Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - dawee0101
1
« Dátum: 2019. február 25. - 14:56:39 »
A 16 CP-ből pl. 3 db jól adja (tehát elkezdek 0scoreról és 15-ig felmegy a score) aztán a 4.-ik CP-nél visszaugrik 5re a score.
2
« Dátum: 2019. február 24. - 20:46:26 »
[20:41:31]: Fizetésed: 52$ és 3 pont! [20:41:36]: Fizetésed: 36$ és 3 pont! [20:41:37]: Fizetésed: 11$ és 3 pont! [20:41:43]: Fizetésed: 145$ és 3 pont! [20:41:44]: Fizetésed: 11$ és 3 pont! [20:41:50]: Fizetésed: 8$ és 3 pont! [20:41:52]: Fizetésed: 52$ és 3 pont! [20:41:58]: Fizetésed: 140$ és 3 pont! [20:41:59]: Fizetésed: 114$ és 3 pont! [20:42:05]: Fizetésed: 11$ és 3 pont! [20:42:06]: Fizetésed: 14$ és 3 pont! [20:42:12]: Fizetésed: 35$ és 3 pont! [20:42:13]: Fizetésed: 60$ és 3 pont! [20:42:19]: Fizetésed: 93$ és 3 pont! [20:42:21]: Fizetésed: 7$ és 3 pont! [20:42:26]: Végigmentél az útvonalon! itt van mind a 16 cp-s téma. Elvileg jól írja ki de egy idő után leugrik a pontszám egy X összeget.
3
« Dátum: 2019. február 24. - 18:09:27 »
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 572) { if(FunyiroDolgozik[playerid] == 1) { if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 ) { new string[128]; PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); new x = FunyiroCPK [playerid]; DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP[x][0], FunyiroCP[x][1], FunyiroCP[x][2], 5.0); FunyiroCPK[playerid] ++; new cash = random(150); GivePlayerMoney(playerid, cash); format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash); SendClientMessage(playerid,-1,string); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3); } else if( FunyiroCPK[ playerid ] == 16 ) { DisablePlayerCheckpoint( playerid ); SendClientMessage(playerid,-1, \"Végigmentél az útvonalon!\"); FunyiroCPK[playerid] = 0; FunyiroDolgozik[playerid] = 0; SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); } } } } Azért nem értem mit kérsz mert ez fut le az összes CP-nél (1-8) ; if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 ) { new string[128]; PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); new x = FunyiroCPK [playerid]; DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP- [0], FunyiroCP
- [1], FunyiroCP
- [2], 5.0);
FunyiroCPK[playerid] ++; new cash = random(150); GivePlayerMoney(playerid, cash); format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash); SendClientMessage(playerid,-1,string); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3); } Nincsen külön 1-8-ig
4
« Dátum: 2019. február 24. - 14:28:12 »
Pont adás szempontjából ennyi van írva a kódba Más nincs ezzel kapcsolatban
5
« Dátum: 2019. február 23. - 23:59:51 »
Üdv mindenkinek, van egy egyszerű kódom aminek az volna a lényege hogy belemegyek egy checkpointba majd ad random pénzt és pontot. Na de az lenne a problémám hogy 2-3 checkpontig adja rendesen a pontot utána 4. checkpointnál visszaugrik a pontszámom... Valaki tudja miért? if(GetVehicleModel(vehicleid) == 572) { if(FunyiroDolgozik[playerid] == 1) { if(FunyiroCPK[ playerid ] > 0 && FunyiroCPK [ playerid ] != 16 ) { new string[128]; PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); new x = FunyiroCPK [playerid]; DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerCheckpoint(playerid, FunyiroCP[x][0], FunyiroCP[x][1], FunyiroCP[x][2], 5.0); FunyiroCPK[playerid] ++; new cash = random(150); GivePlayerMoney(playerid, cash); format(string,sizeof(string),\"Fizetésed: %d$ és 3 pont!\",cash); SendClientMessage(playerid,-1,string); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) + 3); } else if( FunyiroCPK[ playerid ] == 16 ) { DisablePlayerCheckpoint( playerid ); SendClientMessage(playerid,-1, \"Végigmentél az útvonalon!\"); FunyiroCPK[playerid] = 0; FunyiroDolgozik[playerid] = 0; SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); } } }
6
« Dátum: 2018. április 03. - 20:07:35 »
Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni abban hogy van ez a kis regisztrációs rendszerem és az lenne a probléma , hogy regisztrálok utána eltűnik a dialog és nem történik semmi. A scriptfilesban se hoz létre fájlt. Kód: #define regisztracio 0 #define bejelentkezes 1 new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new Belepve[MAX_PLAYERS]; enum JatekosAdatok { jOra, Penz, } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok]; public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); //TogglePlayerSpectating(playerid, true); new file[256]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Felhasznalok/%s.ini\",nev); new string[256]; if(!fexist(file)) { format(string,sizeof string, \"Üdvözöllek a szerveren %s!\\nKérlek regisztrálj!\\n\\nÍrd be a kívánt jelszavadat!\",nev); ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",string,\"Regisztráció\",\"Kilépés\"); } if(fexist(file)) { format(string,sizeof string, \"Üdvözöllek a szerveren újra %s!\\nKérlek jelentkezz be!\\n\\nÍrd be a jelszavadat!\",nev); ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",string,\"Belépés\",\"Kilépés\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; format(file,sizeof(file),\"/Felhasznalok/%s.ini\",nev); if(!fexist(file) && Belepve[playerid] == 1) { dini_IntSet(file,\"Jatszott ora\", PlayerInfo[playerid][jOra]); dini_IntSet(file,\"Penz\", GetPlayerMoney(playerid)); } GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); Belepve[playerid] = 0; PlayerInfo[playerid][jOra] = 0; PlayerInfo[playerid][Penz] = 0; printf(\"%s kilépett.\",nev); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == regisztracio) { if(response) { new file[128]; new string[128]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); if(strlen(inputtext) < 4) { format(string,sizeof string, \"Üdvözöllek a szerveren %s!\\nKérlek regisztrálj!\\n\\nÍrd be a kívánt jelszavadat!\",nev); ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\",string,\"Regisztráció\",\"Kilépés\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/Felhasznalok/%s.ini\",nev); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"Antibug\",0); dini_IntSet(file,\"Jelszo\",udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Jatszott ora\", 0); dini_IntSet(file,\"Penz\", 0); format(string,sizeof string, \"Üdvözöllek a szerveren újra %s!\\nKérlek jelentkezz be!\\n\\nÍrd be a jelszavadat!\",nev); ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",string,\"Belépés\",\"Kilépés\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); printf(\"%s regisztrált a szerverre!\",nev); } else { format(string,sizeof string, \"Üdvözöllek a szerveren %s!\\nKérlek regisztrálj!\\n\\nÍrd be a kívánt jelszavadat!\",nev); ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\",string,\"Regisztráció\",\"Kilépés\"); } } } if(dialogid == bejelentkezes) { if(response) { new file[128]; new string[128]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); if(strlen(inputtext) < 4) { format(string,sizeof string, \"Üdvözöllek a szerveren újra %s!\\nKérlek jelentkezz be!\\n\\nÍrd be a jelszavadat!\",nev); ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",string,\"Belépés\",\"Kilépés\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/Felhasznalok/%s.ini\",nev); if(!fexist(file)) { new jelszo = dini_Int(file,\"Jelszo\"); if(udb_hash(inputtext) == jelszo) { Belepve[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); //GivePlayerMoney(playerid,dini_Int(file,\"Penz\")); PlayerInfo[playerid][jOra] = dini_Int(file,\"Jatszott ora\"); PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\"); } else { SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Hibás bejelentkezési kísérlet!\"); printf(\"%s bejelentkezése nem sikerült!\",nev); Kick(playerid); } } } else { Kick(playerid); } } return 1; }
7
« Dátum: 2016. március 27. - 16:26:27 »
Köszi szépen.
8
« Dátum: 2016. március 27. - 15:09:51 »
Sziasztok! Van ez a pénztárca parancsom: CMD:penztarca(playerid, params[]) { new A2[128], S[128]; cmd_me(playerid,\"megnézte pénztárcája tartalmát.\"); format(S, sizeof(S), \"{33ccff}Pénztárcád tartalma: %d$\", pInfo[playerid][pMoney]); SendClientMessage(playerid, NARANCS, S); return 1; } Arra lennék kíváncsi hogy hogyan tudnám azt megoldani hogy a benne lévő összegekbe kitegye automatikusan a .-ot Pl: Pénztárcád tartalma: 500.000$,10.000,1.000 stb.
9
« Dátum: 2016. március 24. - 20:54:41 »
Sikerült, köszönöm !!! Zárok.
10
« Dátum: 2016. március 24. - 18:11:12 »
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy a defensive modba hogy lehet olyat csinálni , hogy megvan adva pl egy telefonszám: 107 és ha azt a /felhív parancsba beleírom hogy \"/felhív 107\" akkor onnantól betudjam állítani hogy mi történjen
11
« Dátum: 2016. március 01. - 20:00:45 »
Végülis válasz a kérdésemre
12
« Dátum: 2016. március 01. - 18:15:37 »
Hali! http://psnprofiles.com/minki96 Jelöljetek engem is Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. március 01. - 18:28:50 )
Egyébként valaki nemtudja, valahol meglehet nézni hogy mennyi játszott óra van egy játékomba?
13
« Dátum: 2016. február 29. - 16:24:42 »
Sziasztok, olyan kódra lenne szükségem ha egy taxiban van egy utasod, be tudd írni hogy /fuvar [Összeg] és amennyit beírsz összegként annyit számoljon egy gametextstyle-ba középen KM-enként. És ha beírja hogy /kifizet vagy csak kiszáll a kocsiból akkor vonja le az összeget tőle, a taxisnak pedig írja jóvá. Előre is köszönöm.
14
« Dátum: 2016. február 21. - 10:14:06 »
Szép lesz, grat!
15
« Dátum: 2016. február 21. - 10:10:06 »
Nem történt semmi, a hiba ugyan úgy megmaradt error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"hajo\" warning 215: expression has no effect error 001: expected token: \";\", but found \"]\" error 029: invalid expression, assumed zero fatal error 107: too many error messages on one line A sor: MoveDynamicObject(hajo[0], 2581.99390, -2746.38403, 11.17520,2.0,0.0, 0.0, 0.0); Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. február 21. - 19:28:14 )
Senki...?
|