Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Chris_Antonio

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
RP/RPG kérések / /börtön parancs probléma
« Dátum: 2014. Február 07. - 00:55:27 »
Lucio nagyon szépen köszönöm a segítséget és a magyarázatot sokat tanultam belõle! Zárok és profi vagy :D

2
RP/RPG kérések / /börtön parancs probléma
« Dátum: 2014. Február 05. - 17:48:26 »
Köszönöm! Viszont ha, már megnyitottam a témát úgyszint ehhez a parancshoz tartozik a dolog van egy ilyen része a parancsnak

format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);

 
ebbe bugol az egyik névlekérés mégpedig a giveplayername. Ezt hogy lehetne javítani?
itt a névlekérés sorai is!
 
         new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));

 
Ezzel az a problémám hogy, mikor beírom a parancsot és lecsukja az elsõnél ki írja a játékos nevét aki lecsukta tökéletesen viszont a második %s-nél mindig id 0-nak a nevét írja! Elõre Köszönöm A Segítséget!

3
RP/RPG kérések / /börtön parancs probléma
« Dátum: 2014. Február 05. - 13:50:25 »
Ez eddig oké viszont valahol ott a baj ahol a frakciók / szervek lecsukása van. Sejtésem szerint rosszul van rendezve a függvény és ezért buggol. Viszont nincs rá ötletem hogy, lehetne ezt jól rendezni mert, 3 frakció/szerv van és úgy akarom hogy else-vel tagadja amit lent láttok is! A segítségeket elõre is köszönöm szépen!
 
                       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
                    {   // Nemzeti Nyomozó Iroda
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if( time > 2000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Nyomozó rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Nyomozó
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if( time > 3000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Ügynök rangal maximálisan 2500 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Ügynök
                if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if( time > 4000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Fõnyomozó rangal maximálisan 3000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Fõnyomozó
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if( time > 5000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Különleges ügynök rangal maximálisan 4000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Különleges ügynök
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if( time > 6000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Fõfelügyelõ rangal maximálisan 6000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Fõfelügyelõ
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if( time > 7000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Igazgató-helyettes rangal maximálisan 7000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Igazgató-helyettes
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if( time > 8000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Igazgató rangal maximálisan 8000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Igazgató-helyettes
               if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4)
               {
                  // Terorr Elhárítási Központ
                          if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) if(time > 1000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Újonc rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Újonc
                      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) if(time > 1300) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Közlegény rangal maximálisan 1300 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Közlegény
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) if(time > 1500) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Tiszt rangal maximálisan 1500 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Tiszt
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) if(time > 2000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Kommandós rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Kommandós
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) if(time > 2500) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Hadnagy rangal maximálisan 2500 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Hadnagy
                      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) if(time > 3000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" FõHadnagy rangal maximálisan 3000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // FõHadnagy
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 7) if(time > 3500) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Százados rangal maximálisan 3500 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Százados
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 8) if(time > 4500) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Kapitány rangal maximálisan 4000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Kapitány
                  if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 9) if(time > 5000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" MásodParancsnok rangal maximálisan 5000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // MásodParancsnok
                  if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 10) if(time > 6000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Parancsnok rangal maximálisan 6000 mp-re tudod lecsukni!\"); } // Parancsnok
                  if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
                  {
                     // Rendõrség
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tõrzsõrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõtõrzsõrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tõrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõtõrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) if(time > 1400) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); }
                     SafeResetPlayerWeapons(suspect);
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
                     SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                     PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
                     PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000;
                     SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000);
                     varoskassza -= 5000;
                     format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                     format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                     ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][NNI/ TEK/ Rendõr] %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
                     new randomj;
                     randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
                     SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
                     SetPlayerInterior(suspect, 10);
                     PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
                     PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
                     PlayerCuffed[suspect] = 0;
                     PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
                     TogglePlayerControllable(suspect,1);
                     ClearAnimations(giveplayerid);
                  }
                  else
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem Vagy Rendõr!\");
                  }
               }
               else
               {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem Vagy A Terorr Elhárítás Központ Tagja!\");
               }
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem Vagy A Nemzeti Nyomozó Iroda Tagja!\");
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrség bõrtõn oldali bejáratánál!\");
   }
   else
   {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
      return 1;
   }
}
return 1;
}

4
RP/RPG kérések / /börtön parancs probléma
« Dátum: 2014. Február 04. - 15:13:44 »
Üdvözlök Mindenkit!
Van egy /börtön parancsom és hát eddig úgy volt hogy, csak rendõr csukhat le és maximálisan 3000 másodpercre lehetett. Nos nekem viszont van másik 2 rendvédelmi szervezetem és megírtam hogy, a másik két szervezet mennyire tudjon lecsukni milyen rangon.  Megemeltem a 3000 másodpercet 8000 másodpercre. viszont nekem az a gondom hogy valamiért egyik szervezet/frakció se tudd börtönbe csukni mert valamiért elkeveri az else függvényeket. A pawno semmi féle hibát nem jelez. Ebben kérném a segítségeteket! Mindenkinek köszönöm a segítséget elõre is és elnézést ha rossz helyre nyitottam meg a témát!
kódrészlet:
 
   if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /börtön [idõtartam] [indok]\");
      return 1;
   }
   new time = strval(tmp);
   if(time < 30 || time > 8000)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{FFFFFF}Információk:\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{33CCFF}1. Nemzeti Nyomozó Iroda: {FFFFFF}Az idõtartam 30 másodperc és 8000 másodperc között legyen\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{2641FE}2. Terorr Elhárítási Központ: {FFFFFF}Az idõtartam 30 másodperc és 6000 másodperc között legyen\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{0000FF}3. Rendõrség: {FFFFFF}Az idõtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\");
      return 1;
   }
   new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
   new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
   idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
   result[idx - offset] = cmdtext[idx];
   idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /börtön [idõtartam] [indok]\");
   return 1;
   }
   if(IsPlayerConnected(suspect))
   {
       if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141))
       {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
                    {   // Nemzeti Nyomozó Iroda
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if( time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Nyomozó rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Nyomozó
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if( time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Ügynök rangal maximálisan 2500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Ügynök
                if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if( time > 4000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Fõnyomozó rangal maximálisan 3000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Fõnyomozó
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if( time > 5000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Különleges ügynök rangal maximálisan 4000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Különleges ügynök
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if( time > 6000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Fõfelügyelõ rangal maximálisan 6000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Fõfelügyelõ
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if( time > 7000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Igazgató-helyettes rangal maximálisan 7000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Igazgató-helyettes
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if( time > 8000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Igazgató rangal maximálisan 8000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Igazgató-helyettes
               if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4)
               {
                  // Terorr Elhárítási Központ
                          if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Újonc rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Újonc
                      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) if(time > 1300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Közlegény rangal maximálisan 1300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Közlegény
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) if(time > 1500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Tiszt rangal maximálisan 1500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Tiszt
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Kommandós rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Kommandós
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) if(time > 2500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Hadnagy rangal maximálisan 2500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Hadnagy
                      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" FõHadnagy rangal maximálisan 3000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // FõHadnagy
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 7) if(time > 3500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Százados rangal maximálisan 3500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Százados
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 8) if(time > 4500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Kapitány rangal maximálisan 4000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Kapitány
                  if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 9) if(time > 5000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" MásodParancsnok rangal maximálisan 5000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // MásodParancsnok
                  if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 10) if(time > 6000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Parancsnok rangal maximálisan 6000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Parancsnok
                  if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
                  {
                     // Rendõrség
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tõrzsõrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõtõrzsõrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tõrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõtõrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                     SafeResetPlayerWeapons(suspect);
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
                     SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                     PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
                     PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000;
                     SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000);
                     varoskassza -= 5000;
                     format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                     format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                     ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][NNI/ TEK/ Rendõr] %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
                     new randomj;
                     randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
                     SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
                     SetPlayerInterior(suspect, 10);
                     PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
                     PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
                     PlayerCuffed[suspect] = 0;
                     PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
                     TogglePlayerControllable(suspect,1);
                     ClearAnimations(giveplayerid);
                  }
                  else
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem Vagy Rendõr!\");
                  }
               }
               else
               {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem Vagy A Terorr Elhárítás Központ Tagja!\");
               }
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem Vagy A Nemzeti Nyomozó Iroda Tagja!\");
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrség bõrtõn oldali bejáratánál!\");
   }
   else
   {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
      return 1;
   }
}
return 1;
}

5
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. Február 02. - 22:32:01 »
Nagyon Szépen Köszönöm Mindnenkinek A Sok Segítséget Sokat Tanultam Belõle!

6
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. Február 02. - 16:37:19 »
úgy akartam de úgy legalább 3 if sor kellene mert egybe nem fér ki minden.

7
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. Február 02. - 14:30:35 »
new TiltottSkinek[57] =   { 211, 217, 29 ,293, 285, 267, 266, 265, 280, 281, 282, 228, 59, 186, 165, 294, 147, 187, 163, 171, 117 ,118, 112, 122, 123, 294, 224, 169, 241, 242, 247, 100, 181, 248, 122, 123, 294, 224, 241, 247, 181, 248, 194, 172, 91, 169, 298, 105, 269, 271, 270, 171, 124, 126, 120, 113, 242 };

 

stock BlokkoltSkinek(skinid)
{
for(new i = 0; i < sizeof(TiltottSkinek); i++)
{
    if(skinid == TiltottSkinek)
{
   return true;
}
}
return false;
}

8
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. Február 02. - 12:44:20 »
Most viszont tudok minden skinid-t varrni még a tiltottakat is.
Kódrészlet:
 
   if(strcmp(cmd, \"/varr\", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
new skine = strval(tmp);
new skinid;
//tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /varr [JátékosID/NévRészlet] [skinID]\");
   return 1;
}
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, giveplayerid) < 5)
       {
            if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 24)
            {
            if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 25000)
              {
         if(!BlokkoltSkinek(skinid))
         {
            PlayerInfo[giveplayerid][Civilruha2] = skine;
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 25000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -25000);
            SetPlayerSkin(giveplayerid, skine);
            PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Sikeres megvarrtad a ruhát! 25.000FT volt az anyagköltség! Kaptál 100XP-t!\");
            SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_WHITE, \"Sikeresen varrtak neked egy új ruhát.\");
            new nev[32];
            new nev2[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Ruha] %s varrt egy ruhát %s. SkinID: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,2),skine);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s megvarrta a ruhát %s.\", nev, rag(nev2,2));
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Ezt nem varrhatod!\");
      } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed az alapanyagra! (25.000Ft)\");
   } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy szabó!\");
        }
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs a közeledben az illetõ!\");
}
return 1;
}

9
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. Január 31. - 12:39:28 »
Most Viszont minden skinre azt írja amikor leütöm a parancsot hogy, \"Ezt nem varrhatod!\". Aki tudna segíteni elõre is köszönöm!
Kódrészletek:
 
   if(strcmp(cmd, \"/varr\", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
new skine = strval(tmp);
new skinid;
//tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /varr [JátékosID/NévRészlet] [skinID]\");
   return 1;
}
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, giveplayerid) < 5)
       {
            if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 24)
            {
            if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 25000)
              {
         if(BlokkoltSkinek(skinid))
         {
            PlayerInfo[giveplayerid][Civilruha2] = skine;
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 25000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -25000);
            SetPlayerSkin(giveplayerid, skine);
            PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Sikeres megvarrtad a ruhát! 25.000FT volt az anyagköltség! Kaptál 100XP-t!\");
            SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_WHITE, \"Sikeresen varrtak neked egy új ruhát.\");
            new nev[32];
            new nev2[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Ruha] %s varrt egy ruhát %s. SkinID: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,2),skine);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s megvarrta a ruhát %s.\", nev, rag(nev2,2));
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Ezt nem varrhatod!\");
      } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed az alapanyagra! (25.000Ft)\");
   } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy szabó!\");
        }
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs a közeledben az illetõ!\");
}
return 1;
}

 

stock BlokkoltSkinek(skinid)
{
for(new i = 0; i < sizeof(TiltottSkinek); i++)
{
    if(skinid == TiltottSkinek)
{
   return true;
}
}
return false;
}

10
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. Január 30. - 15:19:31 »
Az elsõ részét értettem de, a ciklus és tömb példa alatt nem tudom mire gondolsz bemutatnád kérlek?:) elõre is nagyon köszönöm.

11
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. Január 30. - 13:43:54 »
Igaz az if tényleg nem parancs csak elírtam köszönöm a helyesbítést. Viszont általába mindig keverni szoktam az && és az || jeleket  és amúgy több sorba egy if sort mégis hogy, lehett folytatni ha, szabad kérdezni?
mert nekem olyan hosszú a listám hogy egy sorba nem fér ki esetleg ezt egy példába be tudnád mutatni kérlek szépen?

12
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. Január 30. - 13:01:00 »
Üdvözlök Mindenkit!
Hoztam egy parancsot amivel igen csak meggyûlt a bajom sajnos nem bírok rájönni mi okozza a hibát. Ez egy /varr parancs. Próbáltam keresgélni a google-n de, sehol nem találtam megoldást rá. Nos elmondom a problémám. Szeretnék egy pár skin-t tiltani a /varr parancs alatt hogy, ne mûködjön mikor magamon használom a /varr parancsot de mikor más játékoson használom a parancsot akkor se mûködjön. Tehát ne engedje meg hogy az adott skin id-t megvarrja egyáltalán! Sajnos ez az egyetlen egy parancs aminél eddig elakadtam és tanácstalan is vagyok. Mellesleg még egy problémám van egy if parancsot hogy lehett több sorba folytatni. Aki eltudná magyarázni egy példával megköszönném! Elõre elnézést ha rossz helyre nyitottam a témát régen fórumoztam már!
 
   if(strcmp(cmd, \"/varr\", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
new skine = strval(tmp);
//tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /varr [JátékosID/NévRészlet] [skinID]\");
   return 1;
}
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, giveplayerid) < 5)
       {
            if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 24)
            {
            if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 25000)
              {
           if(skine != 211 || skine != 217 || skine != 29 || skine != 293 || skine != 285 || skine != 267 || skine != 266 || skine != 265 || skine != 280 || skine != 281 || skine != 282 || skine != 228 || skine != 59 || skine != 186 || skine != 165 || skine != 294 || skine != 147 || skine != 187 || skine != 163 || skine != 171 || skine != 117 || skine != 118 || skine != 121)
         {
            PlayerInfo[giveplayerid][Civilruha2] = skine;
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 25000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -25000);
            SetPlayerSkin(giveplayerid, skine);
            PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Sikeres megvarrtad a ruhát! 25.000FT volt az anyagköltség! Kaptál 100XP-t!\");
            SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_WHITE, \"Sikeresen varrtak neked egy új ruhát.\");
            new nev[32];
            new nev2[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Ruha] %s varrt egy ruhát %s. SkinID: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,2),skine);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s megvarrta a ruhát %s.\", nev, rag(nev2,2));
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            return 1;
          } else  SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Ezt nem varrhatod!\");
      } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed az alapanyagra! (25.000Ft)\");
   } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy szabó!\");
        }
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs a közeledben az illetõ!\");
}
return 1;
}

13
Segítségkérés / Idõjárás Probléma!
« Dátum: 2013. Október 19. - 18:37:45 »
Igen Dfoglalo megértettem és sikerült megírnom. Zárom a témát és nagyon köszönöm a segítséget Dfoglalo!

14
Segítségkérés / Idõjárás Probléma!
« Dátum: 2013. Október 18. - 16:53:24 »
Szépen Kérlek fel tudnál erre hozni egy példát hogy, hogyan is nézhet ez ki?

15
Segítségkérés / Idõjárás Probléma!
« Dátum: 2013. Október 17. - 21:10:53 »
Üdvözlök Mindenkit!
Van egy idõjárásom amihez van kötve egy Timer. Nos mûködik normálisan egyett leszámítva. Szeretném megoldani azt hogy elõsször ki írja a SendMessageToAll üzenetet és rá pár percel váltsa az Idõjárás. Ebben kérnék segítséget hogy, ezt hogyan tudnám megoldani!
Figyelmeteket elõre köszönöm!
Kódrészlet:
 
forward IdojarasJelentes();
 
SetTimer(\"IdojarasJelentes\", 60000, true);
 
 

// Public Függvények:
public IdojarasJelentes()
{
new idojaras;
idojaras = random(2);
switch(idojaras)
{
case 0:
{
   SendClientMessageToAll(IDOJARASJELENTES_SZIN,\"Meterológiai Szolgálat Natasha_Smith: Jelenleg Napos Idõ Várható!\");
   SetWeather(4);
}
case 1:
{
       SendClientMessageToAll(IDOJARASJELENTES_SZIN,\"Mererológiai Szolgálat Natasha_Smith: Jelenleg Esõs Idõ Várható!\");
   SetWeather(8);
}
}
return 1;
}

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal