Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?« Dátum: 2012. július 30. - 22:26:12 »
Megy már köszönöm.
De azért nem fogok adni + hogy ide írogat csak úgy mindenki!!! Akinek + adtam: Flash, BlooseBroavaz, BoSS, T0ny, 2
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?« Dátum: 2012. július 30. - 18:25:43 »
Beraktam azt a fájlt a incudéba mindent megcsináltam de nem jó?
3
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?« Dátum: 2012. július 30. - 18:08:52 »
Köszi megy mindenkinek a + aki ide irt mégegyszer thy
4
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?« Dátum: 2012. július 30. - 18:01:21 »
ez a híba C:\\Documents and Settings\\Tomi\\Asztal\\dy\\gamemodes\\PrisonRPG.pwn(58) : fatal error 100: cannot read from file: \"seif_walk\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. 5
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?« Dátum: 2012. július 30. - 17:59:11 »
Megnyomtam mgecsináltam és hol fogja kiadni mert nem adta ki edig sehol :S
Ezt írja C:\\Documents and Settings\\Tomi\\Asztal\\dy\\gamemodes\\PrisonRPG.pwn(58) : fatal error 100: cannot read from file: \"seif_walk\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. 6
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?« Dátum: 2012. július 30. - 17:43:54 »
Sziasztok.
Letöltöttem egy jó kis rpg módot és csak PWN van a módba megvan a Pawno és a pluginok hogy lehet pawnoból amx ett csinálni? Aki segít dobok egy + neki! 7
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák« Dátum: 2012. július 22. - 23:49:26 »
Hayy.
Kezdõ vagyok photoshopba de csináltam 1 képet remélem tetszeni fog! 8
Segítségkérés / Nem enged fel a szervere.« Dátum: 2012. július 22. - 22:03:28 »
Mi lehet nem tudod leírni légyszí?
9
Segítségkérés / Nem enged fel a szervere.« Dátum: 2012. július 22. - 21:45:45 »
Sziasztok!!
Nekem van 1 módom egyik haverom kérte meg teszteljem le ezt a módot És jó kitöltöttem a rp tesztet azzal rendben vagyúnk és regisztráltam is aztán nem enged tovább Kép: http://kepfeltoltes.hu/120722/casd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Aki tud segíteni légyszíves segítsen nagyon sok hálával megköszõném neki! 10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pick Up-os fegyverbolt« Dátum: 2012. július 10. - 12:17:41 »
Halod te kussolj jólvan tudod?
Semmi közöd nincs mit csinálok mert avégén még kitiltatlak a forúmról úgy vigyáz! 11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Script Oktatás.« Dátum: 2012. július 10. - 12:04:52 »
Sziasztok.
Szeretnék segíteni sok kedves játékosnak scriptett oktatni Ez a munka ahogy leírtam 3 hetem volt. A skin váltás: === Ez lesz a jel magyarázat. mindig legyen a mód elején szín kód COLOR_FEHÉR FF1F2 === SZIN KÓD if(strcmp(cmd, \"/ruhavált\", true) == 0) === parancssor {===nyitás SendClientMessage=== beszéd küldés a szervernek ==== pawn skin parancs SetPlayerSkin SetPlayerSkin(playerid,SKIN ID 0-299-IG LEHET); SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHÉR, \"Ruhát váltottál \"); return 1; ====return az a vissza hívás jelenti } === zárás Jármû lehozása : if(strcmp(cmd, \"/KOCSIHOZ\", true) == 0) ===parancssor {===nyitás new Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); === ez a te kordinátád Y,X,Z === ez a kocsi lehozó vagy egyéb pawn parancs CreateVehicle CreateVehicle(KOCSI ID-411-611 ig, X,Y,Z, 0.0, 0, 0, 7200000); return 1; }===zárás Még írok script tanulást de egyenlõre amit most írtam az nagyon gyenge szint. BY :Adam_Sandler Ha valamit rosszul írtam akkor pötyögj. Ide már aki jól tud scriptelni inkáb az olvasa...kb ez 10/3 -szitn amit most írtam. Nagyon egyszerû de azért nem lesz olyan jó mertahoz komoly script tudás kell. Nos,akkor el is kezdeném. Nem írok anyi magyarázatot mert az sokk idõ röviden == } zárás { nyitás Playerid ===te vagy GivePlayerid=== Valaki más ember akit ki választasz. #define COLOR_WHITE FFG32 Mód elejére mindíg ha valamit be teszel akkor == new .... new munkaq; new csokicucc; public SetPlayerSpawn(playerid)=== ez az ha valaki be jelentkezik { PlayerInfo[playerid][munkaq] = 0;=== ha valaki be jelentkezik akkor-0 lesz a munka 1-je return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])=== ez allá a parancsokat { if(strcmp(cmd, \"/munkavesz\", true) == 0)===parancs sor { PlayerInfo[playerid][munkaq] = 1;===itt most viszont 1-es a munkaq szóval itt el lett fogadva a munka SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Meg szerezted a munkát\"); if(PlayerToPoint(25.0,playerid,2128.0864,-1135.3912,25.5855) || PlayerToPoint(50,playerid,537.3366,-1293.2140,17.2422) || PlayerToPoint(35,playerid,2521.5544,-1524.4504,23.8365) || PlayerToPoint(50,playerid,2155.0146,-1177.3333,23.8211) || PlayerToPoint(50,playerid,299.1723,-1518.6627,24.6007)) { Na és most jöjön a CP-S MUNKA: Ugye meg szerezted a munkát és tegyük fel pizzás vagy if(strcmp(cmd, \"/felveszrendelés\", true) == 0)===ez a parancs hogy fel vedd arendelést { if(PlayerInfo[playerid][munkaq] != 1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Te nem vagy PIZZÁS\"); return 1; } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"fel vetted a rendelést és most szállísd le a meg adott helyre\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,2308.3540,-2354.0039,12.6842,8.0);==itt példa kordináta a cp mutatja a helyet. SetPlayerCheckpoint===ez a pawn parancs a cp mutató. if(strcmp(cmd, \"/LEADRENDELÉS\", true) == 0)===ez a parancs hogy LE TEDTED A RENDELÉST { if(PlayerInfo[playerid][munkaq] != 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy pizzás\");=== ez az hogy csak 1 -es munka tudja be írni a parancsot return 1; } if(PlayerToPoint(8.0,playerid,1244.2936,203.9180,19.6454))== ez az hogy ki zárólag csak egy helyen tudja le rakni a pizzát. { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Nem vagy a pizza le pakoló helyen!!\"); retunr 1; } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Le pakoltad a pizzát\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Kaptál 100$\"); GivePlayerMoney== ez a pawn parancs a pénzel kapcsoltad ba ha azt akarad hogy le vegyen akor tegyél oda( - jelet) PlayerInfo[playerid][CsokiCucc] = 1;== ezzel veted fel a pizzát retunr 1; } Bocs hogy nem dolgoztam ki anyira de ha nagyon ki dongoznám akkor azt nem tudnád meg csinálni. Ha valamit el írtam akkor csak pötyögj. Ha javítani valóvan akkor írj. By:Adam_Sandler Tippem szerint én 10/9- szintû scripter.Mert plugint meg ahoz indulance fájt INC sem tudok. Most egy kis pawn magyarázat lesz kezdõknek Ha valamit el hibáztam akkor csak írj. Egy kiss pawn magyarázat KEZÕDKNEK: MoveObject-----object mozgatás Példa: mOveObject(asd,232,2334,566,44,44,1,1); SetPlayserSkin----ember skin Példa:SetPlayserSkin(playerid,50,); SetTimer--idõvel kapcsoltaos dolgokk ilyen börtöbe meddig vagy ilyesmi Kérj példát ha mert ez kicsit sokk. SetPlayerHoldingObject----objectet hordozod magadal bár melyiktestrészen Példa:ehez is kérj pédát mert ez is sok SetPlayerColor--Ez az amikor meg nyomod TABB-ot és ott vannak a nevek és szinesek Példa:SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); GetPlayerMoney---Player-nek pénz adása vagy el vétele Példa:GetPlayerMoney(playerid,10000); vagy ha el veszel akkor: GetPlayerMoney(playerid,-10000); RemovePlayerFromVehicle---Ez ki dobja a embert a kocsibol. Példa:RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage--beszéd küldés a szervernek Példa: SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"BESZÉD EL KÜLDVE A SZERVERE\"); Figyled a zárásokat és a \" jeleket zárásokat GameTextForPlayer---Ez az hogy nem a logba írja hanem ilyen textdraw félébe a képrenyõ közepére írja 3 másodpercig GameTextForPlayer(playerid,\"HELLO\",5000, 1); NE ÍRJ ÉKEZETES BETÛKET ODA MERT AZT NEM MUTAJA (PL.:Á,Û,Ü,Ó,Õ,Ú,É) ~r~--------Ez pirosan mutatja ~g~--------Ez zölden mutaja ~w~--------Ez fehéren mutaja ~y~--------Ez sárgán mutaja ApplyAnimation----Ez indítja el a animációt.De azt külön file ban találod Példa: ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,0); SetPlayerInterior------Ez a emberinteriorja ha kint vagy akkor 100% hogy 0 (Körübelül 0-20 közzöt szoktak lenni)de habent vagy valahol akkor bár menyi lehet ezt neked kell tudni. Be mész valaholva és be írod /interior és ki írja bár melyik szerveren. Példa: SetPlayerInterior(playerid,10); RepairVehicle--Ez a kocsi javítása Példa: RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0); SetPlayerPos-------Ez a teleportáció valahova Példa: SetPlayerPos(playerid,2196.1860,1677.2170,12.3672); Kordinátta be készítés Be mész a szerveredre és NE KOCSIBA LEGYÉL ésbe írod /save enniy. És aztán megtalálod a Gta san andreas mappáiba ha win-7van akkor be mész a meg hajtótba utána a fel használóba és be írob jobb felsõ sarokba hogy: save ,és ki dobja TogglePlayerControllable------Ez a sokkolás fagyasztás és ki olvsztás ki oldás. Példa: TogglePlayerControllable(playerid,0);==ez a sokkolás Példa: TogglePlayerControllable(playerid,1);==ez a ki ki oldás és a olvadás CreateVehicle----Ez a jármû kezelés lehozása Példa: CreateVehicle(560,1251.0406,279.4952,31.4535); de ez egy nizonyos korditátára hozza le és nem akér hova írd át. SetPlayerHealth-----Ez logikus ez a 0-ás szintûek-nek van Példa: SetPlayerHealth(playerid,100); PlayerPlaySound----Ez egy kis dalam vagy zene Pl.:amikor gt san andreas-ba singl -be meg csináltad a feladtatoto akkor be tesz valami zenét nos ez ugyan az csak lehet hogy nem az a zene Példa: PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); PlayerPlayMusic(playerid); SendClientMessageToAll--Ez az amikor MINEKI látja a írást aki fentvan a szerveren SendClientMessageToAll(playerid,COLOR_WHITE,\"ÜDV MINEKINEK\"); Finish..... Akkor hát most le írok egy kis 0.3c verziós scriptet ami NEON-rol szól Nem írok magyarázatot mert aki ennyit nem tud azt sajnálom...Am könyû lesz By:Carlos_Tom # #include # #if defined FILTERSCRIPT # # public OnFilterScriptInit() # { # print(\"\n--------------------------------------\"); # print(\"Neon -os script betöltése\"); # print(\"--------------------------------------\n\"); # return 1; # } # # public OnFilterScriptExit() # { # return 1; # } # # #else # # main() # { # print(\"\n----------------------------------\"); # print(\" Neon script!\"); # print(\"----------------------------------\n\"); # } # # #endif # public OnGameModeInit() # { # CreateObject(8954, -1984.5048828125, 426.61761474609, 28.943223953247, 0, 0, 184); # CreateObject(11326, -1994.1408691406, 437.97189331055, 28.679206848145, 0, 0, 0.25); # CreateObject(7191, -1956.515625, 448.09234619141, 28.587062835693, 0, 0, 95.25); # CreateObject(1173, -1980.5299072266, 435.47134399414, 30.378553390503, 0, 0, 0); # CreateObject(1172, -1980.4494628906, 435.71505737305, 29.489776611328, 0, 0, 0); # CreateObject(1171, -1981.2755126953, 435.64346313477, 29.886144638062, 0, 178, 354.75); # CreateObject(1169, -1981.0889892578, 435.56182861328, 29.487819671631, 0, 0, 0); # CreateObject(1168, -1975.2124023438, 435.77593994141, 30.412317276001, 0, 0, 178); # CreateObject(1167, -1975.1953125, 435.8342590332, 29.416021347046, 0, 0, 178); # CreateObject(1163, -1984.1585693359, 439.34622192383, 30.586503982544, 274, 0, 269.75); # CreateObject(1162, -1984.1672363281, 441.52844238281, 30.722972869873, 270, 179.40661621094, 87.406616210938); # CreateObject(1139, -1984.2535400391, 443.72668457031, 30.460748672485, 280.19604492188, 191.37036132813, 98.445404052734); # CreateObject(1112, -1973.9462890625, 437.38125610352, 29.646976470947, 3.9391174316406, 349.97607421875, 0.6956787109375); # CreateObject(1098, -1974.1801757813, 440.46667480469, 29.947492599487, 0, 0, 6); # CreateObject(1098, -1974.1300048828, 440.42913818359, 28.843486785889, 0, 0, 4); # CreateObject(1097, -1974.123046875, 438.56341552734, 29.941816329956, 0, 0, 180.5); # CreateObject(1097, -1974.0185546875, 438.56216430664, 28.837507247925, 0, 0, 2); # CreateObject(1096, -1974.1331787109, 442.32843017578, 29.935081481934, 0, 0, 181.25); # CreateObject(1096, -1974.1580810547, 442.26931762695, 28.77064704895, 0, 0, 0); # CreateObject(1089, -1977.2879638672, 447.44540405273, 30.869338989258, 0, 0, 0); # CreateObject(1085, -1974.0982666016, 444.29943847656, 29.984083175659, 0, 0, 179.25); # CreateObject(1085, -1974.0404052734, 444.24810791016, 28.742120742798, 0, 0, 0); # CreateObject(1080, -1973.9967041016, 436.78811645508, 28.870197296143, 0, 0, 0.75); # CreateObject(1080, -1974.0190429688, 436.87274169922, 30.091676712036, 0, 0, 181); # CreateObject(1065, -1975.4147949219, 447.41397094727, 30.93871307373, 0, 0, 0); # CreateObject(1047, -1984.2227783203, 440.37838745117, 29.250276565552, 0, 0, 181.5); # CreateObject(1039, -1984.2292480469, 443.45150756836, 29.330806732178, 0, 0, 184); # CreateObject(1036, -1984.1687011719, 437.39694213867, 29.339908599854, 0, 0, 178); # CreateObject(1010, -1984.2023925781, 437.30276489258, 30.272491455078, 0, 90, 0); # CreateObject(1009, -1984.2290039063, 437.81698608398, 30.226253509521, 0, 90.500061035156, 0); # CreateObject(1008, -1984.1997070313, 436.64154052734, 30.228116989136, 0, 88.5, 0); # #pragma tabsize 0 # #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA # } # # public OnGameModeExit() # { # return 1; # } # # # public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) # { # new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid); # new State=GetPlayerState(playerid); # # # if(strcmp(cmdtext, \"/neonvesz\", true) == 0) # { # # SetPlayerInterior(playerid,0); # {if(State!=PLAYER_STATE_DRIVER) # {SetPlayerPos(playerid,-1980.0026,474.2643,29);} # else if(IsPlayerInVehicle(playerid, cartype) == 1) # {SetVehiclePos(cartype,-1980.0026,474.2643,29); # SetVehicleZAngle(cartype,180.1530);} # else # {SetPlayerPos(playerid,-1980.0026,474.2643,29);} # SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Vedd fel a neont /neon\");} # # return 1;} # # if (strcmp(cmdtext, \"/neon\", true)==0) # { # if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, -1979.3672,440.1091,27)) # { # # ShowPlayerDialog(playerid, 8899, DIALOG_STYLE_LIST, \"szinek\", \"kék\nPiros\nZöld\nFehér\nRzsa szin\nSárga\nKékes zöld\nNeon lila\nFekete\nOladra igízít\nJobra igazít\nLe vesz neon\", \"Ok\", \"Kilép\"); # PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0); # } # return 1;} # return 0; # } # # public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) # { # # if(dialogid == 8899) # { # if(response) # { # if(listitem == 0) # { # # # # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"neon\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"neon1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # } # if(listitem == 1) # { # # # # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon használva\"); # # } # if(listitem == 2) # { # # # //zöld # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"neon5\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\"); # # } # if(listitem == 3) # { # # //fehér # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"neon6\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"neon7\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\"); # # } # if(listitem == 4) # { # # # # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"neon8\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"neon9\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\"); # # } # if(listitem == 5) # { # # # # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"neon10\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"neon11\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\"); # # } # if(listitem == 6) # { # # # # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"neon12\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"neon13\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\"); # # } # # if(listitem == 7) # { # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"interior\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"interior1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Interior os neon be\"); # # } # if(listitem == # { # # # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"back\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"back1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Visza neon\"); # } # if(listitem == 9) # { # # # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"front\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"front1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Fel neon\"); # } # if(listitem == 10) # { # # SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1); # SetPVarInt(playerid, \"undercover\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # SetPVarInt(playerid, \"undercover1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0)); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); # AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); # SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tuning neon fel\"); # } # if(listitem == 11) # { # # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon5\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon6\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon7\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon8\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon9\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon10\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon11\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon12\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon13\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior1\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back1\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front1\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover\")); # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\")); # # DeletePVar(playerid, \"Status\"); # # # } # } # } # return 0;} # # public OnPlayerConnect() # { # new playerid; # SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Ha neon kéne akkor :/neonvesz\"); # return 1; # } Nos hát ekkor ennyi volt a neon-os script .Szivesen csináltam ha kell valami szóljatok msn: e-mail Nos akkor most következen egy kis Drfit számoló és pénzt ad rá Ez nagyon jó higyétek el 3. #include 4. #define MaximumPlayers 50 //csak 50 majom 5. 6. //drifting elõ készítés 7. new bool:DriftingState[MaximumPlayers]; 8 new bool:ScoreState[MaximumPlayers]; 9. new Float:TDirection, 10. Float:CDirection, 11. Float:DriftAngle, 12. Float:speed; 13. new Score[MaximumPlayers]; 14. new string[64]; 15. 16. //textdraws a dftifet -hez kell 17. new Text:DrawSpeedBonus[MaximumPlayers]; //sebesség 18. new Text:DrawAngleBonus[MaximumPlayers]; //fék 19. new Text:DrawScore[MaximumPlayers]; //kanyar 20. new Text:DrawLastScore[MaximumPlayers]; //sima fék 21. new Text:DrawBestScore[MaximumPlayers]; //állás 22. 23. public OnPlayerConnect(playerid) 24. { 25. DrawScore[playerid] = TextDrawCreate(484.000000, 102.000000, \"Gyenge drit: 0\"); 26. TextDrawBackgroundColor(DrawScore[playerid], 255); 27. TextDrawFont(DrawScore[playerid], 1); 28. TextDrawLetterSize(DrawScore[playerid], 0.500000, 1.000000); 29. TextDrawColor(DrawScore[playerid], -16776961); 30. TextDrawSetOutline(DrawScore[playerid], 1); 31. TextDrawSetProportional(DrawScore[playerid], 1); 32. 33. DrawBestScore[playerid] = TextDrawCreate(484.000000, 122.000000, \"Jó drfit: 0\"); 34. TextDrawBackgroundColor(DrawBestScore[playerid], 255); 35. TextDrawFont(DrawBestScore[playerid], 1); 36. TextDrawLetterSize(DrawBestScore[playerid], 0.500000, 1.000000); 37. TextDrawColor(DrawBestScore[playerid], -16776961); 38. TextDrawSetOutline(DrawBestScore[playerid], 1); 39. TextDrawSetProportional(DrawBestScore[playerid], 1); 40. 41. DrawLastScore[playerid] = TextDrawCreate(485.000000, 112.000000, \"Közepes drift: 0\"); 42. TextDrawBackgroundColor(DrawLastScore[playerid], 255); 43. TextDrawFont(DrawLastScore[playerid], 1); 44. TextDrawLetterSize(DrawLastScore[playerid], 0.500000, 1.000000); 45. TextDrawColor(DrawLastScore[playerid], -16776961); 46. TextDrawSetOutline(DrawLastScore[playerid], 1); 47. TextDrawSetProportional(DrawLastScore[playerid], 1); 48. 49. DrawSpeedBonus[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 133.000000, \"Bónust kaptál sebességed miadt\"); 50. TextDrawAlignment(DrawSpeedBonus[playerid], 3); 51. TextDrawBackgroundColor(DrawSpeedBonus[playerid], 255); 52. TextDrawFont(DrawSpeedBonus[playerid], 1); 53. TextDrawLetterSize(DrawSpeedBonus[playerid], 0.500000, 1.000000); 54. TextDrawColor(DrawSpeedBonus[playerid], 16711935); 55. TextDrawSetOutline(DrawSpeedBonus[playerid], 1); 56. TextDrawSetProportional(DrawSpeedBonus[playerid], 1); 57. 58. DrawAngleBonus[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 143.000000, \"+ kaptál bonus!\"); 59. TextDrawAlignment(DrawAngleBonus[playerid], 3); 60. TextDrawBackgroundColor(DrawAngleBonus[playerid], 255); 61. TextDrawFont(DrawAngleBonus[playerid], 1); 62. TextDrawLetterSize(DrawAngleBonus[playerid], 0.500000, 1.000000); 63. TextDrawColor(DrawAngleBonus[playerid], 16711935); 64. TextDrawSetOutline(DrawAngleBonus[playerid], 1); 65. TextDrawSetProportional(DrawAngleBonus[playerid], 1); 66. 67. SendClientMessage(playerid, 0xAAFFFFFF, \"Nem tudsz drfittelni? Használd /drifthelp.\"); 68. } 69. 70. public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 71. { 72. if (strcmp(\"/drifthelp\", cmdtext, true, 10) == 0) 73. { 74. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Info: /drift indítás.\"); 75. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Kicsit gyorsaban.\"); 76. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Ha jól szeretnél menni akkor meny éles kanyarokba.\"); 77. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Elegy a legjobb drift autó azt ajánlom\"); 78. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Nitróval jobban tudsz menni!!\"); 79. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"In order for the drift to count, you must be sliding at an angle of 15 degrees or higher.\"); 80. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \" 60-kmsebesség allat ne legyeél sehol\"); 81. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\"); 82. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\"); 83. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\"); 84. return 1; 85. } 86. 87. if (strcmp(\"/drift\", cmdtext, true, 6) == 0) 88. { 89. if ((DriftingState[playerid] == false) && (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==1)) 90. { 91. DriftingState[playerid]=true; 92. SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Drift be kapolcsva!\"); 93. TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawScore[playerid]); 94. TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawLastScore[playerid]); 95. TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawBestScore[playerid]); 96. } 97. else if (DriftingState[playerid] == true) 98. { 99. CancelDrifting(playerid); 100. SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Drifting mode ki kapcsolva\"); 101. } 102. if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==0) 103. { 104. SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Nyomjad neki...!!\"); 105. } 106. return 1; 107. } 108. return 0; 109. } 110. 111. public OnPlayerUpdate(playerid) 112. { 113. if (DriftingState[playerid] == true) 114. { 115. Drifting(playerid); 116. } 117. return 1; 118. } 119. 120. forward Drifting(playerid); 121. public Drifting(playerid) 122. { 123. 124. new Float:x, Float:y, Float:z, vid; 125. vid = GetPlayerVehicleID(playerid); 126. GetVehicleVelocity(vid, x, y, z); 127. speed = floatpower(x*x+y*y, 0.5); 128. if (speed > 0.2) 129. { 130. 131. if (x<0) 132. { 133. if(y>0) 134. { TDirection = atan(floatabs(x/y)); } 135. else if (y<=0) 136. { TDirection = atan(y/x) + 90; } 137. } 138. else if (x>0) 139. { 140. if(y<0) 141. { TDirection = atan(floatabs(x/y)) + 180; } 142. else if (y>=0) 143. { TDirection = atan(y/x) + 270; } 144. } 145. else if (x==0) 146. { 147. if (y>0) 148. { TDirection = 0; } 149. else if (y<0) 150. { TDirection = 180; } 151. } 152. 153. GetVehicleZAngle(vid, CDirection); 154. DriftAngle = floatabs(TDirection - CDirection); 155. 156. if ((15 < DriftAngle < 80) || ( 280 < DriftAngle < 345)) //drift le mérésse sebesség allat 157. { 158. ScoreState[playerid] = true; 159. Score[playerid]++; 160. if ((25 < DriftAngle < 70) || (290 < DriftAngle < 335)) 161. { 162. Score[playerid]++; 163. if ((35 < DriftAngle < 45) || (315 < DriftAngle < 325)) 164. { 165. Score[playerid]++; 166. SetPVarInt(playerid, \"+ bónus \", GetPVarInt(playerid, \"+ bónus \")+1); 167. format(string,sizeof(string),\"bónus + %d !\", GetPVarInt(playerid, \"kicsi bónus\")); 168. TextDrawSetString(DrawAngleBonus[playerid], string); 169. TextDrawShowForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]); 170. } 171. } 172. if (speed > 0.6) 173. { 174. Score[playerid]++; 175. SetPVarInt(playerid, \"sebesség bónus\", GetPVarInt(playerid, \"sebesség bónus\")+1); 176. format(string,sizeof(string),\"Speed Bonus + %d !\", GetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\")); 177. TextDrawSetString(DrawSpeedBonus[playerid], string); 178. TextDrawShowForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]); 179. } 180. format(string, sizeof(string), \"This drift: %d\", Score[playerid]); 181. TextDrawSetString(DrawScore[playerid], string); 182. } 183. 184. else if (Score[playerid]>0) 185. { 186. if (ScoreState[playerid] == true) 187. { 188. if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"MaxScore\")) 189. { 190. SetPVarInt(playerid, \"Max dtift\", Score[playerid]); 191 DriftRewards(vid, Score[playerid]); 192. if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"Gyorsaban..\")) 193. { 194. SetPVarInt(playerid, \"drift\", Score[playerid]); 195. format(string,sizeof(string),\"Max drift: %d\",GetPVarInt(playerid,\"AbsMaxScore\")); 196. TextDrawSetString(DrawBestScore[playerid], string); 197. SetPlayerScore(playerid, Score[playerid]); 198. } 199. else 200. { 201. format(string,sizeof(string),\"Te drift: %d\",Score[playerid]); 202. TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string); 203. } 204. } 205. else 206. { 207. format(string,sizeof(string),\"Last drift %d\",Score[playerid]); 208. TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string); 209. if (Score[playerid] > 70) //notró ki használásha 210. { 211. RepairVehicle(vid); 212. SetVehicleHealth(vid, 1000); 213. AddVehicleComponent(vid, 1009); //2x nitró 214. } 215. } 216. ScoreState[playerid] = false; 217. } 218. TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]); 219. SetPVarInt(playerid, \"gyors\", 0); 220. TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]); 221. SetPVarInt(playerid, \"lassú\", 0); 222. Score[playerid]--; 223. format(string, sizeof(string), \"This drift: %d\", Score[playerid]); 224. TextDrawSetString(DrawScore[playerid], string); 225. } 226. } 227. else if (Score[playerid] > 0) 228. { 229. if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\")) 230. { 231. SetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\", Score[playerid]); 232. format(string,sizeof(string),\"Best drift: %d\",Score[playerid]); 233. TextDrawSetString(DrawBestScore[playerid], string); 234. } 235. format(string,sizeof(string),\"Te drift: %d\",Score[playerid]); 236. TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string); 237. DriftRewards(vid, Score[playerid]); 238. Score[playerid] = 0; 239. TextDrawSetString(DrawScore[playerid], \"This drift: 0\"); 240. TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]); 241. SetPVarInt(playerid, \"gyors bónus\", 0); 242. TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]); 243. SetPVarInt(playerid, \"Lassú Bonus\", 0); 244. } 245. } 246. 247. CancelDrifting(playerid) 248. { 249. DriftingState[playerid] = false; 250. ScoreState[playerid] = false; 251. Score[playerid] = 0; 252. SetPVarInt(playerid, \"MaxScore\", 0); 253. SetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\", 0); 254. SetPVarInt(playerid, \"AngleBonus\", 0); 255. TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawScore[playerid]); 256. TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawBestScore[playerid]); 257. TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawLastScore[playerid]); 258. TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]); 259. TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]); 260. return 1; 261. } 262. 263. DriftRewards(vid, RewardSize) 264. { 265. if (GetVehicleModel(vid) == 560) //sultan be mérése 266. { 267. SultanRewards(vid, RewardSize); 268. } 269. else if (GetVehicleModel(vid) == 562) //elegy -||- 270. { 271. ElegyRewards(vid, RewardSize); 272. } 273. else 274. { 275. GenericRewards(vid, RewardSize); 276. } 277. } 278. 279. SultanRewards(vid, RewardSize) 280. { 281. if (RewardSize>20) 282. { 283. AddVehicleComponent(vid, 1033); 284. if (RewardSize>40) 285. { 286. AddVehicleComponent(vid, 1030); 287. AddVehicleComponent(vid, 1031); 288. if (RewardSize > 70) 289. { 290. RepairVehicle(vid); 291. SetVehicleHealth(vid, 1000); 292. AddVehicleComponent(vid, 1009); //2x nitró ki használása 293. if (RewardSize>80) 294. { 295. AddVehicleComponent(vid, 1029); 296. AddVehicleComponent(vid, 1170); 297. if (RewardSize>100) 298. { 299. AddVehicleComponent(vid, 1085); 300. AddVehicleComponent(vid, 1139); 301. AddVehicleComponent(vid, 1140); 302. ChangeVehicleColor(vid, 151, 166); 303. } } } } } } 304. 305. ElegyRewards(vid, RewardSize) 306. { 307. if (RewardSize>50) 308. { 309. AddVehicleComponent(vid, 1034); 310. if (RewardSize > 70) 311. { 312. RepairVehicle(vid); 313. SetVehicleHealth(vid, 1000); 314. AddVehicleComponent(vid, 1009); 315. if (RewardSize>100) 316. { 317. AddVehicleComponent(vid, 1036); 318. AddVehicleComponent(vid, 1040); 319. if (RewardSize>150) 320. { 321. AddVehicleComponent(vid, 1029); 322. AddVehicleComponent(vid, 1171); 323. if (RewardSize>200) 324. { 325. AddVehicleComponent(vid, 1085); 326. AddVehicleComponent(vid, 1147); 327. AddVehicleComponent(vid, 1149); 328. ChangeVehicleColor(vid, 151, 166); 329. } } } } } } 330. 331. GenericRewards(vid, RewardSize) 332. { 333. if (RewardSize>20) 334. { 335. AddVehicleComponent(vid, 1074); 336. if (RewardSize>70) 337. { 338. AddVehicleComponent(vid, 1009); 339. AddVehicleComponent(vid, 1011); 340. if (RewardSize>80) 341. { 342. AddVehicleComponent(vid, 1085); 343. ChangeVehicleColor(vid, 151, 166); 344. } } } } 345. 346. public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) 347. { 348. if (DriftingState[playerid] == true) 349. { 350. CancelDrifting(playerid); 351. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFFAA, \"Drift mod ki kapocslva\"); 352. } 353. return 1; 354. } 355. 356. public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid) 357. { 358. if (DriftingState[playerid] == true) 359. { 360. new a,b,c,d; 361. GetVehicleDamageStatus(vehicleid, a,b,c,d); 362. if (a || b || c || d == 1) 363. { 364. Score[playerid] = 0; 365. TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]); 366. SetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\", 0); 367. TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]); 368. SetPVarInt(playerid, \"AngleBonus\", 0); 369. TextDrawSetString(DrawScore[playerid], \"This drift: 0\"); 370. } 371. } 372. return 1; 373. } 374. 375. public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 376. { 377. if (DriftingState[playerid] == true) 378. { 379. CancelDrifting(playerid); 380. SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFFAA, \"Ne kapartazsd\"); 381. } 382. return 1; 383. } 384. 385. public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) 386. { 387. CancelDrifting(playerid); 388. SetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\", 0); 389. TextDrawHideForAll(DrawScore[playerid]); 390. TextDrawDestroy(DrawScore[playerid]); 391. TextDrawHideForAll(DrawBestScore[playerid]); 392. TextDrawDestroy(DrawBestScore[playerid]); 393. TextDrawHideForAll(DrawLastScore[playerid]); 394. TextDrawDestroy(DrawLastScore[playerid]); 395. TextDrawHideForAll(DrawAngleBonus[playerid]); 396. TextDrawDestroy(DrawAngleBonus[playerid]); 397. TextDrawHideForAll(DrawSpeedBonus[playerid]); 398. TextDrawDestroy(DrawSpeedBonus[playerid]); 399. return 1; 400. } Nos hát akkor ennyi volt Remélem mindenkinek sikerül majd hajrá.. By:Carlos_Tom Na emberek, most olyan írtam hogy ha be írod /gyorsan akkor nyomod a \"Caps Lock\"-ot akkor nagyon gyorsan tudsz menni .Am egy ilyet csinálni nagyon bonyolult. #include a_samp new bool:speeding[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() return print(\"eBoost By Epsilon --- loaded\"),1; public OnFilterScriptExit() return print(\"eBoost By Epsilon --- unloaded\"),1; public OnPlayerConnect(playerid) return speeding[playerid] = false; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp(\"/gyorsan\", cmdtext, true)) { if(speeding[playerid]) speeding[playerid] = false; else speeding[playerid] = true; if(speeding[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"Hajrá gyorsan mehetsz\"); else return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"eBoost deaktiválva\"); } return 0; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) return BoostVeh(GetPlayerVehicleID(playerid)); else if (newkeys &&2& GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid)); return 1; } JumpVeh(vid, Float:dis = 0.3) { new Float:T[3]; GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]); SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis)); SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16)); return 1; } BoostVeh(vid, Float:dis = 0.24) { new Float:T[4]; GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]); GetVehicleZAngle(vid, T[3]); SetVehicleVelocity(vid,floatadd(T[0],floatmul(dis,floatsin(-T[3],degrees))), floatadd(T[1],floatmul(dis,floatcos(-T[3],degrees))), T[2]); SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16)); return 1; } 12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pick Up-os fegyverbolt« Dátum: 2012. július 10. - 12:02:27 »
Ezt a pawnoba kell be scriptelni hogy úgy mûködjön ahogy akarod.
Vannak ott a objectek és ott kell bescriptelni! 13
Szkript kérések / MYSQL kapcsolódás« Dátum: 2012. július 10. - 11:59:13 »
Azt nem tudom sajnálom.
Szerintem annak valami külön hibája van szerintem kezd elõröl én vajon is ezt ajánlom. Ha nem tudod még jól a MYSQL akkor néz youtubén oktató videót. Üdvözlettel: DuFF 14
Segítségkérés / Account feltörések« Dátum: 2012. július 10. - 11:56:38 »
Sziasztok.
Vannak ilyen bunkók akik mai napig is használnak account feltörõ programot. Szerintem is kellene rcon mert a szerverõl bannolják ki a játékosokat és a többi admint. Akkor rcon felehet oldani 15
Segítségkérés / Report crash játék indítás elõtt!« Dátum: 2012. július 10. - 11:51:13 »
Szia.
Telepisd újra és úgy remélem megoldódik a probléma nekem is volt ilyen újra telepítettem a gta san andreast és már nem crashelt Remélem segítettem! Üdvözlettel: DuFF
Oldalak: [1] 2
|