Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
RP/RPG kérések / Nem törli az objektet..« Dátum: 2011. december 11. - 16:28:36 »
Úgy szeretném megvalósítani,hogy ne kelljen respawnolni hozzá a jármûvet.
2
RP/RPG kérések / Nem törli az objektet..« Dátum: 2011. december 11. - 00:12:20 »
Nos sziasztok, megpróbáltam megcsinálni a GFben a szirénát.
A következõ képpen: -Csak bizonyos típusú autókra lehet szirénát rakni. -Csak rendvédelmisek tudják használni. -Létre hoztam a köveketkezõ változókat: siren[MAX_VEHICLES], siren2[MAX_PLAYERS]. Lefordítottam és minden oké volt. VISZONT Azzal a kellemetlen buggal szembesültem,hogy ha beülök a kocsiba felteszem a szirénát azt nem tudom levenni. Arról a kocsiról amire elsõnek raktam. A többire fel is tudom rakni a szirénát és le is tudom venni. Csak az elsõ autó rakoncátlankodik, mi lehet a gond? [pawn] if(strcmp(cmd,\"/sziréna\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsACop(playerid) || TEK(playerid) || NNI(playerid) || VPOP(playerid)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new x_nr[256]; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) return 1; new tipus = GetVehicleModel(vehicleid); new siren[MAX_VEHICLES]; siren[vehicleid]=1; new hasznalat[MAX_PLAYERS]; hasznalat[playerid]=hasznalat[playerid]+1; siren2[vehicleid]=hasznalat[playerid]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_nr)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"[Használat]: /sziréna [fel/le]\"); } else if(strcmp(x_nr,\"fel\",true) == 0) { if(siren2[vehicleid]==1) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* %s felszerelte a megkülönböztetõ jelzést.\", sendername); ProxDetector(10.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); if(tipus == 560) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, -0.35644531250, 0.0388183593, 0.863788605, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, -0.35644531250, 0.0388183593, 0.863788605, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid] = 4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \" Sziréna felszerelve! \"); } else if(tipus == 415) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, -0.290039062, -0.284179688, 0.631957054, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, -0.290039062, -0.284179688, 0.631957054, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 421) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, -0.323303223, 0.0207519532, 0.731482506, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, -0.323303223, 0.0207519532, 0.731482506, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 426) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.575378418, 0.786132812, 0.361483574, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, 0.575378418, 0.786132812, 0.361483574, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 579) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, -0.442626953, -0.269042969, 1.27014542, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, -0.442626953, -0.269042969, 1.27014542, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 402) { siren2[vehicleid] = CreateObject(18646, -0.412841797, -0.474365234, 0.778804779, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, -0.412841797, -0.474365234, 0.778804779, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 544) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.522338867, 2.5925293, 1.46867275, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, 0.522338867, 2.5925293, 1.46867275, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 528) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.563842773, 0.754882812, 0.487258911, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, 0.563842773, 0.754882812, 0.487258911, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 461) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.00000000, -0.932861328, 0.494509697, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, 0.00000000, -0.932861328, 0.494509697, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 521) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.00000000, -0.928955078, 0.558652878, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, 0.00000000, -0.928955078, 0.558652878, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 586) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.00000000, -1.20178223, 0.671886444, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, 0.00000000, -1.20178223, 0.671886444, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 506) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, 0.541137695, 0.282714844, 0.272130013, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, 0.541137695, 0.282714844, 0.272130013, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 482) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, -0.392211914, 0.565551758, 0.941601753, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, -0.392211914, 0.565551758, 0.941601753, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 470) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, -0.617797851, 0.056640625, 1.10928631, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, -0.617797851, 0.056640625, 1.10928631, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else if(tipus == 433) { siren[vehicleid] = CreateObject(18646, -0.577392578, 1.23217773, 1.70311642, 0.0, 0.0, 96.0); AttachObjectToVehicle(siren[vehicleid], vehicleid, -0.577392578, 1.23217773, 1.70311642, 0.0, 0.0, 0.0); siren2[vehicleid]=4; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna felszerelve!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Erre a kocsira nem tehetsz szirénát!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Már tettél fel szirénát\"); } } else if(strcmp(x_nr,\"le\",true) == 0) { if(siren2[vehicleid] ==4) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* %s leszerelte a megkülönböztetõ jelzést.\", sendername); ProxDetector(10.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); DestroyObject(siren[vehicleid]); siren2[vehicleid]=1; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sziréna leszedve !\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nincs fent sziréna\"); } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nincs ilyen parancs!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Mire akarsz szirénát rakni?\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy rendvédelmis!\"); } } return 1; }[/pawn] Hiba jelzés nélkül lefut.. 3
Segítségkérés / 2Public ,hogyan?« Dátum: 2011. május 30. - 20:02:57 »
Köszönöm a segítséged, nem sokára letesztelem remélem sikerülni fog
4
Segítségkérés / 2 dolog mi nem hagy nyugodtan pedig már megpróbáltam javítani...« Dátum: 2011. május 29. - 11:59:16 »
Lehet hülyeséget írok, de nem kéne bele még 1 timer-is hogy milyen idõközönként csökkentse a benzin értékét? (Mert én nem láttam de lehet én vagyok a vak, akkor sry)
5
Segítségkérés / 2Public ,hogyan?« Dátum: 2011. május 29. - 11:51:03 »
Sziasztok,
A segítségeteket kérném 2 public létrehozásában. Erre a 2 public-ra lenne szükségem: - ha a játékos sérül, - ha a jármû sérül, A public-ot folytatnám egyedileg, csak ezt a 2public-ot kéne létrehoznom,vagy ha van ilyen ami nem bugos ,akkor kérlek írjátok le melyik include-ban találom és milyen néven kellene használnom a public-ot. Köszönöm!
Oldalak: [1]
|