Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bill_Gates

Oldalak: [1] 2 3
1
RP/RPG kérések / Seerpg mód berakása
« Dátum: 2012. december 09. - 15:58:21 »
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni a seerpg mód berakásában a szerverembe?
Hostingos szerver!(Sunwell)
Mindent átmásoltam már...
Csak nem akar felkapcsolódni a mysql-re pedig azt is átírtam:/
Elõre is kösz a segítségért!

2
Kérdések, Segítség / Metin2
« Dátum: 2012. január 13. - 21:33:41 »
Sziasztok!
Aki szeret Metin2-õzni és csinálna szívesen szervert írjon itt vagy PÜ-ben!
Egyedül is csinálnék a saját gépemen de ahoz ez gyenge :/
Nem kell hogy nagyon értsen hozzá az illetõ aki akarna szervert csinálni velem :)
(Minden letöltést tudok hozzá!)

3
Segítségkérés / Nem indul a szerverem.
« Dátum: 2011. december 04. - 21:06:17 »
Sunwell

4
Segítségkérés / Nem indul a szerverem.
« Dátum: 2011. december 04. - 20:58:01 »
Sziasztok!
Van módom és szerverem is!
Csak valahogy nemakar elindulni rajta...
Házi szerón elindult teszteltem!
Mysql-es!
Táblák mind megvannak, mappák is mind megvannak!
Van Hostingos rendelt szerverem!
Aki tudna segíteni nekem írjon nekem!
Köszi sziasztok!
[gmod]Témád neve utaljon tartalmára.[/gmod]

5
Törölt RP Szerverek / Stay RPG
« Dátum: 2011. december 04. - 20:29:52 »
Sziasztok!
Újra visszatértünk!
Leállásunk óta csak a módot fejlesztettük!
Most végre már tényleg azt lehet mondani rá, hogy igen ezen lehet játszani!
Egyedi ötletekkel teli móddal tértünk vissza!
A módot a játszhatóságig fejlesztettük, de nem a módon múlik egy RP szerver lényege, hanem azon, hogy kik és hogyan játszanak rajta!
A mód csupán ennek az elõsegítésében van jelen!
A szigorú színvonal megmaradt, abból nem engedünk!
Aki szeretne egy jót RPzni és tényleg egy RPs társaságba kerülni annak itt a helye!
Adatok
Szerver név: Stay RPG
Weboldal: http://stay-rpg.atw.hu/
IP: 95.140.33.137:7070
Mindenkit szívesen várunk!
További szép napot és rpben gazdag idõtöltést kívánok!

6
Segítségkérés / fixchars.inc
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 20:31:54 »
Köszi!

7
Segítségkérés / fixchars.inc
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 20:28:47 »
Sziasztok!
Valaki áttudná küldeni a fixchars.inc fájlt?
Elõre is köszi!

8
Segítségkérés / Társtulajt keresek!
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 15:17:48 »
Sziasztok!
Van egy tök fasza kis RP módom!
LS + SF-es!
Elég jó!
Egy részét átírtam!
Akinek van hostingos szervere és érdekli a módom PÜ!

9
Segítségkérés / /enged
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 07:36:01 »
De mégis ha ezt a parancsot beírom elspawnol minden kocsi az égbe...

10
Segítségkérés / /enged
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 07:28:43 »
if(egyezik(cmd, \"/enged\"))
{
if(!Admin(playerid, 1) && !IsAS(playerid)) return 1;
if(params < 1) return Msg(playerid, \"Használata: /enged [játékos]\");
new player = ReturnUser(param[1]);
if(player == INVALID_PLAYER_ID) return Msg(playerid, \"Nincs ilyen játékos!\");
ABroadCastFormat(COLOR_LIGHTRED, 1, \"<< %s megtanította %s-t az RPre és vállalja a felelõsséget érte >>\", PlayerName(playerid), PlayerName(player));
Msg(player, \"Az adminisztrátor engedélyezte a játékot számodra! Jó játékot kívánunk!\");
PlayerInfo[player][pTut] = 1;
//SetPlayerVirtualWorld(player, 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1006);
SetPlayerInterior(player,0);
//SpawnPlayer(player);
//OnPlayerSpawn(player);
SetPlayerPos(player,1588.5577, 1451.2161, 13.8312);//LV reptér
return 1;
}

11
Segítségkérés / /enged
« Dátum: 2011. szeptember 17. - 07:24:57 »
Sziasztok!
Ha a szerveremen beírom /enged JátékosID
Eltünnek az autók!
Ez miért van?
Valaki tudna segíteni?

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 21:21:10 »
:) Ottvan az elejin honann van a rendszer! :)
:) Olvass miellõtt írsz! :)

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]/motor és /ellop rendszer!
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 21:12:03 »
Sziasztok!
Ezt a rendszert egy jó RPG módbol szedtem ki!:)
/motor rendszer:
 
//=================================Motor rendszer====================================
if(!strcmp(cmd, \"/motor\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Mégis mit akarsz beinditani bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return Msg(playerid, \"Csak sofõr!\");
if(!KocsibanVan[playerid]) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\");
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0 && !AMT(playerid, MUNKA_AUTOKERESKEDO))
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350)
      return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0)
      return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
    if(SajatKocsi(playerid, kocsi) || car != -1 && CarInfo[car][cOwned] == 0)
    {
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 1000 + (kocsiserules * 5);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Beindítod a kocsit...\");
      SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
      MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
       }
   else
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod ehhez a jármûhöz! El kell lopnod. (( /ellop ))\");
}
else
{
   engineOn[kocsi] = 0;
   //TogglePlayerControllable(playerid, false);
   SetJarmu(kocsi, KOCSI_MOTOR, false);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jármû leállítva!\");
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki leállította a jármûvét.\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
return 1;
}

 
/ellop rendszer:
 
if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0)
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
   if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\");
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
   if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469))
   {
      Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906))
   {
      Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670))
   {
      Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397))
   {
      Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063))
   {
      Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 5500 + (kocsiserules * 5);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\");
   SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
   MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   return 1;
}
}

 
Ésmég pluszba:
/kiszáll rendszer:(nemtom miértelme de azért leírom XD)
 
if(!strcmp(cmd, \"/kiszáll\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mibõl akarsz kiszállni?\");
new kocsi;
kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) != 2) return Msg(playerid, \"Csak sofõr!\");
//if(ov[playerid] == 1) return Msg(playerid, \"Bevagy csatolva, így elég nehéz lenne kiszállni.\");
if(gCarLock[kocsi] == 1) return Msg(playerid, \"Ajtók zárva, így elég nehéz lenne kiszállni.\");
TogglePlayerControllable(playerid, true);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
Animbanemrakhato[playerid] = 0;
ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki kiszáll a jármûvébõl.\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return true;
}

 
Törölve ScreaM által 2011. augusztus 17.-én 12 óra 30 perckor.

Indok: Nem írta át a \"dolgokat\" magyarázósdiba

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:/motor
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 21:08:47 »
Tessék:
/motor:
 
if(!strcmp(cmd, \"/motor\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Mégis mit akarsz beinditani bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return Msg(playerid, \"Csak sofõr!\");
if(!KocsibanVan[playerid]) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\");
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0 && !AMT(playerid, MUNKA_AUTOKERESKEDO))
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350)
      return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0)
      return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
    if(SajatKocsi(playerid, kocsi) || car != -1 && CarInfo[car][cOwned] == 0)
    {
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 1000 + (kocsiserules * 5);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Beindítod a kocsit...\");
      SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
      MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
       }
   else
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod ehhez a jármûhöz! El kell lopnod. (( /ellop ))\");
}
else
{
   engineOn[kocsi] = 0;
   //TogglePlayerControllable(playerid, false);
   SetJarmu(kocsi, KOCSI_MOTOR, false);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jármû leállítva!\");
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki leállította a jármûvét.\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
return 1;
}

 
/ellop:
 
if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0)
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
   if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\");
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
   if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469))
   {
      Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906))
   {
      Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670))
   {
      Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397))
   {
      Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063))
   {
      Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 5500 + (kocsiserules * 5);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\");
   SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
   MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   return 1;
}
}

     
:)

15
Segítségkérés / Pawno Probléma
« Dátum: 2011. augusztus 14. - 13:39:38 »
Beírtam és kösz!
De azsem jó :(
Mertha beírom amit írtál és nyomom a pawnót akkor elkezdi csinálni és után megfogja és leáll az egész pawno és szétkapcsol :(
Nemtud valaki olyan oldalt ami a .amx fájlt visszateszi .pwn-é?
Vagy progit?

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal