Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - yamaha14

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / gamemodes probléma
« Dátum: 2014. október 07. - 16:55:05 »
Sziasztok!
A gamemodomban ezt a hibát írja:
 
C:\\Users\\KenBlock\\Desktop\\NewHunNewLife\\gamemodes\\bare.pwn(549) : error 025: function heading differs from prototype
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Itt pedig a 549-es sor.
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) //549
{
        ShowHitMarker(playerid);
        PlayerPlaySound(playerid, 1135, 0.0, 0.0, 0.0);
        return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 07. - 17:48:36 )

Nah sikerült megoldanom.Egyszerûen frissítettem az includjaimat...

2
Segítségkérés / Dialog hosszú sor probléma
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 21:26:38 »
Köszönöm a segítségeteket.
Végülis sikerült megoldani TeamSpeaken keresztül az egyik barátommal (ViktorZs)
Így sikerült:
if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true))
    {
        new str1[200],str2[300],str3[200],str4[200],str5[200],str6[200],str7[200],string[1500];
        format(str1,sizeof(str1),\"{15FF00}Las Venturas\\n{15FF00}Monster2\");
        format(str2,sizeof(str2),\"\\n{15FF00}Kamionos{FF0606}(Munka3)\\n{15FF00}Pizzafutár{FF0606}|Munka4|\");
        format(str3,sizeof(str3),\"\\n{15FF00}Monster\\n{15FF00}San Fiero\\n{15FF00}Los Santos\\n{15FF00}Chilliad\");
        format(str4,sizeof(str4),\"\\n{15FF00}Las Vegas Air\\n{15FF00}San Fiero Air\\n{15FF00}Los Santos Air\");
        format(str5,sizeof(str5),\"\\n{15FF00}Old Air (aa)\\n{15FF00}Puertorico\\n{15FF00}Area51\\n{15FF00}Beach\");
        format(str6,sizeof(str6),\"\\n{15FF00}Beach1\\n{15FF00}Farm {FF0606}(Munka)\\n{15FF00}Farm1 {FF0606}(Munka1)\");
        format(str7,sizeof(str7),\")\\n{15FF00}Bánya {FF0606}(Munka2)\\n{15FF00}Vastelep\");
        format(string,sizeof(string),\"%s%s%s%s%s%s%s\",str1,str3,str4,str5,str6,str7,str2);
        ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC33}Hun New Life Teleport Menu:\", string, \"Választ\", \"Kilép\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

3
Segítségkérés / Dialog hosszú sor probléma
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 19:41:58 »
Új dialogot nem szeretnék azt szeretném ha az összes teleport /tele parancsban benne lenne,Esetleg úgy ,hogy a /tele parancsban van olyan hogy Munkák és azon belül vannak a munka teleportok.Na de ilyeneket meg nem tudok csinálni mert teljesen kezdõ vagyok. :(

4
Segítségkérés / Dialog hosszú sor probléma
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 18:31:09 »
De az úgy nem mûködik.Hibákat ír ki.Azt a \\n minden teleport között használom ugye hogy egy sorral lejjebb tegye,Na de a pawnóba elértem az 550karaktert és azt írja ki hogy: error 075: input line too long (after substitutions)

5
Segítségkérés / Dialog hosszú sor probléma
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 18:23:37 »
Sziasztok.A következõ kis problém van.Mivel 550-karakter hosszú lehet egy sor hogyan folytassam a következõ sorba?
 
    if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true))
    {
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC33}Hun New Life Teleport Menu:\", \"{15FF00}Las Venturas\\n{15FF00}Monster2\\n{15FF00}Monster\\n{15FF00}San Fiero\\n{15FF00}Los Santos\\n{15FF00}Chilliad\\n{15FF00}Las Vegas Air\\n{15FF00}San Fiero Air\\n{15FF00}Los Santos Air\\n{15FF00}Old Air (aa)\\n{15FF00}Puertorico\\n{15FF00}Area51\\n{15FF00}Beach\\n{15FF00}Beach1\\n{15FF00}Farm {FF0606}(Munka)\\n{15FF00}Farm1 {FF0606}(Munka1)\\n{15FF00}Bánya {FF0606}(Munka2)\\n{15FF00}Vastelep\", \"Választ\", \"Kilép\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
És ezeket még hozzászeretném írni:
 
\\n{15FF00}Kamionos{FF0606}(Munka3)\\{15FF00}Pizzafutár{FF0606}(Munka4)

 
Olvasgattam hogy fordított per jellel lehet valahogy,de sajnos nem értem.Kezdõ vagyok így ha lehet beírnátok nekem ezt a pár parancsot? Elõre is köszönöm.

6
Segítségkérés / Chat probléma
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 21:08:33 »
Sziasztok! A következõ a problémám: Ha berakok egy filterscriptet (Gigi Hause System) Akkor nincs chat!Valaki ír valamit a chatbe és nem látja.
A következõ sorokat találtam benne:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[128];
if(TalkWith[playerid] != 999)
{
format(string,sizeof(string),\"%s: %s\",GetName(playerid),text);
SCM(TalkWith[playerid],-1,string);
}
return 0;
}

 
Elvileg ez lehet a baj,de mit javítsak ki rajta?Úgy ,hogy a ház szisztem mûködõ képes maradjon?
Válaszotokat elõre is köszönöm.

7
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer hol konvertáljam át a zenémet?
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 11:51:49 »
Ismét köszönöm a válaszod :)

8
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer hol konvertáljam át a zenémet?
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 10:47:12 »
Sziasztok.
Egy apró kis kérdésem lenne: PlayAudioStreamForPlayer-hez  kellene egy olyan link amit lejátszik.Vannak saját zenéim de hol konvertáljam át õket?
A dopboxot nemtudom használni,linket nem akar adni csak letöltési linket.
Elõre is köszönöm. :-*

9
Köszönöm szépen,sokat segítettél! Respect!!!  :thumbsup:

10
Köszi hogy leírtad csak sajna kezdõ vagyok és nem boldogulok így még vele,esetleg ha egy példát tudnál írni megköszönném :) ;)

11
Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba?
Próbálkoztam vele,addig eljutottam hogy teleportálásnál a kocsit is telézze,de sajnos ez így nem jó nekem,fõleg hogy beleragadok a kocsiba mivel ugyan azt a kordinátát adtam meg.
Tehát aki ért hozzá légyszíves írja le nekem hogy milyen sorokkal egészítsem ki.Elõre is köszönöm.
Ja és még valami: Ha azt akarom hogy kommandal is mûködjön pluszba miket írjak még hozzá?Tehát ne csak dialogból tudjak telézni.
Várom a válaszaitokat és mégegyszer köszönöm.
 
#include <a_samp>
 
#if defined FILTERSCRIPT
#else
#endif
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"bare\"); // put here your gamemode\'s name
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true))
    {
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF0000}HNL Teleport {0066CC}Menu:\", \"{FFCC33}Las Venturas\\n{FF0000}Los Venturas {0066CC}Airport\\n{FFCC33}Las Venturas\\n{FF0000}Las Venturas {0066CC}Airport\\n{FFCC33}San Fierro\\n{FF0000}San Fierro {0066CC}Airport\\n{FFCC33}Abandoned Airport\\n{FFCC33}Area {0066CC}51\\n{FF0000}Vine{0066CC}wood\\n{FF0000}Jizzy\'s {FF0000}Club\\n{FFCC33}Train {FF0000}Station\\n{15FF00}Grove Street\", \"Valaszt\", \"Kilep\");
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
    {
    switch(dialogid)
        {
case 1:
           {
              switch(listitem)
           {
               case 0:
               {
                   new VehicleID;
                   new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
                   new string[256];
                   SetPlayerInterior(playerid,0);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
                   SetPlayerPos(playerid, 2043.5623,1343.6849,10.6719);
                   VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
         SetVehiclePos(VehicleID,2043.5623,1343.6849,10.6719);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"{FF3300}[Teleport] {66FF00}%s {FFFF00}Teleportált: {FF6633} Las Venturas {FFFF00}(/lv)\", sendername);
         SendClientMessageToAll(0xDDDD2357 , string);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Udvozollek ~y~itt ~b~Las Venturas ~y~!\", 5000, 5);
               }
               case 1:
               {
                   SetPlayerPos(playerid, 1877.6699,-2284.7002,13.5469);
                   SetPlayerFacingAngle(playerid, 260.4315);
                   GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Los Santos ~y~Airport!\", 5000, 5);
      }
               case 2:
               {
               SetPlayerPos(playerid, 2025.3252,1545.6010,10.8192);
               SetPlayerFacingAngle(playerid, 269.7592);
               GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Las Venturas ~y~!\", 5000, 5);
      }
      case 3:
               {
                    SetPlayerPos(playerid, 1559.1111,1446.2366,10.8181);
                    SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.0950);
                    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Las Venturas ~y~Airport!\", 5000, 5);
                   
       }
       case 4:
                {
         SetPlayerPos(playerid, -1970.2772,258.1686,35.1719);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.2533);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~San Fierro ~y~!\", 5000, 5);
      }
                case 5:
                {
         SetPlayerPos(playerid, -1462.8778,-190.5083,14.1484);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 26.2477);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~San Fierro ~y~Airport!\", 5000, 5);
      }
      case 6:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 405.0000,2453.0205,16.5703);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.3133);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Abandoned ~y~Airport!\", 5000, 5);
      }
      case 7:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 213.0199,1874.7501,17.6406);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.1378);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Area ~y~51!\", 5000, 5);
      }
                case 8:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 1429.6951,-872.1203,50.7058);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 12.9845);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Vine~y~wood!\", 5000, 5);
      }
      case 9:
                {
         SetPlayerPos(playerid, -2633.4050,1371.2870,7.1158);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 271.5350);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Jizzy\'s ~y~Club\", 5000, 5);
      }
      case 10:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 1773.0492,-1943.0696,13.5591);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 179.6012);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Train ~y~Station\", 5000, 5);
      }
      case 11:
                {
         SetPlayerPos(playerid, 2492.6211,-1663.7303,13.3359);
         SetPlayerFacingAngle(playerid, 83.9166);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Groove ~y~Street\", 5000, 5);
      }
   }
    }
    }
    return true;
    }
return false;
}

12
Szkript kérések / NPC 0.3z szerverre
« Dátum: 2014. szeptember 22. - 20:01:10 »
de csináltam,mingyárt berakom ide.

13
Szkript kérések / NPC 0.3z szerverre
« Dátum: 2014. szeptember 22. - 19:20:51 »
igazából megcsináltam de nem mûködik,nem is csatlakozik semmit nem csinál.Újra kellene kezdenem ugy hogy valaki közbe magyarázza.Ha gondolod és van idõd odatudom adni a temaspeak3 ip-met ott könyebben  megértjük egymást.

14
Szkript kérések / NPC 0.3z szerverre
« Dátum: 2014. szeptember 22. - 18:35:43 »
Sziasztok! Olyan kérésem lenne hogy valaki tud segíteni 0.3z szerverre npc-t készíteni?Sajnos az összes tuturial videot végignéztem de sajnos nem sikerült megcsinálnom.Ha valaki tudna segíteni benne esetleg megírni nekem nagyon hálás lennék!
Nekem sajna nem megy.
Tehát az elsõ amit készítettem: -mynpc.rec (scriptfile-bõl átmásoltam a npcmodes recordings mappába.
A következõ: -Csináltam egy scriptfájlt.Elmentettem script-néven.
 
#include <a_samp>
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
 
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}

 
Utána csináltam egy másik scriptfájlt  life néven.
 
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
Itt van a szerver cfg-m:
 
echo Executing Server Config...
lanmode 0
rcon_password 1234
maxplayers 150
port 7777
hostname SA-MP 0.3 Server
gamemode0 bare
filterscripts script
plugins streamer Whirlpool sscanf
announce 0
query 1
chatlogging 0
weburl www.sa-mp.com
onfoot_rate 40
incar_rate 40
weapon_rate 40
stream_distance 300.0
stream_rate 1000
maxnpc 5
maxnpc number_goes_here 0
logtimeformat [%H:%M:%S]

 
Tehát most melyiket hova másoljam?Melyiket írjam be a cfg-be?Jól csináltam eddig?Válaszotokat elõre is köszönöm.
[mod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/mod]

15
Szkript kérések / Dm zóna belépésnél nem veszi el a régi fegyvereket.
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 05:24:05 »
Sziasztok!Olyan problémám van hogy: dm-be való belépéskor a már meglévõ fegyvereket nem veszi el.És /exitdm parancs után nem rak vissza az eredeti helyemre.
Illetve kérdeznék még valamit:Próbáltam hozzáírni még 1 dmzónát tesztdm-néven,de sajnos nem mûködik. (fogalmam nincs miért)
Ezekhez kérnék tõletek segítséget,sajnos kezdõ vagyok,így ha lehet részletes segítséget kérnék.Elõre is köszönöm.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#pragma tabsize 0
static FREEDM[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
#define COLOR_TENGER 0x00a6ffAA
#define COLOR_SÁRGA 0xfff700AA
#define COLOR_PIROS 0xff0000AA
//Dialog Define
#define DIALOG_DMEK 2013
//Sawndm RANDOM
new Float:RandomDM[6][3] =
{
{1305.2129,2191.8435,11.0234},
{1390.3733,2107.3083,11.0156},
{1390.5880,2192.2305,11.0234},
{1305.4147,2107.0833,11.0156},
{1356.1439,2196.3647,11.0234},
{1350.9719,2105.7046,11.0156}
};
//M4DM RANDOM
new Float:RandomDM2[9][3] =
{
{-32.1949,48.3527,3.1172},
{-34.2015,51.4968,3.1094},
{-39.6453,53.1995,6.4844},
{-92.7494,-23.9238,3.1172},
{-60.0644,52.9396,6.4766},
{-58.9392,-32.4063,3.1172},
{-62.3151,-43.0170,3.1172},
{-121.2243,-101.2563,3.1181},
{-74.4122,-103.9932,3.1181}
};
//SniperDM
new Float:RandomDM3[6][3] =
{
{2705.4529,2716.8281,12.8222},
{2605.1272,2687.8218,10.8203},
{2671.2771,2749.1133,10.8203},
{2613.0930,2734.4707,36.5386},
{2630.9536,2725.3049,23.8222},
{2647.3257,2767.6680,10.8203}
};
//tesztDM
new Float:RandomDM4[6][3] =
{
{2705.4529,2716.8281,12.8222},
{2605.1272,2687.8218,10.8203},
{2671.2771,2749.1133,10.8203},
{2613.0930,2734.4707,36.5386},
{2630.9536,2725.3049,23.8222},
{2647.3257,2767.6680,10.8203}
};
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\"DM System BY: ]FreePlay[ Verzió 1.0\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
#else
main()
{
        print(\"\\n----------------------------------\");
        print(\" DM System BY: ]FreePlay[ Verzió 1.0\");
        print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    FREEDM[playerid] = -1;
        SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"A szerveren rengeteg király DM-Rendszer üzemel\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"DM Zónákért : /dms\");
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(FREEDM[playerid])
   {
       case 0:
       {
         new rand = random(sizeof(RandomDM));
         SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         GivePlayerWeapon(playerid,26,1);
         SetPlayerHealth(playerid,100);
         SetPlayerArmour(playerid,100);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
         }
        case 1:
         {
         new rand = random(sizeof(RandomDM2));
         SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]);
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         SetPlayerHealth(playerid,25);
         GivePlayerWeapon(playerid,31,100);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,3);
         }
         case 2:
         {
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         new rand = random(sizeof(RandomDM3));
                 SetPlayerPos(playerid, RandomDM3[rand][0], RandomDM3[rand][1],RandomDM3[rand][2]);
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0);
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100);
             SetPlayerHealth(playerid,5);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,4);
         }
         case 3:
         {
         ResetPlayerWeapons(playerid);
         new rand = random(sizeof(RandomDM4));
                 SetPlayerPos(playerid, RandomDM4[rand][0], RandomDM4[rand][1],RandomDM4[rand][2]);
         SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0);
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100);
             SetPlayerHealth(playerid,5);
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,4);
      }
   }
   return 1;
}
//SawnDM
CMD:sawndm(playerid,params[])
{
      if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\");
      new rand = random(sizeof(RandomDM));
      SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]);
      FREEDM[playerid] = 0;
      new pName[30], string[128];
      GetPlayerName(playerid, pName, 30);
      format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sawn DM-hez belépés: (/sawndm)\", pName);
      SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
      GivePlayerWeapon(playerid,26,6789);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Sawn DM-hez\");
      return 1;
}
//M4DM
CMD:m4dm(playerid,params[])
{
      if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\");
      new rand = random(sizeof(RandomDM2));
      SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]);
      FREEDM[playerid] = 1;
      new pName[30], string[128];
      SetPlayerHealth(playerid,25);
      GetPlayerName(playerid, pName, 30);
      format(string, 256, \"%s csatlakozot az M4DM-hez belépés: (/m4dm)\", pName);
      SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,3);
      GivePlayerWeapon(playerid,31,9990);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál az M4DM -hez\");
      return 1;
}
//Sniperdm
CMD:sniperdm(playerid,params[])
{
      if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\");
      new rand = random(sizeof(RandomDM3));
      SetPlayerPos(playerid, RandomDM3[rand][0], RandomDM3[rand][1],RandomDM3[rand][2]);
      FREEDM[playerid] = 2;
      ShowPlayerMarkers(true);
      SetPlayerHealth(playerid,5);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,4);
      new pName[30], string[128];
      GetPlayerName(playerid, pName, 30);
      format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sniper DM-hez belépés: (/sniperdm)\", pName);
      SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string);
      GivePlayerWeapon(playerid,34,100);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a SniperDM -hez\");
      return 1;
}
//Tesztdm
CMD:tesztdm(playerid,params[])
{
      if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\");
      new rand = random(sizeof(RandomDM4));
      SetPlayerPos(playerid, RandomDM4[rand][0], RandomDM4[rand][1],RandomDM4[rand][2]);
      FREEDM[playerid] = 3;
      ShowPlayerMarkers(true);
      SetPlayerHealth(playerid,5);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,5);
      new pName[30], string[128];
      GetPlayerName(playerid, pName, 30);
      format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sniper DM-hez belépés: (/tesztdm)\", pName);
      SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string);
      GivePlayerWeapon(playerid,34,100);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a tesztDM -hez\");
      return 1;
}
//Kilépés Parancs
CMD:exitdm(playerid,params[])
   {
   if(FREEDM[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS, \"Nem tartózkodsz DM-zónában\");
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
   FREEDM[playerid] = -1;
   ShowPlayerMarkers(false);
   return SendClientMessage(playerid,COLOR_SÁRGA,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}
 
CMD:dms(playerid,params[])
{
if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DMEK, DIALOG_STYLE_LIST, \"DM-Zónák\", \"Sawn DM\\nM4DM\\nSniperDM\", \"Csatlakozás\", \"Mégsem\");
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_DMEK)
    {
        if(response)
        {
            if(listitem == 0) //Sawn DM
            {
             new rand = random(sizeof(RandomDM));
             SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]);
             FREEDM[playerid] = 0;
             new pName[30], string[128];
             GetPlayerName(playerid, pName, 30);
             format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sawn DM-hez belépés: (/sawndm)\", pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string);
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
             GivePlayerWeapon(playerid,26,6789);
             SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Sawn DM-hez\");
            }
            if(listitem == 1) //M4DM
            {
              new rand = random(sizeof(RandomDM2));
              SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]);
              FREEDM[playerid] = 1;
              new pName[30], string[128];
              GetPlayerName(playerid, pName, 30);
              format(string, 256, \"%s csatlakozot az M4DM-hez belépés: (/m4dm)\", pName);
              SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,3);
              GivePlayerWeapon(playerid,31,9990);
              SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál az M4DM -hez\");
            }
            if(listitem == 2) //SniperDM
            {
             new rand = random(sizeof(RandomDM));
             SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]);
             FREEDM[playerid] = 2;
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,4);
             new pName[30], string[128];
             GetPlayerName(playerid, pName, 30);
             format(string, 256, \"%s csatlakozot a KDM-hez belépés: (/kdm)\", pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,34,100);
             ShowPlayerMarkers(false);
             SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Kartantén DM -hez\");
                         }
            if(listitem == 3) //tesztDM
            {
             new rand = random(sizeof(RandomDM4));
             SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]);
             FREEDM[playerid] = 3;
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,5);
             new pName[30], string[128];
             GetPlayerName(playerid, pName, 30);
             format(string, 256, \"%s csatlakozot a tesztdm-hez belépés: (/tesztdm)\", pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string);
             GivePlayerWeapon(playerid,34,100);
             ShowPlayerMarkers(false);
             SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a teszt DM -hez\");
            }
        }
        return 1;
}
   return 0;
}

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal