Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - areteosz

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / NPC Bus
« Dátum: 2010. Július 01. - 00:34:16 »
Az a helyzet, hogy már számtalan sok oldalon néztem, hogy kell npc-t berakni. Számszerint 4 :D Akárhogy csinálom nem jó. Addig eljutottam, hogy amikor megnyitom a szervert kiírja, hogy Incoming connection: ip
de több nem. Nemtudom még azt, hogy baj-e hogy amikor felmegyek megint kiírja ugyan ezt a dos ablakba csak más ip-vel.
Kérlek titeket küldjétek el nekem mit kell írni abba a scriptbe ami az npcmodes mappába kell és ami a gamemodba kell. Jelenleg így van:
npcmodesba:
#define RECORDING \"proba\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd()
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid)
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
    public OnNPCExitVehicle()
StopRecordingPlayback();
#else
    public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif

modba:
public OnGameModeInit()-be, a legvégén az objectek meg az autók után
{
print(\"my gamemode\");
    ConnectNPC(\"proba\",\"proba\");
    MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle(491, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000);
}
return 1;
}
Ez a teljes vége ahogy van.
public OnPlayerSpawn(playerid)-ba:Ugyan úgy a végén:
 if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenorzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
    {
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
        if ( !strcmp ( npcname, \"proba\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
        {
            PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármuvébe
        }
        return 1;
        }
return 1;
}
Ez is a teljes vége.

Még annyit, hogy a maxnpc number_goes_here után a cfg-be 0-át vagy 1-et kell írni?
Köszönöm nektek!!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal