Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gumimaci

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
1
Archívum / Map vissza rakása MTA-ba
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 11:07:54 »
Azóta még nem sikerült...  :\'(

2
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 16:05:42 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy honnan lehet ilyen Chat-et szerezni ami itt van a fórumon, és hogyan lehet telepíteni? :confused:

3
Kérdések, Segítség / Tárhely
« Dátum: 2012. szeptember 08. - 08:34:47 »
Köszi mindenkinek!
Témát Zárom!

4
Kérdések, Segítség / Tárhely
« Dátum: 2012. szeptember 07. - 10:08:28 »
Sziasztok.
Valaki tudna mondani egy normális tárhelyet ami jó smf-nek?
És Valaki feltöltené ezt: http://sampforum.hu/index.php?topic=5429.msg62586;topicseen#msg62586 valahová máshová , mert ez a letöltés nekem nem jó...

5
Archívum / Map vissza rakása MTA-ba
« Dátum: 2012. szeptember 04. - 15:27:26 »
Berakom pontosan úgy ahogyan írtad ahol MTA-ban indítom el a mapokat ott elö is jön , rá kattintok de nem indítsa el  :\'(

6
Archívum / Map vissza rakása MTA-ba
« Dátum: 2012. szeptember 02. - 23:27:31 »
De úgy értem,hogy letöltöttem egy xyz.map filet és az hogyan lehet vissza rakni?

7
Megvan, kÖszi!  <3

8
Sziasztok.
Lenne egy olyan problémám,hogy bejelentkezek Rcon-ba  beírom a /createhouse 500000 -parancsot és kiadja hogy /createhouse (ára) (ház interior) és ha interiort is írok akkor is ugyan ez a probléma valaki?

9
Archívum / Map vissza rakása MTA-ba
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 14:18:00 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni  lehetséges az, hogy letöltöttem egy mapot és azt szeretném folytatni... de hogyan lehet visszatenni mta 1.3 ba?(Ha lehet)

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / MySQL Bank Rendszer
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 09:46:09 »
feltennéd valahová hogy töltsem le, mert ez így most sem jó ha bemásolom pawno-ba akkor megint azokat a hibákat adja elõ ...

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõr System by zeteni!
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 08:46:04 »
Idézetet írta: danix99 date=1345126012\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21899\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Töröld ki belõle...
 
XDDDD
Tessék megcsináltam a gyengébbek kedvéért xd


most hogy szerkesztgetem elég érdekes változókat használtál.. XD \"sztringecske\" \"strang\" \"mumuus\" \"emberecske\" XDDDD
 
kivettem a regisztrációt és a Gametextet... remélem XD
 
    #include <a_samp>
    #include <core>
    #include <float>
    #include <sscanf2>
    #include <zcmd>
    #include <dini>
     
    #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
    #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
    #define COLOR_RED 0xAA3333AA
    #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
    #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
    #define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
    #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
    #define COLOR_RED 0xAA3333AA
    #define COLOR_LIME 0x10F441AA
     
    #define SPECIAL_ACTION_CUFFED                   24
     
    #pragma tabsize 0
     
    #define DIALOG_STYLE_LIST 2
    #define DIALOG_STYLE_INPUr 3
    #define DIALOG_STYLE_LISTA 4
     
    #define SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE 22
    #define SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER 20
     
    new gTeam[MAX_PLAYERS]; //Létrehozzuk a gTeam változót
     
    #define civil   0 //Civil csapat definiálása
    #define rendor  1 // Rendõr csapat definiálása
    new clothe, clotheki, ruha;
     
    CMD:rendorseg(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    SetPlayerPos(playerid, 288.745971,169.350997,1007.171875);
    SetPlayerInterior(playerid, 3);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:rendorsegki(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    SpawnPlayer(playerid);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:vonszol(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
     if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 0 )
     {
    new Float: xecsek, Float: yecsek,Float: zecsek;
    new emberecske;
    if(sscanf(params, \"u\",emberecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /vonszol ID/Név\");
    if(playerid == emberecske) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem vonszolhatod!\");
    if(emberecske == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név!\");
    if( GetPVarInt( emberecske, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
    SetPVarInt(playerid, \"vonszol\", 1);
    GetPlayerPos(playerid, xecsek, yecsek, zecsek);
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(emberecske, 5.0, xecsek, yecsek, zecsek)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
    SetTimerEx(\"vonszolas\", 1000, 1, \"dd\", playerid,emberecske);
    TogglePlayerControllable(emberecske,0);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Te már vonszolsz valakit!\");
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:elenged(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    new ID;
    new Float: q, Float: w, Float: e;
    if( GetPVarInt( playerid, \" vonszol \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vonszolsz senkit!\");
    GetPlayerPos(playerid, q, w, e);
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(ID, 5.0, q, w, e)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
    if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /elenged ID/Név\");
    if(playerid == ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem engedheted el!\");
    if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");
    KillTimer(1);
    TogglePlayerControllable(ID,1);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    forward vonszolas(playerid, emberecske);
    public vonszolas(playerid, emberecske)
    {
                    new Float:dX, Float:dY, Float:dZ;
            GetPlayerPos(playerid, dX, dY, dZ);
            SetPlayerPos(emberecske, dX+1, dY, dZ);
    return 1;
    }
     
    CMD:szonda(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    new playerem;
    if(sscanf(params, \"u\", playerem)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Használat: /szonda ID/Név\");
    if(playerem == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rossz ID/Név!\");
    new Float:ax, Float:ay, Float:az;
    GetPlayerPos(playerid, ax, ay, az);
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerem, 3.0, ax, ay, az)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
    ShowPlayerDialog ( playerem, 4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egy rendõr meg akar szondásztatni\", \"Belefújsz a szondába?\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:lecsuk(playerid, params[])
    {
      if(gTeam[playerid] == rendor)
      {
         new ido, pidje, stringecske[128], indok, nev[MAX_PLAYER_NAME], nev2[MAX_PLAYER_NAME]; // változók
         new Float: xecske, Float: yecske,Float: zecske;
         GetPlayerPos(playerid, xecske, yecske, zecske);
     
         if(sscanf(params, \"uis\", pidje, ido, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /lecsuk ID/Név perc indok\");
         if(!IsPlayerInRangeOfPoint(pidje, 5.0, xecske, yecske, zecske)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
         if(pidje == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rossz ID/Név\");
         if(pidje == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Magadat nem csukhatod le!\");
         if( GetPVarInt( pidje, \" Bilincselve \" ) == 1 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
         ClearAnimations(pidje); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt
         for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
            {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(pidje, i)) RemovePlayerAttachedObject(pidje, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl
            }
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         GetPlayerName(pidje, nev2, sizeof(nev2));
             format(stringecske, sizeof stringecske, \"{0000BB}[RENDÕR,%s]:{33AA33} Börtönbe zárta %s -et/-at/-t/-ét/-át {10F441}Perc: %d Indok: %s\", nev, nev2, ido, indok);
             SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,stringecske);
     
         ido *= 60000;
         SetTimerEx(\"Bortonido\",ido,false,\"d\",pidje);
     
             SetPlayerPos(pidje, 198.2484,161.5978,1003.0300);
         SetPlayerInterior(pidje, 3);
             SetPVarInt(pidje, \"Lecsukva\", 1);
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    forward Bortonido( playerid );
    public Bortonido( playerid )
    {
    SpawnPlayer( playerid );
    SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    return 1;
    }
     
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        SetPVarInt(playerid, \"Lecsukva\", 0);
            return 1;
    }
     
    CMD:rhelp(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/felszereles, /bilincsel, /bilincsle, /szonda\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/rhelp, /sokkol, /rendorsegki, /rendorseg, /vonszol\");
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"---------------------------------------------------\");
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    CMD:help(playerid, params[])
    {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIME, \"/jogsi, /jogsimutat /sor, /bor\");
    return 1;
    }
     
    new regifile[128];
       
    CMD:jogsimutat( playerid,params[ ] )
    {
            new
                     i_Player,
                     s_szMessage[ 40 ],
                     p_Name[ MAX_PLAYER_NAME ];
     
    new              Float: pozix, Float: poziy, Float: poziz;
     
     
        if( sscanf( params, \" u \", i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIME, \"Használat: /jogsimutat ID/Név\" );
     
        if( !IsPlayerConnected( i_Player ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Rossz ID/Név!\" );
     
            GetPlayerPos(playerid, pozix, poziy, poziz);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(i_Player, 5.0, pozix, poziy, poziz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
           
     
        GetPlayerName( i_Player, p_Name, MAX_PLAYER_NAME );
        if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 1 )
        {
            format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak van jogsija!\", p_Name, i_Player );
            SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );
            }
        else if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 )
        {
            format( s_szMessage, sizeof ( s_szMessage ), \"%s(%d) nevû játékosnak nincs jogsija!\", p_Name, i_Player );
            SendClientMessage( playerid, COLOR_BLUE, s_szMessage );
        }
        return 1;
    }
     
     
    CMD:sor(playerid, params[])
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nincs elég pénzed!\");
    SetTimer(\"sor\", 300000, false);
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy sört! -200$\");
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
    return 1;
    }
     
    forward sor(playerid);
    public sor(playerid)
    {
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");
    SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);
    return 1;
    }
     
     
    forward bor(playerid);
     
    CMD:bor(playerid, params[])
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) > 200) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 1);
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed!\");
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vettél egy bort! -200$\");
    SetTimer(\"bor\", 300000, false);
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 2000);
    return 1;
    }
     
    public bor(playerid)
    {
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kijózanultál!\");
    SetPVarInt(playerid, \"Berúgva\", 0);
    return 1;
    }
     
     
    CMD:jogsi(playerid, params[])
    {
    if( GetPVarInt( playerid, \" Jogsi \" ) == 0 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Neked már van jogsid!\");
    if(GetPlayerMoney(playerid) > 1000) return GivePlayerMoney(playerid, -1000), SetPVarInt(playerid, \"Jogsi\", 1);
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed\");
    return 1;
    }
     
     
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        if(gTeam[playerid] == civil) //ha a csapatja civil
        {
            SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); //fehérre változtatjuk a nevét
            SetPlayerPos(playerid, 2509.5110,-1671.7096,13.1832);
        }
        else if(gTeam[playerid] == rendor) // ha a csapatja rendõr
        {
            SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // kékre változtatjuk a nevét
            GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel
            GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\"
            GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot
                    }
            return 1;
            }
     
            CMD:bilincsel(playerid, params[])
            {
            if(gTeam[playerid] == rendor)
            {
            new PID; // Tárolók
            new Float:x, Float:y, Float:z;
            if(sscanf(params, \"u\", PID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsel ID/Név\");
            if(playerid == PID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadat nem bilincselheted meg!\");
            if(PID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");
            GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(PID, 5.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
     
            SetPVarInt(PID, \"Bilincselve\", 1);
            SendClientMessage(PID, COLOR_ORANGE,  \"Egy rendõr megbilincselt!\");
            SetPlayerSpecialAction(PID, SPECIAL_ACTION_CUFFED); // \"Rátesszük\" a megbilincselt animációt
            SetPlayerAttachedObject(PID,0,19418,6,-0.023000,0.030999,-0.044000,-19.499980,-18.800035,-71.799926,1.177999,1.137000,1.061000); // Rátesszük a bilincs objectet(nincs mindegyik skinen tesztelve!)
            }
            else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
            return 1;
            }
     
            CMD:bilincsle(playerid, params[])
            {
            if(gTeam[playerid] == rendor)
            {
            new playerID;
            new Float:xx, Float:yy, Float:zz;
            if(sscanf(params, \"d\", playerID)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /bilincsle ID\");
            if(playerid == playerID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Magadról nem veheted le a bilincset!\");
            if(playerID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Rossz ID/Név!\");
            GetPlayerPos(playerid, xx, yy, zz);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerID, 5.0, xx, yy, zz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
            SetPVarInt(playerID, \"Bilincselve\", 0);
            ClearAnimations(playerID); // \"Levesszük\" a megbilincselt animációt
        for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
            {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerID, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerID, i); // Leszedjük a bilincs objectet a kezérõl
            }
        SendClientMessage(playerID, COLOR_ORANGE, \"Egy rendõr levette a bilincsed!\");
        }
        else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy rendõr!\");
            return 1;
            }
     
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
            return 1;
    }
     
    CMD:felszereles(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == rendor)
    {
    ShowPlayerDialog ( playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Biztos, hogy fel akarod venni a felszerelésed?\", \"A MOSTANI FEGYVEREID ELTÛNNEK!!!!\\n\\nIgen\\nNem\",\"Választ\", \"Kilép\" );
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Nem vagy rendõr!\");
    return 1;
    }
     
    SetupPlayerForClassSelection(playerid)
    {
            SetPlayerPos(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);
            SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.6788);
            SetPlayerCameraPos(playerid,394.4832,-2062.5610,14.7632);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid,398.3735,-2062.8911,14.7304);
    }
     
    public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    {
            SetupPlayerForClassSelection(playerid);
        switch(classid)
        {
            case 0:
            {
            gTeam[playerid] = civil; // Ha a civil karakteren van
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ezek a civilek!!\"); // Kiírjuk neki fehérrel a \"Ezek a civilek!\" üzenetet
            }
            case 1:
            {
            gTeam[playerid] = rendor; // Ha a rendõr karakteren van
            SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Ezek a rendõrök!\"); // Kiírjuk neki kékkel a \"Ezek a rendõrök!\" üzenetet
            }
        }
        return 1;
    }
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            clothe = CreatePickup(1274, 2, 2244.5918,-1664.4447,15.4766);
            clotheki = CreatePickup(1274, 2, 207.5100,-110.5458,1005.1328);
            ruha = CreatePickup(1274, 2, 217.5459,-97.7488,1005.2578);
            DisableInteriorEnterExits();
            //Skinek
        AddPlayerClass(248,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // civil
        AddPlayerClass(280,398.3735,-2062.8911,14.7304,86.6788,0,0,0,0,0,0); // rendor
        //Kocsik, motorok, biciklik
        AddStaticVehicle(492,2509.5110,-1671.7096,13.1832,342.8008,86,86); // sweetkocsigrove
            AddStaticVehicle(600,2473.2317,-1695.6089,13.2343,359.6812,86,86); // Ryderkocsigrove
            AddStaticVehicle(466,2498.5442,-1655.3508,13.1458,79.1801,86,86); // bigsmokekocsigrove
            AddStaticVehicle(426,2498.6494,-1682.7866,13.1196,279.7755,86,86); // cjkocsigrove
            AddStaticVehicle(462,2482.7798,-1654.9860,12.9080,148.0155,86,86); // grovefaggio
            AddStaticVehicle(481,2516.9502,-1662.8044,13.5318,61.7119,86,86); // grovebmx
            AddStaticVehicle(510,2507.7981,-1681.5605,13.1558,37.7159,86,86); // grovemb
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
    {
        if(pickupid == clothe)
        {
         SetPlayerPos(playerid, 207.5928,-108.6147,1005.1328);
         SetPlayerInterior(playerid, 15);
         }
         if(pickupid == clotheki)
             {
             SetPlayerPos(playerid, 2246.2600,-1662.3623,15.4690);
             SetPlayerInterior(playerid, 0);
             }
             if(pickupid == ruha)
             {
             ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Skin\", \"Írd be a skined ID-jét\", \"Választás\", \"Kilépés\");
             }
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerText(playerid, text[])
    {
          if(GetPVarInt(playerid,\"Lecsukva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Börtönben vagy, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
          if(GetPVarInt(playerid,\"Bilincselve\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Meg vagy bilincselve, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
          if(GetPVarInt(playerid,\"sokkolva\") == 1) {SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Le vagy sokkolva, nem tudsz írni chatbe!\");return 0;}
          return 1;
    }
     
     
     
    CMD:sokkol(playerid, params[])
    {
            if(gTeam[playerid] == rendor)
            {
                    new mandarin;
                    if(sscanf(params, \"u\", mandarin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /sokkol ID/Név!\");
                    new Float:sx, Float:sy, Float:sz;
                    GetPlayerPos(playerid, sx,sy,sz);
                    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(mandarin, 5.0, sx, sy, sz)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nincs a megadott játékos a közeledben!\");
                    TogglePlayerControllable(mandarin, 0);
                    SendClientMessage(mandarin, COLOR_GREEN, \"Lesokkolt egy rendõr!\");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Lesokkoltál valakit!\");
                    SetPVarInt(mandarin, \"sokkolva\", 1);
                    //SetTimer(\"sokkolva\", 300000, false);
                    SetTimerEx(\"sokkolva\", 300000, 0, \"i\", playerid);
            }
            else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy zsaru!\");
            return 1;
    }
     
    forward sokkolva(playerid);
    public sokkolva(playerid)
    {
            SetPVarInt(playerid, \"sokkolva\", 0);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Elmúlt a sokkoló hatása!\");
            return 1;
    }
     
     
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(dialogid == 4)
    {
            if(!response)return 1;
            if(listitem == 0)
            {
                    if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 1)
                    {
                            new striiing[50];
                            new mumus[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(playerid, mumus, 24);
                            format(striiing, sizeof striiing, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{FFFF00}Ittas\", mumus);
                            SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, striiing);
                    }
                    else
                    {
                            if(GetPVarInt(playerid, \"Berúgva\") == 0)
                            {
                                    new strieang[50];
                                    new mumuska[MAX_PLAYER_NAME];
                                    GetPlayerName(playerid, mumuska, 24);
                                    format(strieang, sizeof strieang, \"%s belefújt a szondába. Eredménye:{10F441}Józan\", mumuska);
                                    SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strieang);
                            }
                    }
            }
            if(listitem == 1)
            {
                    new strang[50];
                    new mumuuus[MAX_PLAYER_NAME];
                    GetPlayerName(playerid, mumuuus, 24);
                    format(strang, sizeof strang, \"%s nem fújt bele a szondába!\", mumuuus);
                    SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, strang);
            }
    }
     
    if(dialogid == 3)
        {
            if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy
            if(strval(inputtext) > 299 || strval(inputtext) < 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Nincs ilyen skin id!\");
                    if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) return GivePlayerMoney(playerid, -500), SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)), SendClientMessage(playerid,COLOR_LIME,\"Vettél egy ruhát! -$500\");
                    else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nincs elég pénzed!\");
            }
    if (dialogid == 2 ) // Ha a dialog azonosítója 2
        {
            if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREY, \"Te kiléptél!\" ); // Ha a \"Kilép\" gombra megy
                    if ( listitem == 0 )
            {
                  ResetPlayerWeapons(playerid);
                  GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); // adunk neki egy 9mm-et pár lõszerrel
                          GivePlayerWeapon(playerid,41,1000); // adunk neki egy spray-t pár \"lõszerrel\"
                      GivePlayerWeapon(playerid,3,1); // adunk neki egy gumibotot
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Felvetted a felszerelésed!\");
            }
            if ( listitem == 1 )
            {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nem vetted fel a felszerelésed!\");
            }
            return 1;
        }
    return 0;
    }

 

[/quote]
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(43) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(43) : error 017: undefined symbol \"r\"
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(43 -- 44) : warning 215: expression has no effect
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(44) : error 001: expected token: \";\", but found \"return\"
d:\\SZERVER\\pawno\\new.pwn(44) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / MySQL Bank Rendszer
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 22:56:16 »
d:\\SZERVER\\filterscripts\\bank.pwn(144) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"
d:\\SZERVER\\filterscripts\\bank.pwn(144) : error 017: undefined symbol \"j\"
d:\\SZERVER\\filterscripts\\bank.pwn(144) : error 029: invalid expression, assumed zero
d:\\SZERVER\\filterscripts\\bank.pwn(144) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
Valaki?
Gondolom ez is kell :
    /*
                      MYSQL BANK RENDSZER
                      Készítette: Szabó Gábor( Gabor.. )
                      Dátum: 2012.08.05 , 13:15
                      Utolsó frissítés: 2012.08.22 , 19:25
    */
 
    #include    <      a_samp      >
    #include    <      a_mysql     >
    #include    <      zcmd        >
    #include    <      sscanf2     >
 
    // Kapcsolódási Adatok, ide írd az adatbázisod adatait.
    #define MYSQL_HOST              \"\"
    #define MYSQL_PASS              \"\"
    #define MYSQL_USER              \"\"
    #define MYSQL_DB                \"\"
 
    new
             g_szQuery[ 512 + 1 ],
             g_szFormat[ 200 + 1 ];
    public OnFilterScriptInit( )
    {
            mysql_connect( MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS );
            print( \"Gabor\'s MYSQL_BANK: Kapcsolodas a(z) \"MYSQL_HOST\" nevu hostra, \"MYSQL_USER\" nevu felhasznaloval.\" );
            if( mysql_ping( ) != 1 )
            {
               print( \"Gabor\'s MYSQL_BANK: Kapcsolat sikertelen \"MYSQL_USER\" felhasznaloval.\" );
               return 1;
            }
            print( \"Gabor\'s MYSQL_BANK: Kapcsolat sikeres \"MYSQL_USER\" nevu felhasznaloval.\" );
            return 1;
    }
 
    public OnPlayerSpawn( playerid )
    {
            format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"SELECT `Amount` FROM `bank` WHERE `Name` = \'%s\'\", szName( playerid ) );
            mysql_function_query( 1, g_szQuery, true, \"BankCashLoad\", \"d\", playerid );
            return 1;
    }
 
    CMD:createacc( playerid, params[] )
    {
            if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 0 )
            {
                    format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"INSERT INTO `bank`(Name, Amount) VALUES(\'%s\', \'0\')\", szName( playerid ) );
                    mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinsh\", \"\" );
                    SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"-> Bankszámlád létrehozva.\" );
                    SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 1 );
            }
            else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Van már számlád!\" );
            return 1;
    }
    CMD:deposit( playerid, params[] )
    {
            if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
            {
                      new
                               iAmount;
                      if( sscanf( params, \"i\", iAmount ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /deposit < Összeg >\" );
                      if( iAmount > GetPlayerMoney( playerid ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs ennyi pénzed kézben!\" );
                      SetPVarInt( playerid, \"Bank\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) + iAmount );
                      GivePlayerMoney( playerid, - iAmount );
                      format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"UPDATE `bank` SET `Amount` = \'%d\' WHERE `Name` = \'%s\'\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ), szName( playerid ) );
                      mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                      format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Betettél a bankszámládra $%d-t. Új egyenleged: $%d\", iAmount, GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) );
                      SendClientMessage( playerid, 0xbad920AA, g_szFormat );
            }
            else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
            return 1;
    }
    CMD:withdraw( playerid, params[] )
    {
            if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
            {
                      new
                               iAmount;
                      if( sscanf( params, \"i\", iAmount ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /deposit < Összeg >\" );
                      if( iAmount > GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs ennyi pénzed kéznél!\" );
                      SetPVarInt( playerid, \"Bank\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) - iAmount );
                      GivePlayerMoney( playerid, iAmount );
                      format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"UPDATE `bank` SET `Amount` = \'%d\' WHERE `Name` = \'%s\'\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ), szName( playerid ) );
                      mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                      format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Kivettél a számládról $%d-t. Új egyenleged: $%d\", iAmount, GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) );
                      SendClientMessage( playerid, 0xbad920AA, g_szFormat );
            }
            else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
            return 1;
    }
    CMD:transfer( playerid, params[] )
    {
            if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
            {
                      new
                            iPlayer,
                            iAmount;
                      if( sscanf( params, \"ui\", iPlayer, iAmount ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /transfer < Játékos ID/Név > < Összeg >\" );
                      if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen azonosító.\" );
                      if( iPlayer == playerid ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Magadnak nem utalhatsz.\" );
                      if( GetPVarInt( iPlayer, \"Bankszamla\" ) == 0 ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Ennek a játékosnak nincsen bankszámlája!\" );
                      if( GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) < iAmount ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs a számládon ennyi pénz!\" );
                      SetPVarInt( playerid, \"Bank\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) - iAmount );
                      SetPVarInt( iPlayer, \"Bank\", GetPVarInt( iPlayer, \"Bank\" ) + iAmount );
                      format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"UPDATE `bank` SET `Amount` = \'%s\' WHERE `Name` = \'%s\'\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ), szName( playerid ) );
                      mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                      format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"UPDATE `bank` SET `Amount` = \'%s\' WHERE `Name` = \'%s\'\", GetPVarInt( iPlayer, \"Bank\" ), szName( iPlayer ) );
                      mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                      format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"%s(%d) Küldött neked $%d-t, a bankszámládra.\", szName( playerid ), playerid, iAmount );
                      SendClientMessage( iPlayer, 0xbad920AA, g_szFormat );
                      format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Küldtél %s(%d) nevu\" játékosnak  $%d-t a bankszámlájára.\", szName( iPlayer ), iPlayer, iAmount );
                      SendClientMessage( iPlayer, 0xbad920AA, g_szFormat );
            }
            else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
            return 1;
    }
    CMD:deleteacc( playerid, params[] )
    {
            if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
            {
                      format( g_szQuery, sizeof( g_szQuery ), \"DELETE FROM `bank` WHERE `Name` = \'%s\'\", szName( playerid ) );
                      mysql_function_query( 1, g_szQuery, false, \"OnQueryFinish\", \"\" );
                      SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 0 );
                      SendClientMessage( playerid, 0xbad920AA, \"Bankszámlád törölve.\" );
            }
            else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
            return 1;
    }
    CMD:balance( playerid, params[] )
    {
            if( GetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\" ) == 1 )
            {
                    format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"Banki egyenleged: $%d\", GetPVarInt( playerid, \"Bank\" ) );
                    SendClientMessage( playerid, 0xbad920AA, g_szFormat );
            }
            else SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Nincs számlád!\" );
            return 1;
    }
    forward BankCashLoad( playerid );
    public BankCashLoad( playerid )
    {
            new
                     szFetch[ 12 ],
                     iRows,
                     iFields;
            cache_get_data( iRows, iFields );
            if( iRows != 0 )
            {
                       cache_get_row( 0, 0, szFetch );
                       SetPVarInt( playerid, \"Bank\", strval( szFetch ) );
                       SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 1 );
            }
            else
            {
                       SetPVarInt( playerid, \"Bankszamla\", 0 );
            }
            return 1;
    }
    forward OnQueryFinish( );
    public OnQueryFinish( )
    {
             return 1;
    }
    stock szName( playerid )
    {
            static
                       s_szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName( playerid, s_szName, MAX_PLAYER_NAME );
            return s_szName;
    }

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõr munka
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 16:11:52 »
Lenne egy olyan problémám,hogy ha adok valakinek rendõr szintet és újraindítom a szervert akkor már nem rendõr az akinek azelõtt adtam...

14
Kérdések, Segítség / Letöltés
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 14:23:25 »
Sziasztok.
Valaki feltöltené ezt: http://sampforum.hu/index.php?topic=5429.msg62586;topicseen#msg62586 nekem a data.hu-ra vagy valahová máshova? mert nem jó ez a letöltés...

15
Kérdések, Segítség / Port Nyitás
« Dátum: 2012. augusztus 29. - 19:16:28 »
Idézetet írta: Metaxa ™ date=1346247157\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26896\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
netresi?
 
Nem használ  :\'(

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal