Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - vomcog
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2013. július 16. - 15:31:18 »
köszönöm! [mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót![/mod]
2
« Dátum: 2013. július 16. - 08:32:47 »
xtremeadmin2 konfigurációs fájl... néztem már épp eleget... semmi. LAdmin... egy próbát megér. Ha bevált írok!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 16. - 08:33:22 )
JA! és igen, a sor elején van... ha nem lenne nem is mûködne semmi benne...
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 16. - 08:56:57 )
LAdmin: tökéletes! már csak az kéne, hogy hogyan készítek vele admin szinteket... vagyis átállítottam 10-re, de hogy adom meg melyik mit tud?
3
« Dátum: 2013. július 16. - 06:57:49 »
Üdv.! Jelenleg a szerveremen van egy \"XtremeAdmin2\" nevezetû admin script, azzal annyi a hiba, hogy ha belépünk a szerverre lehet loginolni, de nem kötelez rá, így bárki felmehet más nevével (habár a szinteket nem használhatja). Van olyan admin script, ami kötelez erre, esetleg (nem feltétlenül) dialogos? Avagy ha valaki ezt megoldotta azzal, amim most van, akkor át tudná küldeni? Elõre köszönöm a választ: Vomcog
4
« Dátum: 2013. július 16. - 06:54:02 »
Üdv.! A kamionos szervereken van fuvarozás, melyért pénz lehet kapni. Külön scriptet fuvarozásra nem találtam sajna, aki ismer ilyet, az jó lenne, ha küldene linket, akár gm-hez is, melybõl kiszedhetem. Elõre köszönöm a választ: Vomcog
5
« Dátum: 2013. július 15. - 14:06:51 »
Rendben, köszönöm ez mûködik!
6
« Dátum: 2013. július 15. - 11:31:26 »
Üdv.! Egy scriptbe kezdtem bele, melyben ha megölsz valakit és a \"banda\" változó \"true\", akkor 20 pontot kapj 10 helyett. Valami ilyesmi: ............................. new banda[MAX_PLAYERS]; ............................. COMMAND:banda(playerid,params[]) { banda[playerid] = true; return 1; }
az kéne, hogy a halálnál: hogyan állapítom meg, hogy mi az érték a gyilkosnak? ez volt a próba, nem volt jó: if (banda[killerid] = true) { if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) + 20); }
Hiba: D:\\............................\\gamemodes\\vgrandlarc.pwn(165) : error 012: invalid function call, not a valid address D:\\............................\\gamemodes\\vgrandlarc.pwn(165) : warning 215: expression has no effect D:\\............................\\gamemodes\\vgrandlarc.pwn(165) : error 001: expected token: \";\", but found \")\" D:\\............................\\gamemodes\\vgrandlarc.pwn(165) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\............................\\gamemodes\\vgrandlarc.pwn(165) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
7
« Dátum: 2013. február 02. - 12:42:23 »
HELLO! van a szerveremen egy játékos akit nem látunk szívesen.. olyan kód kéne amit akárki beírthat és kidobja õt. #include <a_samp> public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/kidob\", true) == 0) { Kick(playerid); return 1; } } Ez a kód azt a játékost dobja ki aki beírja. Hogy kéne átalakítani? -választ köszönöm!
8
« Dátum: 2013. február 01. - 08:07:33 »
Hello! Van egy pozíció mentõ és betöltõ script. (mivel sokan akarnak házat a szerveren, de nem akarnak mindig utazni ezért az a parancs ami ott van és nem /sp /lp) A Kód: #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf> #define COLOR_RED 0xFF0000FF new slot; public OnFilterScriptInit() { return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } CMD:otthon(playerid, params[]) { new Float:pozicio[4], string[128], xpos[64], ypos[64], zpos[64], angle[64], hasznalva[16]; if(sscanf(params, \"d\", slot)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /otthon <sorszám>\"); else { format(xpos, sizeof(xpos), \"xpos%d\", slot), format(ypos, sizeof(ypos), \"ypos%d\", slot), format(zpos, sizeof(zpos), \"zpos%d\", slot); format(angle, sizeof(angle), \"angle%d\", slot), format(hasznalva, sizeof(hasznalva), \"hasznalva%d\", slot); GetPlayerPos(playerid, pozicio[0], pozicio[1], pozicio[2]), GetPlayerFacingAngle(playerid, pozicio[3]); SetPVarFloat(playerid, xpos, pozicio[0]), SetPVarFloat(playerid, ypos, pozicio[1]), SetPVarFloat(playerid, zpos, pozicio[2]); SetPVarFloat(playerid, angle, pozicio[3]), SetPVarInt(playerid, hasznalva, 1); format(string, sizeof(string), \"Pozíciód elmentve a(z) %d. slotba!\", slot); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string); } return 1; } CMD:haza(playerid, params[]) { new xpos[64], ypos[64], zpos[64], angle[64], hasznalva[16]; format(xpos, sizeof(xpos), \"xpos%d\", slot), format(ypos, sizeof(ypos), \"ypos%d\", slot), format(zpos, sizeof(zpos), \"zpos%d\", slot); format(angle, sizeof(angle), \"angle%d\", slot), format(hasznalva, sizeof(hasznalva), \"hasznalva%d\", slot); new Hasznalva = GetPVarInt(playerid, hasznalva); if(sscanf(params, \"d\", slot)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /haza <sorszám>\"); else if(Hasznalva == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ezen a sorszámon nincsen mentve otthon!\"); } else { SetPlayerPos(playerid, GetPVarFloat(playerid,xpos),GetPVarFloat(playerid,ypos), GetPVarFloat(playerid,zpos)); SetPlayerFacingAngle(playerid, GetPVarFloat(playerid, angle)); } return 1; } Hogy lehetne azt megcsinálni, hogy elmentse a pozíciót restart után is? (gondolom .ini-be kéne menteni az infókat, de nem tudom, hogy hogy) VÁLASZOD ELÕRE KÖSZÖNÖM! -ha kifelejtettem vmit szólj!
9
« Dátum: 2013. január 04. - 19:54:33 »
lehet, hogy menne, de én már nem emlékszem, hogy hol de hallottam vmi olyat, hogy meg van szabva a max jármûlátszám a szerveren. Bár egy próbát megért. Majd szólok, hogy megy -e és köszi! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 04. - 19:59:11 )
amikor pawnoban kompillálnám 1 error.. nem ismeri a \"respawncars\"-t. Mi kéne? Dini? Esetleg .amx-ben le tudnám tölteni?
10
« Dátum: 2013. január 03. - 19:50:59 »
kódja: #include <a_samp> #include <core> #include <float> new glob5C[212][1] = { \"Landstalker\", \"Bravura\", \"Buffalo\", \"Linerunner\", \"Perrenial\", \"Sentinel\", \"Dumper\", \"Firetruck\", \"Trashmaster\", \"Stretch\", \"Manana\", \"Infernus\", \"Voodoo\", \"Pony\", \"Mule\", \"Cheetah\", \"Ambulance\", \"Leviathan\", \"Moonbeam\", \"Esperanto\", \"Taxi\", \"Washington\", \"Bobcat\", \"Mr Whoopee\", \"BF Injection\", \"Hunter\", \"Premier\", \"Enforcer\", \"Securicar\", \"Banshee\", \"Predator\", \"Bus\", \"Rhino\", \"Barracks\", \"Hotknife\", \"Trailer 1\", \"Previon\", \"Coach\", \"Cabbie\", \"Stallion\", \"Rumpo\", \"RC Bandit\", \"Romero\", \"Packer\", \"Monster\", \"Admiral\", \"Squalo\", \"Seasparrow\", \"Pizzaboy\", \"Tram\", \"Trailer 2\", \"Turismo\", \"Speeder\", \"Reefer\", \"Tropic\", \"Flatbed\", \"Yankee\", \"Caddy\", \"Solair\", \"Berkley\'s RC Van\", \"Skimmer\", \"PCJ-600\", \"Faggio\", \"Freeway\", \"RC Baron\", \"RC Raider\", \"Glendale\", \"Oceanic\", \"Sanchez\", \"Sparrow\", \"Patriot\", \"Quad\", \"Coastguard\", \"Dinghy\", \"Hermes\", \"Sabre\", \"Rustler\", \"ZR-350\", \"Walton\", \"Regina\", \"Comet\", \"BMX\", \"Burrito\", \"Camper\", \"Marquis\", \"Baggage\", \"Dozer\", \"Maverick\", \"News Chopper\", \"Rancher\", \"FBI Rancher\", \"Virgo\", \"Greenwood\", \"Jetmax\", \"Hotring\", \"Sandking\", \"Blista Compact\", \"Police Maverick\", \"Boxville\", \"Benson\", \"Mesa\", \"RC Goblin\", \"Hotring Racer A\", \"Hotring Racer B\", \"Bloodring Banger\", \"Rancher\", \"Super GT\", \"Elegant\", \"Journey\", \"Bike\", \"Mountain Bike\", \"Beagle\", \"Cropdust\", \"Stunt\", \"Tanker\", \"Roadtrain\", \"Nebula\", \"Majestic\", \"Buccaneer\", \"Shamal\", \"Hydra\", \"FCR-900\", \"NRG-500\", \"HPV1000\", \"Cement Truck\", \"Tow Truck\", \"Fortune\", \"Cadrona\", \"FBI Truck\", \"Willard\", \"Forklift\", \"Tractor\", \"Combine\", \"Feltzer\", \"Remington\", \"Slamvan\", \"Blade\", \"Freight\", \"Streak\", \"Vortex\", \"Vincent\", \"Bullet\", \"Clover\", \"Sadler\", \"Firetruck LA\", \"Hustler\", \"Intruder\", \"Primo\", \"Cargobob\", \"Tampa\", \"Sunrise\", \"Merit\", \"Utility\", \"Nevada\", \"Yosemite\", \"Windsor\", \"Monster A\", \"Monster B\", \"Uranus\", \"Jester\", \"Sultan\", \"Stratum\", \"Elegy\", \"Raindance\", \"RC Tiger\", \"Flash\", \"Tahoma\", \"Savanna\", \"Bandito\", \"Freight Flat\", \"Streak Carriage\", \"Kart\", \"Mower\", \"Duneride\", \"Sweeper\", \"Broadway\", \"Tornado\", \"AT-400\", \"DFT-30\", \"Huntley\", \"Stafford\", \"BF-400\", \"Newsvan\", \"Tug\", \"Trailer 3\", \"Emperor\", \"Wayfarer\", \"Euros\", \"Hotdog\", \"Club\", \"Freight Carriage\", \"Trailer 3\", \"Andromada\", \"Dodo\", \"RC Cam\", \"Launch\", \"Police Car (LSPD)\", \"Police Car (SFPD)\", \"Police Car (LVPD)\", \"Police Ranger\", \"Picador\", \"S.W.A.T. Van\", \"Alpha\", \"Phoenix\", \"Glendale\", \"Sadler\", \"Luggage Trailer A\", \"Luggage Trailer B\", \"Stair Trailer\", \"Boxville\", \"Farm Plow\", \"Utility Trailer\" }; public OnPlayerSpawn(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Autó: /autok + autónév\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext) { new var0[200], var1 = 0; var0 = function658(cmdtext, var1); if(!strcmp(var0, \"/autok\", true, 10)) { new var2[200]; new var3[256]; new Float:var4 = 0.0, Float:var5 = 0.0, Float:var6 = 0.0; var3 = function658(cmdtext, var1); if(!strlen(var3)) { return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ilyen jármû! vagy csak nem tudok róla..\"); } new var7 = function8F0(var3); if(var7 < 400 || var7 > 611) { return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ilyen jármû! vagy csak nem tudok róla..\"); } new Float:var8 = 0.0; GetPlayerFacingAngle(playerid, var8); GetPlayerPos(playerid, var4, var5, var6); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1) { function9DC(playerid, var4, var5, 8.0); } else { function9DC(playerid, var4, var5, 5.0); } new var9 = CreateVehicle(var7, var4, var5, var6, var8 + 90, -1, -1, -1); LinkVehicleToInterior(var9, GetPlayerInterior(playerid)); format(var2, 200, \"Lekértél egy %s -t\", glob5C[var7 - 400][0]); SendClientMessage(playerid, 0x33FF33AA, var2); return 1; } return 0; } function658(arg0, &arg1) { new var0 = strlen(arg0); while(arg1 < var0 && arg0[arg1] <= 32) { arg1++; } new var1 = arg1; new var2[20]; while(arg1 < var0 && arg0[arg1] > 32 && arg1 - var1 < 19) { var2[arg1 - var1] = arg0[arg1]; arg1++; } var2[arg1 - var1] = 0; return var2; } function8F0(arg0) { for(new var0 = 0; var0 < 211; var0++) { if(-1 != strfind(glob5C[var0], arg0, true, 0)) { return var0 + 400; } } return -1; } function9DC(playerid, &Float:arg1, &Float:arg2, Float:arg3) { new Float:var0 = 0.0; GetPlayerPos(playerid, arg1, arg2, var0); GetPlayerFacingAngle(playerid, var0); if(GetPlayerVehicleID(playerid)) { GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), var0); } arg1 = arg1 + (arg3 * floatsin(-var0, 1)); arg2 = arg2 + (arg3 * floatcos(-var0, 1)); return 0; }
11
« Dátum: 2013. január 03. - 16:00:58 »
Hello! Van egy szerverem, azon pedig egy autó spawner, de az a baj, ha egy bizonyos mennyiségû autót lekérünk, nem enged többet. Csak kiírja, hogy lekértem, de nem adja oda. Valami 5let a korlátozás változtatására/megszüntetésére? Elõre köszönöm a segítséget!! :shurg:
12
« Dátum: 2013. január 02. - 17:06:15 »
size=12pt] [uZT]Magyar War Szerver [samp]91.82.84.189:7785[/samp] Gyertek fel, mert jó szerver! A neve úgy is mindent elárul.. [/size]
Oldalak: [1]
|