Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - FRZR9000
1
« Dátum: 2013. március 29. - 18:44:40 »
Elég rég nem játszok már egy szerveren sem, csak szkripteket/játékmódokat írogatok úgyhogy bocsi nem tudtam hogy a nevet már valaki használja. Gondolkozhatok egy új néven :thumbsup:
3
« Dátum: 2013. március 22. - 20:52:44 »
Teleport Ez egy egszerû teleport szkript amiben több mint 50 teleport található. A teleport dialog a /tele paranccsal hívható elõ. Los Santos-ba,San Fierro-ba és Las Venturas-ba illetve a vidéki falvakba is lehet teleportálni. A szkript tetszés szerint módosítható,bõvíthetõ saját teleportokkal de a következõ verziókban is rakok be új teleportokat. Letöltés GMFSolidFiles //============================================================================== // | www.gamemodefactory.tk | //============================================================================== // » Szkript | Teleport //—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— // » Leírás | Több mint 50 teleport. //—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— // » Verzió | 1.0 //—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— // » Készítõ | Jex //—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— // » Dátum | 2013.03.15 //============================================================================== // | www.gamemodefactory.tk | //============================================================================== #include <a_samp> #define p playerid #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF #define DIALOG_TELEMENU 1101 #define DIALOG_LSTELE 1102 #define DIALOG_SFTELE 1103 #define DIALOG_LVTELE 1104 #define DIALOG_CNTELE 1105 #define DIALOG_OTTELE 1106 new LS_TELEPORTS[512]; new SF_TELEPORTS[512]; new LV_TELEPORTS[512]; new CN_TELEPORTS[512]; enum TeleportInfo { TP_NEV[64], Float:TP_POSX, Float:TP_POSY, Float:TP_POSZ, TP_INTERIOR, TP_VWORLD } new Float:Teleportok[][TeleportInfo] = { //Los Santos { \"Groove Street\", 2494.2717, -1669.8076, 13.3359, 0, 0}, { \"Los Santos Forum\", 2804.1609, -1864.1202, 9.8985, 0, 0}, { \"Lowrider tuning garázs\", 2656.4243, -2043.0363, 13.5500, 0, 0}, { \"Jefferson Motel\", 2213.5767, -1138.2645, 25.7866, 0, 0}, { \"Vinewood\", 783.6768, -1134.8964, 23.8281, 0, 0}, { \"Los Santos reptér #1\", 1960.0205, -2261.3818, 13.5469, 0, 0}, { \"Los Santos reptér #2\", 1561.4357, -2272.2332, 13.5469, 0, 0}, { \"Piactér\", 1310.7438, -1374.4218, 13.6289, 0, 0}, { \"Verdant Bluff\", 1261.6138, -2024.5415, 59.3738, 0, 0}, { \"Santa Maria tengerpart\", 340.4554, -1797.7410, 4.7668, 0, 0}, { \"Rodeo\", 559.2491, -1279.9899, 17.2482, 0, 0}, { \"Belváros #1\", 1436.6738, -1329.7528, 13.5626, 0, 0}, { \"Belváros #2\", 1610.0886, -1247.5597, 17.4915, 0, 0}, { \"Belváros #3\", 1770.3386, -1349.6024, 15.7573, 0, 0}, { \"Glen Park\", 2051.3357, -1246.4110, 23.6248, 0, 0}, { \"Las Colinas\", 2279.2725, -1113.4061, 37.9766, 0, 0}, { \"Keleti part\", 2751.1870, -1118.0128, 69.5781, 0, 0}, { \"Dokkok\", 2741.2605, -2465.4360, 13.6484, 0, 0}, { \"Willowfield\", 1823.5255, -2022.8757, 13.3828, 0, 0}, //San Fierro { \"Avispa Country Club\", -2784.0718, -295.3203, 7.0468, 0, 0}, { \"Hashbury\", -2648.3806, -28.7029, 6.1328, 0, 0}, { \"Foster völgy\", -2183.3064, -417.9976, 35.3359, 0, 0}, { \"Garcia\", -2277.3403, 204.5054, 35.1641, 0, 0}, { \"Kínai negyed\", -2248.9338, 532.0957, 35.1291, 0, 0}, { \"Santa Flora\", -2886.6318, 470.4320, 4.9141, 0, 0}, { \"Juniper Hollow\", -2501.3584, 1069.6803, 57.2897, 0, 0}, { \"Északi sugárút\", -1668.3534, 1324.3101, 7.1875, 0, 0}, { \"Battery Point\", -2584.0508, 1379.7024, 7.1021, 0, 0}, { \"Belváros\", -1527.8486, 717.8890, 7.1853, 0, 0}, { \"San Fierro reptér\", -1672.6003, -584.3404, 14.1484, 0, 0}, { \"Wang Cars\", -1913.8599, 208.7235, 35.1563, 0, 0}, //Las Venturas { \"Four Dragons Casino\", 2032.1057, 1017.5698, 10.8203, 0, 0}, { \"Come-A-Lot\", 2120.3181, 1148.6045, 13.5082, 0, 0}, { \"Royal Casino\", 2189.7415, 1428.3251, 10.8203, 0, 0}, { \"Caligula\'s Casino\", 2187.6963, 1687.3848, 11.1084, 0, 0}, { \"The Visage\", 2028.5573, 1914.6179, 12.3178, 0, 0}, { \"Rock Hotel\", 2611.8438, 2289.5613, 10.8203, 0, 0}, { \"Emerald Isle\", 2127.6270, 2370.0088, 10.8203, 0, 0}, { \"Las Venturas reptér\", 1705.1487, 1629.1880, 10.4817, 0, 0}, { \"Greenglass egyetem\", 1084.9950, 1072.9590, 10.8359, 0, 0}, { \"Blackfield\", 1085.0632, 1789.7598, 10.8203, 0, 0}, { \"Golf Club\", 1445.8989, 2857.5754, 10.8203, 0, 0}, { \"Prickle Pine\", 1294.0394, 2534.5784, 10.6719, 0, 0}, //Vidék { \"Palomino Creek\", 2411.2861, 90.8915, 26.4726, 0, 0}, { \"Montgomery\", 1349.9076, 208.7919, 19.5547, 0, 0}, { \"Dillimore\", 661.8196, -616.9643, 16.3396, 0, 0}, { \"Blueberry\", 248.6018, -154.7296, 1.5703, 0, 0}, { \"Angel Pine\", -2097.1711, -2519.9939, 30.4517, 0, 0}, { \"Fort Carson\", -141.3206, 1131.4041, 19.7500, 0, 0}, { \"Las Barrancas\", -756.8375, 1635.8501, 27.2435, 0, 0}, { \"Las Payasadas\", -234.4522, 2618.7554, 62.9036, 0, 0}, { \"El Quebrados\", -1450.3113, 2627.8252, 55.8359, 0, 0}, { \"Bayside\", -2465.8479, 2237.7600, 4.7927, 0, 0} }; public OnFilterScriptInit() { print(\"|———————————————————————————|\"); print(\"| Teleport Pack | Betöltve! |\"); print(\"|———————————————————————————|\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } main() { } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_TELEMENU) { if(!response) { } else { if(listitem == 0) { format(LS_TELEPORTS, sizeof(LS_TELEPORTS), \"%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\", Teleportok[0][TP_NEV], Teleportok[1][TP_NEV], Teleportok[2][TP_NEV], Teleportok[3][TP_NEV], Teleportok[4][TP_NEV], Teleportok[5][TP_NEV], Teleportok[6][TP_NEV], Teleportok[7][TP_NEV], Teleportok[8][TP_NEV], Teleportok[9][TP_NEV], Teleportok[10][TP_NEV], Teleportok[11][TP_NEV], Teleportok[12][TP_NEV], Teleportok[13][TP_NEV], Teleportok[14][TP_NEV], Teleportok[15][TP_NEV], Teleportok[16][TP_NEV], Teleportok[17][TP_NEV], Teleportok[18][TP_NEV]); ShowPlayerDialog(p, DIALOG_LSTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {D8847E}Los Santos\", LS_TELEPORTS, \"Választ\", \"Vissza\"); } if(listitem == 1) { format(SF_TELEPORTS, sizeof(SF_TELEPORTS), \"%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\", Teleportok[19][TP_NEV], Teleportok[20][TP_NEV], Teleportok[21][TP_NEV], Teleportok[22][TP_NEV], Teleportok[23][TP_NEV], Teleportok[24][TP_NEV], Teleportok[25][TP_NEV], Teleportok[26][TP_NEV], Teleportok[27][TP_NEV], Teleportok[28][TP_NEV], Teleportok[29][TP_NEV], Teleportok[30][TP_NEV]); ShowPlayerDialog(p, DIALOG_SFTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {AAC691}San Fierro\", SF_TELEPORTS, \"Választ\", \"Vissza\"); } if(listitem == 2) { format(LV_TELEPORTS, sizeof(LV_TELEPORTS), \"%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\", Teleportok[31][TP_NEV], Teleportok[32][TP_NEV], Teleportok[33][TP_NEV], Teleportok[34][TP_NEV], Teleportok[35][TP_NEV], Teleportok[36][TP_NEV], Teleportok[37][TP_NEV], Teleportok[38][TP_NEV], Teleportok[39][TP_NEV], Teleportok[40][TP_NEV],Teleportok[41][TP_NEV],Teleportok[42][TP_NEV]); ShowPlayerDialog(p, DIALOG_LVTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {D9B868}Las Venturas\", LV_TELEPORTS, \"Választ\", \"Vissza\"); } if(listitem == 4) { format(CN_TELEPORTS, sizeof(CN_TELEPORTS), \"%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\\n%s\", Teleportok[43][TP_NEV], Teleportok[44][TP_NEV], Teleportok[45][TP_NEV], Teleportok[46][TP_NEV], Teleportok[47][TP_NEV], Teleportok[48][TP_NEV], Teleportok[49][TP_NEV], Teleportok[50][TP_NEV], Teleportok[51][TP_NEV], Teleportok[52][TP_NEV]); ShowPlayerDialog(p, DIALOG_CNTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {9C8262}Vidék\", CN_TELEPORTS, \"Választ\", \"Vissza\"); } if(listitem == 5) { ShowPlayerDialog(p, DIALOG_OTTELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás: {B86891}Egyéb helyek\", \" \", \"Választ\", \"Vissza\"); } } } if(dialogid == DIALOG_LSTELE) { if(!response) { ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\"); } else { if(listitem == 0) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[0][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[0][TP_POSX], Teleportok[0][TP_POSY], Teleportok[0][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[0][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[0][TP_VWORLD]); } if(listitem == 1) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[1][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[1][TP_POSX], Teleportok[1][TP_POSY], Teleportok[1][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[1][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[1][TP_VWORLD]); } if(listitem == 2) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[2][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[2][TP_POSX], Teleportok[2][TP_POSY], Teleportok[2][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[2][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[2][TP_VWORLD]); } if(listitem == 3) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[3][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[3][TP_POSX], Teleportok[3][TP_POSY], Teleportok[3][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[3][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[3][TP_VWORLD]); } if(listitem == 4) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[4][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[4][TP_POSX], Teleportok[4][TP_POSY], Teleportok[4][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[4][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[4][TP_VWORLD]); } if(listitem == 5) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[5][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[5][TP_POSX], Teleportok[5][TP_POSY], Teleportok[5][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[5][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[5][TP_VWORLD]); } if(listitem == 6) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[6][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[6][TP_POSX], Teleportok[6][TP_POSY], Teleportok[6][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[6][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[6][TP_VWORLD]); } if(listitem == 7) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[7][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[7][TP_POSX], Teleportok[7][TP_POSY], Teleportok[7][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[7][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[7][TP_VWORLD]); } if(listitem == { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[8][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[8][TP_POSX], Teleportok[8][TP_POSY], Teleportok[8][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[8][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[8][TP_VWORLD]); } if(listitem == 9) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[9][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[9][TP_POSX], Teleportok[9][TP_POSY], Teleportok[9][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[9][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[9][TP_VWORLD]); } if(listitem == 10) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[10][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[10][TP_POSX], Teleportok[10][TP_POSY], Teleportok[10][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[10][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[10][TP_VWORLD]); } if(listitem == 11) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[11][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[11][TP_POSX], Teleportok[11][TP_POSY], Teleportok[11][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[11][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[11][TP_VWORLD]); } if(listitem == 12) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[12][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[12][TP_POSX], Teleportok[12][TP_POSY], Teleportok[12][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[12][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[12][TP_VWORLD]); } if(listitem == 13) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[13][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[13][TP_POSX], Teleportok[13][TP_POSY], Teleportok[13][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[13][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[13][TP_VWORLD]); } if(listitem == 14) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[14][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[14][TP_POSX], Teleportok[14][TP_POSY], Teleportok[14][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[14][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[14][TP_VWORLD]); } if(listitem == 15) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[15][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[15][TP_POSX], Teleportok[15][TP_POSY], Teleportok[15][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[15][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[15][TP_VWORLD]); } if(listitem == 16) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[16][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[16][TP_POSX], Teleportok[16][TP_POSY], Teleportok[16][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[16][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[16][TP_VWORLD]); } if(listitem == 17) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[17][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[17][TP_POSX], Teleportok[17][TP_POSY], Teleportok[17][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[17][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[17][TP_VWORLD]); } if(listitem == 18) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D8847E}%s\", Teleportok[18][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[18][TP_POSX], Teleportok[18][TP_POSY], Teleportok[18][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[18][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[18][TP_VWORLD]); } } } if(dialogid == DIALOG_SFTELE) { if(!response) { ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\"); } else { if(listitem == 0) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[19][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[19][TP_POSX], Teleportok[19][TP_POSY], Teleportok[19][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[19][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[19][TP_VWORLD]); } if(listitem == 1) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[20][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[20][TP_POSX], Teleportok[20][TP_POSY], Teleportok[20][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[20][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[20][TP_VWORLD]); } if(listitem == 2) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[21][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[21][TP_POSX], Teleportok[21][TP_POSY], Teleportok[21][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[21][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[21][TP_VWORLD]); } if(listitem == 3) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[22][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[22][TP_POSX], Teleportok[22][TP_POSY], Teleportok[22][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[22][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[22][TP_VWORLD]); } if(listitem == 4) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[23][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[23][TP_POSX], Teleportok[23][TP_POSY], Teleportok[23][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[23][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[23][TP_VWORLD]); } if(listitem == 5) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[24][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[24][TP_POSX], Teleportok[24][TP_POSY], Teleportok[24][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[24][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[24][TP_VWORLD]); } if(listitem == 6) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[25][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[25][TP_POSX], Teleportok[25][TP_POSY], Teleportok[25][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[25][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[25][TP_VWORLD]); } if(listitem == 7) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[26][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[26][TP_POSX], Teleportok[26][TP_POSY], Teleportok[26][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[26][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[26][TP_VWORLD]); } if(listitem == 7) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[27][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[27][TP_POSX], Teleportok[27][TP_POSY], Teleportok[27][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[27][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[27][TP_VWORLD]); } if(listitem == { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[28][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[28][TP_POSX], Teleportok[28][TP_POSY], Teleportok[28][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[28][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[28][TP_VWORLD]); } if(listitem == 10) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[29][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[29][TP_POSX], Teleportok[29][TP_POSY], Teleportok[29][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[29][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[29][TP_VWORLD]); } if(listitem == 11) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {AAC691}%s\", Teleportok[30][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[30][TP_POSX], Teleportok[30][TP_POSY], Teleportok[30][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[30][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[30][TP_VWORLD]); } } } if(dialogid == DIALOG_LVTELE) { if(!response) { ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\"); } else { if(listitem == 0) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[31][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[31][TP_POSX], Teleportok[31][TP_POSY], Teleportok[31][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[31][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[31][TP_VWORLD]); } if(listitem == 1) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[32][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[32][TP_POSX], Teleportok[32][TP_POSY], Teleportok[32][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[32][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[32][TP_VWORLD]); } if(listitem == 2) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[33][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[33][TP_POSX], Teleportok[33][TP_POSY], Teleportok[33][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[33][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[33][TP_VWORLD]); } if(listitem == 3) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[34][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[34][TP_POSX], Teleportok[34][TP_POSY], Teleportok[34][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[34][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[34][TP_VWORLD]); } if(listitem == 4) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[35][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[35][TP_POSX], Teleportok[35][TP_POSY], Teleportok[35][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[35][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[35][TP_VWORLD]); } if(listitem == 5) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[36][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[36][TP_POSX], Teleportok[36][TP_POSY], Teleportok[36][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[36][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[36][TP_VWORLD]); } if(listitem == 6) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[37][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[37][TP_POSX], Teleportok[37][TP_POSY], Teleportok[37][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[37][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[37][TP_VWORLD]); } if(listitem == 7) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[38][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[38][TP_POSX], Teleportok[38][TP_POSY], Teleportok[38][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[38][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[38][TP_VWORLD]); } if(listitem == { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[39][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[39][TP_POSX], Teleportok[39][TP_POSY], Teleportok[39][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[39][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[39][TP_VWORLD]); } if(listitem == 9) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[40][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[40][TP_POSX], Teleportok[40][TP_POSY], Teleportok[40][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[40][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[40][TP_VWORLD]); } if(listitem == 10) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[41][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[41][TP_POSX], Teleportok[41][TP_POSY], Teleportok[41][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[41][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[41][TP_VWORLD]); } if(listitem == 11) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {D9B868}%s\", Teleportok[42][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[42][TP_POSX], Teleportok[42][TP_POSY], Teleportok[42][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[42][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[42][TP_VWORLD]); } } } if(dialogid == DIALOG_CNTELE) { if(!response) { ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\"); } else { if(listitem == 0) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[43][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[43][TP_POSX], Teleportok[43][TP_POSY], Teleportok[43][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[43][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[43][TP_VWORLD]); } if(listitem == 1) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[44][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[44][TP_POSX], Teleportok[44][TP_POSY], Teleportok[44][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[44][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[44][TP_VWORLD]); } if(listitem == 2) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[45][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[45][TP_POSX], Teleportok[45][TP_POSY], Teleportok[45][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[45][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[45][TP_VWORLD]); } if(listitem == 3) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[46][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[46][TP_POSX], Teleportok[46][TP_POSY], Teleportok[46][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[46][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[46][TP_VWORLD]); } if(listitem == 4) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[47][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[47][TP_POSX], Teleportok[47][TP_POSY], Teleportok[47][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[47][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[47][TP_VWORLD]); } if(listitem == 5) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[48][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[48][TP_POSX], Teleportok[48][TP_POSY], Teleportok[48][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[48][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[48][TP_VWORLD]); } if(listitem == 6) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[49][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[49][TP_POSX], Teleportok[49][TP_POSY], Teleportok[49][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[49][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[49][TP_VWORLD]); } if(listitem == 7) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[50][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[50][TP_POSX], Teleportok[50][TP_POSY], Teleportok[50][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[50][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[50][TP_VWORLD]); } if(listitem == { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[51][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[51][TP_POSX], Teleportok[51][TP_POSY], Teleportok[51][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[51][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[51][TP_VWORLD]); } if(listitem == 9) { new T_STRING[64]; format(T_STRING, sizeof(T_STRING), \"Elteleportáltál ide: {9C8262}%s\", Teleportok[52][TP_NEV]); SendClientMessage(p, COLOR_WHITE, T_STRING); SetPlayerPos(p, Teleportok[52][TP_POSX], Teleportok[52][TP_POSY], Teleportok[52][TP_POSZ]); SetPlayerInterior(p, Teleportok[52][TP_INTERIOR]); SetPlayerVirtualWorld(p, Teleportok[52][TP_VWORLD]); } } } if(dialogid == DIALOG_OTTELE) { if(!response) { ShowPlayerDialog(p, DIALOG_TELEMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportálás\", \"{D8847E}Los Santos\\n{AAC691}San Fierro\\n{D9B868}Las Venturas\\n \\n{9C8262}Vidék\\n{B86891}Egyéb helyek\", \"Választ\", \"Kilép\"); } else { } } return 1; }
4
« Dátum: 2013. március 03. - 09:04:43 »
Lesz benne verseny,dm,sumo,pontgyüjtés stb... még csak a mapokat építem a módhoz úgyhogy majd késõbb írok errõl is hogy majd hogyan lehet bemenni a különbözõ típusú pályákra.
5
« Dátum: 2013. március 02. - 21:43:51 »
Most hogy a survivors módom befejeztem elkezdtem építeni a következõ módom pályáit. Még nagyon az elején tartok de gondoltam megmutatok pár részt belõle
6
« Dátum: 2013. március 02. - 21:01:22 »
7
« Dátum: 2013. február 28. - 20:17:35 »
http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/survivors.png[/img] A The Survivors egy Team Deathmatch játékmód. Két csapat közt lehet választani: a túlélõk és a fertõzöttek. http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-000.png[/img] http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-003.png[/img] A túlélõk fegyvereket kapnak kezdéskor ezzel vehetik fel a harcot a fertõzöttekkel, (kés,bot,baseball ütõ,pisztolyok,sörétes puskák stb...)míg a fertõzöttek a saját képességeikkel támadhatják az ellenségeiket. http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/srvrsspawns.png[/img] http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-001.png[/img] http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-002.png[/img] - Képességek - Bite(harapás): A harapás az alaptámadásuk a fertõzötteknek. Egy harapással 4HP-t lehet elvenni az ellenség életerejébõl. (az alapbeállítás szerint, a settings.ini fájlban megváltoztatható a sebzés értéke!). A képesség a jobb egér gomb(JEG) megnyomásával mûködik. Hide(elrejtõzés): A rejtõzködéssel könnyen a kiszemelt játékos közelébe lehet kerülni. Bármikor használható. A rejtõzködés a /hide paranccsal használható. Sacrifice(önfeláldozás): Az önfeláldozással könnyen magunkkal vihetjük a halálba a körülöttünk lévõ túlélõket is. Ez a képesség csak 10 percenként használható. Az önfeláldozás az ALT gomb megnyomásával mûködik. - Radar jelzések - - Teleport - Fegyverbolt - Munkaasztal - Életfeltöltés - Deathmatch Arena http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-005.png[/img] http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-006.png[/img] - Parancsok - /help - Segítség a parancsokhoz. /info - Információk a játékmódról. /cmds - Parancsok. /skills - Információk a képességekrõl. /credits - Készítõk,felhasznált scriptek és azok készítõi. http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-008.png[/img] http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-010.png[/img] - Fegyverbolt és pénzszerzés - A dzsungelben és a városban is található 1-1 fegyverárus. A fegyverboltokat egy ikon jelzi a radaron. A két fegyverboltnál különbözõ fegyverek vásárolhatóak meg. A fegyverek pénzbe kerülnek, és az egyetlen módja a pénzszerzésnek a pénzeszsákok begyûjtése. A városon kívül minden területen található 2 (városban 3) pénzeszsák amit felszedve pénzhez juthatsz. A felvett zsákok fél óránként jelennek meg újra. http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-011.png[/img] http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-012.png[/img] - Tervrajzok és a munkaasztal - A munkaasztalnál a fegyvereidhez készíthetsz lõszert, robbanó táskatölteteket, gránátokat. Az elkészítésükhöz meg kell szerezni a Dead County egész területén elrejtett tervrajzokat. Dead Countyban több munkaasztal is található. A radaron a ikon jelzi a munkaasztalokat. http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-013.png[/img] http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/sa-mp-014.png[/img] - Survival Arena - Ha ki szeretnél hívni párbajra egy játékost a legjobb hely erre a Survival Arena! Az aréna a dzsungelben található, a radaron egy ikon jelzi. A belépéshez meg kell keresni az aréna közelében lévõ checkpointot. Ezután lehetõség van a fegyver kiválasztására amit majd az arénában használhatsz. Az arénába csak túlélõ csapatban lévõ játékosok léphetnek be! Az arénában megölt játékosokért 1 pont jár. Az arénát rácsok veszik körül így biztonságban nézhetõek a mérkõzések kívülrõl is. http://gamemodefactory.comyr.com/e107_themes/games/images/survivors_imgs/gallery1.jpg[/img] http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B1tC5K05XA8
8
« Dátum: 2013. január 17. - 11:44:48 »
new str[32]; new neve2[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, neve2, sizeof(neve2)); format(str, 32, \"~r~%s\", neve2); GameTextForPlayer(playerid, str, 1500,1);
9
« Dátum: 2013. január 02. - 18:04:19 »
TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG1); TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG2); TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG3); TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG4); TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG5); TextDrawHideForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG6);
10
« Dátum: 2013. január 02. - 13:36:28 »
Mód elejére: new Text:LOADING_SCREEN_IMG1; new Text:LOADING_SCREEN_IMG2; new Text:LOADING_SCREEN_IMG3; new Text:LOADING_SCREEN_IMG4; new Text:LOADING_SCREEN_IMG5; new Text:LOADING_SCREEN_IMG6; OnGameModeInit/OnFiltersciptInIt -be: LOADING_SCREEN_IMG1 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc3:loadsc3\"); TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG1, 255); TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG1, 4); TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG1, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG1, -1); TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG1, 0); TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG1, 1); TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG1, 1); TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG1, 1); TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG1, 255); TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG1, 663.000000, 482.000000); LOADING_SCREEN_IMG2 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc8:loadsc8\"); TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG2, 255); TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG2, 4); TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG2, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG2, -1); TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG2, 0); TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG2, 1); TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG2, 1); TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG2, 1); TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG2, 255); TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG2, 663.000000, 482.000000); LOADING_SCREEN_IMG3 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc1:loadsc1\"); TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG3, 255); TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG3, 4); TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG3, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG3, -1); TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG3, 0); TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG3, 1); TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG3, 1); TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG3, 1); TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG3, 255); TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG3, 663.000000, 482.000000); LOADING_SCREEN_IMG4 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc9:loadsc9\"); TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG4, 255); TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG4, 4); TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG4, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG4, -1); TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG4, 0); TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG4, 1); TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG4, 1); TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG4, 1); TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG4, 255); TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG4, 663.000000, 482.000000); LOADING_SCREEN_IMG5 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc12:loadsc12\"); TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG5, 255); TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG5, 4); TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG5, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG5, -1); TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG5, 0); TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG5, 1); TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG5, 1); TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG5, 1); TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG5, 255); TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG5, 663.000000, 482.000000); LOADING_SCREEN_IMG6 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc14:loadsc14\"); TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG6, 255); TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG6, 4); TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG6, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG6, -1); TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG6, 0); TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG6, 1); TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG6, 1); TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG6, 1); TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG6, 255); TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG6, 663.000000, 482.000000); Mód végére: forward BACKGROUND_SCREENS(playerid); public BACKGROUND_SCREENS(playerid) { new rand = random(6); if(rand == 0) { TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG1); } if(rand == 1) { TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG2); } if(rand == 2) { TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG3); } if(rand == 3) { TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG4); } if(rand == 4) { TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG5); } if(rand == 5) { TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG6); } return 1; } Ezután használhatod bárhol: BACKGROUND_SCREENS(playerid); Például ha azt akarod hogy akkor jelenjen meg a játékosnak ha csatlakozott a szerveredre: public OnPlayerConnect(playerid) { BACKGROUND_SCREENS(playerid); return 1; } Így mindíg véletlenszerûen kirak egy képet a játékosnak.
11
« Dátum: 2013. január 02. - 10:03:34 »
12
« Dátum: 2013. január 01. - 20:48:23 »
A UsePlayerPedAnims csak a skinek mozgását módosítja. Ahhoz hogy a radaron ne látszódjanak a játékosok a ShowPlayerMarkers-t kell használnod.
13
« Dátum: 2012. december 30. - 09:11:53 »
Create3DTextLabel(\"Ez a szöveg jelenik meg az npc felett\", COLOR_WHITE, X,Y,Z, 40.0, 0, 1); X,Y,Z, helyére mehet az npc-nek a helye de a \"Z\" koordinátát egyel növelni kell ahhoz hogy az NPC felett jelenjen meg. Például:212.4368, 1822.6448, 6.4141 (Itt áll az npc)
Create3DTextLabel(\"Ez a szöveg jelenik meg az npc felett\", COLOR_WHITE, 212.4368, 1822.6448, 7.4141, 40.0, 0, 1);
Kicsit bõvebben a 3DTextekrõl itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=33532.0
14
« Dátum: 2012. december 29. - 21:10:19 »
Én ezt úgy oldottam meg az egyik módomban hogy az npc helyére raktam egy 3DText-et.
15
« Dátum: 2012. december 28. - 16:08:27 »
Üdv!Egy ideje már készülõben van a \"The Survivors\" nevezetû játékmódom amiben egy általam épített mapon a \"zombik\" és a túlélõk küzdhetnek meg egymással. A mód jelenleg tesztelés alatt van és aki kíváncsi a módra az csatlakozhat a teszteléshez. [samp]46.35.192.44:7779[/samp]
|