Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lana

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Második pvar int nem csinál semmit
« Dátum: 2012. Szeptember 23. - 07:59:08 »
Azt nem értem hogy ez mért van kétszer a 33. sorodba is meg a 51. sorodba is.
 
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)

 
Ezt meglehetne oldani egy alatt is kevesebb sorból állna és átláthatóbb is lenne az egész. A másik érdekes dolog amiért féltétlen ajánlott átalakítani, késõbb ha lesz majd 1000 munkád akkor:
 
new CarCheck = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
ez 1000x fog lefutni aminek semmi értelme sincs a laggon kivül
na most ami a hibát illeti kicsit eltolódtak a {} jeleid és nem jó helyre tetted az if feltételt nem lehet egyszerre az ember a pizzás meg a szállitókocsiba is :D
na itt a kód
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
           new CarCheck = GetPlayerVehicleID(playerid);
           if(CarCheck == Cars[pizza1] || CarCheck == Cars[pizza2] || CarCheck == Cars[pizza3] || CarCheck == Cars[pizza4] || CarCheck == Cars[pizza5] || CarCheck == Cars[pizza6] || CarCheck == Cars[pizza7] || CarCheck == Cars[pizza8]|| CarCheck == Cars[pizza9]|| CarCheck == Cars[pizza10]|| CarCheck == Cars[pizza11]|| CarCheck == Cars[pizza12]|| CarCheck == Cars[pizza14])
          {
             if( GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) == 1)
               {
                 new rand = random(sizeof(UTCP));
                SetPlayerCheckpoint(playerid, UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2], 4);
                CPStatus[playerid] = 1;
                GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Elkezdtel dolgozni!\", 3000, 3);
             }
              else
              {
                 RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                 SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem dolgozol ételkihordóként\");
              }
   }
   if(CarCheck == Szallito[szallito1] || CarCheck == Szallito[szallito2] || CarCheck == Szallito[szallito3] || CarCheck == Szallito[szallito4] || CarCheck == Szallito[szallito5] || CarCheck == Szallito[szallito6] || CarCheck == Szallito[szallito7])
          {
              if( GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) == 10)
              {
            SendClientMessage(playerid,-1,\"Elkezdted a munkát\");
                 GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Elkezdtel dolgozni!\", 3000, 3);
               }
             else
             {
                  RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem dolgozol ebben a munkában\");
      }
   }
}
        return 1;
}

2
Segítségkérés / fremove
« Dátum: 2012. Szeptember 23. - 07:22:02 »
megvan mert elõzõleg meg oda hozza létre a fájlokat amirõl meg is bizonyosodtam, hogy minden rendbe, meg mint ahogy mondtam azaz érdekes hogy 1et kitöröl mindig crash elõtt és utánna crashel csak, na meg a másik hogy ha nemis létezne a fájl akkor ki se törölné mert elõtte ellenõrzi a függvényem
 
for(new i = 0; i<valami; i++)
{
    print(\"1);
    Remove(valamii(i));
    print(\"2\");
}

 
Ilyenkor ezt látom a server logba:
1
2
1
és itt crashel itt már nemirja ki a második 2est és a fájlt se törli
Szerkesztés: a remove elé írtam egy printf(\"%s\", valamii(i)); hogy lássam mégis mit dob vissza a biztonság kedvéért és jót dob vissza 1.ini-t ki is törli 2.ini-t kiirja de már nem törli ki pedig ott van a scriptfiles mappába megbizonyosodtam róla.

3
Segítségkérés / fremove
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 19:35:29 »
Á, nemszeretek semmit fix-re megírni, változik egy mappanév vagy akármi irhatom át az egész módot.. ehelyett ittvan ez a mód elején és egybõl átvan írva az egész:
 
#define mentes \"valami/%i.ini\"

4
Segítségkérés / fremove
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 14:13:22 »
stock valamii(id)
{
new string[18];
format(string, sizeof(string), mentes, id);
return string;
}

 
remove a dfilebõl van csak nemszeretem kiirkálni hogy dfile_Delete ezért megoldottam egy egyszerû #define Remove dfile_Delete-vel, de itt a kódja:
 
stock dfile_Delete(fajl[]){
    if(!fexist(fajl)) return false;
    fremove(fajl);
return true;
}

5
Segítségkérés / fremove
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 09:56:51 »
fremove használata után chrasel a szeróm. Aminek történnie kéne: kitörölni pár fájlt egy for ciklussal, de közbe ez történik: kitöröl PONTOSAN EGY fájlt és becrashel a szeró. Ezzel a kóddal szeretném törölni a fájlokat:
 
for(new i = 0; i<valami; i++)
{
    Remove(valamii(i));
}

 
a Remove ellenõrzi hogy létezik e fájl majd törölné. A \"valami\" változóm egy szám hogy hányszor fusson le az egész. A \"valamii\" függvényem megformázza úgymond megkeresi a fájlját mivel számokkal neveztem el a fájlt. Tehát pl ha i=1 akkor azt adja vissza hogy Nemtudom/1.ini Annyi biztos hogy nem ezzel a függvénnyel van a gond úgyhogy feleslegesnek is tartom beírni ide. Valójában a kérdés egyszerû fremove utáni crasht mi okozhat?

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / dFile GYORSABB MINT Y_INI (BIZONYÍTÉKKAL)
« Dátum: 2012. Szeptember 21. - 18:32:02 »
dfile_Delete után chrassel a szeróm. Ezzel cseszekszek már jó pár napja azért írok most már ide. A lényege a kódomnak hogy egy forciklussal kitöröl 6 fájlt a legelsõt kitörli és a másodiknál megakad és crash. Próbálkoztam ilyen megoldásokkal hátha valamiért azt hiszi hogy nem létezik a fájl beleirtam egy if feltételbe hogy ellenõrizze le hogy létezik e és csak utána töröljön, ugyanez a hiba ugyanígy, tehetetlen vagyok.
Ha már ittvagyok, lenne még egy kérdésem, hogy kellene stringeket helyesen beolvasni egy változóba mert a módom dfile nélkül 100 kb dfile-al pedig felugrik 2 megára, annyit már észrevettem hogy a stringekkel van valami gond, ez így normális vagy én csinálok valamit rosszul?

7
Segítségkérés / parancs rövídités dcmd
« Dátum: 2012. Augusztus 11. - 14:54:36 »
Üdvözletem,
A téma címe elárul mindent. Dcmdvel írtam a parancsaimat és leszeretném rövidíteni pl: /fosszilisdinoszauruszhányás-világranglistáitokkal erre /f . Gondolom nem az a legmegfelelõbb mód ha az eredeti parancs alatti részt mindet csak átkopizom egy új parancsba valahogy biztosan meglehet hívni az alap parancsot, de hogyan?

8
Segítségkérés / SetPlayerWorldBounds
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 16:25:45 »
úristen köszi, ez a kulcsfontosságú dolog ami hiányzott az én tudásomból nem tudtam, hogy a spawntól kell megadni ezeket az értékeket

9
Segítségkérés / SetPlayerWorldBounds
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 15:05:57 »
Üdvözletem,
Nem értem a SetPlayerWorldBounds használtatát. Nem wikis linket kérek, hanem valaki olyat aki elmagyarázza hogy hány kordinátára van szükségem és hogy kell a végén összeállítani ezt a parancsot. Esetleg valami programot is ajánlhat valaki ha tud, bár elég sokat kipróbáltam és mindig ***** adta ki a kódot, mindig eltévesztette a kordinátát.

10
Segítségkérés / pay\'n\'spray
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 00:07:15 »
pedig nemjó, ugyanis:
The callback name is deceptive, this callback is called when a player exits the mod shops, regardless if color was changed, and is NEVER called for pay\'n\'spray shops.

11
Segítségkérés / pay\'n\'spray
« Dátum: 2012. Augusztus 09. - 19:38:03 »
Üdvözletem,
Egy olyan függvényre lenne szükségem ami akkor hívódik meg miután a játékos lefestette a kocsiját pay\'n\'spray-ba. Nem találtam ilyet a netten. Létezik ilyen?
Kiegészítés: Olyan anti cheat scriptet írtam, hogy az összes jármûnek alapból 999 a hpja na most ha lefested a kocsit akkor 1000 lesz és bannol, valahogy ezt kellene elkerülni, hogy ilyenkor ne bannoljon egy játékost. Valójába azt szeretném hogy spray után 999 hpja legyen a kocsinak ne 1000

12
Segítségkérés / Hogy lehet olyan teleportot ami nem dob ki a kocsiból?
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 16:17:47 »
Hmm és tényleg igazad van Bence.. pedig én már nagyon régóta ezt a megoldást használom lehet hogy régebbi verzióba nem így volt és még onnan ragadt rám no mindegy végülis az én kódommal is mûködik úgyhogy mindegy  ;)

13
Segítségkérés / Hogy lehet olyan teleportot ami nem dob ki a kocsiból?
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 16:05:43 »
hát szerintem pedig eléggé hülyeség az eleje, mert amikor kocsiba van akkor elteleportálja a kocsit az embert meg otthagyja a te kódoddal.. bár ha belerakja amiket utánna irtál akkor tökéletes lesz  ;)

14
Segítségkérés / Hogy lehet olyan teleportot ami nem dob ki a kocsiból?
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 15:54:58 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:PutPlayerInVehicle
edit:
 
if(strcmp(\"/teleport\", cmdtext, true) == 0)
{
   new currentveh;
   new seat;
   currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); // vehicle id-je amibe ül a játékost
   seat = GetPlayerVehicleSeat(playerid); // sofõr utas vagy micsoda...
   SetPlayerPos(playerid, x, y, z); //teleport kordinátái
   SetVehiclePos(currentveh, x, y, z); //a kocsit is ugyanide tesszük
   SetVehicleZAngle(currentveh, a); // merre forduljon a kocsi
   PutPlayerInVehicle(playerid, currentveh, seat); //belerakjuk a kocsiba a játékost
}

15
Segítségkérés / 1 ERROR
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 15:51:17 »
nemtudom melyik ez a 188. sor de
if((PlayerData[playerid][Level] > 1)
ebbe a sorba az if után kettõ ( van nem látom hogy hol van bezárva a második

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal