Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - staubka

Oldalak: [1] 2 3 ... 32
1
Segítségkérés / SA:MP - Betûtípus(ok)
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 19:41:37 »
Akkor marad a jó öreg, manuális igazítás :D
Köszi azért :)

2
Segítségkérés / SA:MP - Betûtípus(ok)
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 19:16:54 »
Nem szeretném megváltoztatni, tudom, hogy erre nincsen lehetõség. Én csak tudni szeretném, mi az. A /t nem jó az én \'problémámra\', mert nem tudom középre rendezni a dolgokat, csak úgy, ahogy éppen a tabulátor esik..
A pawno-nak át lehet állítani a betûtípusát, így ha tudnám a dialogét, átváltanám, és úgy rendeznék mindent, ahogy az számomra megfelelõ.

3
Segítségkérés / SA:MP - Betûtípus(ok)
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 19:08:16 »
Sziasztok!
Valaki le tudná nekem írni, hogy a SA:MP-ban minek mi a betûtípusa?
Táblázatot szeretnék létrehozni egy párbeszédpanelban (dialog), de elég sok szenvedés kell hozzá, mivel teljesen máshogy néz ki Pawnoban, és a szerveren..
Elsõsorban a szövegdoboz típusú (DIALOG_STYLE_MSGBOX) dialognak a betûtípusára lennék kíváncsi, de ha ugyan az mindenhol, vagy esetleg valaki egészen véletlenül tudja, akkor a chatre is kíváncsi lennék.
Köszönöm elõre!
HaZZy

4
Segítségkérés / Hogyan mûködik az INI_ParseFile?
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 23:37:29 »
Végülis megoldódott a frissítés által, így most jóság van :P
Köszi azért mindenkinek! :)

5
Segítségkérés / Hogyan mûködik az INI_ParseFile?
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 16:40:57 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1407420141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49924\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szerintem a stringben ellenõrzi, illetve kikeresi a \"name\", és az utána lévõ értéket. (nem értek a Y_INIhez)
de egy kérdés.. a Y_INI jobb, mint a DINI, mért akarsz váltani? vagy ha nem jó a Y_INI, akkor mért pont DINIre?
 
Sejtettem, hogy ezt valaki meg fogja kérdezni :D
Nos, azért pont dini, mert ha már mysql, akkor az egész szerót át kéne írni, ahhoz meg nincs sok kedvem, éppen elég volt már egyszer átírni az egészet, hogy egy 2. nyelvet is hozzáadjak :D
Hogy miért akarok váltani? Azért, mert fogalmam sincs hogy milyen okból, egy idõ után bugossá válik az adott script, és a Y_INI nem hajtja végre a feladatokat, egyszerûen semmit nem csinál meg. Persze, ha újratöltöm a scriptet, akkor megint jó egy darabig, de hát ez nem megoldás :/
Viszont, most frissítettem YSI 4.0 beta csomagjára, megvárom, hátha így már nem áll fent a probléma. Ha igen, akkor muszáj átírnom dini-re a scriptet..

6
Segítségkérés / Hogyan mûködik az INI_ParseFile?
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 14:21:54 »
Sziasztok.
Egy Y_INI alapú scriptet próbálok átírni dini-re, de egyszerûen nem bírok rájönni, hogy a következõ eljárás hogyan mûködik:
 
INI_ParseFile

 
Valaki esetleg le tudná írni érthetõen, hogy ez mit csinál?
A scriptben így néz ki:
 
INI_ParseFile(filename, \"LoadUserData\", false, true, playerid, true, false);

 

function LoadUserData(playerid, name[], value[])
{
if(!strcmp(name, \"MoneyToGive\", true)) { GivePlayerMoney(playerid, strval(value)), SetPVarInt(playerid, \"GA_TMP_HOUSEFORSALEPRICE\", strval(value)); }
if(!strcmp(name, \"MoneyToGiveHS\", true))  { GivePlayerMoney(playerid, strval(value)), SetPVarInt(playerid, \"GA_TMP_HOUSESTORAGE\", strval(value)); }
if(!strcmp(name, \"HouseName\", true)) { SetPVarString(playerid, \"GA_TMP_HOUSENAME\", value); }
if(!strcmp(name, \"HouseBuyer\", true)) { SetPVarString(playerid, \"GA_TMP_NEWHOUSEOWNER\", value); }
return 0;
}

 
Köszi elõre! :D

7
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 19:30:27 »
Az OnPlayerEnterArea meg az OnPlayerLeaveArea a dcallbacks.inc által van mûködtetve..
Ez itt a dcallbacks tartalma:
 
/*
*            DCallbacks 1.1
*       (c) Copyright 2006 by DracoBlue
*
* @author    : DracoBlue (http://dracoblue.com)
* @date      : 26th July 2006
* @update    : 25th November 2007
*
* This file is provided as is (no warranties).
*
* Feel free to use it, a little message in
* about box is honouring thing, isn\'t it?
*
*/
#if defined _dcallbacks_included
  #endinput
#endif
#define _dcallbacks_included
#pragma library dcallbacks
// Update the following line to make more areachecks possible.
#define MAX_AREAS_TO_CHECK 100
forward TIMER_DCallbacks();
new Float:AREACHECK_Coords[MAX_AREAS_TO_CHECK][4];
new AREACHECK_Player[MAX_PLAYERS];
new AREACHECK_Count=0;
/*
*  Return the AreaId, starts with 1 not 0.
*/
stock AddAreaCheck(Float:x_min,Float:x_max,Float:y_min,Float:y_max) {
AREACHECK_Coords[AREACHECK_Count][0]=x_min;
AREACHECK_Coords[AREACHECK_Count][1]=x_max;
AREACHECK_Coords[AREACHECK_Count][2]=y_min;
AREACHECK_Coords[AREACHECK_Count][3]=y_max;
AREACHECK_Count++;
return AREACHECK_Count;
}
public TIMER_DCallbacks() {
new i,z;
new Float:x,Float:y,Float:zcoord;
for (i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) {
if (IsPlayerConnected(i)) {
   GetPlayerPos(i,x,y,zcoord);
   for (z=0;z<AREACHECK_Count;z++) {
      if ( (AREACHECK_Coords[z][0]<x)&&(AREACHECK_Coords[z][1]>x) &&
         (AREACHECK_Coords[z][2]<y)&&(AREACHECK_Coords[z][3]>y) ) {
         if (z!=AREACHECK_Player-1) {
            // Is new in this area
            AREACHECK_Player=z+1;
            OnPlayerEnterArea(i,z+1);
         }
      } else {
         if (z==AREACHECK_Player-1) {
            // Player was in this Area
            OnPlayerLeaveArea(i,z+1);
            AREACHECK_Player=0;
         }
      }
   }
}   
}
}

8
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. december 28. - 18:49:03 »
Idézetet írta: Live date=1356716025\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát nem...
mert a tiedbe nem volt kapcsos zárójel...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 28. - 18:39:00 )

Ha nem raksz zárójelet nem tud mit kezdeni vele ...
Velem is volt már így.
 
Figyelj nem szeretnélek megbántani, de a kapcsos zárójel csak akkor szükséges ha több dolgot akarsz 1 eljáráshoz fûzni, és akkor sem feltétlenül szükséges.
Tehát..
Ez:
 
if(asd == 1) Kick(playerid);

 
és ez:
 
if(asd == 1) 
{
Kick(playerid);
}

 
UGYANAZ.
Akkor..
Ez:
 
if(asd == 1)SendClientMessage(playerid, -1, \"Kickelve lettél\"), Kick(playerid);

 
és ez:
 
if(asd == 1) 
{
SendClientMessage(playerid, -1,\"Kickelve lettél\");
Kick(playerid);
}

 
úgyszint UGYANAZ.
Mellesleg a fent leírt kódban semmi hiba nincs, az a probléma hogy az
 
OnPlayerEnterArea(playerid,areaid) { }
OnPlayerLeaveArea(playerid,areaid) { }

 
valamiért le sem fut, az OnPlayerUpdate és az OnPlayerTakeDamage tehát tökéletesen mûködik.
Mivel a fentiek nem futnak le, így nem változik az inSpawnZone[playerid] logikai értéke.

9
Archívum / [HUN] |- Rough Laugh -| ** FUN Szerver **
« Dátum: 2012. július 13. - 18:43:52 »
A szerver Június utolsó napjaiban átállt 0.3e -re. Várunk mindenkit! :D

10
Segítségkérés / /vonszol bug
« Dátum: 2012. május 09. - 23:08:56 »
Idézetet írta: ZyZu date=1336594188\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A GetClosesPlayernel álisd átt erre
 

player = +1;

 

Nekem is megvan a GetClosestPlayer, nekem is player = -1 mégis mûködik..

11
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 09. - 19:01:36 »
A scriptfiles mappába rakj egy eMoney mappát.

12
Segítségkérés / /vonszol bug
« Dátum: 2012. május 09. - 18:58:31 »
Ez is jó..
A parancsban se nagyon találok hibát így elsõ ránézésre.. Úgyhogy nemtudom..

13
Kérdések, Segítség / Dos nevü virus
« Dátum: 2012. május 09. - 18:54:38 »
Nem basztatom, csak mondom h mi van.. Nem bántásból.. De ha valóban a haverja küldte.. Egy \"haver\" akkor sem csinál ilyet ha összevesznek..
Egyébként valóban vannak magyarul is ilyen vírusok.. DE azok linket adnak és nem fájlt küldenek.

14
Segítségkérés / Admin/Reg
« Dátum: 2012. május 09. - 18:52:31 »
#include <sscanf>

 
Ez régi verzió.
 
#include <sscanf2>

 
Ez az új, ezzel próbáld..
Letöltés: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356

15
Segítségkérés / Nem indúl a szerver.
« Dátum: 2012. május 09. - 18:51:06 »
Sunwelles vagy?

Oldalak: [1] 2 3 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal