Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - fruitninja99

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. március 30. - 15:36:12 »
Idézetet írta: Viktor98(HUN) date=1364652854\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
expression has no effect Ez az error van  :-[
 
A vesszõ (,) a \" jel elött van,azért hibás,  :angel:

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kaszt rendszer
« Dátum: 2013. március 30. - 15:34:48 »
Idézetet írta: SSK date=1364653763\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35468\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett,de én írtam másik fórumon hogy segítek hogy halál után ne vesszen el.Kapsz egy +-t mivel kezdõ vagy.
 

3
Segítségkérés / Chat probléma.
« Dátum: 2013. március 30. - 13:46:43 »
Akkor ezt próbáld meg utoljára ha nem jó nem tudok mit kezdeni..
 
new string[150];

 
De mint az elsõ hsz-be mondtam hogy jó lenne ha bemásolnád a kódot, úgy könnyebb.

4
Segítségkérés / War mod
« Dátum: 2013. március 30. - 13:44:46 »

5
Segítségkérés / Chat probléma.
« Dátum: 2013. március 30. - 12:46:01 »
Az lenne a probléma hogy a chatben ha egy bizonyos karakter számot túl lépek nem írja ki a chatben  :-[[/quote]
Akkor próbáld meg ezt hátha jó lesz.
 
new str[ide a számot.];

 

Ha azt meglehetne oldani hogy akkor legalább a következõ sorba írja azt nagyon megköszönném. Ha lehetne egy sorba annyi karakter legyen amennyi kifér a pénz jelzésig és utána következõ sor. Ha több a megengedett karaktereknél akkor meg egy error msg kéne. Nagyon jól jönne![/quote]
Alapból így van megcsinálva a gta ába.

6
Segítségkérés / Chat probléma.
« Dátum: 2013. március 30. - 12:29:35 »
Talán másold be és gyorsabban segíthetek..
 
new sting[154];

 
Asszem a 154 helyére írd a számot amennyi karaktert tartalmazón.

7
Segítségkérés / Logo kép
« Dátum: 2013. március 30. - 12:24:39 »
Idézetet írta: Bunce1234 date=1364642486\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35451\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi mûködik megy a +
 
Nincs mit, bármi kérdésed van szólj bátran!

8
Segítségkérés / Logo kép
« Dátum: 2013. március 30. - 12:12:42 »
Itt az én megoldásom:

Mód elejére:

 
    new Text:LOADING_SCREEN_IMG1;
    new Text:LOADING_SCREEN_IMG2;
    new Text:LOADING_SCREEN_IMG3;
    new Text:LOADING_SCREEN_IMG4;
    new Text:LOADING_SCREEN_IMG5;
    new Text:LOADING_SCREEN_IMG6;

 
OnGameModeInit/OnFiltersciptInIt -be:
 
            LOADING_SCREEN_IMG1 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc3:loadsc3\");
            TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG1, 255);
            TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG1, 4);
            TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG1, 0.500000, 1.000000);
            TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG1, -1);
            TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG1, 0);
            TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
            TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
            TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
            TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG1, 255);
            TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG1, 663.000000, 482.000000);
     
            LOADING_SCREEN_IMG2 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc8:loadsc8\");
            TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG2, 255);
            TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG2, 4);
            TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG2, 0.500000, 1.000000);
            TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG2, -1);
            TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG2, 0);
            TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
            TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
            TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
            TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG2, 255);
            TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG2, 663.000000, 482.000000);
     
            LOADING_SCREEN_IMG3 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc1:loadsc1\");
            TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG3, 255);
            TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG3, 4);
            TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG3, 0.500000, 1.000000);
            TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG3, -1);
            TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG3, 0);
            TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
            TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
            TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
            TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG3, 255);
            TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG3, 663.000000, 482.000000);
     
            LOADING_SCREEN_IMG4 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc9:loadsc9\");
            TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG4, 255);
            TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG4, 4);
            TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG4, 0.500000, 1.000000);
            TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG4, -1);
            TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG4, 0);
            TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
            TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
            TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
            TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG4, 255);
            TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG4, 663.000000, 482.000000);
     
            LOADING_SCREEN_IMG5 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc12:loadsc12\");
            TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG5, 255);
            TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG5, 4);
            TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG5, 0.500000, 1.000000);
            TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG5, -1);
            TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG5, 0);
            TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
            TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
            TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
            TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG5, 255);
            TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG5, 663.000000, 482.000000);
     
            LOADING_SCREEN_IMG6 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc14:loadsc14\");
            TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG6, 255);
            TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG6, 4);
            TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG6, 0.500000, 1.000000);
            TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG6, -1);
            TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG6, 0);
            TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
            TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
            TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
            TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG6, 255);
            TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG6, 663.000000, 482.000000);

 
Mód végére:
 
    forward BACKGROUND_SCREENS(playerid);
    public BACKGROUND_SCREENS(playerid)
    {
            new rand = random(6);
            if(rand == 0)
            {
                    TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG1);
            }
            if(rand == 1)
            {
                    TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG2);
            }
     
            if(rand == 2)
            {
                    TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG3);
            }
            if(rand == 3)
            {
                    TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG4);
            }
            if(rand == 4)
            {
                    TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG5);
            }
            if(rand == 5)
            {
                    TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG6);
            }
            return 1;
    }

 
Ezután használhatod bárhol:
 
    BACKGROUND_SCREENS(playerid);

 
Például ha azt akarod hogy akkor jelenjen meg a játékosnak ha csatlakozott a szerveredre:
 
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
            BACKGROUND_SCREENS(playerid);
            return 1;
    }

 
Így mindíg véletlenszerûen kirak egy képet a játékosnak.

Képek:


\"sLHir.png\"

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal