Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Devil112
1
« Dátum: 2016. június 22. - 16:49:11 »
Igen, pMember meg pLeader és a szám, pl 1 az a rendőrség
2
« Dátum: 2016. június 22. - 10:19:02 »
RendorKocsik <- ez a rendőröknek
3
« Dátum: 2016. június 21. - 21:31:01 »
Sziasztok. Elkészítettem egy joint rendszert, viszont nemtudom mit lehetne alkalmazni mikor elszívja az illető. Esetleg valakinek van valami ötlete? Pl. halvány piros lesz a képernyő és dölöngél vagy ilyesmi az jó lenne?
4
« Dátum: 2016. június 21. - 20:53:47 »
Frakció járműveknél nem engedi beindítani hiába vagyok tagja az adott frakciónak.
5
« Dátum: 2016. június 20. - 19:13:38 »
úgyanúgy rossz :S
7
« Dátum: 2016. június 14. - 21:24:38 »
Igen, defensive de már egyáltalán nem hasonlít rá csak egy két dolog. Nem lehet adminnal beindítani a kocsit, van rá egy külön parancs.
8
« Dátum: 2016. június 14. - 21:10:46 »
Sziasztok. Olyan gondom van, hogy mikor beindítom a járművet müködik, de ha nincs kulcsom hozzá/nem vagyok a frakcióban akkor is beindítja.. Azt nem szeretném, hogy kidobja a játékost ha nincs kulcsa hozzá.. meg lehet oldani? nemtudok rájönni mi a gond, ezer dolgot megpróbáltam már.. if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new newcar; newcar = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsAnOwnableCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\"); return 1; } } if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; } if(gEngine[playerid] == 0) { if(Gas[newcar] >= 1) { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true; SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid); format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); TogglePlayerControllable(playerid, false); gEngine[playerid] = 1; return 1; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\"); } } if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás { if(gEngine[playerid] == 1) { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; TogglePlayerControllable(playerid, true); PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0); format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); gEngine[playerid] = 0; return 1; } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\"); } return 1; }
9
« Dátum: 2016. június 09. - 12:11:47 »
Sziasztok. Nemtudom mennyire megoldható de lehet olyan scriptet csinálni , hogy ha beírom pl. /cam akkor a játékost lefagyasztja és átvált kamera modba és csak a kamera mozog amerre mi akarjuk. Ha meg beírjuk , hogy /camki akkor visszamegy a játékoshoz.
10
« Dátum: 2016. május 30. - 13:45:36 »
Igen, közbe rájöttem , hogy azt is kéne. OnPlayerUpdate alá tettem be. new Float:x, Float:y, Float:z; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new panels, ajtok, lampak, tires; for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++) { if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 1) { GetObjectPos(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, 15); break; } } } GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, lampak, 15); }
11
« Dátum: 2016. május 30. - 13:28:03 »
Sziasztok. Nemtudom kitalálni, miért nem lyukasztja ki azokat a járműveket amik áthaladnak a szögesdróton? if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szg\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 18) { new x_nr[256]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_nr)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /szögesdrót [lerak/felvesz]\"); return 1; } if(strcmp(x_nr,\"lerak\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"lerak\",true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++) { if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 0) { GetPlayerFacingAngle(playerid, SzogesdrotInfo[szogesdrot][Fordulas]); GetPlayerPos(playerid, SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ]); SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1] = CreateDynamicObject(2892, SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY], SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, SzogesdrotInfo[szogesdrot][Fordulas]); SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] = 1; format(string, sizeof(string), \"Leraktál egy szögesdrótot. ID: %d\", szogesdrot); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lerakott egy szögesdrótot.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); break; } } } if(strcmp(x_nr,\"felvesz\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"felvesz\",true) == 0) { for(new szogesdrot; szogesdrot < MAX_SZOGESDROT; szogesdrot++) { if(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] == 1) { new Float:szzx, Float:szzy, Float:szzz; GetDynamicObjectPos(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1], szzx, szzy, szzz); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, szzx, szzy, szzz)) { DestroyDynamicObject(SzogesdrotInfo[szogesdrot][Object1]); format(string, sizeof(string), \"Felszedtél egy szögesdrotot. | ID: %d\", szogesdrot); SzogesdrotInfo[szogesdrot][Van] = 0; SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosX] = 0; SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosY] = 0; SzogesdrotInfo[szogesdrot][PosZ] = 0; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, string); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s felvett egy szogesdrótot.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); break; } } } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy rendvédelem tagja.\"); } return 1; }
12
« Dátum: 2016. május 30. - 12:51:55 »
Sikerült, köszönöm a segítséget.
13
« Dátum: 2016. május 29. - 19:04:27 »
Sziasztok. Odáig megtudtam oldani a bóját, hogy ha lerakok egyet akkor fel is tudom venni, viszont ha kettőt rakok le akkor mindig csak azt tünteti el amit utoljára raktam le.. Esetleg úgy nem lehet megoldani , hogy először megnézi , hogy van - e a közelembe egy bárki által lerakott bója, majd azt veszi fel? if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0) { new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); pObject[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy-0.5,plocz-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lerakott egy bóját.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0) { new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); DestroyPlayerObject(playerid, pObject[playerid]); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s felvett egy bóját.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); return 1; }
14
« Dátum: 2016. május 29. - 15:05:07 »
Igen, 100% kevlárt kapok, és a mellényt is rám rakja viszont ahogy rám rakja el is tűnik.:s
15
« Dátum: 2016. május 28. - 22:50:10 »
Sziasztok, miért van az ,hogy magamra teszem és egyből el is tűnik a kevlár? if(strcmp(cmd, \"/kevlárfel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kevlarfel\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 18) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(!PlayerToPoint(5, playerid, 253.5029,77.9697,1003.6406)) if(!PlayerToPoint(5, playerid, 222.2713,188.2753,1003.03136)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy a rendőrségen/NNI bázison.\"); return 1; } SetPlayerArmour(playerid, 100); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Felvetted a golyóálló mellényt.\"); SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 19142, 1, 0.1, 0.05, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); } } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"{0048ff}[FCRPG]{ffffff} Nem vagy rendvédelem tagja.\"); return 1; }
|