Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Általános / Re:Dini-vel összebugol több karakter« Dátum: 2022. január 17. - 23:03:51 »Nézd meg ha kilép a játékos normálisan mentődik minden? Ha igen akkor a betöltésnél valami nincs rendben. Ha más játékos adatait kapjátok meg akkor a név ellenőrzésnél nincs valami rendben. Másold be a betöltést nekem. Ez teljesen mindegy, a két függvény ugyan azt csinálja, tehát az eredeti megoldás is "normális". A probléma valóban a GetNev környékén keresendő, a "nev" egy globális változó, amit minden alkalommal felülírsz, mikor lekéred valaki nevét. Valószínűleg emiatt kavarodik meg, mert mire a barátod eljut ahhoz a részhez, hogy a névvel kitöltöd a fájl olvasást, már a te neved van benne. Használj lokális változót inkább. Ha elfogadsz egy jó tanácsot, így semiképpen se rövidíts függvényt, mert átláthatatlan lesz, és ilyen formában nem is illik. 2
Archívum / Second Chance RPG ~ A név kötelez« Dátum: 2016. április 14. - 18:16:22 »
A nevadanak ugyan az az alapja... A Hearsnak a nagy reszet mar en irtam, es ez mar fejlettebb verzioja annak, de nagyon remelem h nem kell koddal alatamasztanom az igazam... Ne viccelj mar, a munkak felet en csinaltam, a report parancs meg mindig ugyan az a regi fos amit irtam.. Kodosek az emlekeid, amikor en megkaptam azt a modot amit ti ketten irtatok meg egy nagy 0 volt, jatekra alkalmatlan. De befejeztem, rendben, ti irtatok, ezentul nem kommentelek, sok sikert. :wave:
3
Archívum / Second Chance RPG ~ A név kötelez« Dátum: 2016. április 13. - 08:22:22 »
Csak felismerem a modot, aminek a felet en irtam.. :blink: Arrol beszelek... Es meg a nevem sem sikerult feltuntetni baratom.. :hmmm:
4
Archívum / Second Chance RPG ~ A név kötelez« Dátum: 2016. április 10. - 22:03:24 »
Igen, engedem, hogy elindíts vele egy szervert, még ha csak a nevem sem sikerült feltüntetni. Remélem a legbugosabb változatot sikerült berakni :thumbsup:
5
Munkaerő keresése / Mapper keresetik!« Dátum: 2015. augusztus 06. - 01:04:34 »
Hozzáértő rp mappert keresek. Nem tudok adni semmi extrat, csak akkor jelentkezz, ha szereted csinalni, es van kedved mapolni egy rp szervernek(egyenlore modnak) csak ugy, hobbi szinten.. Nem erdekel, ha te, aki eppen olvasod igy hulyesegnek tartod, nem kell leirni sem, tudom nehez, de tartsd magadban Ha valakit megis megfog a dolog, es szeretne valami egyedit alkotni egy egyedi dologhoz velem, az irjon Pü-t batran
Udv, Sramm 6
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...« Dátum: 2015. augusztus 05. - 23:50:32 »
Ez jobb, mint a Mónika show!!
7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015« Dátum: 2015. augusztus 05. - 22:24:51 »
Végülis nem egyszerűbb, amit én írtam, de ti tudjátok. Csak, a kevesebb néha több, tudjátok
8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015« Dátum: 2015. augusztus 05. - 21:24:37 »
Kb. ugyan azt írta le mint én, csak nem sikerült túl szép stílusban. A listából választással is ugyan ez a baj, ha két embernek már ugyan az a története, abból gáz van, meg értelemszerűen mindenki a leghízelgőbbet választja. (Gazdag családból elutazott, kigyúrt állat akinek megölték a barátnőjét, és most a kis városba jött a gyilkosok után a csövessel szemben, aki a kutyáját keresi az egyik sikátorban..), tehát remélem érted mire gondolok.. Történetesen én csak a várost határoznám meg, ami jelen esetben ugyebár Fort Carson, és az illetőnek magának kell kitalálnia, honnan miért és mikor jött.. Nem muszáj karakterlap, úgysem írná meg egy csomó ember (magamból indulok ki, elég nagy önkontroll kell nekem, hogy leüljek órákat gépelni a karakterem életéről..) Szerintem egy egyszerű kérdőív az alap tulajdonságokról, származás, külső tulajdonságok, és hasonlóknak elégnek kell lenniük egy alap kialakításában, a többit úgyis IG intézik az emberek. Karakterlapot még ha meg is ír valaki, senki sem fogja venni a fáradtságot, hogy elolvassák, és utána ugyan úgy írhatod /do-ba, hogy hogy nézel ki, stb, attól még, hogy összefoglaltad egy fórumon. Remélem így már érthetőbb a lényege annak, amit mondani akarok
9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015« Dátum: 2015. augusztus 05. - 19:21:44 »
Annyi kérdésem lenne, ha ez egy RP szerver, CK-val, és minden hasonlóan \"szigorú\" dologgal ellátva, miért nem én adhatom meg, hogy a karakterem ki legyen, és hogyan került a városba..
Mindez nagyonszuper, nagyon látványos, csudajó, csak épp tele lesz az egész szerver 18. évét betöltő, több 100 km-t vándorló fiatallal, akik nem találtak munkát, ha jól látom San Fierroban.. Kicsit érdekes ennek is a logikája. Nem szidni akarom, inkább építő kritika, így nehéz elvárni a jó RP-t, ha megvan adva egy alaptörténet, ráadásul mindenkinek teljesen ugyan az. Sok sikert, üdv: Sramm 10
Szkript kérések / Sramm inventory rendszer hiba« Dátum: 2015. augusztus 01. - 14:19:22 »
En is koszontelek.. Eleg regen irtam, holnap hazaerek es ranezek.
11
Képek / Videók / Aldo és szerelmi ügyei!« Dátum: 2015. február 01. - 12:52:04 »
Milyen vicces, menő srác ::|
12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG« Dátum: 2014. október 31. - 11:34:46 »Idézetet írta: Lubuntu. date=1413100059\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Mi az,hogy Xp allat amikor kiveszem az ip cuccost akkor kidob 26 error 7 allat már nemEz azt jelenti, hogy hagyd békén, mert nem értesz hozzá 13
SA-MP: Szerverfejlesztés / calculateDate - Melyik dátum volt korábban?« Dátum: 2014. október 28. - 13:50:05 »
Egy egyszerű kis kód, ami eldönti két dátumról, hogy melyik volt korábban(vagy később).
A kód 0-val tér vissza, ha ugyan az a két dátum, 1-el ha az elsőnek beírt dátum volt korábban, és 2-vel, ha a másodiknak beírt dátum volt korábban. stock calculateDate(y,m,d,y2,m2,d2) 14
Archívum / Old Town RPG« Dátum: 2014. október 25. - 08:54:45 »
A butorboltba minek fa? Ott nem keszitenek butort :wave:
15
Archívum / Glare RPG (v0.5)« Dátum: 2014. október 24. - 10:11:34 »
Gondolom a problem az, hogy bezuhannak az autok az object ala, ilyenkor ne dynamic object-el rakd le az alapot, amin a kocsik allnak, hanem sima CreateObject-el.
|