Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TyFun

Oldalak: [1]
1
Kérdések, Segítség / Tábla elmentése
« Dátum: 2018. március 16. - 12:02:36 »
Nos nekem lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan kéne elmenteni egy táblát mondjuk accountdata-ba úgy hogy vissza lehessen tölteni a szerver ujraindulása után is. A tábla elemi az algoritmus során változnak, illetve kapnak értéket hogyan toJSON-al megpróbáltam.
 



   
      setAccountData(acc, \"hazakb\", false)
      setAccountData(acc, \"hazakb\", toJSON(pickt))
      outputChatBox(toJSON(pickt))
   

[/quote]
 
Itt az outputChatBox(toJSON(pickt)) a \"[ [ ] ]\" stringet adja vissza amikor a tábla első elemének adok értéket...
 
Tehát ha van valami ötleted hogy hogyan lehet elmenteni táblát úgy hogy az a szerver újraindulása után is használható legyen kérlek írd le! (SQL-t nem akarok használni)

2
Kérdések, Segítség / Tábla elmentése
« Dátum: 2018. március 16. - 12:02:29 »
Nos nekem lenne egy olyan kérdésem hogy hogyan kéne elmenteni egy táblát mondjuk accountdata-ba úgy hogy vissza lehessen tölteni a szerver ujraindulása után is. A tábla elemi az algoritmus során változnak, illetve kapnak értéket hogyan toJSON-al megpróbáltam.
 



   
      setAccountData(acc, \"hazakb\", false)
      setAccountData(acc, \"hazakb\", toJSON(pickt))
      outputChatBox(toJSON(pickt))
   

[/quote]
 
Itt az outputChatBox(toJSON(pickt)) a \"[ [ ] ]\" stringet adja vissza amikor a tábla első elemének adok értéket...
 
Tehát ha van valami ötleted hogy hogyan lehet elmenteni táblát úgy hogy az a szerver újraindulása után is használható legyen kérlek írd le! (SQL-t nem akarok használni)

3
Segítségkérés / Hogyan kell animációkat összekapcsolni?
« Dátum: 2018. január 15. - 20:30:42 »
Sziasztok én egy olyan szkripteet szeretnék csinálni amiben van egy \"turn_180\" és egy \"walk_civi\" animáció, ezt  kettőt úgy szzeretném összekapcsolni, hogy a turn_180 után közvetlenül legyen a walk_civi na de ugye a turn_180 csak látszatban fordítja meg a karaktert, de nekem konkrétan megkéne fordulni, ezt hogyan tudom megtenni?

4
Kérdések, Segítség / Crash
« Dátum: 2018. január 02. - 01:35:45 »
Köszi, ezzel megoldódott a probléma. Végre ki tudom játszani!

5
Kérdések, Segítség / Crash
« Dátum: 2017. december 29. - 13:51:36 »
Helló, crashelek állandóan MTA-n és sima GTA-n is miért van MTA Crash ezt a reportot írja:
 



   
      Version = 1.5.5-release-11785.3.000
      Time = Fri Dec 29 13:47:54 2017
      Module = ...\\GTA-SanAndreas\\gta_sa.exe
      Code = 0xC0000005
      Offset = 0x000DFE92
   
   
      EAX=A00EDD31  EBX=040FF276  ECX=2803B74C  EDX=0F97B154  ESI=000002BF
      EDI=1461F538  EBP=040FF138  ESP=0028FD38  EIP=004DFE92  FLG=00010A02
      CS=0023   DS=002B  SS=002B  ES=002B   FS=0053  GS=002B
   

[/quote]
 
Mi erre a megoldás?

6
Modellezés / Saját object berakása MTA szerveredbe
« Dátum: 2017. december 28. - 14:33:31 »
Helló... én Blenderből, szeretnék átexportálni 3ds max-ba egy modet de nem jól teszi be instant az objectet a 3ds max-ba Meg még az is prbéma hogy leexportálom Benderben Obj formátumban importálom 3ds maxba leexportálom a megadott módon DFF COL fájlt beteszem és nem akkora amekkorára én akarom át lehet rajta menni miért van ez?

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal