Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tomhenks

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / HoliDay Role Play
« Dátum: 2014. március 04. - 17:39:36 »
Szerintem mind egy véleményen vagyunk!:
-ezt a posztot,nem tudom mi a fenének kellet nyitni,mert,hogy ezzel több ember nem lett a szerveren,és csak 300 oldalnyi negatív komment lesz
-Ahányszor megnyitottátok A SZERVERT,és itt most nem írok Holiday RPG-t,mert számtalan formában megtalálhattuk a KIS HEKTORÉKAT,máshol(És természetesen mindíg Dumbasssssssal együtt)
-Amikor felmentem,az történt,amire vártam,és szerintem ezzel mindenki így van!
akinek még egyéb kiegészítõ,megírható véleménye van,kérem küldjön nekem PM-et,hiszen ezt egy általam nyitott oldalon fogom leírni a szerverrõl!
AKI PEDIG nem képes felfogni,vagy netán ELHINNI,hogy ez így van,nyugodtan írjon 30 választ egymás után!
Köszönöm,hogy elolvastad!

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / HoliDay Role Play
« Dátum: 2014. február 28. - 16:31:09 »
Saját tapasztalatból,írom a sorokat(Mivel már elég régóta vagyok a SAMP szerverek világában):
-Mivel ezt már megszokhattuk a Holiday RPG-tõl:9- éves adminok
-Rettentõen JÓ(bugos)mód
 -Gondolok itt,a /elfogadtaxi-ra,nem mûködik
 -Bandaszoli parancs nincs bent,vagy nem mûködik(szerintem hasznos volt)
 -Mivel kb.3 napja vett rá régi barátom,hogy felnézzek,mert neki TETSZIK a szerver,felmentem(már régóta ismerem a szervert),és azt vártam na most már biztos jó lesz minden,pont ellenkezõleg a helyzet rosszabb mint gondoltam volna.AJ-be raktak,amit még elis viseltem volna,ha egy megadott okkal raknak,de NEM(OOC Hazudtam+DB+DM+Kaphatsz még másfél órát)
-Leléptem,és írom a véleményem a szerverrõl......
Igaz,egy olyan szerver sincs,amiben nincs BUG.......De az adminokat itt sem tudják megválogatni...Nah meg az a nagy RP!!!!!!!!(:D)
Ha elolvastad,gondold meg,hogy felmész-e a szerverre!

3
RP/RPG kérések / Jármû sebesség állítás!?
« Dátum: 2013. november 06. - 20:37:58 »
Köszi a segíséget,rád mindíg lehet számítani!

4
RP/RPG kérések / Jármû sebesség állítás!?
« Dátum: 2013. november 06. - 20:14:24 »
Kössz DFoglalo de én az ilyenhez hülye vagyok!XD Nekem scriptbe letudnád írni??

5
RP/RPG kérések / Jármû sebesség állítás!?
« Dátum: 2013. november 06. - 18:33:03 »
Sziasztok,
Noss nekem,olyan dologra lenne szükségem,hogy a jármûveknek be lehessen állítani,hogy mennyivel mennyen!Tehát nem azt,hogy mennyivel max tudjon menni,hanem felgyorsítani õket!És ezt valami szkript formájában!
Elõre is köszönöm!

6
RP/RPG kérések / CryRPG SEGÍTSÉG!
« Dátum: 2013. október 31. - 15:06:47 »
Sziasztok...
Ma megint keresem/zaklatom a fórum társaságát az én kis gondjaimmal!Szóval,van nekem a CryRPG modom és a .... nem találom,hogy,ne zuhanjak mikor belépek/regisztrálok,igen igen már utána olvastam,de nem találom,hol kell átírni pontosan a modban!
Segítséget elõre is köszönöm!

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:CreateDynamicObject HIBA/SEGÍTSÉG!
« Dátum: 2013. október 31. - 09:42:06 »
Így sem jó!XD :facepalm:

8
Segítségkérés / CreateDynamicObject HIBA/SEGÍTSÉG!
« Dátum: 2013. október 31. - 09:08:29 »
Sziasztok...
Most azzal a problémával fordulok hozzátok,hogy egyes mappolások nem töltenek be vagy el buggolnak a levegõbe,föld alá mindenhova!
CryRPG Módrol beszélünk!XD
PL egy sor a módbol!:
 
CreateDynamicObject(5184, 595.56000, -2561.48999, 24.67000, 0.00000, 0.00000, 176.35001, -1, -1, -1, 250.0);

 
A segítséget elõre is köszönöm!

9
Segítségkérés / NPC
« Dátum: 2013. október 12. - 08:33:17 »
Sziasztok az lenne a problémám,hogy egy tutorial alapján megcsináltam,felvettem egy NPC-t,aki buszt vezet...Eddig oké....Az NPC Felcsatlakozik,de nem rakja be magát a buszba meg semmi!!Szóval,ha esetleg kaphatnék egy rendes scriptet az jól esne!
Filterscript:
 

#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new BuszVehicle; // Globális változó
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"Busz\" );
  ConnectNPC ( \"Busz\", \"npcmodesba\" );
  BuszVehicle = CreateVehicle(431,-31.4334000,-278.4117000,5.5569000,180.4427000,250,1,15); //Bus
  return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit ( )
{
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  //if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"Busz\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, BuszVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
NPCModes:
 
#define RECORDING \"BUSZUNK\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
Segítséget elõre is köszönöm!

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NPC Probléma[TÖRÖLHETNÉTEK]
« Dátum: 2013. október 11. - 19:47:52 »
TÖRÖLHETÕ

11
Segítségkérés / AudioStream SEGÍTSÉG
« Dátum: 2013. október 11. - 18:09:31 »
Jesszus,de hülye vagyok nagyon kössz XD

12
Segítségkérés / AudioStream SEGÍTSÉG
« Dátum: 2013. október 11. - 17:48:56 »
Oké oké,,,,nah de akkor amit írtál azt hova rakjam a filterscriptben???XDbocs,hogy ennyire hülye vagyok hozzá de még csak tanulok

13
Segítségkérés / AudioStream SEGÍTSÉG
« Dátum: 2013. október 11. - 16:37:52 »
Sziasztok..
A téma nevébõl adódoan,egy problémám,segítségkérésem lennne...Meg kellene csinálni,azt nekem,hogy az \"AudioStreamForPlayer\" helyett
\"AudioStreamForAll\"Legyen...igen átírtam eddig énis eljutottam csak,hogy akkor meg errorokat ír ki szóval nem tudom hogyan kellene megcsinálni!A scriptet angol fórumról szedtem...
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_MUSIC)
{
    if(response)
    {
        new pname[24],file[200],link[256],send[128],name[256];
        GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname));
        format(file,sizeof(file),\"/Songs/%s/%d.music\",pname,listitem);
        link = dini_Get(file,\"Link\");
   name = dini_Get(file,\"Name\");
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,link);
        format(send,sizeof(send),\"You has Played song Name: ((%s))\",name);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,send);
    }
}
if(dialogid == DIALOG_DMUSIC)
{
    if(response)
    {
        new pname[24],file[200],send[128],name[256];
        GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname));
        format(file,sizeof(file),\"/Songs/%s/%d.music\",pname,listitem);
        name = dini_Get(file,\"Name\");
        format(send,sizeof(send),\"You have deleted song name %s\",name);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,send);
        dini_Remove(file);
    }
}
return 1;
}

 
És ezeket az errorokat dobja ki,ha átírom:
 
C:\\Users\\RENDSZERGAZDA\\Desktop\\ZONE99\\filterscripts\\MFA.pwn(157) : error 017: undefined symbol \"PlayAudioStreamForAll\"
C:\\Users\\RENDSZERGAZDA\\Desktop\\ZONE99\\filterscripts\\MFA.pwn(192) : warning 203: symbol is never used: \"strtok\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
A segítséget elõre is köszönöm

14
RP/RPG kérések / Trafipax és Ház Rendszer!??
« Dátum: 2013. október 05. - 14:45:54 »
Sziasztok..
Nosss kellene nekem egy trafipax script,meg egy jó kis házrendszer bútorozás lehetõséggel...
Megjegyzés:Énis próbálgattam házrendszereket,csak Afterlife-al valamiért nem jók!
UI.:Elõre is kössz!

15
Munkaerő keresése / Ocean City RPG Reloaded csapatot keres!
« Dátum: 2013. október 04. - 15:49:50 »
Sziasztok
 
Elgondolkoztunk 1-2-3 emberrel , hogy milenne ha összehozánk egy olyan team-et amivel egy ütõs RolePlay szerver-t lehetne csinálni , ehhez több emberre is szükségünk lesz. Egyedi modot szeretnénk írni és nem olyanra gondolok , hogy mindent a szerver csináljon meg az ember helyett , mert manapság azvan ,és ez a baj az egyedi modokkal , mi pedig szeretnénk máshogy csinálni.Lehet jönnek azok a szövegek hogy fölösleges RP szervert nyitni , mert sok a seemodos és a DT edit , lehet sok , de ott általába a nonosok vannak , nekünk nonosok nem kellenek. A mód valószínûleg városban játszódna , de ez a néptõl is függ hogy ki mit szeretne és a többség dönt. Röviden tömören errõl ennyit. Akinek több információ kell az írjon PM-et :)
Életkor minimum:14
Akiknek a jelentkezését várjuk: -Ötletgazdász (1-2 ember)
-Webmester (Értsen az SMF-hez és máshoz is esetleg)
-Scripter (Haladó,Profi)
-Mapper (Haladó,Profi)
-Olyan emberre is szükségünk lesz aki az UCP-t tudja elkészíteni.
-Videószerkesztõ (Haladó)
Nagy terveink vannak hosszútávon gondolkozunk.
Természetesen ha minden jólmegy még pénzrõl is lehet szó , de egyenlõre nem.
10-15 emberre lesz szükségünk. Szerintem megoldható lenne.
Bátran jelentkezz veszteni valód nincsen. :)
Jelentkezni PM-be , vagy írd le skypod,xfire,facebook stb...
Köszönöm hogy elolvastad.

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal