Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Devil112

Oldalak: [1] 2 3 ... 29
1
Segítségkérés / Motor indítás
« Dátum: 2016. június 22. - 16:49:11 »
Igen, pMember meg pLeader  és a szám, pl 1 az a rendőrség

2
Segítségkérés / Motor indítás
« Dátum: 2016. június 22. - 10:19:02 »
RendorKocsik <- ez a rendőröknek

3
Segítségkérés / Joint
« Dátum: 2016. június 21. - 21:31:01 »
Sziasztok.
Elkészítettem egy joint rendszert, viszont nemtudom mit lehetne alkalmazni mikor elszívja az illető.
Esetleg valakinek van valami ötlete?
Pl. halvány piros lesz a képernyő és dölöngél vagy ilyesmi az jó lenne?

4
Segítségkérés / Motor indítás
« Dátum: 2016. június 21. - 20:53:47 »
Frakció járműveknél nem engedi beindítani hiába vagyok tagja az adott frakciónak.

5
Segítségkérés / Motor indítás
« Dátum: 2016. június 20. - 19:13:38 »
úgyanúgy rossz :S

6
Segítségkérés / MAP BUG
« Dátum: 2016. június 15. - 10:25:14 »
Én ezzel konvertálom át, nekem semmi gond nincs vele.:)
http://gtamap.delux-host.com/converter/

7
Segítségkérés / Motor indítás
« Dátum: 2016. június 14. - 21:24:38 »
Igen, defensive de már egyáltalán nem hasonlít rá csak egy két dolog.
Nem lehet adminnal beindítani a kocsit, van rá egy külön parancs.

8
Segítségkérés / Motor indítás
« Dátum: 2016. június 14. - 21:10:46 »
Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy mikor beindítom a járművet müködik, de ha nincs kulcsom hozzá/nem vagyok a frakcióban akkor is beindítja..
Azt nem szeretném, hogy kidobja a játékost ha nincs kulcsa hozzá.. meg lehet oldani? nemtudok rájönni mi a gond, ezer dolgot megpróbáltam már..
 
   if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
           new newcar;
           newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(IsAnOwnableCar(newcar))
   {
               if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
      else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
      else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
         else
         {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
          return 1;
          }
   }
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(gEngine[playerid] == 0)
                 {
                    if(Gas[newcar] >= 1)
                    {
                new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
                      SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
               format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                         TogglePlayerControllable(playerid, false);
                         gEngine[playerid] = 1;
                return 1;
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\");
                   }
      }
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás
      {
            if(gEngine[playerid] == 1)
                   {
                new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
                            TogglePlayerControllable(playerid, true);
               PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
               format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                       gEngine[playerid] = 0;
                return 1;
                    }
      }
   } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\");
    }
    return 1;
}

9
Segítségkérés / kamera mozgás
« Dátum: 2016. június 09. - 12:11:47 »
Sziasztok.
Nemtudom mennyire megoldható de lehet olyan scriptet csinálni , hogy ha beírom pl. /cam akkor a játékost lefagyasztja és átvált kamera modba és csak a kamera mozog amerre mi akarjuk. Ha meg beírjuk , hogy /camki akkor visszamegy a játékoshoz.

10
Segítségkérés / Szögesdrót nem lyukaszt
« Dátum: 2016. május 30. - 13:45:36 »
Igen, közbe rájöttem , hogy azt is kéne.
OnPlayerUpdate alá tettem be.
 
   new Float:x, Float:y, Float:z;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new panels, ajtok, lampak, tires;
for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++)
{
    if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, 15);
         break;
        }
    }
}
GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, 15);
}

11
Segítségkérés / Szögesdrót nem lyukaszt
« Dátum: 2016. május 30. - 13:28:03 »
Sziasztok.
Nemtudom kitalálni, miért nem lyukasztja ki azokat a járműveket amik áthaladnak a szögesdróton?
 
    if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szg\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
         {
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 18)
   {
      new x_nr[256];
      x_nr = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(x_nr))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /szögesdrót [lerak/felvesz]\");
         return 1;
      }
      if(strcmp(x_nr,\"lerak\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"lerak\",true) == 0)
      {
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
         for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++)
         {
             if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 0)
             {
                GetPlayerFacingAngle(playerid, SzogesdrotInfo[szogesdrot][Fordulas]);
                GetPlayerPos(playerid, SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ]);
               SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1] = CreateDynamicObject(2892, SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, SzogesdrotInfo[szogesdrot][Fordulas]);
                SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] = 1;
                format(string, sizeof(string), \"Leraktál egy szögesdrótot. ID: %d\", szogesdrot);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
               format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lerakott egy szögesdrótot.\", sendername);
               ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                break;
             }
         }
      }
      if(strcmp(x_nr,\"felvesz\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"felvesz\",true) == 0)
      {
         for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++)
         {
             if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 1)
             {
                new Float:szzx, Float:szzy, Float:szzz;
               GetDynamicObjectPos(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1], szzx, szzy, szzz);
                 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, szzx, szzy, szzz))
                 {
                    DestroyDynamicObject(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1]);
                   format(string, sizeof(string), \"Felszedtél egy szögesdrotot. | ID: %d\", szogesdrot);
                  SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] = 0;
                  SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX] = 0;
                  SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY] = 0;
                  SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ] = 0;
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, string);
                   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s felvett egy szogesdrótot.\", sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     break;
                 }
             }
         }
      }
   } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy rendvédelem tagja.\");
}
return 1;
}

12
Segítségkérés / Bója
« Dátum: 2016. május 30. - 12:51:55 »
Sikerült, köszönöm a segítséget.:)

13
Segítségkérés / Bója
« Dátum: 2016. május 29. - 19:04:27 »
Sziasztok.
Odáig megtudtam oldani a bóját, hogy ha lerakok egyet akkor fel is tudom venni, viszont ha kettőt rakok le akkor mindig csak azt tünteti el amit utoljára raktam le..
Esetleg úgy nem lehet megoldani , hogy először megnézi , hogy van - e a közelembe egy bárki által lerakott bója, majd azt veszi fel?
 
    if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
    {
    new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
    GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
    pObject[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy-0.5,plocz-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lerakott egy bóját.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
    return 1;
    }
    if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
    {
          new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
       GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
       DestroyPlayerObject(playerid, pObject[playerid]);
        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s felvett egy bóját.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
    return 1;
    }

14
Segítségkérés / Kevlár eltünése
« Dátum: 2016. május 29. - 15:05:07 »
Igen, 100% kevlárt kapok, és a mellényt is rám rakja viszont ahogy rám rakja el is tűnik.:s

15
Segítségkérés / Kevlár eltünése
« Dátum: 2016. május 28. - 22:50:10 »
Sziasztok, miért van az ,hogy magamra teszem és egyből el is tűnik a kevlár?
 
   if(strcmp(cmd, \"/kevlárfel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kevlarfel\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 18)
{
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      if(!PlayerToPoint(5, playerid, 253.5029,77.9697,1003.6406))
      if(!PlayerToPoint(5, playerid, 222.2713,188.2753,1003.03136))
           {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy a rendőrségen/NNI bázison.\");
             return 1;
      }
         SetPlayerArmour(playerid, 100);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Felvetted a golyóálló mellényt.\");
          SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 19142,  1, 0.1,  0.05, 0.0,  0.0,   0.0,   0.0);
   }
} else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy rendvédelem tagja.\");
return 1;
}

Oldalak: [1] 2 3 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal