Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - SonXeeZ
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2013. január 14. - 22:36:22 »
öööhmm , elvileg megoldottam a dolgokat , a checkpointokból kimaradtak a returnok , és egy kicsit az elrendezésén is módosítani kellett. Köszönöm azoknak akik segítettek. :thumbsup:
2
« Dátum: 2013. január 14. - 22:17:22 »
Igen , igy már jó , már csak az a baj , hogy csak a 0-ás Checkpointot dobja ki , és utána ha abba belemegyek nem jön új , és csak a pénzt adja , pedig csak a 6. cp nél kellene pénzt adni. ɐʞzssǝlosz : Köszönöm hogy felvilágosíítottál , mert pont ezt akartam volna megtudni. És hogyha if(IsPlayerInVehicle(playerid , 586))-al csináltam volna ? Vagy ez is Modellidre vonatkozik ?
3
« Dátum: 2013. január 14. - 22:07:01 »
1 warning még mindig van :cry3: :cry3: ( valami a returnoknál) És ha belépek a játékba még mindig semmi változás..
4
« Dátum: 2013. január 14. - 21:54:22 »
Hát , mostmár pawno-ba nem írt ki hibát , de akkor lehet nem csak az elrendezésbe van baj . Mert megint mikor beírom a parancsot , kiírja hogy nem ülök dózerbe , pedig igen.
5
« Dátum: 2013. január 14. - 21:48:18 »
Nem jó most sem valamiért :crazy: Amikor betettem pawnoba , megint irta az errot , és megint be kellett rakni még 1 return-t. Beraktam megint , de még most sem jó (ugyan azok a hibák.)
6
« Dátum: 2013. január 14. - 21:32:10 »
Köszönöm a segítséget , még elég kezdõ státuszba vagyok a programozás terén. Kipróbálom így a kódot. =============== Mikor betettem pawnoba ezt az errort irta : warning 209: function \"cmd_munka_banyasz\" should return a value Szóval az utólsó és az utólsó elõtti sorba tettem egy return 1;-et , így már jó volt. De viszont amikor beléptem a játékba , még mindig semmi változás . Ha nem ülök dózerbe , akkor kiirja hogy :\" Nem ülsz dózerbe ezért nem tudod elkezdeni a munkát.\", és amikor beleülök , még mindig ugyan ezt az üzenetet adja ki.
7
« Dátum: 2013. január 14. - 21:25:43 »
Kimásoltam , és utána tettem pawn kódba. Vagy alapból az elnredezéssel van a baj ?
8
« Dátum: 2013. január 14. - 21:17:47 »
Sziasztok ! Tegnap nyitottam egy munka help topicot , azóta megint van egy kis gond vele. Azt szerettem volna megcsinálni , hogyha az emberke bányász , és beirja hogy /munka_banyasz berakja az elsõ checkpointot a munkához , ellenkezõ esetben ha nincs a dózerbe , akkor írja ki hogy nem ülsz dózerbe. Két féle parancsal is próbáltam , az if(IsPlayerInVehicle(playerid , 482))-vel és ami a lenti kódba van azzal is de mindig azt irja miután elfogadtam a parancsot , és beirnám hogy /munka_banyasz , hogy nem ülök a dózerbe , még ha abba ülök is. Na szóval itt a kód: CMD:munka_banyasz(playerid) { if(GetPlayerTeam(playerid) == BANYASZ) { new jarmu; jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid); if(jarmu==486) { SendClientMessage(playerid , COLOR_YELLOW,\"Elkezdtél dolgozni, menj a kijelölt helyekre.\"); SetPlayerCheckpoint(playerid , -1894.3909,-1750.8854,21.7500,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\",0); } else { SendClientMessage(playerid , COLOR_WHITE,\"Nem ülsz dózerbe , így nem tudod elkezdeni a munkát.\"); } return 1; } return 0; } Checkpointok : public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 0) // Elsõ CP { SetPlayerCheckpoint(playerid, -1920.7643,-1714.8641,21.9083,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 1); } if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 1) // Második CP { SetPlayerCheckpoint(playerid,-1869.5566,-1717.8596,21.7500,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 2); } if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 2) // Harmadik CP { SetPlayerCheckpoint(playerid,-1868.2203,-1671.2141,21.7500,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 3); } if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 3) // 4 { SetPlayerCheckpoint(playerid,-1923.6233,-1731.0911,22,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 4); } if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 4) // 5 { SetPlayerCheckpoint(playerid,-1867.9788,-1716.7721,21.7500,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 5); } if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 5) // 5 { SetPlayerCheckpoint(playerid,-1855.6295,-1677.2148,21.7564,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 6); } if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 6) // 5 { SetPlayerCheckpoint(playerid,-1894.3909,-1750.8854,21.7500,8.5); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid , \"~g~ Sikeresen elvégezted a ~w~ munkát ! \",5000,1); GivePlayerMoney(playerid , 10000); } return 1; }
9
« Dátum: 2013. január 13. - 21:13:57 »
Nagyon szépen köszi , hogy megcsináltad !! ZCMD-t akartam volna használni , csak akkor átkellene irnom az összes parancsot , úgyhogy majd szerintem jövõhéten elkezdem átirogatni õket.. Vagy csak tévednék és egyszerre is lehet használni ? Mindenesetre megnézem a módot és köszi mégegyszer. ! ==================== Na kipróbáltam és mûködik ! Majd a koordinátákat át kell irnom , és jó lesz. Eddig abban a tévhitben voltam , hogyha sima parancsokat eddig irtam a modba , akkor már ZCMD-t nem lehet. Vagy csak külön filterscriptbe jó?
10
« Dátum: 2013. január 13. - 15:43:54 »
Köszönöm , igy már mûködik
11
« Dátum: 2013. január 13. - 15:30:06 »
Hát , úgy gondoltam hogy külön legyen a két dialog , két különálló parancsra reagálljon. Az egyik egy Rádió lenne , a másik pedig egy fütyivásár ..
12
« Dátum: 2013. január 13. - 15:09:16 »
Sziasztok ! Azt szeretném megkérdezni , hogy két dialogot hogy tudok összerakni , hogy ne kelljen új FS-t csinálni ? Wikin olvasgattam , de nem tudtam összerakni.. Ezeket kellene összerakni : public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { switch(dialogid==Dialog_Dildo) { case 1: { switch(listitem) { case 0: // Elsõ item { GivePlayerWeapon(playerid , 10, 1); } case 1: // 2. { GivePlayerWeapon(playerid , 11, 1); } case 2: // 3. { GivePlayerWeapon(playerid , 12, 1); } case 3: // 4. { GivePlayerWeapon(playerid , 13, 1); } } } switch(dialogid==Radio) // <----- Ezt kellene hozzácsatolni az elsõhöz. !! { case 1: { switch(listitem) { case 0: { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"); } case 1: { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.sztarnet.hu/ClassFM/mp3_adas_1.m3u\"); } case 2: { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.xhosting.hu/NeoFM/128_kbs_mp3.m3u\"); } case 3: { StopAudioStreamForPlayer(playerid); } case 4: { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"|====== Ultimate Rádió készítõje : SonXe ======|\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"|====== Weboldal : www.UltimateFS.clans.hu ======|\"); } } } } return 1; } Megoldva.
13
« Dátum: 2013. január 13. - 11:04:07 »
Sziasztok ! Eléggé kezdõ vagyok meg a programozás terén , és gondoltam csinálok/csinálnék valami kis munkát a szerverre. Elkezdtem csinálni , de a végén mindig rossz valami , próbáltam már párszor újra csinálni , de nem sikerült . Egy bányász munka lenne , ami annyit csinálna , hogyha beirjuk hogy /munka akkor kihozzon egy dialogot , és lehessen választani hogy mi akarsz lenni. Ha kiválasztotta , utána teleportálja el a bányához , és miután beszállt egy dózerbe , beirhatná a parancsot hogy /munka bányász. Itt lenne a kód: #include <a_samp> #define COLOR_CHARTREUSE 0x7FFF00AA new Menu:munka; #define FILTERSCRIPT #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define CIVIL 0 #define BANYASZ 1 public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n---------------------------------\"); print(\"Munkák betöltve\"); print(\"---------------------------------\\n\"); munka = CreateMenu(\"~g~Munka ~r~ Elvallalas\", 2, 200.0, 100.0, 150.0, 150.0); AddMenuItem(munka, 0, \"Banyasz\"); AddMenuItem(munka, 0, \"Civil\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ha dolgozni szeretnél : /munka\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/munka banyasz\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetPlayerTeam(playerid) == BANYASZ) { SetPlayerPos(playerid , -1926.9149,-1752.5000,23.8790); SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\",0); return 1; } if (strcmp(\"/munka\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowMenuForPlayer(munka, playerid); TogglePlayerControllable(playerid, false); return 1; } return 0; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if(Current == munka) { switch(row) { case 0: { { SetPlayerFacingAngle(playerid, 273.4250); SetPlayerPos(playerid, -2625.874, 1406.222, 7.101563); HideMenuForPlayer(munka, playerid); TogglePlayerControllable(playerid, true); SetPlayerSkin(playerid,16); new string[256]; new pName[30]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 280,\"|==%s mostantól Bányászként dolgozik !==|\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_CHARTREUSE, string); SendClientMessage(playerid , COLOR_YELLOW, \"A munka elkezdéséhez szállj be valamelyik dózerbe, és ird be /munka bányász.\"); SetPlayerTeam(playerid,BANYASZ); } } case 1: { { SetPlayerFacingAngle(playerid, 2.0992); SetPlayerPos(playerid, -1616.049,680.7509,7.1875); HideMenuForPlayer(munka, playerid); TogglePlayerControllable(playerid, true); SetPlayerSkin(playerid,1); new string[256]; new pName[30]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 280,\"%s újra civil.\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_CHARTREUSE, string); SetPlayerTeam(playerid,CIVIL); } } } } return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, true); return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 0) // Elsõ CP { SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 1); } if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 1) // Második CP { SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 2); } if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 2) // Harmadik CP { SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5); SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 0); GivePlayerMoney(playerid,7000); SendClientMessage(playerid,0x00CC00,\"Végeztél a munkával és kerestél 7000$-t \"); } return 1; } És az errorok : C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(45) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(55) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(55) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(55) : error 004: function \"OnPlayerSelectedMenuRow\" is not implemented C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(60) : error 017: undefined symbol \"row\" C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(100) : warning 225: unreachable code C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(100) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(100) : error 004: function \"OnPlayerExitedMenu\" is not implemented C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(106) : warning 225: unreachable code C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(106) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(106) : error 004: function \"OnPlayerEnterCheckpoint\" is not implemented C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(113) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(127) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 36) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 8 Errors
Esetleg le tudnátok írni nekem helyesen , vagy megmondani hogy mi a hiba mert eddig még soha nem csináltam ilyet. Elõre is köszi !
Oldalak: [1]
|