Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - YoYo

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Sisak
« Dátum: 2012. április 02. - 16:44:11 »
Segítettek is.. :P De én írtam teljesen egyedül, csak segítettek benne.
Tegnap délután 5-kor kezdtem el.. mostanra fejeztem be
pl: volt egy benne egy hiba, hogy felszáltál a motorra, és nem vette fel a sisakot, vagy amikro leszálsz, nem vette le..

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Sisak
« Dátum: 2012. április 02. - 16:13:14 »
Sziasztok!
Készítettem nektek egy kisseb scriptet. Nem nagy dolog, és tudom hogy a sisakot már a 0.3c-be lehetett használni, és már a 0.3e-lessz, de hát.. :)
Na, nem is húzom tovább! Íme:
[pawn]// ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AUTOMATIKUS SISAK~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
// ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~KÉSZÍTÕ: YOYO~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
// ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ENGEDÉLY NÉLKÜL NEM SZABAD TERJESZTENI!~~~~~
#include <a_samp>
#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
#pragma tabsize 0
#define SLOT 1
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
        {
            switch(GetPlayerSkin(playerid))
            {
                #define SPAO{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
                case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
                case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
                case 7, 10: SPAO{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
                case 9: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
                case 11..13: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
                case 15: SPAO{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 17..21: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 40: SPAO{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 51..54: SPAO{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 59..62: SPAO{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 77: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 85, 88, 89: SPAO{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 90..97: SPAO{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 132: SPAO{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 144..146: SPAO{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 220: SPAO{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 223, 246: SPAO{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 224..245: SPAO{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 294: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
                case 295: SPAO{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 296..298: SPAO{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 299: SPAO{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
            }
        }
    }
    else
    {
        RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
    }
    return 1;
}
stock IsABike(vehicleid)
{
    new result;
    new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    switch(model)
    {
        case 509, 481, 510, 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model;
        default: result = 0;
    }
    return result;
}[/pawn]
Lényege: Ha felülsz egy motorra, automatikusan a fejedre dob egy sisakot :)
Használjátok egészséggel!

3
Beszélgetés / GamesForum
« Dátum: 2012. április 02. - 12:48:02 »
Írtam PÜ-t

4
Beszélgetés / GamesForum
« Dátum: 2012. április 02. - 12:37:55 »
Örülök :)
Viszont változás van, nem .hu lessz a domain hanem .net Mivel a .hu hoz elég sok minden kell, illetve macerás. De így is rendes domain lessz, illetve rendes tárhely (fizetõs, innen bérlem: www.forpsi.hu)
Holnap reggel megyek be fizetgetni, és szerintem délután már telepíthetõ az smf :)

5
Beszélgetés / GamesForum
« Dátum: 2012. április 02. - 11:52:16 »
Sziasztok!
Nos, eldöntöttem, megpróbálkozok egy játék fórum készítésében. SMF-Fórum motort és SMF Portált akarok hozzá használni.
A webtárhelyet, illetve a domaint (gamesforum.hu) megrendeltem. És miért írom eszt le?
Mert segítséget szeretnék kérni egy két embertõl. Olyan emberek kellenek nekem akik segítenek a fórum/közösségi felépítésében! Aki tudja kezelni az SMF Fórum motort, és van egy kis szabadideje, és segítene nekem az írjon ide, vagy PÜ-ben.
Remélhetõleg sikerülni fog amit elterveztem. És ne értsétek félre, nem akarok egyetlen egy nagy fórumot,közösséget sem lepipálni, csak én is kiveszem a részemet.. ennyi az egész.
Ha tudok egyéb infókat, vagy van ötletetek, azt is szívesen fogadom!

6
Általános / Ez megõrült?
« Dátum: 2012. április 02. - 11:43:40 »
Én úgy vagyok vele, hogy ha olyan játékmódom van, ami kicsit már komojabb, veszek egy VPS-t.. az a tuti, onnan futtatom, és onnan nem fogja semmilyen nyúlfogú ellopni a módom..

7
Archívum / Emergency TDM
« Dátum: 2012. április 02. - 11:17:37 »
Mit valljak be? Egy szóval sem írtam le hogy én írtam. Én csak módosítottam..
Meg ugye a bugokat kijavítottam, mert a Team Chat sem volt jó, meg a Headshot systemet is bele írtam.

8
Munkaerő keresése / Scriptert keresek!
« Dátum: 2012. április 01. - 15:35:08 »
Hát a leírtak alapján ez úgy hatott rám mint 2-pohár piros Absint... Megütött..
Nem értem a lényeget.. scriptert keresel, van már egy scriptered, aki most is scriptel, és jól tud, de kell mégegy aki ugyan úgy jól tud.. meg az ötletek... nem sajátok mert minden RP szerveren (többnyire) megtalálható.

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Death_Jump
« Dátum: 2012. április 01. - 15:06:16 »
Egyszerû de nagyszerû!  :thumbsup: Ment a +

10
Segítségkérés / scripter akaro lenni :D
« Dátum: 2012. április 01. - 13:43:47 »
Hello.
Milyen módot akarsz készíteni?
Ha Roleplay akkor rám nem számíts bocs..
Ha egyéb mód, akkor nagyon szívesen segítek!

11
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2012. április 01. - 13:30:14 »

12
Média / Grand Theft Auto San Andreas Háttérképek
« Dátum: 2012. április 01. - 11:19:20 »
Az utolsót igen :)

13
Archívum / Emergency TDM
« Dátum: 2012. április 01. - 01:12:39 »
Kösz :)

15
SA-MP: Szerverfejlesztés / Give
« Dátum: 2012. március 31. - 23:24:57 »
Köszi, nagyon jó, és most számomra hasznos is :)
Ment a +

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal