Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Akosee

Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Old Life RPG
« Dátum: 2015. április 09. - 20:52:51 »
Sziasztok! Szeretnék nektek bemutatni egy szervert! a neve Old Life RPG.
Kedves adminokkal és csomó szabad leaderrel :)
Nonosok ki vannak szűrve,normálisan lehet fent játszani,nincsenek problémák a játékélménnyel.
kcsit kevesen vagyunk még de nagyon jól RP-znek a játékosok! :D
Nézzetek fel! :)
[gmod]IP eltávolítva![/gmod]

2
RP/RPG kérések / Desert Towns RPG modban nem működik a házrendszer
« Dátum: 2015. április 07. - 01:58:34 »
Sziasztok! Házat szeretnék lerakni de a /houseentrance-t nem engedi pedig rendesen meg van irva pawnoban
 
   if(strcmp(cmd, \"/houseentrance\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
   if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] != 1340)
   {
      return 1;
   }
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"SYNTAX: /houseentrance [houseid] - Moves a house to you\");
      return 1;
   }
   new proplev = strval(tmp);
   if(proplev > sizeof(HouseInfo) || proplev < 0)
   {
       SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"House ID must be above 0 and below 33\");
       return 1;
   }
   else
            {
       new Float:X,Float:Y,Float:Z;
       GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
       format(string,sizeof(string),\"Entrance of House %d to %f - %f - %f\",proplev,X,Y,Z);
                ABroadCast(COLOR_YELLOW,string,5);
      HouseInfo[proplev][hEntrancex] = X;
      HouseInfo[proplev][hEntrancey] = Y;
      HouseInfo[proplev][hEntrancez] = Z;
      OnPropUpdate();
      return 1;
   }
}
}

 
mit csináljak?

3
Sikerült a skines! Köszönöm szépen nagyon sokat segitettel! :) Zárom a témát! :D

4
Most szedtem le jelenleg az előző skin problémát orvosolom,de oké azért köszönöm! :)

5
4

6
//----------------------------------[sETSKIN]------------------------------------------------
if(strcmp(cmd, \"/skin\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /skin [JátékosID/NévRészlet] [skinID]\");
      return 1;
   }
   new para1;
   new level;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   level = strval(tmp);
   if(level > 299 || level < 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Rossz skinID!\"); return 1; }
   if (Admin(playerid, 3))
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            //PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = level;
            //PlayerInfo[para1][Civilruha1] = level;
            format(string, sizeof(string), \"%s megváltoztatta a skined!\", sendername);
            SendClientMessage(para1, COLOR_WHITE, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s skinjét megváltoztattad erre: %d\", giveplayer,level);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
             //SetPlayerSkin(para1, PlayerInfo[para1][Munkaruha1]);
             SetPlayerSkin(para1, level);
             new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megváltoztatta %s kinézetét. SKINID: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,giveplayer,level);
            LoOoG(stringx);
         }
      }//not connected
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy főadmin!\");
   }
}
return 1;
}

7
Igen nagyjábol menni fog. de a ./skin nél miért Closed the connectiont ír a szerver? Mert ha azt használom ledob  :confused:

8
   if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szolgalat\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,1292.9324,-832.7597,1085.6328))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  new rang[50];
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Őrmester\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Zászlós\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Hadnagy\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Ezredes\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Vezérőrnagy\");
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Rendőr %s Szolgálatba Állt! Ha szükséged van rendőrre hívd! (( /112 ))\", sendername,rang);
                OOCNews(0x33AA33AA,string);
               SafeGivePlayerWeapon(playerid, 25, 30); // Shotgun
               SafeGivePlayerWeapon(playerid, 16, 2); // Gránát
               SafeGivePlayerWeapon(playerid, 24, 40); // Deagle
               SafeGivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); // Gumibot
               SafeGivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); // M4
               SafeGivePlayerWeapon(playerid, 43, 20); // Fényképező
               SetPlayerArmour(playerid, 150);
               OnDuty[playerid] = 1;
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
               SafeResetPlayerWeapons(playerid);
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
            }

  Ez a rendőré ahogy látom

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Április 06. 23:26:30[/time] )

És ugyan úgy ennél a modnál,ha ./skin parancsot használom akkor \"server closed the connection\" és a logba azt irja h kilépek ,és semmi hibaüenet

9
elég hülye vagyok ehhez,de most másoljam be a mod kódját? :D

10
Sziasztok! Nem rég béreltem egy szervert és most kezdtem el vele foglalkozni. Ezen belül értem a szkriptelésést is. van egy kezdő mappom meg egy Desert town rp modom. na most amikor szolgálatba lépek rendőrként (leader vagyok) nem rakja át a skinem. Hogyan lehetne orvosolni? Válaszokat előre is köszi :D

11
Szkript kérések / KAPURENDSZER PROBLÉMA PLS SEGÍTSETEK :s
« Dátum: 2013. március 31. - 16:41:28 »
Megvan köszi ! :D

12
Szkript kérések / KAPURENDSZER PROBLÉMA PLS SEGÍTSETEK :s
« Dátum: 2013. március 29. - 17:52:57 »
Kaptam az egyik fórumozótól egyet és egy kicsit átalakítottam de a kapu megjelenik de nem a helyén és ha kinyitom akkor meg elmegy a fr*ncba.
A kapott script ez:
 
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
 
new gate1;
public OnFilterScriptInit()
{
        gate1=CreateObject(980,2635.1999500,-1480.1999500,18.1000000,0.0000000,0.0000000,308.0000000);
        return 1;
}
CMD:nyit(playerid)
{
         MoveObject(gate1,2635.1999500,-1480.1999500,12.1000000, 1.7);
         SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapu nyitódik!\");
         return 1;
}
CMD:zar(playerid)
{
        MoveObject(gate1,2635.1999500,-1480.1999500,18.1000000, 1.7);
        SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapu záródik!\");
        return 1;
}
CMD:gotokapu(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,2635.1999500,-1470.1999500,18.1000000);
        SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapuhoz teleportáltál!\");
        return 1;
}

 
Amit én alakítottam
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
 
new gate1;
public OnFilterScriptInit()
{
        gate1=CreateObject(969, -1572.09998, 666.20001, 6.2, 0, 0, 270);
        return 1;
}
CMD:nyit(playerid)
{
         MoveObject(gate1,2635.1999500,-1480.1999500,12.1000000, 3.2);
         SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapu nyílik!\");
         return 1;
}
CMD:zar(playerid)
{
        MoveObject(gate1,-1572.09998, 665.79999, 6.5, 0, 0, 0, 3.2);
        SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapu záródik!\");
        return 1;
}
CMD:gotokapu(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,7,-1571.5975,662.4146);
        SendClientMessage(playerid, -1,\"A kapuhoz teleportáltál!\");
        return 1;
}

 
Mi nem jó kérlek segítsetek!

13
Szkript kérések / Kapu rendszer kéne mert amit én csinálok az nem jó :S
« Dátum: 2013. március 29. - 17:07:47 »
Sziasztok! Egy kapurendszerre lenne szükségem SF Rendõrséghez.Amikor megcsináltam a scriptet:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
 
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
 
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(969, -1572.09998, 666.20001, 6.2, 0, 0, 270);
return 1;
 
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 969, -1572.09998, 666.20001, 6.2, 6.2, 0, 0);
return 1;
 
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 969, -1572.09998, 665.79999, 6.5, 0, 0, 0);
return 1;
}
return 0;
}

 
Ezt, Valamiért nem teszi le a kaput :S Kérlek segítsetek. Köszi Ákos :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal