Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Scott.W

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Mit legyen a következõ amit elkezdek tanulni?
« Dátum: 2013. július 19. - 23:22:42 »
Remélem így megfelel a témanév,és persze a funkciók nagy részét tudom mit jelent if=ha else=ha nem ha akkor ez(ezt így tudtam kifejteni.xD)
true=igaz false=hamis tehát kb. vágom a funkciókat :) igazából ha nem érteném ezeket se nagyon tudtam volna megírni :D

2
Segítségkérés / Mit legyen a következõ amit elkezdek tanulni?
« Dátum: 2013. július 19. - 23:06:49 »
Nos sziasztok,elkezdtem foglalkozni a pawn nyelvel,és egy tutorial-ból tanultam,amit tudok az a parancs készítés,dialog készítés,üdvözlõ/elköszönõ üzenet,és hogy ki írj mikor le/fel csatlakozik egy játékos,és valamilyen szinten értek a változókhoz is,sajnos a tutorial amit néztem az kb. itt véget is ért szóval nem tudom hova mennyek tovább....Próbáltam más tutorialt de az már nem volt az igazi.... Valaki tudna segíteni hogy mi legyen a következõ amit elkezdek,esetleg valaki el vállalná hogy megtanít pár dologra?Nagyon hálás lennék érte....Egy kis ízelítõ abból amit már megtudok írni....:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SetPlayerHealth(playerid,0);
    SetPlayerArmour(playerid,0);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Öngyilkos lettél!\");
return 1;
} //megöli magát a játékos

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(string,sizeof(string),\"*SZERVER*:%s[iD:%d]Feljött játszani egy jót!\",pName,playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,string);
return 1;
}
//Ki írj ha valaki fel csatlakozott nevét ID-jét

 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
switch(reason)
{
    case 0: format(string, sizeof(string), \"*SZERVER*:%s[iD:%d]Kilépett a szerverrõl!(Kilépés)\", pName,playerid);
    case 1: format(string, sizeof(string), \"*SZERVER*:%s[iD:%d]Kilépett a szerverrõl!(Idõtúllépés)\", pName,playerid);
    case 2: format(string, sizeof(string), \"*SZERVER*:%s[iD:%d]Kilépett a szerverrõl!(Kick/Ban)\", pName,playerid);
}
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,string);
return 1;
}//Ki írja ha valaki távozik és ennek indokát

 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_WEAPONS)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        GivePlayerWeapon(playerid,30,100);
        GivePlayerMoney(playerid,-5000);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Sikeresen megvetted!\");
    }
    if(listitem == 1)
{
    GivePlayerWeapon(playerid,31,100);
    GivePlayerMoney(playerid,-5000);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Sikeresen megvetted!\");
}
if(listitem == 2)
{
    GivePlayerWeapon(playerid,24,100);
    GivePlayerMoney(playerid,-2500);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Sikeresen megvetted!\");
}
    else
    {
   
    }
}
return 1;
}//fegyver dialog..

 

if(strcmp(\"/weapons\",cmdtext,true,10) == 0)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WEAPONS,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyvermenü\",\"AK47-5000$\\nMP5-5000$\\nDeagle-2500$\",\"Ide vele!\",\"Fúj nem kell!\");
return 1;
}
//erre a parancsra jön ki a fegyver menü...

 
Ezeket saját magam írtam többnyire,szóval az alapokkal már többnyire tisztában vagyok....Viszont nem tudom hogy hova haladjak tovább.Segítsetek pls :D

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal