Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - justrics

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
1
Segítségkérés / Loot rendszer
« Dátum: 2017. június 24. - 18:15:46 »
Köszönöm ez működik! :)

2
Segítségkérés / Loot rendszer
« Dátum: 2017. június 24. - 00:18:59 »
Sziasztok elég régóta nem foglalkoztam a samp-al.
 
Viszont most a segítségeteket szeretném kérni.
Elkezdtem egy loot rendszeren dolgozni, úgy csináltam hogy random tárgyakat írkál be a script egy list dialogba (mintha az egy doboz lenne), hogy tudom az megcsinálni, hogy dialog responsenál ugyan azt a random tárgyat adja oda? Tehát ha a dialogba AK-47 van akkor mikor kiválasztom azt azt is kapjam meg.
 
Előre is köszönöm mindenkinek, ha kell mutatok kódot is. :)
 
Ricsi

3
Segítségkérés / Járműbetöltés, MySQL + sscanf
« Dátum: 2016. január 28. - 13:28:43 »
Zsoltnak igaza van!
Szedd le a legújabb mysqlt, sokkal egyszerűbb, mutatom is a saját példámat.
Rögtön az elejére kell egy enum amibe lekéred az adatokat!
 

enum Car{
ID,
db_id,
rszam[8],
modelid,
Float:xPos,
Float:yPos,
Float:zPos,
Float:angle,
tulaj,
col1,
col2
}
new CarInfo[MAX_VEHICLES][Car];

 


new kapcs, query[2000];    //Ez megy a mod elejére
 
public OnGameModeInit()
{   
mysql_log(LOG_ALL, LOG_TYPE_HTML);                        //Ezzel minden logolsz ami zajlik a mysqlben HTML fájlba, amit a szerver mappádba tesz
kapcs = mysql_connect(\"localhost\", \"root\", \"zone\", \"\");   //A kapcs nevű változót egyenlővé teszed a mysql connectel amiben megadod az adatb, jelszót stb...
if(mysql_errno(kapcs) != 0) printf(\"MySQL hiba! Hibakód: %d\", mysql_errno(kapcs)); //Ha elhal a mysql akkor printf-eled (pl nincs elindítva az apach vagy valami same things)
mysql_tquery(kapcs, \"SELECT * FROM cars\",\"AutoLoad\");     //Aztán elküldöd a kapcs nevű változóval a kérésedet, amit tovább adsz az AutoLoadnak ami végrehajtja a betöltésed.
return 1;
}

 
Jöhet az AutoLoad valahova szintén a modba
 

forward AutoLoad();
public AutoLoad()
{
if(!cache_get_row_count()) return printf(\"Nincs egy autó sem az adatbázisban!\");   //Ha nincs betöltendő sor akkor ezt írja a fekete ablakba.
for(new i = 0; i < cache_get_row_count(); i++)   //Különben végig nézzük a sorokat egy for-al
{
        new rendszam[8];
cache_get_field_content(i, \"rendszam\", rendszam);                              //Rendszámot csak így tudod betölteni mert stringet nem tudsz olvasni csak int-et meg float-ot
CarInfo[rszam] = rendszam;
CarInfo[modelid] = cache_get_field_content_int(i,\"modelid\",kapcs);    //Innentől meg csak adatbetöltés
CarInfo[tulaj] = cache_get_field_content_int(i,\"tulaj\",kapcs);
CarInfo[xPos] = cache_get_field_content_float(i,\"x\",kapcs);
CarInfo[yPos] = cache_get_field_content_float(i,\"y\",kapcs);
CarInfo[zPos] = cache_get_field_content_float(i,\"z\",kapcs);
CarInfo[angle] = cache_get_field_content_float(i,\"angle\",kapcs);
CarInfo[col1] = cache_get_field_content_int(i,\"col1\",kapcs);
CarInfo[col2] = cache_get_field_content_int(i,\"col2\",kapcs);
                //Ezzel pedig szépen lepakolgatod a kocsit
CarInfo[iD] = AddStaticVehicleEx(CarInfo[modelid],CarInfo[xPos],CarInfo[yPos],CarInfo[zPos],CarInfo[angle],CarInfo[col1],CarInfo[col2],300,0);
AutoCount++;
}
return 1;
}

 
Azt hiszem minden benne van, megéri leszedni a legújabb MySQL-t.
Én így használom ez a saját példám, nem a te kódod alapján írtam, szóval mindenképp módosítanod kell a kódon!
Üdv,
Justrics

4
Archívum / [HUN]ZoneWars 0.1
« Dátum: 2016. január 27. - 13:16:33 »

Előszó.
Justricsi (Auer Richárd) vagyok a [HUN]ZoneWars szerver egyik tulajdonosa. Régóta foglalkozom a San Andreas Multiplayeres részével, kezdetben csak játszottam aztán mivel informatikus végzettségem lesz elkezeztem a scriptelés/mod írás részével is behatóbban foglalkozni. Sok modot/filterscriptet írtam kezdetben egyedül aztán, mivel egyik régi barátom is érdeklődést mutatott a programozás rész iránt bevontam őt is. Számos modba fogtunk bele (Trucking/RP/Stunt/Farmer/CopsNRobbers stb) azonban ötlet hiányában ezek mind félbe maradtak, viszont most szeretnénk kiadni egy működő szervert, mely talán elnyeri a magyar játékosok tetszését is.
 
Szerver
 
Néhány szóban akkor a szerverről. Fontosnak tartom leszögezni az elején, hogy se nem átírt se nem elkért modról van szó, ez a mod teljesen 0-ról van írva. Olyan szervert szerettünk volna ahol nincsenek szigorú szabályok. Egy amolyan ideg levezetős öldöklős szervert. De hogy még is legyen mondani valója, és érdemes legyen játszani rajta ezért maradtunk egy Zónákért történő csatázásnál. A szerver mindent adatbázisban tárol, az objektumoktól kezdve az autókig. A regisztráció egyszerűen ingame történik egy jelszó megadással. (ez is adatbázisban letárolva) A szerveren 7 csapat, egészen pontosan 7 nemzet található (Magyar/Görög/Olasz/Osztrák/Kameruni/Kínai/Orosz), egy újabb fejlesztésnek köszönhetően kiegészítettük 9-re a csapatok számát (Civilek és Rendőrök). Minden nemzetnek van egy fő zónája ami nem foglalható és található több kisebb zóna melyet az ellenfél csapata elfoglalhat. A játékteret igyekeztük korlátozni, Los Santos és Angel Pine területére, későbbi fejlesztésekben nem elképzelhetetlen a tér bővítése (SF és LV). Ezen területek elfoglalásáért természetesen jutalomban részesülünk. (Pénz/Pont) A pénzen felruházhatjuk magunkat, ugyanis minden fő zónában minden csapatnak van egy bolt, ahol vehet életet, páncélt, és sisakot. (a kínálat még később bővül a fejlesztéssel). A sisak nem elhanyagolható szereplő, ugyanis megóv minket az esetleges fejlövésektől, mivel ha fejlövést kap a karakterünk akkor azonnal meghal. (Sisak törlődik a halál után). A pontért rangokat kapunk. Pontot azonban nem csak zónák elfoglalásáért kapunk hanem az öléseink után is. Sima ölés 1 pont a fejlövések pedig plusz 1 pontot hoznak a zsebünkbe. Vannak fontosabb zónák, melyek megszerzése nem kis előnnyel jár. Egy ilyen a Los Santosi vasút állomás. Minden 10 percben egy vonat áll meg az állomáson, 3 random tárgyat pakolnak le a csapatnak aki uralja az állomást (Pénz/Fegyver/Egyéb). Így szert tehetünk busás profitra, valamint fegyverekre. Az egyéb csomag lényege egy amolyan trade rendszert szolgálna, az ebből származó javakat a játékosok eladhatnák vagy akár maguk is elhasználhatják (ez is befog kerülni egy fejlesztés alkalmával). A másik terület egy mappolt terület a Hadászati központ szintén fontos, hiszen ha megszerezzük a csapatnak, akkor sisakot, armourt kapunk anélkül, hogy meg keljen venni azt a boltból. Mindezek mellett pedig pénzt termel a sziget a csapatnak ($500). Ha nem kívánunk részt venni a bandaháborúban unalmas perceinket tölthetjük civilként (munkákat vállalva) vagy beállhatunk a rendőrség soraiba, hogy megfékezzük a kocsilopásokat, atm feltöréseket, ezzel felszámolva minden bűnözést.
- Legutóbbi fejlesztésben bekerült egy wanted level rendszer, szinttől függően a rendőrség bírságolhat vagy lecsukhat minket a börtönbe.
- Létrehoztunk egy kocsi eladás rendszert, melynek köszönhetően a városban lerakott számos autó valamelyikét eladhatjuk a kijelölt helyen busás profit fejében. Bónuszkocsi rendszer is működésbe lépett ami megadja, hogy melyik kocsit kell levinnünk elsőnek az eladó helyre. Itt egy kis ízelítő erről is!
 

- Három event is tettünk a játékba egy zuhanós kerülgetőst (FallJump), egy aqadm valamint egy parkour jellegű eventet. Mindegyik egyedi mappolást kapott és kihívásokkal bőven fűszerezve lett. ;)
 

(A falljumpról egy kis ízelítő)
- Egyedi text darw jelzi, a rangunkat a szerveren valamint, hogy mennyi ölés illetve halálnál jár a karakterünk. A videón látott texdraw még csak kezdetleges státuszban volt ez is átdolgozásra került!
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160206/kk_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
- Jól kidolgozott admin rendszer van a szerveren, az esetleges szabály szegő és csaló játékosok kiszűrése végett. Későbbi fejlesztésben egy anti hack randszer is kidolgozásra kerül.
Zónarendszer
A zónák foglalására két lehetőségünk van, ha nincs a területen ellenséges csapat beállunk az adott zónába, megadott idő elteltével a zóna a mi csapatunké lesz. Ha vannak a területen, akkor előbb le kell számolni az ott lévő banda tagokkal, azután kezdhetjük csak foglalni a zónát. Erről is egy kis izelítő az alábbi videóban!
 

A csapat
A csapatban, jelenleg hárman vagyunk Auer Richárd (Justricsi) és Klucsik Dávid (devidson), Király Csaba (kiralcs) a kód és a map fejlesztését ketten látjuk el.
Viszont a megfelelő játékélmény fenntartásához szükségünk lenne még emberre (adminokra).
Nyitás
A szerver lényege, a zóna foglalás üzemel egyéb kiegészítő scriptelések is készen állnak, viszont ember hiányban nem tudjuk jól tesztelni. Egyenlőre bizonytalan a nyitás, megelőző teszt nélkül semmiképpen sem szeretnénk megnyitni a szervert. Reményeink szerint azonban Február, Március környékére mindenképp szeretnénk kiadni legalább egy open beta jellegű modot. Ehhez várom a lelkes jeletkezőket a weboldalon! Ott egy regisztrációval tudtok jelentkezni a tesztre!
 
5
Segítségkérés / Tömbből való lekérdezés.
« Dátum: 2015. szeptember 14. - 10:46:04 »
Suliból írok, ezért ellenőrizni sem tudom, plusz ha már megoldódott akkor tárgytalan.
Ilyen mátrixokon kettős forciklussal tudsz végig menni.
 

for(new i=0; i<érték; i++)
{
  for(new j=0; j<érték; j++)
  {
   
  }
}

 
Ha nem megy akkor kicsit később lesz több időm hozok egy konkrét példát saját scriptből! :)
Üdv,
Justrics

6
Segítségkérés / MySQL adatlekérés.
« Dátum: 2015. szeptember 01. - 13:05:17 »
Szia! Szívesen, remélem segít valamit, majd írj.

7
Segítségkérés / Text Box Méret
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 20:52:39 »
Köszönöm! Megnézem ezeket a programokat! :)

8
Segítségkérés / MySQL adatlekérés.
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 20:48:34 »
Szia!
Nem vagyok valami nagy masta én sem, plusz siettem is a dologgal de remélem ad egy kis kezdő löketet!
Én a szerveremen így oldottam meg a dolgot, ami a lényeg, hogy én a szerver adminokat kértem le, nálad akkor értelem szerűen csak cserélgetni kell a dolgokat, valamint a SendClietMessage helyett dialogot kell mutatnod, viszont abban nem tudom a listát hogyan lehet összedobni vagy is sejtésem van csak sietek most. Esetleg lehet más is hozzá röffen a támához! :)
Szóval nálam ez a kód:
Elejére kell egy enum
 

enum eJatekosInfo
{
valami[128]
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][eJatekosInfo];

 
Aztán valahova jöhet a forward illetve a public. (én csak így hívom bocsi mindenkitől :D)
 

forward adminok(playerid);
public adminok(playerid)
{
new text[128];
if(!cache_get_row_count()) return printf(\"cache_get_row_count returned false. Nincsennek betöltendő sorok.\"); //egyértelmű
for(new i, j = cache_get_row_count(); i < j ; i++)                   // egy gyönyörű forciklussal végig mész a lekérdezet sorokon
{
    new Valami[128];                                                           // létrehozol egy változót amibe a lekérdezést teszed
cache_get_field_content(i,\"Nev\",Valami);                        // stringet csak így tudsz lekérni sql-ből
JatekosInfo[valami] = Valami;                                   // belebúrod az enumba amit megalkottál :D
    format(text,sizeof(text),\"%s admin\",JatekosInfo[valami]); // itt pedig formázol egy szöveget és kiíratod
    SendClientMessage(playerid,GREEN,text);                          // majd pedig elküldöd ja itt nekem vannak színek defineolva!
}
return 1;
}

 
És a parancs
 

CMD:szint(playerid,params[])                        // én zcmd-t használok ha te nem akkor includeolnod kell ezt is
{
    mysql_tquery(kapcs,\"SELECT Nev FROM jatekosok WHERE alevel > 1\",\"adminok\"); //itt pedig szépen lekérdezelaz adminok eljárással
    return 1;
}

 
Én teszteltem nekem szépen ment, ha valami nem jó várom az észrevételeket én is, remélem azért nagy hülyeséget nem írtam. :DD
Üdvözlettel: Justrics

9
Segítségkérés / Autó átszínezés
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 17:14:06 »
Igen! Egészen pontosan :
 
AddStaticVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay, addsiren=0)

 
Respawn delay-ben ha -1-et írsz akkor nem respawnol, illetve a sziréna az utolsó paraméter csak a 0.3.7-es klienstől műkszik.
Üdv: Justrics :)

10
Segítségkérés / Text Box Méret
« Dátum: 2015. augusztus 31. - 17:10:39 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, az ügyben, hogy textbox méretet, hogyan lehet beállítani?
Valahogy úgy tudnám elképzelni, van két text boxom ami 1-1 sor és hogy a mögé kéne egy másik text box ami nagyobb mindkettőnél?
Üdv: Justricsi

11
Segítségkérés / Dialogba adatbekérés
« Dátum: 2015. július 30. - 16:45:56 »
Sziasztok régen írtam már a fórumra de most megint kedvet kaptam  a pawnozáshoz, viszont van egy kis problémám!
A szöveg dialogba írását már megtaláltam itt a fórumon, azonban azt nem tudom, hogyan tudnék bekérni adatot.
Itt a kód ahogy most állok!
 

new StatStr[][] =
{
\"{0FA0D1}Név: {FFFFFF}%s\\n\",
\"{0FA0D1}Pénz: {FFFFFF}%d\\n\"
};
CMD:stat(playerid,params[])
{
/*new string[128],holder[128];
         format(string, sizeof(string),\"{0FA0D1}Név: {FFFFFF}%s\\n{0FA0D1}Pénz: {FFFFFF}%d Ft\\n{0FA0D1}Fuvarok: {FFFFFF}%d\",Jateko  sInfo[playerid][Nev],JatekosInfo[playerid][Penz]);
strcat(holder, string, sizeof(holder));*/
new DialogString[53];
format(DialogString,sizeof DialogString,\"%s%s%s\",StatStr[0],StatStr[1]);
ShowPlayerDialog(playerid, stat, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{0FA0D1}Statisztika\", DialogString, \"Ok\", \"\");
return 1;
}

 
Amint azt a ki kommentelt részben is látjátok úgy szépen megy de hát ha több adatot akarok kiírni akkor ugye nem fér bele tehát használnom kell azt a több adatos leírásotokat ami itt van a fórumon!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Just

12
Segítségkérés / Új világot hogy lehet csinálni?!
« Dátum: 2013. július 14. - 10:22:26 »
???
Nem igazán értem az egész szöveget. (bár lehet, hogy csak én vagyok gyökér akkor elnézést :))
De felmész ide: http://www.mtavc.com/ letöltöd a programot és elkezdesz szépen mappolgatni, ahova szeretnéd, kialakítod a versenypályákat meg nem tudom amit szeretnél. Aztán ez a következõ weboldal: http://convertffs.com/ itt pedig lekonvertálod azt amit alkottál az mta-ban. Megkeresed a filet nekem pl itt vannak: C:\\Program Files\\MTA San Andreas 1.3\\server\\mods\\deathmatch\\resources ott belemész a megfelelõ mappába megnyitod a mapfájlt, kimásolod belõle az irományokat és beilleszted a converterbe, majd konvert azt kimásolod amit ad és beteszed az ongamemodeinit alá és kész. De ilyen hogy új világ még nem hallottam errõl.  ::| ???

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hill Race verseny pálya
« Dátum: 2013. július 14. - 00:20:50 »
Megkésve de megnéztem, az átlátszóságot ha MTA-t használsz akkor úgy tudod javítani, hogy mikor leteszed az objectet kétszer rákkattintasz bejön egy kis ablak és a double sideot nem falsra hanem true-ra állítod és akkor ugyan az lesz az object oldala de nem látszik át! Amúgy nem vészes engem a hirtelen nézet váltogatás zavart a videóban. :D A többi teljesen oké stunt szerverre jó ez! :)

14
Segítségkérés / Autóker2
« Dátum: 2013. július 13. - 19:19:21 »
Sziasztok! Sajnos továbbra sem mûködik az autókereskedésem hibátlanul, mikor beszállok a megadott kocsiba nem a dialog jön ki hanem hogy már nem vehetem meg az autót, és nem csinál újat helyette. Aki tud segítsen létszíves. :) Így néz most ki a kód:
 
#define MAX_ELADO_KOCSI 24
new eladokocsi[MAX_ELADO_KOCSI];
new JelenlegElado[MAX_ELADO_KOCSI] = 1;
new KocsiID[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()
{
        eladokocsi[0] = AddStaticVehicleEx(603,2472.8000488,1357.9000244,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Phoenix
        eladokocsi[1] = AddStaticVehicleEx(602,2468.6000977,1357.9000244,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Alpha
        eladokocsi[2] = AddStaticVehicleEx(587,2451.8999023,1337.0999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Euros
        eladokocsi[3] = AddStaticVehicleEx(565,2464.6999512,1358.0000000,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Flash
        eladokocsi[4] = AddStaticVehicleEx(562,2460.8999023,1358.4000244,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Elegy
        eladokocsi[5] = AddStaticVehicleEx(560,2457.3000488,1358.5000000,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Sultan
        eladokocsi[6] = AddStaticVehicleEx(559,2453.5000000,1358.5999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Jester
        eladokocsi[7] = AddStaticVehicleEx(558,2449.6000977,1358.4000244,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Uranus
        eladokocsi[8] = AddStaticVehicleEx(555,2467.3999023,1345.1999512,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Windsor
        eladokocsi[9] = AddStaticVehicleEx(541,2463.3999023,1345.1999512,10.5000000,0.0000000,-1,-1,0); //Bullet
        eladokocsi[10] = AddStaticVehicleEx(506,2459.3999023,1345.4000244,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Super GT
        eladokocsi[11] = AddStaticVehicleEx(480,2454.8000488,1345.5000000,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //Comet
        eladokocsi[12] = AddStaticVehicleEx(477,2450.3999023,1345.5999756,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //ZR-350
        eladokocsi[13] = AddStaticVehicleEx(451,2441.3000488,1354.8000488,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Turismo
        eladokocsi[14] = AddStaticVehicleEx(429,2441.1000977,1350.4000244,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Banshee
        eladokocsi[15] = AddStaticVehicleEx(415,2441.0000000,1346.3000488,10.6999998,270.0000000,-1,-1,0); //Cheetah
        eladokocsi[16] = AddStaticVehicleEx(411,2441.0000000,1342.0999756,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Infernus
        eladokocsi[17] = AddStaticVehicleEx(402,2441.1000977,1359.0999756,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Buffalo
        eladokocsi[18] = AddStaticVehicleEx(549,2464.8999023,1336.8000488,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Tampa
        eladokocsi[19] = AddStaticVehicleEx(545,2461.1000977,1336.5999756,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Hustler
        eladokocsi[20] = AddStaticVehicleEx(533,2456.8000488,1336.8000488,10.6000004,178.0000000,-1,-1,0); //Feltzer
        eladokocsi[21] = AddStaticVehicleEx(431,2445.0000000,1327.0999756,11.1000004,270.0000000,-1,-1,0); //Bus
        eladokocsi[22] = AddStaticVehicleEx(571,2440.5000000,1338.3000488,10.1999998,270.0000000,-1,-1,0); //Kart
        eladokocsi[23] = AddStaticVehicleEx(478,2441.3999023,1334.6999512,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Walton
        return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        for(new i;i<MAX_ELADO_KOCSI;i++)
        {
            if(vehicleid == eladokocsi)
                {
                        if(JelenlegElado == 1)
                {
                        vehicleid = KocsiID[playerid];
                                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADOKOCSI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{7800FF}Vásárlás\",\"{00FFFF}Ez az autó 500.000$-ba kerül. Szeretnéd megvenni?\", \"Igen\", \"Nem\");
                        }
                        else
                        {
                            SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezt a kocsit már nem lehet megvenni!\");
                        }
                }
        }
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == DIALOG_ELADOKOCSI)
        {
                if(!response)return RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                {
                        new file[100];
                        if(GetPlayerMoney(playerid) < 500000) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem tudod megvenni, mert nincs elég pénzed!\");
                        else
                        {
                                GivePlayerMoney(playerid, -500000);
                                SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Megvetted a jármûvet használati útmutató a /help-ben\");
                                new name[MAX_PLAYER_NAME+1];
                        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                                JelenlegElado[KocsiID[playerid]] = 0;
                                format(file,sizeof(file),\"/Motor tulajdonosok/%s.ini\",name);
                                SetTimerEx(\"ReCreateVeh\",10000,0,\"i\",playerid);
                                if(!dini_Exists(file))
                                {
                                        dini_Create(file);
                                        dini_IntSet(file, \"Motor\", 1);
                                }
                        }
                }
                return 1;
        }
        return 1;
}
forward ReCreateVeh(playerid);
public ReCreateVeh(playerid)
{
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[0])AddStaticVehicleEx(603,2472.8000488,1357.9000244,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Phoenix
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[1])AddStaticVehicleEx(602,2468.6000977,1357.9000244,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Alpha
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[2])AddStaticVehicleEx(587,2451.8999023,1337.0999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Euros
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[3])AddStaticVehicleEx(565,2464.6999512,1358.0000000,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Flash
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[4])AddStaticVehicleEx(562,2460.8999023,1358.4000244,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Elegy
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[5])AddStaticVehicleEx(560,2457.3000488,1358.5000000,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Sultan
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[6])AddStaticVehicleEx(559,2453.5000000,1358.5999756,10.6000004,180.0000000,-1,-1,0); //Jester
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[7])AddStaticVehicleEx(558,2449.6000977,1358.4000244,10.5000000,180.0000000,-1,-1,0); //Uranus
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[8])AddStaticVehicleEx(555,2467.3999023,1345.1999512,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Windsor
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[9])AddStaticVehicleEx(541,2463.3999023,1345.1999512,10.5000000,0.0000000,-1,-1,0); //Bullet
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[10])AddStaticVehicleEx(506,2459.3999023,1345.4000244,10.6000004,0.0000000,-1,-1,0); //Super GT
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[11])AddStaticVehicleEx(480,2454.8000488,1345.5000000,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //Comet
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[12])AddStaticVehicleEx(477,2450.3999023,1345.5999756,10.6999998,0.0000000,-1,-1,0); //ZR-350
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[13])AddStaticVehicleEx(451,2441.3000488,1354.8000488,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Turismo
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[14])AddStaticVehicleEx(429,2441.1000977,1350.4000244,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Banshee
    if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[15])AddStaticVehicleEx(415,2441.0000000,1346.3000488,10.6999998,270.0000000,-1,-1,0); //Cheetah
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[16])AddStaticVehicleEx(411,2441.0000000,1342.0999756,10.6000004,270.0000000,-1,-1,0); //Infernus
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[17])AddStaticVehicleEx(402,2441.1000977,1359.0999756,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Buffalo
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[18])AddStaticVehicleEx(549,2464.8999023,1336.8000488,10.6999998,180.0000000,-1,-1,0); //Tampa
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[19])AddStaticVehicleEx(545,2461.1000977,1336.5999756,10.8000002,180.0000000,-1,-1,0); //Hustler
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[20])AddStaticVehicleEx(533,2456.8000488,1336.8000488,10.6000004,178.0000000,-1,-1,0); //Feltzer
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[22])AddStaticVehicleEx(431,2445.0000000,1327.0999756,11.1000004,270.0000000,-1,-1,0); //Bus
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[23])AddStaticVehicleEx(571,2440.5000000,1338.3000488,10.1999998,270.0000000,-1,-1,0); //Kart
        if(KocsiID[playerid] == eladokocsi[24])AddStaticVehicleEx(478,2441.3999023,1334.6999512,10.8000002,270.0000000,-1,-1,0); //Walton
        return 1;
}

15
Segítségkérés / Autóker
« Dátum: 2013. július 12. - 17:02:36 »
Szia! Sajnos még mindig nem jó. Ha beszállok egy jármûbe akkor azt írja ki hogy ezt a kocsit nem lehet már megvenni.
Plusz nem hozza létre 10mp után az autót.

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal