Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Monster2211

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Mapp betõltés hiba
« Dátum: 2013. július 16. - 18:29:42 »
Nem jó akármit cserélhetek akármit oda írhatok nem jó :>$ :confused:

2
Segítségkérés / Mapp betõltés hiba
« Dátum: 2013. július 15. - 08:59:51 »
Üdv.Nagyon nagy gond van a szerveren a mappokat nagyon közerõl tölti be kb olyan 100m de lehet hogy még annyi se és lenne pár fontos object ami látszodjon mind pl az út vagy a beton lapok már próbáltam lecserélni a sscanfot de csak nem megy pls ötleteket hogy mit csináljak. Kösz elõre is. Üdv 

3
Segítségkérés / 3dtext Hiba
« Dátum: 2013. július 04. - 13:53:04 »
Igen
a ranglb az egy rang sysytem ami méri a rangot score szerint de ám azis eltünik

4
Segítségkérés / 3dtext Hiba
« Dátum: 2013. július 04. - 13:45:24 »
Szóval le spawnolok eltûnik mindenkinek de ha õk is el teleportálnak valahova megjelenik

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:3dtext Hiba
« Dátum: 2013. július 04. - 13:33:09 »
De én nem értek ebböl semmit
Nekem nem a látszásal volt a baj hanem aval hogy eltünt mindenkinek amikor lespawoltam

6
Segítségkérés / 3dtext Hiba
« Dátum: 2013. július 04. - 12:29:04 »
Heló Csináltam egy 3ds rank /vip-et de mikor le spawnolok el törli mindenkinek a rangot vagy a /vip a feje fölül de ha nem irom oda a delete3dtextlabel-t akkor pedig pl ha van Kezdõjátékos rang és lesz Értelemes Játékos akkor a Kezdõjátékos nem tõrli a feje fõlûl hanem ott marad mind a 2 és még van irva egy Delete3DtextLabe az on playerDisconnect hez is de ha újra lespawnolnak akkor megy
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    Delete3DTextLabel(APlayerData[playerid][RangLB]);
    Delete3DTextLabel(APlayerData[playerid][vip]);
new string[128];
    format(string, sizeof(string), \"%s\", RankLabel(playerid));
    APlayerData[playerid][RangLB] = Create3DTextLabel(string,0xff0000AA,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(APlayerData[playerid][RangLB], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
    if (APlayerData[playerid][PlayerVIPLevel] > 1)
    {
    APlayerData[playerid][vip] = Create3DTextLabel(\"V.I.P Játékos\",0xffff00AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(APlayerData[playerid][vip], playerid, 0.0, 0.0, 0.5);
}

7
Segítségkérés / Kapu Hiba
« Dátum: 2013. július 03. - 09:53:05 »
Helló. Van egy automatikus kapum   mappolt szigeten kinyílik de nem zárod-ik vissza nem tudjátok mi lehet a gond:? az az érdekes hogy ami nincs mappolva ott vissza zárod-ik itt a script:
 

new sandiegok1;
new sandiegok2;
forward SanDiego(playerid);
public OnGameModeInit()
{
    sandiegok1 = CreateObject(976, -3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147, 0, 0, 80);
    sandiegok2 = CreateObject(976, -3954.3999023438, -323.39999389648, 10.10000038147, 0, 0, 80);
    SetTimer(\"SanDiego\",500, 1);
    return 1;
}
public SanDiego(playerid)
{
  for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
  {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,-3954.28,-316.92,11.07))
    {
      if(gateopen == false)
      {
        MoveObject(sandiegok1, -3951.6999511719, -309.5, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk
        MoveObject(sandiegok2, -3955.8999023438, -332, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk
        gateopen = true;
      }
      return 1;
    }
  }
  if(gateopen == true)
  {
    MoveObject(sandiegok1, -3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk
    MoveObject(sandiegok2, -3954.3999023438, -323.39999389648, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk
    gateopen = false;
  }
  return 1;
}

   

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 03. - 10:47:29 )

Megvan a hiba de azt hogy lehet meg csinálni hogy egy filterscriptbe teszek pl 5 kaput és hogy mennyen is rendesen mert pls ha ugy irom hogy publick sandiego(playerid) és csinálok meg 1et hogy publick GateCheck(playerid) akkor már nem zárodik be mi a gond?

8
Segítségkérés / ifplayerrangepoint zene
« Dátum: 2013. június 29. - 11:47:33 »
És honnan tudja ez hogy nekem hol kell elinditsa hova irom az x,y,z kórdinátát?

9
Segítségkérés / ifplayerrangepoint zene
« Dátum: 2013. június 29. - 11:25:49 »
Helló,Egy olyan ifplayerrangepoint kéne nekem hogy amikor oda megyek akkor elindjuon a zene az adot helyen és ha el megyek akkor meg kapcsoljon ki,Kösz elõre is

10
Segítségkérés / convoy
« Dátum: 2013. június 23. - 10:45:35 »
Helló neki kezdtem egy convoy rendszernek de nem nagyon akar sikerülni .Kérlek segitsetek ha tudtok
 
new bool:isinconvoy[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
isincovoy[playerid] = 0;
//parancs
CMD:startconvoy(playerid, params[])
{
        new playername[MAX_PLAYER_NAME], msg[128];
        GetPlayerName(playerid, playername, MAX_PLAYER_NAME);
        format(msg, sizeof(msg), \"%s Inditott egy convoyt csatlakozz hozzá /joinconvoy parancsal \", playername);
        SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,msg);
        return 1;
}
CMD:joinconvoy(playerid, params[])
{
    if(isinconvoy[playerid] == 0)
    {
        //YOUR SCRIPT
        isinconvoy[playerid] = 1;
    }
     else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Te már convoyban vagy!!!\");
}

11
Segítségkérés / Sorompó fs
« Dátum: 2013. június 01. - 09:34:45 »
Helló itt a sorompó scriptem már próbáltam move object és set obeject rottal is de nem nyílik ki úgy ahogy én szertném  úgy nyílik ki hogy egybõl fel aztán meg egybõl le.Ha valaki tudja hogy mi a gond kérem segitsen    :)
 
//Mod elején:
#include <a_samp>
#include zcmd
#include <fixchars>
#include sscanf2
new bool:gateopen;
new pdkapu;
forward GateCheck(playerid);
//Gamemode init alatt:
public OnGameModeInit()
{
pdkapu = CreateObject(968, 1702.3000488281, 348.29998779297, 29.299999237061, 0, 270, 0);
SetTimer(\"GateCheck\",5000, 1);
return 1;
}
public GateCheck(playerid)
{
  for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
  {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,2.0,1699,348.60,29.89))
    {
      if(gateopen == false)
      {
        SetObjectRot(pdkapu,0, 358, 0); // barrier closed after command
        gateopen = true;
      }
      return 1;
    }
  }
  if(gateopen == true)
  {
    SetObjectRot(pdkapu,0, 270, 0); // barrier closed after command
    gateopen = false;
  }
  return 1;
}

12
Szkript kérések / Mozgó Hajó(Komp)
« Dátum: 2013. május 27. - 15:34:44 »
Lemappoltam most hogy tegyem bele abba az npc ibe?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. május 27. - 16:25:26 )

megvan mosmár csak object,kordinátát kell beállitsam. Kösz a segitséget

13
Szkript kérések / Mozgó Hajó(Komp)
« Dátum: 2013. május 26. - 19:26:10 »
olyasmi de mingyár felteszek egy képet amilyen hajó kellene nekem.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. május 26. - 19:40:12 )

itt van http://kepfeltoltes.hu/view/130526/182161927sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png

14
Szkript kérések / Mozgó Hajó(Komp)
« Dátum: 2013. május 26. - 19:20:40 »
köszi de evvel hogy mennyek olyan nagy hajóval?

15
Szkript kérések / Mozgó Hajó(Komp)
« Dátum: 2013. május 26. - 13:35:56 »
Üdv.
Szeretnék kérni egy olyan scriptet amiben ha egy player felszáll egy hajóra(komp)akkor elvigye egy másik helyre és úgy hogy a hajóról ne essen bele a vízbe.
és egy valami olyasmit hogy tudják rátenni objecteket és az is mennyen a hajóval egyszerre.Meg hogy amikor megérkezik akkor ott a hajó kell várjon x percet ameddig elindul a másik depóhoz.és még az is jó lenne hogy ne csak 1 helyre mennyen a kordinátákat ha majd megpróbálom és megoldani.csak egy példa legyen.
Köszönöm elõre is Viszlát.     

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal