Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - MrHells

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / eSpeedCheck - Traffipax?!
« Dátum: 2013. január 02. - 10:38:04 »
És hol is van ez a file? dload ottvan de link sehol :( Kép??

2
Segítségkérés / NPC autolerakás.....
« Dátum: 2012. december 31. - 08:38:03 »
Namost ,nekem ugyvan hogy külön raktam az autokat meg a sétálókat.. a sétáloból 5 van. Az autóbol 4.
A lényeg hogy, sétálók mind jó, autók 1 van... mi a hiba??
 

#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Kocsi1\", \"load2\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi2\", \"load3\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi3\", \"load4\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi4\", \"load5\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) )
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) )
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) )
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 08:42:52 )

ijjj, ugy gondolom igy reggel lehet rájöttem a hibára ( PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0) ) ez nincs csak az utolsónál, de azért megnézem, adig nem is használom a ( Megoldva ) funciót amig nem vagyok benne biztos. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 08:56:41 )

eddig jutottam :S:S:S:S:S és itt 3 hibáát ir ki...
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) )
       {
            PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
            return 1; // Visszatérési érték
             }
               GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
              if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) )
              {
            PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
           return 1; // Visszatérési érték
          }
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) )
              {
            PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
           return 1; // Visszatérési érték
             }
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
a hiba az :
 
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\"
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(25) : warning 217: loose indentation
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\"
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(31) : warning 217: loose indentation
D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(36) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 09:17:49 )

végül igy oldottam meg , bocsi h témát nyitottam ,de ha esetleg valakinek baja lesz, tudni fogja hogy kell megoldani... :D
 

#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Kocsi1\", \"load2\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi2\", \"load3\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi3\", \"load4\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  ConnectNPC(\"Kocsi4\", \"load5\");
  npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
               GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
              if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 09:41:39 )

De valami még mindig nem jó :@ megy az npc a kocsival megál a kocsi és eltünik az autó csak az npc marad, aztán megy továább és ugrik egyett és kocsi van aztán megin nincs... ez mi???

3
Segítségkérés / NPC !!! Help pls
« Dátum: 2012. december 30. - 13:40:59 »
xDDD köszi :D

4
Segítségkérés / NPC !!! Help pls
« Dátum: 2012. december 30. - 12:38:00 »
Van 1 fájlom benne 7 npc.. ebbõl csak 5 csatlakozik, hiába irom át a cfg-ben 7 re... miért???
 

    #include <a_samp>
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"Gyuri\", \"load\" );
  ConnectNPC ( \"Speed\", \"load2\" );
  ConnectNPC ( \"Kandúr\", \"load3\" );
  ConnectNPC ( \"Gyilkos\", \"load4\" );
  ConnectNPC ( \"Vadkan\", \"load5\" );
  ConnectNPC ( \"Johny\", \"load6\" );
  ConnectNPC ( \"Lukaskezû\", \"load7\" );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // Megkeressük az NPC játékos nevét
    if ( !strcmp ( npcname, \"Gyuri\", true ) ) // Összehasonlítsuk a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névve
    if ( !strcmp ( npcname, \"Speed\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    if ( !strcmp ( npcname, \"Kandúr\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    if ( !strcmp ( npcname, \"Gyilkos\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    if ( !strcmp ( npcname, \"Vadkan\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    if ( !strcmp ( npcname, \"Johny\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    if ( !strcmp ( npcname, \"Lukaskezû\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    {
      return 1; // Visszatérési érték
    }
  }
  return 1;
}

5
Segítségkérés / Valaki Gang zona help !!
« Dátum: 2012. december 30. - 08:58:57 »
Az a bajom hogy nem lehet elfoglalni a területet.. Csak villog meg kapom a jutalmam és kész... a területet nem veszi át... nem lesz más színû, csak miközben a check point ban állok. MI lehet a gond??
 
   public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid, VLAZONE, COLOR_LIGHTBLUE);
GangZoneShowForPlayer(playerid, VAGOSZONE, COLOR_ORANGE);
    GangZoneShowForPlayer(playerid, BALLASZONE, COLOR_PURPLE);
GangZoneShowForPlayer(playerid, GROVEZONE, COLOR_GREEN);
    SetPlayerHealth(playerid,99999);
    SetTimerEx(\"AntiSpawnKill\",6000,0,\"i\",playerid);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Anti Spawn Ölj aktivan 6 másodpercig\");
    new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME],
    string[128];
    GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
    format(string, sizeof(string), \"%s Spawn !.\", PlayerName);
    SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, string);
    SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
    if(GetPlayerTeam(playerid) == BALLAS)
    {
        SetPlayerColor(playerid, COLOR_PURPLE);
        SetPlayerRandomBallasSpawn(playerid);
    }
    else if(GetPlayerTeam(playerid) == GROVE)
    {
        SetPlayerColor(playerid, COLOR_GREEN);
        SetPlayerRandomGroveSpawn(playerid);
    }
    else if(GetPlayerTeam(playerid) == VAGOS)
    {
        SetPlayerColor(playerid, COLOR_ORANGE);
        SetPlayerRandomVagosSpawn(playerid);
    }
    else if(GetPlayerTeam(playerid) == AZTECA)
    {
        SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTBLUE);
        SetPlayerRandomAztecaSpawn(playerid);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    pInfo[killerid][Kills]++;
    pInfo[playerid][Deaths]++;
    GivePlayerMoney(killerid, 500);
    SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
    if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
    {
        pScore[killerid]++;
        SetPlayerScore(killerid, pScore[killerid]);
    }
    pDeaths[playerid]++;
    pScore[playerid]--;
    SetPlayerScore(playerid, pScore[playerid]);
    if(Suicide[playerid] == 1)
    {
        Suicide[playerid] = 0;
    }
    else
    {
      GivePlayerMoney(playerid, -500);
    }
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
    if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"AntiSpam\")) > 10000)
    {
        SendClientMessageToAll(-1, text);
        SetPVarInt(playerid, \"AntiSpam\", GetTickCount());
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Várnod kell 10 másod percet a következõ parancsig\");
    }
    if(text[0] == \'#\')
    {
        new string[128];  GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string));
        format(string, sizeof(string), \"[Team Radio] %s: %s\", string, text[1]);
        printf(\"%s\", string);
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i) && GetPlayerTeam(i) == GetPlayerTeam(playerid)) SendClientMessage(i, GetPlayerColor(playerid), string);
        }
        return 0;
    }
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid)
{
if(checkpointid == CP1) {
   if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP1)) {
      Streamer_UpdateEx(playerid,1969.9218,-1180.3903,25.8947);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\");
          GangZoneFlashForAll(BALLAS,COLOR_WHITE);
          SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\");
          timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid);
          Checkpoint[playerid] = 1;
   }
}
if(checkpointid == CP2) {
   if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP2)) {
      Streamer_UpdateEx(playerid, 2495.9346,-1671.6412,13.3359);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\");
          GangZoneFlashForAll(GROVE,COLOR_WHITE);
          SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\");
          timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid);
          Checkpoint[playerid] = 1;
   }
}
if(checkpointid == CP3) {
   if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP3)) {
      Streamer_UpdateEx(playerid,2335.6187,-1163.0288,27.0380);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\");
          GangZoneFlashForAll(VAGOS,COLOR_RED);
          SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\");
          timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid);
          Checkpoint[playerid] = 1;
   }
}
if(checkpointid == CP4) {
   if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP4)) {
      Streamer_UpdateEx(playerid,1780.4540,-2118.7056,13.5543);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\");
          GangZoneFlashForAll(AZTECA,COLOR_RED);
          SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\");
          timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid);
          Checkpoint[playerid] = 1;
   }
}
return 1;
}/*
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1969.9218,-1180.3903,25.8947, 4))
    {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\");
       GangZoneFlashForAll(BALLAS,COLOR_RED);
       SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\");
       timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid);
       Checkpoint[playerid] = 1;
    }
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2495.9346,-1671.6412,13.3359, 4))
    {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\");
       GangZoneFlashForAll(GROVE,COLOR_RED);
       SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\");
       timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid);
       Checkpoint[playerid] = 1;
    }
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2335.6187,-1163.0288,27.0380, 4))
    {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\");
       GangZoneFlashForAll(VAGOS,COLOR_RED);
       SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\");
       timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid);
       Checkpoint[playerid] = 1;
    }
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1780.4540,-2118.7056,13.5543, 4))
    {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\");
       GangZoneFlashForAll(AZTECA,COLOR_RED);
       SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\");
       timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid);
       Checkpoint[playerid] = 1;
    }
    return 1;
}
*/
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    if(Checkpoint[playerid] == 1)
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \" Elhagytad az ellenörzõ pontot, nem sikerült átvenni!!\");
        GangZoneStopFlashForAll(BALLAS);
        GangZoneStopFlashForAll(GROVE);
        GangZoneStopFlashForAll(VAGOS);
        GangZoneStopFlashForAll(AZTECA);
        SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"A területet nem vették át !!\");
        KillTimer(timer);
        Checkpoint[playerid] = 0;
    }
    return 1;
}

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal