Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ShoCk

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Általános / SA:MP RPG szerver
« Dátum: 2014. október 10. - 22:24:35 »
Sajnos.. :( Talán, ha valami újjal rukkolna elõ valaki, akkor lehetne egy kis siker élménye. Nem RPG, DM, TDM, Drift, Stunt, Fun vagy party szerverre gondolok, hanem valami teljesenn egyedire. Valamire, aminek van célja, van látszata annak, ha sokat játszol a szerveren, de mégsem a megszokott játékmódok közül kerül ki...

2
Általános / SA:MP RPG szerver
« Dátum: 2014. október 10. - 22:16:22 »
Nem akarok potyára szervert nyitni.. :) Sajnos az MTA rengeteg SAMP playert elvitt :(

3
Általános / SA:MP RPG szerver
« Dátum: 2014. október 10. - 22:10:01 »
A kérdés adott. Egy felmérést szeretnénk végezni, amiben azt szeretnénk kideríteni, hogy manapság lenne-e igény egy normálisan össze rakott SA:MP RPG szerverre.

4
Archívum / Spirit Soldier DM/TDM
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 22:19:59 »
Holnap a várószobáról várhatóak képek!

5
Archívum / Spirit Soldier DM/TDM
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 20:06:59 »
Nem a DM-hez értenek hanem a DM szervereken való adminkodáshoz. Az adminok nem nagyon fognak játszani, feladatuk a szerveren játszó játékosok segítése és felügyelete

6
Archívum / Spirit Soldier DM/TDM
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 18:21:31 »

\"width=500
http://blog.flamingtext.com/blog/2013/08/31/flamingtext_com_1377960362_750158601.png[/img]
 


Szerver neve: Spirit Soldier DM/TDM
Hosting: Clans.hu (valószínûleg)
Szerver típusas: DeathMatch / Team Deathmatch
Szerver verzió: 0.3x
IP cím: Egyenlõre nem elérhetõ
Játéktér: DM zónák & Váró szoba
 
 
Slot: 60
 

\"vonal.jpg\"
 
Amit a szerver nyújt:
- Egyedileg kialakított játékterek külön DM, külön TDM meccsekhez!
- Várószoba
- Szintrendszer 10 szinttel
- Szintenként elérhetõ jutalmak
- Kiváló DM/TDM rendszer
- Segítõkész, érett, tapasztalt Admin csapat
- Halál utáni nézõke
- Véletlenszerû pickup rendszer
- Kiváló játékélmény
- Headshot rendszer
 
\"vonal.jpg\"
 
Várószoba:
Spawnoláskor a játékosok nem San Andreas pályájára kerülnek, hanem egy direkt erre a célra kialakított szobába, ahol nem lehet sebezni, ölni. A játékos itt csatlakozhat egy DM vagy TDM meccshez.
DM meccs: A játékos bármikor csatlakozhat bármelyik DM-hez, függetlenül attól, hogy folyik-e épp mérkõzés, vagy nem.
TDM meccs: A játékos benyújthatja csatlakozási kérelmét a szerver felé, de a meccs csak akkor kezdõdik el, ha minimum 6 játékos várakozik. Értelem szerûen a szerver fele-fele arányban osztja el a játékosokat.
 
\"vonal.jpg\"
 
Szint rendszer:
A \"TAB\" gomb lenyomása után a Score oszlop alatt a játékos szintje szerepel. Egy 10 szintes ranglétrát kell  a játékosoknak megmászniuk, hogy elérjék a legmagasabb szintet. Ahhoz, hogy a játékosok szintet léphessenek tapasztalati pontokat kell szerezniük, amit játékos öléskor, DM gyõzelemkor és TDM gyõzelemkor kapnak.
A szintek:
1 - Bicebóca
2 - Zöldfülû
3 - Préda
4 - Akaratos
5 - Alattomos
6 - Vakmerõ
7 - Tapasztalt
8 - Ragadozó
9 - Veterán
10 - Legenda
 
\"vonal.jpg\"
 
Ha bekövetkezik a halál:
Halál után a játékosok dönthetnek, hogy tovább nézik a mérkõzést, vagy vissza kerülnek a váróba, ahol új játékot indíthatnak. Ha egy játékos meghal, nem veszít a tapasztalati pontjaiból, semmilyen következménnyel nem jár.
 
\"vonal.jpg\"
 
Jutalmak:
Szintlépés esetén a játékosok extra dolgokat kapnak, amiket késõbb a meccsek alatt használhatnak. Csupán esztétikai dolgok, semmilyen elõnyt nem nyújtanak a játékosnak. Egy kis ízelítõ a jutalmakból: Fegyver lézer, Különbözõ ikonok a játékos feje fölé, amivel felhívhatja magára a figyelmet, megmutathassa, hogy neki bizony már ilyen is van, mivel elérte azt a szintet. (Mindent nem árulok el)
 
\"vonal.jpg\"
 
Véletlenszerû pickup rendszer:
A meccsek során véletlenszerûen felbukkannak pickupok, amelyek extra fegyvert, életet, védõmellényt és egyéb dolgokat nyújtanak azoknak a játékosoknak, akik felveszik õket. Nagyon hasznosak tudnak lenni, fõleg ha az ellenfél az esélyesebb.
 
\"vonal.jpg\"
 
Admin csapat:
Nos, az adminok nevét nem árulhatom el, viszont egy kis információval szolgálhatok: 5 admin van jelenleg, akik a szervert fogják felügyelni, kellõképp rutinosak, megérettek a feladatra, nem 12 éves hatalommániás gyerekek.
 
\"vonal.jpg\"
 
Admin felvétel:
Jelenleg kettõ (2) adminisztrátorra van még szükségünk, akik kellõen tapasztaltak, tisztába vannak a DM alapszabályaival.
Feltételek:
- Elmúltál 16 éves
- Tudsz helyesen, érthetõen írni
- Van tapasztalatod mind játék, mind adminisztrátori téren
- Skype elérhetõség
- Legalább naponta egy órát aktív vagy
- Szerverek neve ahol adminkodtál eddig + idõtartam
 
\"vonal.jpg\"
 

Szerver nyitás várható ideje: 2013.09.15
 
SS Team

7
Általános / Mire lenne igény?
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 23:06:35 »
Idézetet írta: returnfalse date=1377890723\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42162\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
miért nincs olyan opció, hogy ne csinálj szervert?
 
mert azt hszbe kell :D

8
Általános / Mire lenne igény?
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 15:17:51 »
Idézetet írta: Melvin date=1377845685\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42162\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
NE csinálj semmit..
RPG azért ne,mert kb van egy közösség itt,az olyan max 30-40 player a sampfórumon,aki úgy aktív...talán sokat mondtam.
És most rengeteg RP szerver fog nyílni is....a többi meg a fay,seen van.
A többit meg azért ne,mert  külföldiek sokkal jobb. És ott sok a player is.
http://sampforum.hu/index.php?topic=46107.0 Olvass hsz-eket.
 
Köszi a linket, olvasgattam :) A szavazás alapján TM/TDM szerver, ami megfogna több playert.. Nem tudom van-e értelme, mivel (ahogy azt írták a te általad linkelt témában is) ha nincs elég player, akkor nincs értelme.. TDM-hez player kell, de a legelején nem lesz egybõl 10 hogy legyen értelme.. Bár még 10-nél sincs olyan sok.. Nem tudom, lehet megírom és utána feldobom a kérdést itt fórumon, hogy kik azok, akik jönnének, érdemes-e hostingot bérelnem. Ha netán innen a fórumról 7-8 player jönne, akkor lenne indulási alap. Majd alakul :)

9
Általános / Mire lenne igény?
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 08:16:17 »
Sziasztok!
Mostanában nézegettem a hostingokat, és van pár, ami egész normális áron kínál szerverhostingot, állítólag jót. Kedvet kaptam egy szerver indításához, de nem tudom melyikre lenne igény. A tapasztalataim alapján:
- RPG szerver: Sok idõ kell neki, mire állandó, normális mennyiségû player lesz, ráadásul a mod megírása is rengeteg idõ, aminek a következménye a tetemes mennyiségû MOD-edit szerver...
- DeathMatch szerver: Mostanában nem nagyon látni DeathMatch szervereket, vagy ha igen, akkor az nem sima DM, hanem valamilyen másik játék SAMP-sített változata, vagy ha valamilyen csoda folytán sima DM szerver, akkor irtózatosan rosszul van megcsinálva és a player is kevés rajta.
- Stunt és Drift szerver: Ebbõl a fajta szerverbõl akad pár darab, viszont ezekre a játékosok 70%-a csak kikapcsolódni jár fel, mivel nincs célja a mod-nak. Bolyongsz különbözõ helyeken, élvezed a játékot, de igazából itt kifujt a mod értelme.
- Party szerver: Õszintén megvallva, nem vagyok pontosan tisztába ennek a mod-nak a lényegével (ha esetleg valaki leírná hsz-be azt megköszönném) de playerszám alapján eddig õ viszi a pálmát.
- FUN szerver: A fun-szerverek nagy átka a \"mindenbõl egy kicsit, semmibõl sem sokat\"... Ez alatt azt értem, hogy szinte mindegyik mod egy kis darabja megtalálható ezeken a szervereken, de jobban nem tér ki egyikre sem. Playerszám alapján kicsivel van lemaradva a Party szerverektõl.
A leírt véleményemben leírtak persze függenek attól, hogy mennyire van jól összerakva a szerver, mennyire van jól hirdetve fórumokon stb.. Én átlagosan írtam le a saját tapasztalataimat.
A ti véleményetek is érdekelne, és az, hogy ezek közül melyik szerverre járnátok fel szívesen.

10
Segítségkérés / Szerver errors
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:54:58 »
error 017 arra enged kövezkeztetni, hogy rossz pár .inc file.. viszont az összes többi error arra utal, hogy nagyon el*urtad...

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szerver errors
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:45:08 »
Vagy szar a pawnod, vagy nagyon béna vagy... vagy mindkettõ

12
Szkript kérések / Vip rendszer
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:36:45 »
Sajnos DCMD de ha akarod alakítsd át... egy elég régi VIP rendszerem. Amiket tartalmaz: 3 VIP szint, Egy VIP adó parancs RCON adminnak, egy parancs a playereknek, hogy megnézzék VIP szintjüket és az élettöltés parancs. Persze csak a saját életét töltheti fel..



#include <a_samp>
#include <Dini>
#include <dutils>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
#define COLOR_ZOLD           0x33AA33AA
#define COLOR_PIROS             0xAA3333AA
#define COLOR_CITROM         0xFFFF00AA
#define COLOR_VKEK       0x33CCFFAA
#define COLOR_NARANCS          0xFF9900AA
#pragma tabsize 0
#define JatekosFajl                 \"VIP/%s.ini\"
public OnFilterScriptInit()
    {
print(\"*Vip System by ShoCk*\");
return 1;
    }
#endif
enum JATEKOS_ADAT {
    pNev[MAX_PLAYER_NAME],
Pip[16],
Vip_Szint
}
new Pinfo[MAX_PLAYERS][JATEKOS_ADAT];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_CITROM,\"Vip System By ShoCk\");
new file[100],Nev[MAX_PLAYER_NAME],Ip[16]; GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev)); GetPlayerIp(playerid,Ip,sizeof(Ip)); format(file,sizeof(file),JatekosFajl,Nev);
if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_Set(file,\"Nev\",Nev);
dini_Set(file,\"Ip\",Ip);
dini_IntSet(file,\"Vip_Szint\",0);
}
Pinfo[playerid][Vip_Szint]                = dini_Int(file,\"Vip_Szint\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new file[100];
format(file,sizeof(file),JatekosFajl,Pinfo[playerid][pNev]);
dini_Set(file,\"Nev\",Pinfo[playerid][pNev]);
dini_Set(file,\"Ip\",Pinfo[playerid][Pip]);
dini_IntSet(file,\"Vip_Szint\",Pinfo[playerid][Vip_Szint]);
Pinfo[playerid][Vip_Szint]  = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(vipad,6,cmdtext);
dcmd(vipszint,8,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_vipad(playerid, params[])
{
    new file[100];
format(file,sizeof(file),JatekosFajl,Pinfo[playerid][pNev]);
    new string[128],string2[128];
new kerplayerid, szint;
new jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME],idnev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, MAX_PLAYER_NAME);
GetPlayerName(playerid,idnev,MAX_PLAYER_NAME);
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_PIROS, \"Nem vagy RCON admin, hogy használni tudd ezt a parancsot%\");
if(sscanf(params, \"ud\", kerplayerid, szint))return SendClientMessage(playerid, COLOR_PIROS, \"Használat: /vipad [Játékos ID/Játékos Név] [szint]\");
else if (kerplayerid == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid, COLOR_PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
else if (szint > 3)return SendClientMessage(playerid, COLOR_PIROS, \"Maximum VIP szint: 3\");
    else
{
        Pinfo[kerplayerid][Vip_Szint] = szint;
format(string,sizeof(string),\"Admin %s beállította a VIP szintedet! Jelenlegi szinted: %d\",jatekosnev,szint);
SendClientMessage(kerplayerid,COLOR_CITROM,string);
format(string2,sizeof(string2),\"%s VIP szintje %d\",idnev,szint);
SendClientMessageToAll(COLOR_CITROM,string2);
dini_IntSet(file,\"Vip_Szint\",Pinfo[playerid][Vip_Szint]);
}
return 1;
}
dcmd_vipszint(playerid, params[])
{
#pragma unused params
new string1[128],string2[128],string3[128];
format(string1,sizeof(string1),\"============================\");
format(string2,sizeof(string2),\"A te VIP szinted jelenleg: %d\",Pinfo[playerid][Vip_Szint]);
format(string3,sizeof(string3),\"============================\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CITROM,string1);
SendClientMessage(playerid,COLOR_CITROM,string2);
SendClientMessage(playerid,COLOR_CITROM,string3);
return 1;
}
dcmd_elet(playerid, params[])
{
#pragma unused dcmd_elet
if(Pinfo[playerid][Vip_Szint] >= 1)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_NARANCS, \"Életed feltöltve! (100)\");
    SetPlayerHealth(playerid, 100);
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy VIP!\");
return 1;
}
//------------------[sSCANF]-------------------------------------
stock sscanf(string[], format[], {Float,_}:...)
{
#if defined isnull
if (isnull(string))
#else
if (string[0] == 0 || (string[0] == 1 && string[1] == 0))
#endif
{
   return format[0];
}
#pragma tabsize 4
new
formatPos = 0,
stringPos = 0,
paramPos = 2,
paramCount = numargs(),
delim = \' \';
while (string[stringPos] && string[stringPos] <= \' \')
{
stringPos++;
}
while (paramPos < paramCount && string[stringPos])
{
switch (format[formatPos++])
{
   case \'\\0\':
   {
      return 0;
   }
   case \'i\', \'d\':
   {
      new
         neg = 1,
         num = 0,
         ch = string[stringPos];
      if (ch == \'-\')
      {
         neg = -1;
         ch = string[++stringPos];
      }
      do
      {
         stringPos++;
         if (\'0\' <= ch <= \'9\')
         {
            num = (num * 10) + (ch - \'0\');
         }
         else
         {
            return -1;
         }
      }
      while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim);
      setarg(paramPos, 0, num * neg);
   }
   case \'h\', \'x\':
   {
      new
         num = 0,
         ch = string[stringPos];
      do
      {
         stringPos++;
         switch (ch)
         {
            case \'x\', \'X\':
            {
               num = 0;
               continue;
            }
            case \'0\' .. \'9\':
            {
               num = (num << 4) | (ch - \'0\');
            }
            case \'a\' .. \'f\':
            {
               num = (num << 4) | (ch - (\'a\' - 10));
            }
            case \'A\' .. \'F\':
            {
               num = (num << 4) | (ch - (\'A\' - 10));
            }
            default:
            {
               return -1;
            }
         }
      }
      while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim);
      setarg(paramPos, 0, num);
   }
   case \'c\':
   {
      setarg(paramPos, 0, string[stringPos++]);
   }
   case \'f\':
   {
      new changestr[16], changepos = 0, strpos = stringPos;
      while(changepos < 16 && string[strpos] && string[strpos] != delim)
      {
         changestr[changepos++] = string[strpos++];
                }
      changestr[changepos] = \'\\0\';
      setarg(paramPos,0,_:floatstr(changestr));
   }
   case \'p\':
   {
      delim = format[formatPos++];
      continue;
   }
   case \'\\\'\':
   {
      new
         end = formatPos - 1,
         ch;
      while ((ch = format[++end]) && ch != \'\\\'\') {}
      if (!ch)
      {
         return -1;
      }
      format[end] = \'\\0\';
      if ((ch = strfind(string, format[formatPos], false, stringPos)) == -1)
      {
         if (format[end + 1])
         {
            return -1;
         }
         return 0;
      }
      format[end] = \'\\\'\';
      stringPos = ch + (end - formatPos);
      formatPos = end + 1;
   }
   case \'u\':
   {
      new
         end = stringPos - 1,
         id = 0,
         bool:num = true,
         ch;
      while ((ch = string[++end]) && ch != delim)
      {
         if (num)
         {
            if (\'0\' <= ch <= \'9\')
            {
               id = (id * 10) + (ch - \'0\');
            }
            else
            {
               num = false;
            }
         }
      }
      if (num && IsPlayerConnected(id))
      {
         setarg(paramPos, 0, id);
      }
      else
      {
         #if !defined foreach
            #define foreach(%1,%2) for (new %2 = 0; %2 < MAX_PLAYERS; %2++) if (IsPlayerConnected(%2))
            #define __SSCANF_FOREACH__
         #endif
         string[end] = \'\\0\';
         num = false;
         new
            name[MAX_PLAYER_NAME];
         id = end - stringPos;
         foreach (Player, playerid)
         {
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
            if (!strcmp(name, string[stringPos], true, id))
            {
               setarg(paramPos, 0, playerid);
               num = true;
               break;
            }
         }
         if (!num)
         {
            setarg(paramPos, 0, INVALID_PLAYER_ID);
         }
         string[end] = ch;
         #if defined __SSCANF_FOREACH__
            #undef foreach
            #undef __SSCANF_FOREACH__
         #endif
      }
      stringPos = end;
   }
   case \'s\', \'z\':
   {
      new
         i = 0,
         ch;
      if (format[formatPos])
      {
         while ((ch = string[stringPos++]) && ch != delim)
         {
            setarg(paramPos, i++, ch);
         }
         if (!i)
         {
            return -1;
         }
      }
      else
      {
         while ((ch = string[stringPos++]))
         {
            setarg(paramPos, i++, ch);
         }
      }
      stringPos--;
      setarg(paramPos, i, \'\\0\');
   }
   default:
   {
      continue;
   }
}
while (string[stringPos] && string[stringPos] != delim && string[stringPos] > \' \')
{
   stringPos++;
}
while (string[stringPos] && (string[stringPos] == delim || string[stringPos] <= \' \'))
{
   stringPos++;
}
paramPos++;
}
do
{
if ((delim = format[formatPos++]) > \' \')
{
   if (delim == \'\\\'\')
   {
      while ((delim = format[formatPos++]) && delim != \'\\\'\') {}
   }
   else if (delim != \'z\')
   {
      return delim;
   }
}
}
while (delim > \' \');
return 0;
}

13
Segítségkérés / Karakterválasztó
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 10:36:27 »
OnPlayerSpawn alá írd be õket. RequestClass alól meg törölj mindent.

14
Segítségkérés / Pénz textdraw
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 21:44:54 »
Idézetet írta: Packman date=1377616076\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41974\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A \'fontos\' szinet nem defininaltad
 
javítottam :) Ilyen definíciókkal van neki is szerintem :)

15
Segítségkérés / gteam nevek
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 21:24:27 »
megoldva elvileg! elküldtem vissza a pm-et bár én tesztelni nem tudtam mivel elszállt a videokártyám és így elég nehéz samp-ozni :S
Azért a \"megoldást\" publikálom, aztán hogy jó-e vagy nem az majd kiderül, solyom úgyis megírja.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == 0)
    {
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
if(gTeam[playerid] == 0)
{
   ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, true);
}else ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
    }
    if(gTeam[playerid] == 1)
    {     
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
if(gTeam[playerid] == 1)
{
   ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, true);
}else ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
    }

 
Azért lett kétszer beleírva a \"if(gTeam[playerid] == 1)\" mert volt ott más is, ami bezavarhatott volna neki, de mivel a mód nem publikus így azt nem tehetem közzé...

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal