Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - PAJLOT
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2021. március 19. - 08:56:02 »
PAJLOT
2
« Dátum: 2021. március 17. - 09:23:17 »
Értem. Az angol szöveg az meg van, viszont ha egyedül vagyok fent ugyan ezzel a névvel semmi baja.
3
« Dátum: 2021. március 16. - 13:17:19 »
Átírtam úgy ahogy mondtad. Egyenlőre úgy néz ki jó, az adatok nem kavarodnak, viszont engem valamiért folyton kidobál(csak akkor ha van valaki rajtam kívül a szerveren) A hiba üzenet:
[22:21:53] CONNECTION REJECTED: Unacceptable NickName [22:21:53] Please choose another nick between and 3-20 characters [22:21:53] Please use only a-z, A-Z, 0-9 [22:21:53] Use /quit to exit or press ESC and select Quit Game
Tudja valaki miért lehet? Ha egyedül vagyok a szerveren, tökéletes. Illetve olyan kérdésem lenne, hogy string-et mint pl. a játékosnév, hogy mentek dini-ben?
4
« Dátum: 2021. március 13. - 00:09:50 »
Sziasztok! A hiba maga: Ha egyedül vagyok a szerveren akkor minden tökéletes, viszont ha feljön még valaki akkor összekavarodnak az adatok, megkapom a másik skinjét, szintjét, adminszintjét és ez fordítva is. Mi lehet a gond?
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new quit[128]; GetPlayerName(playerid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev)); format(quit, 128, "PROJEKTSZERÓ: %s lecsatlakozott a szerverről.", JatekosNev); SendClientMessageToAll(FEHER, quit); //MENTÉS new file[128]; format(file, sizeof(file), "/Karakterek/%s.ini", JatekosNev); if(fexist(file) && Belepve[playerid] == 1) { dini_IntSet(file, "Penz", PlayerInfo[playerid][Penz]); dini_IntSet(file, "Szint", PlayerInfo[playerid][Szint]); dini_IntSet(file, "Adminszint", PlayerInfo[playerid][AdminSzint]); dini_IntSet(file, "Skin", PlayerInfo[playerid][Skin]); GetPlayerPos(playerid, Float: pozX, Float: pozY, Float: pozZ); GetPlayerFacingAngle(playerid, Float: Rot); dini_FloatSet(file, "POZX", Float: pozX); dini_FloatSet(file, "POZY", Float: pozY); dini_FloatSet(file, "POZZ", Float: pozZ); dini_FloatSet(file, "POZROT", Float: Rot); } Belepve[playerid] = 0; PlayerInfo[playerid][Penz] = 0; PlayerInfo[playerid][Szint] = 0; PlayerInfo[playerid][AdminSzint] = 0; PlayerInfo[playerid][Skin] = 0; pozX = 0, pozY = 0, pozZ = 0, Rot = 0; KillTimer(tMentes[playerid]); return 1; }
public OnPlayerSpawn(playerid) { new file[128]; format(file, sizeof(file), "/Karakterek/%s.ini", JatekosNev); SetPlayerPos(playerid, dini_Float(file, "POZX"), dini_Float(file, "POZY"), dini_Float(file, "POZZ")); SetPlayerFacingAngle(playerid, dini_Float(file, "POZROT")); SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, "Skin")); Belepve[playerid] = 1; return 1; }
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == regisztracio) { if(response) { new file[128]; new string[128]; GetPlayerName(playerid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof(string), "Üdv %s! \nMég nincs karaktered, kérlek add meg a kívánt jelszavad.", JatekosNev); ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, "Regisztráció", string, "OK", "Kilépés"); return 0; } format(file, sizeof(file), "/Karakterek/%s.ini", JatekosNev); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, "Antibug", 0); dini_IntSet(file, "Jelszo", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file, "Penz", 0); dini_IntSet(file, "Szint", 0); dini_IntSet(file, "Adminszint", 0); dini_IntSet(file, "Skin", 5); dini_FloatSet(file, "POZX", 1481.1920); dini_FloatSet(file, "POZY", -1766.7390); dini_FloatSet(file, "POZZ", 18.7958); dini_FloatSet(file, "POZROT", 359.9680); format(string, sizeof(string), "Üdv %s! \nRegisztrálva vagy, kérlek add meg a jelszavad.", JatekosNev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, "Bejelentkezés", string, "OK", "Kilépés"); } } } if(dialogid == bejelentkezes) { if(response) { new file[128]; new string[128]; GetPlayerName(playerid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev));
if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof(string), "Üdv %s! \nRegisztrálva vagy, kérlek add meg a jelszavad.", JatekosNev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, "Bejelentkezés", string, "OK", "Kilépés"); return 0; } format(file, sizeof(file), "/Karakterek/%s.ini", JatekosNev); if(fexist(file)) { new Jelszo = dini_Int(file, "Jelszo"); if(udb_hash(inputtext) == Jelszo) { Belepve[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file, "Penz")); PlayerInfo[playerid][Szint] = dini_Int(file, "Szint"); PlayerInfo[playerid][AdminSzint] = dini_Int(file, "Adminszint"); PlayerInfo[playerid][Skin] = dini_Int(file, "Skin"); SetPlayerPos(playerid, dini_Float(file, "POZX"), dini_Float(file, "POZY"), dini_Float(file, "POZZ")); SetPlayerFacingAngle(playerid, dini_Float(file, "POZROT")); tMentes[playerid] = SetTimerEx("Mentes", 20000, true, "i", playerid); } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, "Hibás jelszó!"); Kick(playerid); } } } else { Kick(playerid); } } return 1; } MENTÉS:
public Mentes(playerid) { new file[128]; format(file, sizeof(file), "/Karakterek/%s.ini", JatekosNev); if(fexist(file) && Belepve[playerid] == 1) { dini_IntSet(file, "Penz", PlayerInfo[playerid][Penz]); dini_IntSet(file, "Szint", PlayerInfo[playerid][Szint]); dini_IntSet(file, "Adminszint", PlayerInfo[playerid][AdminSzint]); dini_IntSet(file, "Skin", PlayerInfo[playerid][Skin]); GetPlayerPos(playerid, Float: pozX, Float: pozY, Float: pozZ); GetPlayerFacingAngle(playerid, Float: Rot); dini_FloatSet(file, "POZX", Float: pozX); dini_FloatSet(file, "POZY", Float: pozY); dini_FloatSet(file, "POZZ", Float: pozZ); dini_FloatSet(file, "POZROT", Float: Rot); } } Esetleg valami valahova nem kell vagy rosszul van írva?
5
« Dátum: 2021. március 12. - 08:49:17 »
A probléma megoldódott közben, köszönöm, zárható.
6
« Dátum: 2021. március 11. - 21:17:52 »
Sziasztok! Dini-vel megcsináltam a skin mentést, viszont vmiért nem menti el a skint. A Dini fájljába ott van, látszik, hogy menti viszont nem tölti be, a szerver kezdetleges, dialog-os bejelentkezés után spawn gombra kattintva tesz a pályára. Pozíciót, minden mást jól ment és be is tölti. Ötletek?
7
« Dátum: 2021. március 11. - 19:43:41 »
Ijj, koszonom szepen!
8
« Dátum: 2021. március 11. - 16:49:51 »
Sziasztok! Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy adott egy 0-ról íródó gamemode. Írtam már bele egy-két parancsot, főleg admin parancsokat amik működnek is, viszont van egy kis bökkenő, amit nem értek miért. A lényeg, hogy pl.: adott egy admin rang adó parancs, felmegyek a szerverre, szépen és jól működik, viszont 5 rang lenne össz vissz és írtam egy korlátozást a parancsba süllyesztve, de így is lehet adni akár 12-es admin rangot is. Ugyan ez a skin váltó parancsnál... stb stb.
CMD:adminszint(playerid, params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid) == 1 && Belepve[playerid] == 1) { if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1 || PlayerInfo[playerid][AdminSzint] >= 4) { new id, szint; if(sscanf(params, "ui", id, szint)) return SendClientMessage(playerid, NARANCS, "Használat: /adminszint [ID] [Szint(0-4)]"); if(szint < 0 && szint > 4) return SendClientMessage(playerid, NARANCS, "A szintnek 0 és 4 között kell lennie!"); { if(PlayerInfo[id][AdminSzint] >= 4) return SendClientMessage(playerid, NARANCS, "NA-NA!"); { PlayerInfo[id][AdminSzint] = szint; new neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev)); GetPlayerName(id, neve, sizeof(neve)); new string[128]; format(string, sizeof(string), "%s kinevezett %d szintű adminnak!", JatekosNev, szint); SendClientMessage(id, KEK, string); SendClientMessage(id, PIROS, "A parancsokért írd be: /ah"); format(string, sizeof(string), "Kinevezted %s-t %d szintű adminnak!", neve, szint); SendClientMessage(playerid, KEK, string); } } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, "Nincs jogosultságod ehhez a parancshoz!"); } } return 1; }
Oldalak: [1]
|