Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kassenoid

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Segítségkérés / PM parancs túl kevés karakter
« Dátum: 2013. február 06. - 19:26:59 »
Örök hála, most a nevemmel együtt 115 karaktert tudtam írni, többet nem is engedett már maga a chat :D

2
Segítségkérés / PM parancs túl kevés karakter
« Dátum: 2013. február 06. - 17:53:10 »
Üdv mindenkinek!
Ahogy az a címben is benne van, van egy kis bajom van ezzel a gyönyörû szép PM paranccsal:
 
CMD:pm(playerid, params[])
{
new
     string[256],
     Fogado,
      Name[MAX_PLAYER_NAME],
Name2[MAX_PLAYER_NAME],
uzenet[256];
      if(sscanf(params, \"us\",Fogado, uzenet)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"HASZNÁLATA: /pm [Játékos Név/ID] [Üzenet]\");
      if(!IsPlayerConnected(Fogado)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Az ID nem megfelelõ !\");
      GetPlayerName(playerid,Name, MAX_PLAYER_NAME);
      format(string, sizeof(string),\"[Elküldött PM]: %s [%d]: %s\",Name, playerid, uzenet);
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);
      //GameTextForPlayer(playerid, \"Üzenet elküldve\", 2000, 3);
      GetPlayerName(playerid,Name2, MAX_PLAYER_NAME);
      format(string, sizeof(string),\"[bejövõ PM]: %s [%d]: %s\",Name2, playerid, uzenet);
      SendClientMessage(Fogado,COLOR_YELLOW,string);
      //GameTextForPlayer(Fogado, \"Üzenet fogadva\", 2000, 3);
      return 1;
}

 
A probléma pedig az, hogy csak 31 karaktert tudok pm-be írni (+ a nevem, az ID, amiket még elé kiír (a nevem: Kassenoid)). Sajnos nem tudom, hogy mi a baj vele :(. Remélem valaki tud segíteni.
A válaszokat köszönöm elõre is.

3
Segítségkérés / Megintcsak Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 06. - 11:55:37 »
Bocs a késõi válaszért, csak akadt egy kis dolgom. Amúgy pedig csak szimplán hülye voltam, de ezúttal nagyon. Inkább nem is írnám le, mert magamat égetném, és szerintem senki nem lesz olyan hülye mint én, hogy... Szóval érted. Minden esetre kösz mindent.

4
Segítségkérés / Megintcsak Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 06. - 11:36:06 »
Üdv mindenkinek!
Már nyitottam egy topicot ez elõtt, amit le is zártam, mert azt hittem jó lett, meg minden, DE... nem :(. Sajnos azt már nem tudom újra kinyitni, mert egy adminisztrátor lezárta, úgyhogy csinálok  mégegyet. Megcsináltam mindent, ahogy az elõzõben segítettetek, de még mindíg az a helyzet, hogy megnyílik a dialog, és bármire rákattintok bezárja azt  :(. Elõre is köszi a további segítségeket.

5
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 06. - 11:17:45 »
Rendben, most direkt az után írok, miután megnéztem, és most jó (vagyis gondolom, jó lesz, mert valamiért server didn\'t respond hiba van, amikor belépek, de majd nézek rá orvoslást :D), nem errorozik, nem warningozik (1 warning van benne összesen, de az nem arra vonatkozik :D). Szóval köszönöm mindenkinek, aki segített, vagy próbáld segíteni, de aki ide írt hozzászólást, az szerintem mind hasznos volt :D

6
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 06. - 11:09:19 »
Ööö... Csak annyit szeretnék mondani, hogy most néztem meg, és nincs semmi munkak, vagy hasonló a ShowPlayerDialog-nál, hanem konkrét az ID van ott, akkor lehet, hogy nem is kéne semmi new vagy define felülre?
 
ShowPlayerDialog(playerid, 1234, DIALOG_STYLE_LIST...

 
Így néz ki a ShowPlayerDialog

7
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 06. - 10:57:24 »
Óóóó, tééényleg  :wall:   Köszi  :thumbsup:

8
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 06. - 10:31:19 »
Hú, hát most lehet, hogy én vagyok a hülye, de ez valamiért nem akarja elfogadni. Alapból így van:
 
new munka[MAX_PLAYERS];
 
#define MUNKAK 1234

 
Én pedig csak a #define munkak 1234 sort cseréltem ki (tehát a fölsõ maradt) ezzel:
 
new dialogid_munkak = 1234;

 
Amire pedig azt írja, hogy
 
warning 203: symbol is never used: \"dialogid_munkak\"

 
Próbáltam úgy is, hogy nem dialogid_munkak, hanem dialog_munkak, de úgy is ugyan ez... A fölsõ sorral is kellene valamit csinálni, amit az elején írtam?  :hmmm:

9
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 05. - 22:22:24 »
Értem, köszönöm (Zyzu-nak) és természetesen Red-Eye-nak is, és azt szeretném mondani, hogy igen, amelyik nem mûködik annak úgy van megadva, hogy #define dialog id. Hogy érted, hogy írjám át változósra? Az mit jelent?:D

10
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 05. - 21:10:21 »
Értem, és ugye a gamemode-ban sem lehet együtt a ZCMD, és a sima SAMP-os kód? (Bocs, teljesen elfelejtettem mi a neve :D)

11
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 05. - 20:54:58 »
Értem, köszönöm a válaszokat. Egyébként észrevettem, hogy egy bizonyos mennyiségû filterszkriptes-dialogot elbír a szerver, mert egy darabig még jó volt, meg amikor kivettem az összes szkriptet azon az egyen kívül, akkor is mûködött, majd kitapasztalom, hogy mennyinél jó :D. Egyébként még azt szeretném kérdezni, hogy elég, hogyha csak az OnDialogResponse-os részt átteszem, vagy a parancsot is muszály? Mert én valahogy nem értek ehhez a gamemode-ba rakáshoz, és a parancsok csak nagy ritkán mûködnek nekem ott :D

12
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 05. - 20:47:44 »
Igen, filterszkriptben vannak (nem egy filterszkriptben, de van amelyik filterszkriptben több is van :)) Az ID-ket már átnéztem, 99%, hogy nem egy ID-n vannak, mert akkor ugye behozná, csak a másikat...

13
Segítségkérés / Player Heal
« Dátum: 2013. február 05. - 20:12:57 »
Egyértelmûen textdrawwal. Lekéred a player nevét, és kiírod egy a playerhez ragasztott textdraw-ba. Sajnos nem vagyok profi, úgyhogy pontosabb infókat nem tudok mondani.

14
Segítségkérés / Dialog probléma/Nem mûködnek a dialogok
« Dátum: 2013. február 05. - 20:11:12 »
Üdv mindenkinek!
Már láttam két ilyen topicot az alábbi neveken (ugye, ami a cím is), de egyik megoldása sem mûködött. Ugyanis, amikor megnyitok egy \"LIST\", vagy \"DIALOG_STYLE_LIST\", akinek így jobban tetszik stílusú dialogot, az 1. oldal után nem megy tovább egy kivételével, ami a jármû lekérõ dialog (ez volt közülük az egyetlen, amelyiknél az OnDialogResponse-nél return 0 volt a végén, de most már az összeset átírtam olyanra, de így sem mûködik). Ezért szeretnék hát segítséget kérni, hogy mi lehet a hiba.
Elõre is köszönöm :)

15
Segítségkérés / /kocsikhelyre parancs hiba
« Dátum: 2013. február 05. - 14:44:15 »
Nos, hát én annyira nem értek ehhez a for ciklusos dologhoz, de nálam így van (maga a for ciklus a parancsban):
 
   for(new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++)
{
if(!IsVehicleOccupiedTwo(vid))
{
SetVehicleToRespawn(vid);
}
}

 
És természetesen alá valahova pedig az IsVehicleOccupiedTwo(vid, azaz vehicleid) stock-ja
 
stock IsVehicleOccupiedTwo(vehicleid)
{
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if(IsPlayerInVehicle(i, vehicleid)) return 1;
   }
   return 0;
}

 
Remélem, hogy ez segített :D

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal