Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - maark

Oldalak: [1] 2 3 ... 38
1
Pluginok és Programok / MTA 1.3 + 0.3c, 0.3d, 0.3e objects
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 21:58:44 »
mtakey.reg fájl lefuttatása megoldhatja a problémát

2
Pluginok és Programok / MTA 1.3 + 0.3c, 0.3d, 0.3e objects
« Dátum: 2014. január 07. - 18:03:33 »
Hogy érted hogy MTA-ba nem rakja be? Amúgy meg ha továbbra is \"nem mûködik\" visszajelzést kapok, akkor inkább töröltetem a témát. Sajnos nem tudom rá a megoldást.

3
Segítségkérés / kapu
« Dátum: 2014. január 06. - 18:28:34 »
Sokkal pontosabb, ha nem sugarat/gömböt deklarálsz, hanem egy láthatatlan téglatestet (arénát). -> Incognito\'s streamer plugin
 
CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);

4
Pluginok és Programok / MTA 1.3 + 0.3c, 0.3d, 0.3e objects
« Dátum: 2014. január 06. - 18:22:02 »
Régen én is csak plussz konvertálással tudtam csak berakni. Most csak lekonvertálom egyszer, berakom és mûködik minden. Nem tudom hogy most ebben az mta-ban van valami okosság, vagy alapból megcsinálták rendesen 0.3xben. Sajnos erre pontos választ nem tudok adni. (fél év samp kihagyás nagy lemaradás)

5
Segítségkérés / Nem ír ki egy szöveget
« Dátum: 2014. január 05. - 01:30:55 »
Nem egyszerûbb ha egybe írod?
 
new healthstring[128];
        if(vehiclehealth >= 995)
       {
           format(healthstring, 128, \"~w~Állapot: ~g~Tökéletes\");
       }

 
stb.
Amúgy meg Aldoooo válaszát megerõsítem.

6
Segítségkérés / Dini mentés restartnál
« Dátum: 2014. január 04. - 02:04:17 »
Én is most olvasom õket.. Köszönöm szépen a segítséget! Szerintem megmarad a parancsos mentés, timer nagyon lehúzná a szervert. Témát még nem zárom, ha valakinek van még valami hasznos infója, az jól jönne :)

7
Segítségkérés / Dini mentés restartnál
« Dátum: 2014. január 04. - 01:52:16 »
Igen, így lenne a legegyszerûbb (nem kickel, hanem lepörgeti a játékosokon a mentést).  Csak hogy külön parancs nélkül szeretném megoldani, ezért is írtam fórumra ezt a kérdést/problémát.

8
Segítségkérés / Dini mentés restartnál
« Dátum: 2014. január 04. - 01:47:44 »
Próbáltam már, úgy mûködik ha rconból visszatöltöm az Fs-t.
Gm-be is raktam modeexit alá, de úgy restartnál nem érvényesül.

9
Segítségkérés / Dini mentés restartnál
« Dátum: 2014. január 04. - 01:28:05 »
Sziasztok, mindenhogy próbáltam..
Hogy tudom megcsinálni azt hogy szerver restartnál is lementse az adatokat?
Ha kilépek akkor mûködik rendesen, de ha pl adok magamnak pénzt és újraindítom a szervert úgy hogy nem lépek ki, akkor azt már nem menti le.
Restartnál nem fut le az OnPlayerDisconnect?
Egy szimpla dialogos reg. system (Nem saját).:
 
#include 
#include
#include
#include sscanf2
#include
#define SCRIPT_VERSION          \"v3\"
#define colorRed                0xFF0000FF
#define colorGreen              0x008000FF
#define DIALOG_REGISTER       1
#define DIALOG_LOGIN           2
#define DIALOG_ACCOUNT         3
#define DIALOG_CHANGEPASS      4
#define DIALOG_CHANGENAME       5
#define DIALOG_VIEWSTATS        6
#define DIALOG_CHECKSTATS       7
#pragma unused                  ret_memcpy
#pragma unused                  strtok
forward UpdateTime(playerid);
new str[128];
new file[128];
new playerIP[16];
new Update;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid));
GetPlayerIp(playerid, playerIP, 16);
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
if(!dini_Exists(file))
{
    format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek regisztrálj!\", GetName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Reg.\", \"Kilépés\");
}
   if(dini_Exists(file))
   {
if(strcmp(playerIP, dini_Get(file, \"IP\"), true) == 0)
{
         dini_Set(file, \"IP\", playerIP);
    SetPVarInt(playerid, \"Logged\", 1);
   SetPlayerCash(playerid, dini_Int(file, \"Money\"));
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, \"Score\"));
   SetPVarInt(playerid, \"Deaths\", dini_Int(file, \"Deaths\"));
   SetPVarInt(playerid, \"Kills\", dini_Int(file, \"Kills\"));
   SetPVarInt(playerid, \"Time\", dini_Int(file, \"Time\"));
   TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
   Update = SetTimerEx(\"UpdateTime\", 60*1000, 1, \"i\", playerid);
    SendClientMessage(playerid, colorGreen, \"Automatikus belépés!\");
}
else
{
       format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek jelentkezz be a felhasználódba!\", GetName(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Belépés\", \"Kilépés\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid));
if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
dini_IntSet(file, \"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(file, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(file, \"Deaths\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
dini_IntSet(file, \"Kills\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
dini_IntSet(file, \"Time\", GetPVarInt(playerid, \"Time\"));
KillTimer(Update);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid));
   if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
   {
if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
    if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek regisztrálj!\", GetName(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Reg.\", \"Kilépés\");
      return 0;
   }
   if(!dini_Exists(file))
   {
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(file, \"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
      dini_IntSet(file, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
      dini_IntSet(file, \"Deaths\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
      dini_IntSet(file, \"Kills\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
      dini_IntSet(file, \"Time\", GetPVarInt(playerid, \"Time\"));
               format(str, 128, \"Ez a felhasználó már regisztrálva van \\n\\n\\nÜdvözöllek %s \\n\\nKérlek jelentkezz be!\", GetName(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Belépés\", \"Kilépés\");
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
{
    if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
    if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek, lépj be a felhasználódba\", GetName(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Belépés\", \"Kilépés\");
      return 0;
   }
   if(fexist(file))
   {
      new password = dini_Int(file, \"Password\");
      if(udb_hash(inputtext) != password)
      {
         if(GetPVarInt(playerid, \"Attempts\") == 0)
         {
             SetPVarInt(playerid, \"Attempts\", 1);
             SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hibás jelszó még 1 próbálkozásod maradt!\");
             format(str, 128, \"Üdvözöllek %s \\n\\nKérlek lépj be!\", GetName(playerid));
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", str, \"Belépés\", \"Kilépés\");
         }
         else if(GetPVarInt(playerid, \"Attempts\") == 1)
         {
             SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hibás jelszó, nincs már egy próbálkozásod sem.!\");
             Kick(playerid);
         }
      }
      else
      {
         SetPVarInt(playerid, \"Logged\", 1);
         SetPlayerCash(playerid, dini_Int(file, \"Money\"));
         SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, \"Score\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Kills\", dini_Int(file, \"Kills\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Deaths\", dini_Int(file, \"Deaths\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Time\", dini_Int(file, \"Minutes Ingame\"));
         GetPlayerIp(playerid, playerIP, 16);
         dini_Set(file, \"IP\", playerIP);
         Update = SetTimerEx(\"UpdateTime\", 60*1000, 1, \"i\", playerid);
         TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
         SendClientMessage(playerid, colorGreen, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
      }
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_CHANGEPASS)
{
if(response)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"PassStage\") == 1)
    {
          new password = dini_Int(file, \"Password\");
          if(udb_hash(inputtext) == password)
          {
              SetPVarInt(playerid, \"PassStage\", 2);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGEPASS, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Kérlek írd be az új jelszót:\", \"Csere\", \"Bezárás\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hibás jelszó!\");
      }
   }
   else if(GetPVarInt(playerid, \"PassStage\") == 2)
   {
       if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
       {
         dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(inputtext));
         SendClientMessage(playerid, colorGreen, \"Jelszó sikeresen megváltoztatva!\");
      }
   }
}
}
if(dialogid == DIALOG_CHANGENAME)
{
if(response)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"NameStage\") == 1)
    {
          new password = dini_Int(file, \"Password\");
          if(udb_hash(inputtext) == password)
          {
              SetPVarInt(playerid, \"NameStage\", 2);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGENAME, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Kérlek írd az új neved:\", \"Csere\", \"Bezárás\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hibás jelszó.\");
      }
   }
   else if(GetPVarInt(playerid, \"NameStage\") == 2)
   {
      format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", inputtext);
       if(dini_Exists(file))
       {
         SetPVarInt(playerid, \"NameStage\", 2);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGENAME, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Ez a név már foglalt!\", \"Csere\", \"Bezárás\");
      }
      else
      {
          format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid)); dini_Remove(file);
          format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", inputtext); dini_Create(file);
         dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(inputtext));
         dini_IntSet(file, \"Money\", GetPlayerMoney(playerid));
         dini_IntSet(file, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
         dini_IntSet(file, \"Kills\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
         dini_IntSet(file, \"Deaths\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
         dini_IntSet(file, \"Minutes Ingame\", GetPVarInt(playerid, \"Time\"));
         SetPlayerName(playerid, inputtext);
         SendClientMessage(playerid, colorGreen, \"Név sikeresen megváltoztatva!\");
      }
   }
}
}
return 0;
}
public UpdateTime(playerid)
{
   format(file, 128, \"/tReg/%s.ini\", GetName(playerid));
SetPVarInt(playerid, \"Time\", GetPVarInt(playerid, \"Time\")+1);
return 1;
}
CMD:changepass(playerid, params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid, \"PassStage\", 1);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGEPASS, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Kérlek írd be a jelenlegi jelszavad:\", \"Folytatás\", \"Bezárás\");
}
return 1;
}
CMD:changename(playerid, params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
    SetPVarInt(playerid, \"NameStage\", 1);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CHANGENAME, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Felhasználó\", \"Please input your password for verification\", \"Folytatás\", \"Bezárás\");
}
return 1;
}
CMD:stats(playerid, params[])
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
    new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health);
    new Float:armour; GetPlayerArmour(playerid, armour);
    format(str, 128, \"Név: %s\\nÉlet: %0.00f\\nPáncél: %0.00f\\nPénz: %i\\nPont: %i\\nÖlések: %i\\nHalálok: %i\\nInterior: %i\", GetName(playerid), health, armour, GetPlayerMoney(playerid), GetPlayerScore(playerid), GetPVarInt(playerid, \"Kills\"), GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"), GetPlayerInterior(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VIEWSTATS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Felhasználó\", str, \"Oké\", \"Bezárás\");
}
return 1;
}
CMD:checkstats(playerid, params[])
{
new targetid;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Hiba: Nem vagy admin!\");
if(sscanf(params, \"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Használat: /checkstats [PlayerID/Játékos név]\");
if(targetid == playerid) return SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Használd: /stats\");
if(targetid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, colorRed, \"Nincs ilyen játékos!\");
   if(GetPVarInt(playerid, \"Logged\") == 1)
{
    new Float:health; GetPlayerHealth(targetid, health);
    new Float:armour; GetPlayerArmour(targetid, armour);
    format(str, 128, \"Name: %s\\nHealth: %0.00f\\nArmour: %0.00f\\nMoney: %i\\nScore: %i\\nKills: %i\\nDeaths: %i\", GetName(targetid), health, armour, GetPlayerMoney(targetid), GetPlayerScore(targetid), GetPVarInt(targetid, \"Kills\"), GetPVarInt(targetid, \"Deaths\"));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VIEWSTATS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Felhasználó\", str, \"Bezárás\", \"\");
}
return 1;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof name);
return name;
}
stock SetPlayerCash(playerid, amount)
{
ResetPlayerMoney(playerid);
return GivePlayerMoney(playerid, amount);
}

10
Szkript kérések / fegyverskill
« Dátum: 2014. január 03. - 21:19:21 »
A szint csak 0 és 999 között lehet. 999nél többet írsz akkor a legmagasabb skillt fogja beállítani a játékosnak.

11
Pluginok és Programok / MTA 1.3 + 0.3c, 0.3d, 0.3e objects
« Dátum: 2014. január 03. - 15:23:18 »

Nekem meg valamiért el sem indul. Az a poén, hogy oroszul írja ki a hibát
 
[/quote]
Haveromnak is ezt csinálja, keressük rá a megoldást!

12
Pluginok és Programok / MTA 1.3 + 0.3c, 0.3d, 0.3e objects
« Dátum: 2014. január 03. - 04:05:15 »
Sziasztok. Találtam egy MTA-t amit egyszerûen csak feltelepítesz és már bent is vannak az \"új\" objectek.
Csak a telepítõje orosz!
Letöltés
Telepítés
 
  • Next
  • Next
  • Kiválasztod a GTA mappádat
  • Next
  • Kipipálod hogy telepítse a samp objecteket is -> next
  • Next
  • Telepítés

 

Kész is. A GTA mappádon belül a MAP_Editorban találod az indító fájlt.
Ha nem indul el, akkor: Jobb klikk -> Futtatás rendszergazdaként.
Karcsú leírás, de szerintem nem is kell több.
Nekem tökéletesen mûködik (10/10)

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Anti money hack
« Dátum: 2014. január 03. - 01:30:18 »
Szkripter vagy, lol. Írj egyet. Könnyítés képpen tedd be a pénzadó fs-eket a mododba.

14
Segítségkérés / Checkpoint
« Dátum: 2014. január 03. - 01:26:56 »
Megoldható, pl én úgy képzelem el, hogy amíg valaki checkpointba van addig egy globális változó értékét megváltoztatod és más játékosnak blokkolja, ha kimegy a cp-bõl akkor meg visszateszi arra az alap értékre(0).

15
Segítségkérés / NPC Készítése
« Dátum: 2013. december 31. - 12:57:40 »
Ha biztosan egy helyben áll, akkor én például Incognito\'s streamer segítségével az npc köré tennék egy láthatatlan arénát(Ebben az esetben=CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
) amibe hogy ha belemegy a játékos(OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);), elvégezzen egy mûveletet ->
 
new str[100], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof name);
format(str, sizeof str, \"{\"piros\"}Bot: {\"fehér\"}Szia %s!\", name);// Bot: Szia + játékosnév
SendClientMessage(playerid, 0, str);

 
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865 <- Incognito\'s streamer
http://sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32569262 <- NPC Készítése
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=112023 <- NPC Készítése

Oldalak: [1] 2 3 ... 38
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal