Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cody

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Archívum / MTA Script Editor Hiba
« Dátum: 2015. július 09. - 23:56:37 »
Üdv.
Valaki megtudná mondani, hogy ezt a hibát miért adja ki az MTA Script Editor amikor felakarom telepíteni?
Már próbáltam az MTA újrarakni meg a GTA-t is de semmi ugyan az a probléma akkor is.
Hiba:
Failed to find Multi Theft Auto: San Andreas directory. MTA: San Andreas
(including server) must be installed in order to install MTA: Script Editor
\"MTASEE_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Válaszokat előre is köszönöm!

2
Archívum / ElementData vagy "Változók"
« Dátum: 2015. július 01. - 13:23:22 »
Üdv.
Valaki megtudná mondani, hogy melyiket lenne érdemesebb használni?
Melyik használhatóbb?
Ez:
 
Test = {}
Test[valami] = 123
outputChatBox(Test[player])

 
Vagy ez:
 
setElementData(valami, \"Test\", 123)
outputChatBox(getElementData(valami, \"Test\")

 
Válaszotokat előre is köszönöm!

3
Archívum / Szerelőknek /fix
« Dátum: 2015. június 29. - 12:46:42 »
A 3. sorban található \"if szerelo == 1 then\"-t írd át arra amit te használsz amikor duty-ba áll a játékos.
 
addCommandHandler(\"fix\",
function (source, commandName, otherPlayer)
if szerelo == 1 then
   if otherPlayer then
      if isElement(getPlayerFromName(otherPlayer)) then
         if isPedInVehicle(getPlayerFromName(otherPlayer)) then
            fixVehicle(getPedOccupiedVehicle(getPlayerFromName(otherPlayer)))
            outputChatBox(\"#00B7FFSikeresen megjavítottad #FFFFFF\".. getPlayerName(getPlayerFromName(otherPlayer) ..\" #00B7FFjátékos járművét.\", source, 0, 0, 0, true)
         outputChatBox(\"#FFFFFF\".. getPlayerName(source) ..\" #00B7FFmegjavította a járművedet.\", getPlayerFromName(otherPlayer, 0, 0, 0, true)
         else outputChatBox(\"#E74C3CNincs a játékos járműben!\", source, 0, 0, 0, true) end
      else outputChatBox(\"#E74C3CNincs ilyen játékos!\", source, 0, 0, 0, true) end
   else outputChatBox(\"#00B7FFHasználat: #FFFFFF/fix <Játékos>\", source, 0, 0, 0, true) end
else outputChatBox(\"#E74C3CNem vagy szerelő!\", source, 0, 0, 0, true) end
end
)

4
Archívum / setElementData Probléma
« Dátum: 2015. június 23. - 00:38:47 »
Üdv.
Valaki megtudná mondani, hogy ebben mit írtam el?
Script:
 

for i,v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do
     setElementData(i, \"playerid\", v)
end

 
Hiba amit a konzol visszaadott:
 
Bad argument @ \'setElementData\' [Expected element at argument 1, got number \'1\']

 
Előre is köszönöm!

5
Archívum / Színkód a játékos nevében probléma
« Dátum: 2015. június 15. - 17:26:00 »
Nem működik.
Így kell használni?
 

function removeHEXFromString(str)
    return str:gsub(\"#%x%x%x%x%x%x\", \"\")
end
addCommandHandler(\"heal\",
function (source, commandName, otherPlayer)
removeHEXFromString(otherPlayer)
setElementHealth(getPlayerFromName(otherPlayer), 100)
end
)

6
Archívum / Színkód a játékos nevében probléma
« Dátum: 2015. június 15. - 14:56:43 »
Üdv.
Valaki megtudná mondani hogy hogyan lehetne azt megoldani amikor egy játékoson lefuttatok egy parancsot pl: /heal Sanyi
és ennek a bizonyos \"Sanyi\" játékosnak a neve kivan színezve akkor ugye nekem kéne írni hozzá rendesen a színkódot tehát így: /heal #FF00FFSanyi.
Szóval az lenne a kérdésem hogy hogyan lehetne figyelmenkivűl hagyni ezt a színkódot.
Válaszokat előre is köszönöm!

7
Archívum / setElement/AccountData
« Dátum: 2015. június 15. - 08:34:15 »
Oké. Köszi!

8
Archívum / setElement/AccountData
« Dátum: 2015. június 15. - 00:36:19 »
Üdv.
Ti szerintetek az befolyásolja a szerver működését hogyha mindent azonnal elmentek a játékosnak setAccountData-val?
Tehát ha játékosról van szó akkor nem használok sehol setElementData-t hanem egyből setAccountData-val el is mentem.
Vagy csak úgy érdemes használni hogy a játékos adatait először setElementData-val el mentem és amikor kilép akkor setAccountData-zzam?
Válaszokat előre is köszönöm.

9
Archívum / FLY Script
« Dátum: 2015. június 14. - 20:46:28 »
Üdv.
Valaki megtudná mondani annak a scriptnek a nevét amikor beírod hogy /fly és ezzel be/ki kapcsolod a repülést.
Szinte már mindenhogy próbáltam rákeresni de sehol se találtam.
Mivel ezt szinte még csak RP modokba láttam ezért belenéztem pár RP modba de sajna abba se találtam sok mindent csak ez a supermanes repülésekhez jutottam mindig el.
Szóval aki letudná írni ennek a scriptnek a nevét annak megköszönném!

10
Archívum / Bejelentkezés lekérdezése
« Dátum: 2015. június 06. - 16:33:30 »
Sima MTA-ban a /login -os rendszer.

11
Archívum / Bejelentkezés lekérdezése
« Dátum: 2015. június 05. - 15:03:57 »
Üdv.
Valaki nem tudja hogy van e valami funkció vagy mód arra hogy lekérdezzem a játékos be van e már jelentkezve.
Válaszokat előre is köszönöm.

12
Archívum / setlevel parancs probléma
« Dátum: 2015. április 01. - 14:35:53 »
Valamiért még mindig hibát ír a consol erre a sorokra.
 
setElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\", oldlevel + 1)
setElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\", oldlevel - 1)

 
Error:
 
attempt to perform aritmetic on local \'oldlevel\' (a boolean value)

 

local oldlevel = getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\")

13
Archívum / setlevel parancs probléma
« Dátum: 2015. április 01. - 09:17:09 »
Átalakítottam inkább egy felfokozás és lefokozás parancsra.
És most erre pedig a consol azt írja hogy hibás argument van a getElementData-ba.
Megnéznéd ezt is?
 
addCommandHandler(\"promote\",
function (source, commandName, otherPlayer)
if otherPlayer then
   if isElement(getPlayerFromName(otherPlayer)) then
      if playerszint == 5 then
         outputChatBox(\"#E74C3CEzt a játékost nem fokozhatod fel!\", source, 0, 0, 0, true)
      else
         local oldlevel = getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\")
         setElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\", getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer)) + 1)
         outputChatBox(\"#FFFFFF\".. getPlayerName(source) ..\" #00B7FFmegváltoztatta #FFFFFF\".. getPlayerName(getPlayerFromName(otherPlayer)) ..\" #00B7FFjátékos adminisztrátori szintjét. #FFFFFF(\".. oldlevel ..\" => \".. getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\") ..\")\")
      end
   else
      outputChatBox(\"#E74C3CNincs ilyen játékos!\", source, 0, 0, 0, true)
   end
else
   outputChatBox(\"#00B7FFHasználat: #FFFFFF/promote <Játékos>\", source, 0, 0, 0, true)
end
end
)
addCommandHandler(\"demote\",
function (source, commandName, otherPlayer)
if otherPlayer then
   if isElement(getPlayerFromName(otherPlayer)) then
      if getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer, \"AdminLevel\")) == 0 then
         outputChatBox(\"#E74C3CEzt a játékost nem fokozhatod le!\", source, 0, 0, 0, true)
      else
         local oldlevel = getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\")
         setElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\", getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer)) - 1)
         outputChatBox(\"#FFFFFF\".. getPlayerName(source) ..\" #00B7FFmegváltoztatta #FFFFFF\".. getPlayerName(getPlayerFromName(otherPlayer)) ..\" #00B7FFjátékos adminisztrátori szintjét. #FFFFFF(\".. oldlevel ..\" => \".. getElementData(getPlayerFromName(otherPlayer), \"AdminLevel\") ..\")\")
      end
   else
      outputChatBox(\"#E74C3CNincs ilyen játékos!\", source, 0, 0, 0, true)
   end
else
   outputChatBox(\"#00B7FFHasználat: #FFFFFF/demote <Játékos>\", source, 0, 0, 0, true)
end
end
)

14
Archívum / setlevel parancs probléma
« Dátum: 2015. március 31. - 23:35:25 »
Üdv.
Elkezdtem írni egy setlevel parancsot és ott leragadtam hogy amikor leellenőrzi a szintet hogy 0 és 5 között álló szám e és hogy nem string, egyfolytában azt írja hogy \"Nincs ilyen szint!\".
Valaki megtudná nézni hogy mit írtam el benne?
 
addCommandHandler(\"setlevel\",
function (source, commandName, otherPlayer, level)
if otherPlayer and level then
   if isElement(getPlayerFromName(otherPlayer)) then
      if type(level) == \"string\" or tonumber(level) < 0 or tonumber(level) > 5 then
         outputChatBox(\"#E74C3CNincs ilyen szint!\", source, 0, 0, 0, true)
      else
         outputChatBox(\"Jó szint\")
      end
   else
      outputChatBox(\"#E74C3CNincs ilyen játékos!\", source, 0, 0, 0, true)
   end
else
   outputChatBox(\"#00B7FFHasználat: #FFFFFF/setlevel <Játékos> <Szint>\", source, 0, 0, 0, true)
end
end
)

15
Archívum / /healall parancs
« Dátum: 2015. március 22. - 13:58:32 »
Üdv.
Valaki letudná írni nekem hogyan lehet készíteni /healall parancsot ami minden játékos életét feltölti 100-ra.
Válaszokat előre is köszönöm!

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal