Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DyZe

Oldalak: [1]
1
Szkript kérések / Hóesés script átálítása
« Dátum: 2012. december 18. - 23:01:19 »
Talán, jó talán nem, de szerintem nem jó ahogy ismerem magam!!
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS                       30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    20
#define UPDATE_INTERVAL     750
#if MAX_SLOTS == -1
        #error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)                       for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
        snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
        updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
        ploop(i)
        {
            if(snowOn{i})
            {
                for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
                        KillTimer(updateTimer{i});
                }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
        if(snowOn{playerid})
        {
            for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
                snowOn{playerid} = false;
                KillTimer(updateTimer{playerid});
        }
        return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
        if(!snowOn{playerid}) return 0;
        new Float:pPos[3];
        GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
        for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
        return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
        if(snowOn{playerid}) return 0;
        new Float:pPos[3];
        GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
        for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
        snowOn{playerid} = true;
        updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
        return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
        if(!snowOn{playerid}) return 0;
        for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
        KillTimer(updateTimer{playerid});
        snowOn{playerid} = false;
        return 1;
}
CMD:hoeses(playerid, params[])
{
        if(snowOn{playerid})
        {
            DeleteSnow(playerid);
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"* Hóesést leállítottad!\");
        }
        else
        {
            CreateSnow(playerid);
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
        }
        return 1;
}
CMD:allhoeses(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

2
Segítségkérés / Pálya szerkesztõ
« Dátum: 2012. december 18. - 22:58:37 »
Talán  :$

Ha nem ilyenre gondoltál akkor sorry!!


http://sampforum.hu/index.php?topic=11607.0


3
Bemutatkozás / Shady: bemutatkozás
« Dátum: 2012. december 18. - 16:58:50 »
Üdv!!

Jó Fórumozást!!


Ajándékba, kapsz 1 +-t mivel kezdõ vagy!!

4
Beszélgetés / Nem lesz világvége
« Dátum: 2012. december 17. - 21:49:05 »
Nem lesz, ezt én is cáfoltam. Esõ miatt elmarad. Majd másnap tartják meg a világvégét.[/quote]
Másnap??? Hagyad már nem is lesz kibaszott világ vége haver...

5
Beszélgetés / Nem lesz világvége
« Dátum: 2012. december 17. - 21:46:42 »
Jaj, megint ez a story...  :facepalm:

Maják, csak azért találták ki ezt a egészet pont karácsonykor lesz világ vége, aha csak azért találták ki mert nincs pénzük ajándékra, és hogy tartsanak karácsonyt.


És ezért elakarják rontani az ember kedvét a karácsonytól is elmondom nektek!!


Nagy, kitaláció...

 
Ha lett volna valami annak nyilván lettek volna elõjele[/quote]
Szerintem, is VILÁG VÉGE Ezen már csak röhögni tudok  :D

6
Verseny szervezése / SA-MP Fórum Derby Kupa
« Dátum: 2012. december 17. - 21:11:09 »
Jelentkezek, bírónak ha lehetséges  ;)

7
Szkript kérések / GameMod kérés
« Dátum: 2012. december 17. - 16:26:06 »
Beraktad, a includékat a PAWNO/INCLUDE mappába, szerintem az a hibája, ha nem akkor szerintem a NPC vel van!!

De, azért min gyárt bele nézek én!!



8
Szkript kérések / GameMod kérés
« Dátum: 2012. december 17. - 15:23:14 »
Ott van PPC_Trucking beírod a google.hu-ba hogy PPC_Trucking és kiadja!!

De itt van a letöltési link:


http://www.mediafire.com/?fy22m282cuqsvkb

Amit, linkeltem az magyar!!


Sok sikert!!

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Ingame Camera Movement Editor
« Dátum: 2012. december 16. - 22:52:42 »
Kérlek bõvítsd a szabályzat szerint![/quote]
Zeteni megelõztél :S

Most, akartam ki ír hogy
legalább a parancsokat írja ki meg hogy milyen include kell hozzá meg stb..

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Ingame Camera Movement Editor
« Dátum: 2012. december 16. - 22:20:36 »
Jó, kis kamera filterszkript!!
Már, elkezdtem fordítani magyarra, ha kész lesz feltöltöm egy letöltõ oldalra és módosítsd és írd ki!!

Köszi, ezt a filterszkriptet még egyszer örök hála neked!!


+!!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal