Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TD« Dátum: 2011. október 28. - 11:36:41 »
Semmi gond . Kritizalas nelkul nem tanulok meg.
Csak azt nem szeretem mikor megkerdik hogy
3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TD« Dátum: 2011. október 26. - 16:22:05 »
Hi all.
Lehet hogy mar van ilyen script nah de ez a sajatom xD. Sokszor van hogy sok dolgot szeretnel hirdetni es mindig kell ki ird stb. Ez egy kis egyszeru random td 5 masodpercenkent valtozik Ha akarod atirhatod,keresd meg a SetTimer(...) sort es: [pawn] SetTimer(\"MasTD\", 5000, 1); 1000 = 1sec 5000 = 5sec 10000 = 10 sec stb. [/pawn] A szovegeket atirhatod: [pawn] new TextDrawReklam[][]={ \"Szoveg1\", \"Szoveg2\", \"Szoveg3\", \"Szoveg4\", \"Szoveg5\", \"Szoveg6\", \"Szoveg7\" }; [/pawn] Peldaul [pawn] new TextDrawReklam[][]={ \"Weboldalunk:...\", \"Adminok:x,y,z\", \"No DB,HK,SK stb\" }; [/pawn] Letoltes:http://solidfiles.com/d/3b79b/ Jah es egy sor amit kifelejtettem a sietsegben.Bocsassatok meg. Ezt tegyetek be valahova [pawn] public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); return 1; } [/pawn] 4
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathPos« Dátum: 2011. október 18. - 23:02:37 »
Nah mindegy.Nah de legalabb igy akkor nem lessz senkinek sem vele gondja.
5
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathPos« Dátum: 2011. október 18. - 20:39:21 »
Timer nelkul nem akart mukodni probaltam.
Eloszor ugy csinaltam.Lattam hogy nem megy probaltam igy es igy ment 6
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathPos« Dátum: 2011. október 18. - 20:21:59 »
Hi all.
Ennek a scriptnek a segitsegevel gyorsan visszaterhetsz arra a helyre ahol meghaltal illettve ahol megoltek. Parancsai: [pawn]/dp - Amivel Be/Ki kapcsolhatod a DeatPos-t igy nem spawnolsz arra a helyre ahol meghaltal/megoltek[/pawn] Letoltes:http://solidfiles.com/d/c01e/ Illettve meg tudod tekinteni itt: [pawn] /* DeathPos by Adams aka (Light, ElectroX, eLeMeNt) Miben segit a script? A script segitsegevel oda tersz vissza ahol meghaltal.Abban az esettben ha most leptel fel a szerverre normalisan letesz a szerveren levo hangon Parancsok: /dp - amivel be illetve ki tudod kapcsolni a DeathPos-t Hasznald egeszseggel */ #include <a_samp> forward spawnplayer(playerid); new Float:xpos,Float:ypos,Float:zpos,death[MAX_PLAYERS],enableddeathpos[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { death[playerid] = 0; enableddeathpos[playerid] = 1; new str[50],pname[MAX_PLAYER_NAME]; format(str,sizeof(str),\"Hello %s,DeathPos Script by Adams Betoltve\",pname); SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, str); SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA,\"Ha szeretned ki/be kapcsolni a deathpost ird:/dp\"); SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA,\"A script segitsegevel oda spawnolsz ahol meghaltal!\"); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(enableddeathpos[playerid] == 1) { if(death[playerid] == 1) { /*SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos); death[playerid] = 0;*/ SetTimer(\"spawnplayer\", 100, 0); } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/dp\", true)) { if(enableddeathpos[playerid] == 1) { enableddeathpos[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"DeathPos:{ff0015}OFF\"); } else { enableddeathpos[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"DeathPos:{55ff00}ON\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos); death[playerid] = 1; return 1; } public spawnplayer(playerid) { new dpstring[150]; SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos); death[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, \"Itt haltal meg azaz ide spawnolsz:\"); format(dpstring,sizeof(dpstring),\"X:%d,Y:%d,Z:%d\",xpos,ypos,zpos); SendClientMessage(playerid, 0x0033ffAA, dpstring); return 1; } [/pawn] Mar jartam ugy hogy azt mondtak hogy: Ezt te csinaltad?[/quote] 7
Off Telep / Mit pawnozol altalaban?« Dátum: 2011. október 15. - 09:17:53 »
Nem figyeltem hogy van e ilyen tema viszont en ezt el akarom inditani.
Mikor pawnoztok akkor altalaban mit szoktatok csinalni azaz mivel szerettek a legjobban dolgozni. Kezdem is. Mikor pawnozok akkor mindig olyan scripteket csinalok ahol valtozok vannak,Timer ek , Dialogok 8
Segítségkérés / Jarmu Minden VirtualWorld-ba« Dátum: 2011. október 14. - 16:04:43 »
Ezt tudom.Ez a gond nekem.Nah mindegy.Azert ha megis megoldhato akk irjon valaki de ezt en is ketlem.Azert kerdeztem meg.
9
Beszélgetés / Írj egy betût, a következõ ír hozzá még egyet. Minél hosszabb legyen a szó.« Dátum: 2011. október 14. - 15:13:57 »
kalapácsokt + ó = kalapácsoktó
10
Segítségkérés / Jarmu Minden VirtualWorld-ba« Dátum: 2011. október 14. - 15:04:34 »
Hi all.Bele kezdtem egy scriptbe amit hamarosan fel is fogok tenni csak van egy gond.Nem tudom hogy lehetne meg oldani azt hogy minden virtualworld be legyen meg az a kocsi amit en le
AdStaticVehicle-ztem. Lehetseges e? ugy nem akarom hogy [pawn] new vehicle1 = AddStaticVehicle(468,-1430.6820,-630.2808,1049.8923,279.2261,5,5); SetVehicleVirtualWorld(vehicle1, 7);[/pawn] es hogy igy betoltsem az osszes virtual world ot hanem hogy minden jarmu ami a szerveren benn vann az barmelyik virtualworld re ramegyek legyen ott. Elore is koszonom. 12
Beszélgetés / Írj egy betût, a következõ ír hozzá még egyet. Minél hosszabb legyen a szó.« Dátum: 2011. október 07. - 17:02:36 »
p => kalap
14
Segítségkérés / Segítség kérés[több mozgó object parancs nélkül]« Dátum: 2011. október 07. - 17:00:47 »
meg lehet maskepp is csinalni:
[pawn]new onlytwo;[/pawn] OnGameModeInit/OnFilterScriptInit ala: [pawn]onlytwo = 0;[/pawn] Mikor beirja a parancsot: [pawn] if(onlytwo <= 2) return SendClientMessage(playerid,-1,Mar megvan a ket ember\"); onlytwo++; SetPlayerPos(playerid,x,y,z,stb); [/pawn] Es hogy mas belephessen ha peldaul az egyik meghalt [pawn] public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { onlytwo--; return 1; }[/pawn] Remelem minden jo.Ha valami nem jo akk boccs.De asszem jo minden |