -alap
 - Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-028_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-029_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-030_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-031_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-032_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-033_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-034_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141014/sa-mp-035_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Na, de ha eddig azt gondolnátok, hogy nem tudok újat mutatni, akkor tévedtetek. :)
Az utolsó Mappom.
Ugró-race
Hogy miért is ugró? Nos...
A verseny Setworld 0 -ban zajlik.
DE, minden mapp Setworld 12 ben található. Vagyis: Ha belemész egy adott Chekpointba az vagy átrak wolrd 12 -be vagy épp elteleportál máshova. Amint vége egy adott mappnak visszatesz alap world -be. Ez kicsit bonyolult, de maga a script is az...nekem. :)
EZ A MAPP NINCS BEFEJEZVE.
Megpróbálom karácsonyig befejezni, de nem hiszem hogy meglesz.
 - Objectek száma: 250 KB 1500 objectre számolok ha meg lesz teljesen.
 - Checkpoint: Eddig 105  KB 160-ra terveztem.
 - Parancsok: /Race   (Teszt célból /lib  /daru-fel  /tel)

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]_Map/Script_Pack/4
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 13:31:14 »
Kedves moderátor, töröld nyugodtan, a témát, már nemigen érdekel + nem tudok képet készíteni róluk. Azért 4 téma van mert 1 témában valami hiba lépett fel amikor az összeset meg akartam jeleníteni.
Kedves hozzászólók: én jóindulatúan elétek tártam valamit. Jó tudni hogy azt megvetéssel fogadjátok, remélem köze van ahhoz hogy \"Stoma\" vagyok...

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]_Map/Script_Pack/4
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 23:51:39 »
Peti hiába írod oda mindenhova, nem fogok készíteni képet/videót. (Crtl+c Crtl+v) és megnézed hogy hogy néz ki. Amúgy meg szerintem inkább örülnöd kellene annak is ami van.

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]_Map/Script_Pack/4
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 02:26:13 »
....

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]_Map/Script_Pack/3
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 02:14:20 »
...

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]_Map/Script_Pack/2
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 01:56:14 »
A 4 Témát módosította: stoma2222 2014.09.23 13:40

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]_Map/Script_Pack/1
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 01:45:33 »
....

12
Szkript kérések / Állandóan mozgó object
« Dátum: 2014. augusztus 31. - 15:28:01 »
Rendben köszi, kicsit másképp ugyan de sikerült megoldani.
 

public OnObjectMoved(objectid)
{
if(objectid == libego)
switch(valtozo % 5)
{
   case 0: MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 3.99180, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Alap
    case 1: MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 29.55568, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Fent
    case 2: MoveObject(libego, -2442.55542, 1554.75098, 29.55568, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Bent
    case 3: MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 29.55568, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Fent
    case 4: MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 3.99180, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Alap
}
valtozo++;
return 1;
}

13
Szkript kérések / Állandóan mozgó object
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 12:50:24 »
Sziasztok. Egy olyan problémám lenne, hogy: egy bizonyos race -ben kellene nekem egy object ami állandóan mozog 3 helyre. Ezt naggyábol meg is csináltam csak, az object mozog 1(alap)-2(fent)-3(bent)-4(fent)-5(alap) és itt megáll a mozgás. Hogy lehet úgy megoldani hogy elölrõl kezdje a mozgást. (Próbáltam: if -el megoldani de akkor a Cp-k nél irt hibát.
Ha Valaki tudna segíteni azt megköszönném.
 
    
new valtozo;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if(!strcmp(cmdtext, \"/daru-fel\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/libego-fel\", true))
{
MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 3.99180, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//fent
valtozo = 1;
return 1;
}
        if(!strcmp(cmdtext, \"/d2-fel\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/D2-fel\", true))
{
MoveObject(D2, -2457.16016, 1558.36792, 29.54400, 3.0, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
valtozo = 1;
return 1;
}
return 0;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
if(objectid == libego) { valtozo++; }//a 13 koordináta ahova mozogjon (lefele)
switch(valtozo)
{
    case 1: MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 3.99180, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Alap
    case 2: MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 29.55568, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Fent
    case 3: MoveObject(libego, -2442.55542, 1554.75098, 29.55568, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Bent
    case 4: MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 29.55568, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Fent
    case 5: MoveObject(libego, -2441.85181, 1511.01392, 3.99180, 2.0, 0.00000, 0.00000, -90.00000);//Alap
}
if(objectid == D2) { valtozo++; }//a 13 koordináta ahova mozogjon (lefele)
switch(valtozo)
{
    case 1: MoveObject(D2, -2457.16016, 1558.36792, 29.54400, 3.0, 0.00000, 0.00000, 0.00000);//lent
    case 2: MoveObject(D2, -2457.16016, 1558.36792, 167.27658, 3.0, 0.00000, 0.00000, 0.00000);//Fent
}
return 1;
}

14
Archívum / Everybody Cool Server
« Dátum: 2014. május 20. - 23:00:17 »
Sziasztok. Szeretném felhívni a playerek figyelmét, hogy az ECS nagyon gáz hely lett. Neveket nem mondok de 2 SD klános és egy BAD klános admin és 1 EIC klános admin, nagyon kezdi azt hinni, hogy õ mindent meg tehet.
Nem akarok senkit le beszélni a szerverrõl, de szerintem mint Volt Ottani admin, kerüljétek el!

15
Segítségkérés / Mozgó object CreateDynamicObject -el
« Dátum: 2014. április 06. - 10:28:56 »
Sziasztok szeretném a segítségeteket kérni.  A szerómba mûködött CreateObjectként megírva,De nekem CreateDynamicObject kellett, ezt meg is csináltam. - aztán a parancs megadásnál MoveDynamicObject -et alkalmaztam. A pawno kiadja hibátlanul az amx-et, de mikor tesztelni akarom a szeróba, nem mozgatja a dolgokat! Mivel ti is a gyakorlati úton tudtok segíteni, Itt ez a példa:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
new templom;
new emel;
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
templom = CreateDynamicObject(9931, -2011.21899, 1118.09998, 68.00010,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(5130, -2030.32288, 1118.71399, 48.04958,   0.00000, 0.00000, 314.99496);
CreateDynamicObject(19449, -2035.48059, 1125.30688, 52.18820,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19449, -2031.98621, 1125.76172, 52.19490,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19449, -2035.90564, 1112.13281, 52.18670,   0.00000, 90.00000, 0.00000);//....
CreateDynamicObject(19447, -2161.83032, 817.66089, -40.61230,   0.00000, 0.00000, 144.57671);
CreateDynamicObject(19465, -2164.23926, 809.03027, -42.31260,   0.00000, 0.00000, 55.23000);
CreateDynamicObject(19465, -2162.02905, 812.12939, -42.32240,   0.00000, 0.00000, 55.10190);
emel = CreateDynamicObject(19447, -2161.60205, 809.50671, -44.91990,   0.00000, 90.00000, 54.91940);
CreateDynamicObject(19447, -2167.93237, 805.89459, -39.84300,   0.00000, 90.00000, 325.16849);
CreateDynamicObject(19447, -2165.08179, 803.91730, -39.84120,   0.00000, 90.00000, 325.05551);
CreateDynamicObject(19447, -2160.32056, 816.66730, -39.85400,   0.00000, 90.00000, 325.03940);
CreateDynamicObject(18653, -2156.76343, 786.44269, -44.93506,   0.00000, 0.00000, 104.05126);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10284, -2010.9844, 1117.9375, 68.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9931, -2010.9844, 1117.9375, 68.8438, 0.25);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/templom-zár\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(templom, -2011.21899, 1118.09998, 68.00010, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/templom-nyit\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(templom, -2008.25122, 1118.12463, 68.00010, 2.0);
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/templom\", true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, -2061.5095,1093.1802,55.7200);
SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA, \"Elteleportáltál a Templom drifthez!\");
    GameTextForPlayer(playerid, \"/Templom-nyit , /Templom-zar\", 1000, 1);
    return 1;
    }
if(strcmp(cmdtext, \"/emel-le\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(emel, -2161.60205, 809.50671, -44.91990, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/emel-fel\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(emel, -2161.60205, 809.50671, -39.85400, 2.0);
return 1;
}
    return 0;
}

 
Kitettem helyetted a pawn code taget!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal