Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ayalon2016

Oldalak: [1]
1
Kérdések, Segítség / Sziasztok
« Dátum: 2019. július 09. - 12:05:28 »
Sziasztok
(KEZDŐ VAGYOK) Sziasztok az lenne a kérdésem hogy miért irja errort a returnál  és ,hogy lehetne kijavítani!:error 010: invalid function or declaration
 
 
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
   SetPlayerPos(playerid,1076.1339,-1620.3927,20.4573,92.0244);
   return 1;
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
   GivePlayerMoney(playerid,0); // A pénz helyére írd azt az összeget, amelyet szeretnéd, hogy spawnoláskor megkapapsz!
   TogglePlayerClock(playerid,1);
   GivePlayerWeapon(playerid, 22, 200);
   GivePlayerWeapon(playerid, 29, 200);
   GivePlayerWeapon(playerid, 30, 200);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{FFAF00}[SPAWN]: {3333EE}Sikeresen {FFFF00}lespawnoltál!\");
   SetPlayerColor(0, 0x00BFFFAA);
   SetPlayerColor(1, 0x24FF0AB9);
   SetPlayerColor(2, 0xff0000AA);
   SetPlayerColor(3, 0xf5b105AA);
   SetPlayerColor(4, 0xa6d622AA);
   SetPlayerColor(5, 0x1559adAA);
   SetPlayerColor(6, 0x10ad61AA);
   SetPlayerColor(7, 0xc22ebdAA);
   SetPlayerColor(8, 0x150eebAA);
   SetPlayerColor(9, 0x6e520aAA);
   SetPlayerColor(10, 0x6d529eAA);
   SetPlayerColor(11, 0xfafafaAA);
   SetPlayerColor(12, 0xe0d72aAA);
   SetPlayerColor(13, 0x5fc273AA);
   SetPlayerColor(14, 0x5878d6AA);
   SetPlayerColor(15, 0xcc5d4aAA);
   SetPlayerColor(16, 0x31898cAA);
   SetPlayerColor(17, 0x0a8ff5AA);
   SetPlayerColor(18, 0xe609c5AA);
   SetPlayerColor(19, 0xf7ff08AA);
   SetPlayerColor(20, 0x180c78AA);
   SetPlayerColor(21, 0x7d8566AA);
   SetPlayerColor(22, 0x33160bAA);
   SetPlayerColor(23, 0x031a1aAA);
   SetPlayerColor(24, 0xb89847AA);
   SetPlayerColor(25, 0x821616AA);
   SetPlayerColor(26, 0x25072bAA);
   SetPlayerColor(27, 0x08fae6AA);
   SetPlayerColor(28, 0xb55bc7AA);
   SetPlayerColor(29, 0x2f3d3cAA);
   SetPlayerColor(30, 0x0808f2AA);
   SpawnSkin = GetPlayerSkin(playerid);
   SpawnColor = GetPlayerColor(playerid);
   PlayerData[playerid][PoliceOfficer] = 0;
}

2
Sziaztok a segítségetekre lenne szükségem ! (HÁZRENDSZER)
Valaki nem tudna küldeni egy házrendszert ami működik a NEXT GEN gamemodehoz  (STUNT szerver)!
 
Már mindent probáltam de egyse ment !
 
Ami minimumezeket tartalmazza:
 
/createhouse
 
/buyhouse
 
/gotohouse
 
/sellhouse
 
 
 
Köszönöm előre a segítségeteket!
 
 

3
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2019. április 20. - 01:06:37 »
Szia Az lenne  a kérdésem amikor megveszek egy házat nem menti le regiztrácio rendszer megy a házrendszerbe 
 
playeracount.txt elmenti accountomat playerinfo.txt vannak a házak amit ott lehet szerkeszteni csak ott a nevem helyett nobody van :(
 
Remélem tudsz segiteni ha nem tudsz akkor is reagálj pls.

4
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2019. április 20. - 00:01:15 »
Már jó a zárójel volt a gond sorry amugy mindent köszönöm!
 
De azt megtudnád mondani vagy megtudnátok h a játékosokok minek tudnak több házat megvenni
 
?
 
Ja és még egy gotoh rendszert hozzá rakni nem tudnátok abba segiteni?
 
És szerver ujrainditás után nem menti le az adatokat.
 
 

5
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2019. április 19. - 23:57:10 »
Idézetet írta: ayalon2016 date=1554586036


   
      C:\\Users\\gyema\\OneDrive\\Asztali gép\\SAMP szerver\\pawno\\Properties.pwn(113) : error 029: invalid expression, assumed zero
   
   
       
   


Ilyenkor mivan XD?

6
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2019. április 06. - 23:32:56 »
Kérem Segitsenek

7
Segítségkérés / Házrendszer
« Dátum: 2019. április 06. - 23:27:16 »
Sziasztok
 
Ezt irja a ház rendszer amikor le akarom generálni.
 
error 029: invalid expression, assumed zero
 
Kód:
 
 
 

// [FS]Property-System by =>Sandra<=
// Magyarosítást és kisebb átalakításokat készítette: Adamo(adams94)
#include <a_samp>
#define MAX_PROPERTIES 100
#define MAX_PROPERTIES_PER_PLAYER 4
#define UNBUYABLETIME 15
#define ENABLE_LOGIN_SYSTEM 0
#define ENABLE_MAP_ICON_STREAMER 1
#define REGISTER_COMMAND \"/register\"
#define LOGIN_COMMAND \"/login\"
new PropertiesAmount;
new MP;
enum propinfo
{
    PropName[64],
    Float:PropX,
    Float:PropY,
    Float:PropZ,
    PropIsBought,
    PropUnbuyableTime,
    PropOwner[MAX_PLAYER_NAME],
    PropValue,
    PropEarning,
    PickupNr,
}
new PropInfo[MAX_PROPERTIES][propinfo];
new PlayerProps[MAX_PLAYERS];
new EarningsForPlayer[MAX_PLAYERS];
new Logged[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
    LoadProperties();
    MP = GetMaxPlayers();
    for(new i; i<MP; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            new pName[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(i, pName, MAX_PLAYER_NAME);
            for(new propid; propid < PropertiesAmount; propid++)
            {
                if(PropInfo[propid][PropIsBought] == 1)
                {
                    if(strcmp(PropInfo[propid][PropOwner], pName, true)==0)
                    {
                        EarningsForPlayer += PropInfo[propid][PropEarning];
                        PlayerProps++;
                    }
                }
            }
        }
    }
    SetTimer(\"UpdateUnbuyableTime\", 60000, 1);
    #if ENABLE_MAP_ICON_STREAMER == 1
    SetTimer(\"MapIconStreamer\", 500, 1);
    #endif
    SetTimer(\"PropertyPayout\", 60000, 1);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    SaveProperties();
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    PlayerProps[playerid] = 0;
    Logged[playerid] = 0;
    EarningsForPlayer[playerid] = 0;
    new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME);
    for(new propid; propid < PropertiesAmount; propid++)
    {
        if(PropInfo[propid][PropIsBought] == 1)
        {
            if(strcmp(PropInfo[propid][PropOwner], pName, true)==0)
            {
                EarningsForPlayer[playerid] += PropInfo[propid][PropEarning];
                PlayerProps[playerid]++;
            }
        }
    }
    #if ENABLE_LOGIN_SYSTEM == 0
    if(PlayerProps[playerid] > 0)
    {
        new str[128];
        format(str, 128, \"Van %d házad. /myh ezzel a parancsal megnézheted.\", PlayerProps[playerid]);
        SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, str);
    }
    #endif
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new cmd[256],idx;)
    cmd = strtok(cmdtext, idx);
//------------------------------------------------------------------------------
    if(strcmp(cmd, \"/helphouse\", true)==0 || strcmp(cmd, \"/helph\", true)==0)
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"|=========================================================|\");
        #if ENABLE_LOGIN_SYSTEM == 1
        format(str, 128, \"%s - Regisztráció, hogy legyenek saját házaid.\", REGISTER_COMMAND);
        SendClientMessage(playerid, 0x66CCFFAA, str);
        format(str, 128, \"%s - Bejelentkezés.\", LOGIN_COMMAND);
        SendClientMessage(playerid, 0x66CCFFAA, str);
        #endif
        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"/buyhouse, /buyh - Házvásárlás.\");
        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"/sellhouse, /sellh - Házeladás.\");
        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"/myhouse, /myh - Házaid megtekintése.\");
//        if(IsPlayerAdmin(playerid))
//        {
//            SendClientMessage(playerid, 0x66CCFFAA, \"/sellallproperties [Admin Only] ==>> To sell all properties for all players\");
//        }
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"|=========================================================|\");
        return 1;
    }
//------------------------------------------------------------------------------
    if(strcmp(cmd, \"/buyhouse\", true)==0 || strcmp(cmd, \"/buyh\", true)==0)
    {
        new str[128];
        #if ENABLE_LOGIN_SYSTEM == 1
        if(Logged[playerid] == 0)
        {
            format(str, 128, \"Elöbb jelentkezbe: %s\", LOGIN_COMMAND);
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
            return 1;
        }
        #endif
        
        new propid = IsPlayerNearProperty(playerid);
        if(propid == -1)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ház a közelben!\");
            return 1;
        }
        if(PlayerProps[playerid] == MAX_PROPERTIES_PER_PLAYER)
        {
            format(str, 128, \"Neked már van %d házad, nem tudsz többet venni!!\", PlayerProps[playerid]);
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
            return 1;
        }
        if(PropInfo[propid][PropIsBought] == 1)
        {
            new ownerid = GetPlayerID(PropInfo[propid][PropOwner]);
            if(ownerid == playerid)
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Ez a ház már a tied!\");
                return 1;
            }
            else
            {
                if(PropInfo[propid][PropUnbuyableTime] > 0)
                {
                    format(str, 128, \"Ez a ház %s tulajdona!. Várj %d percet és elárverezik!\", PropInfo[propid][PropOwner], PropInfo[propid][PropUnbuyableTime]);
                    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
                    return 1;
                }
            }
        }
        if(GetPlayerMoney(playerid) < PropInfo[propid][PropValue])
        {
            format(str, 128, \"Nincs elég pénzed!(%d$ szükséges!)\", PropInfo[propid][PropValue]);
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
            return 1;
        }
        new pName[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        if(PropInfo[propid][PropIsBought] && PropInfo[propid][PropUnbuyableTime] == 0)
        {
            new ownerid = GetPlayerID(PropInfo[propid][PropOwner]);
            format(str, 128, \"%s megvette a házad! \\\"%s\\\". Te 50százalék részvényt kaptál!(%d$)\", pName, PropInfo[propid][PropName], (PropInfo[propid][PropValue]/2));
            GivePlayerMoney(ownerid, (PropInfo[propid][PropValue]/2));
            SendClientMessage(ownerid, 0xFFFF00AA, str);
            PlayerProps[ownerid]--;
        }
        PropInfo[propid][PropOwner] = pName;
        PropInfo[propid][PropIsBought] = 1;
        PropInfo[propid][PropUnbuyableTime] = UNBUYABLETIME;
        EarningsForPlayer[playerid] += PropInfo[propid][PropEarning];
        GivePlayerMoney(playerid, (0-PropInfo[propid][PropValue]));
        format(str, 128, \"Megvetted ezt a házat: \\\"%s\\\".Ennyiért: %d$.\", PropInfo[propid][PropName], PropInfo[propid][PropValue]);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, str);
        format(str, 128, \"%s megvette ezt a házat: \\\"%s\\\".\", pName, PropInfo[propid][PropName]);
        SendClientMessageToAllEx(playerid, 0xFFFF00AA, str);
        PlayerProps[playerid]++;
        return 1;
    }
//------------------------------------------------------------------------------
    if(strcmp(cmd, \"/sellhouse\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/sellh\", true) == 0)
    {
        new str[128];
        #if ENABLE_LOGIN_SYSTEM == 1
        if(Logged[playerid] == 0)
        {
            format(str, 128, \"Elöbb jelentkezbe: %s\", LOGIN_COMMAND);
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
            return 1;
        }
        #endif
        new propid = IsPlayerNearProperty(playerid);
        if(propid == -1)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ház a közelben!\");
            return 1;
        }
        if(PropInfo[propid][PropIsBought] == 1)
        {
            new ownerid = GetPlayerID(PropInfo[propid][PropOwner]);
            if(ownerid != playerid)
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Ez a ház nem a tied!\");
                return 1;
            }
        }
        new pName[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        format(PropInfo[propid][PropOwner], MAX_PLAYER_NAME, \"Nobody\");
        PropInfo[propid][PropIsBought] = 0;
        PropInfo[propid][PropUnbuyableTime] = 0;
        GivePlayerMoney(playerid, (PropInfo[propid][PropValue]/2));
        format(str, 128, \"Eladtad ezt a házad: \\\"%s\\\", ennyiért: %d$\", PropInfo[propid][PropName], PropInfo[propid][PropValue]/2);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, str);
        format(str, 128, \"%s eladta ezt a házat: \\\"%s\\\".\", pName, PropInfo[propid][PropName]);
        SendClientMessageToAllEx(playerid, 0xFFFF00AA, str);
        PlayerProps[playerid]--;
        EarningsForPlayer[playerid] -= PropInfo[propid][PropEarning];
        return 1;
    }
//------------------------------------------------------------------------------
    if(strcmp(cmd, \"/myhouse\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/myh\", true) == 0)
    {
        new str[128], ownerid;
        #if ENABLE_LOGIN_SYSTEM == 1
        if(Logged[playerid] == 0)
        {
            format(str, 128, \"Elöbb jelentkezbe: %s\", LOGIN_COMMAND);
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
            return 1;
        }
        #endif
        if(PlayerProps[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs házad!\");
            return 1;
        }
        format(str, 128, \"|================ Van %d házad: =================|\", PlayerProps[playerid]);
        SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, str);
        for(new propid; propid < PropertiesAmount; propid++)
        {
            if(PropInfo[propid][PropIsBought] == 1)
            {
                ownerid = GetPlayerID(PropInfo[propid][PropOwner]);
                if(ownerid == playerid)
                {
                     format(str, 128, \"Neve: \\\"%s\\\"   Értéke: %d$   Bevétel: %d$\", PropInfo[propid][PropName], PropInfo[propid][PropValue], PropInfo[propid][PropEarning]);
                     SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, str);
                }
            }
        }
        SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, \"|============================================|\");
        return 1;
    }
//------------------------------------------------------------------------------
    #if ENABLE_LOGIN_SYSTEM == 1
    if(strcmp(cmd, REGISTER_COMMAND, true) == 0)
    {
        new str[128];
        if(Logged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Te már bevagy jelentkezve!\");
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
        if(!strlen(tmp))
        {
            format(str, 128, \"%s <jelszó>\", REGISTER_COMMAND);
            SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, str);
            return 1;
        }
//        if(strlen(tmp) < 5) return SendClientMessage(playerid, 0xFF9966AA, \"Password too short! At least 5 characters.\");
//        if(strlen(tmp) > 20) return SendClientMessage(playerid, 0xFF9966AA, \"Password too long! Max 20 characters.\");
        new pName[MAX_PLAYER_NAME], pass;
        GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME);
        pass = dini_Int(\"PropertySystem/PlayerAccounts.txt\", pName);
        if(pass == 0)
        {
            dini_IntSet(\"PropertySystem/PlayerAccounts.txt\", pName, encodepass(tmp));
            Logged[playerid] = 1;
            format(str, 128, \"Regisztráltál!. Mikor ujra jösz: \\\"%s %s\\\"\", LOGIN_COMMAND, tmp);
            SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, str);
        }
        else
        {
            format(str, 128, \"Ez a név már regisztrált!\");
            SendClientMessage(playerid, 0xFF9966AA, str);
        }
        return 1;
    }
//------------------------------------------------------------------------------
    if(strcmp(cmd, LOGIN_COMMAND, true) == 0)
    {
        new str[128];
        if(Logged[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Te már bevagy jelentkezve!\");
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
        if(!strlen(tmp))
        {
            format(str, 128, \"%s <jelszó>\", LOGIN_COMMAND);
            SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, str);
            return 1;
        }
        new pName[MAX_PLAYER_NAME], pass;
        GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME);
        pass = dini_Int(\"PropertySystem/PlayerAccounts.txt\", pName);
        if(pass == 0)
        {
            format(str, 128, \"Te még nem regisztráltál! Regisztrálj: %s\", REGISTER_COMMAND);
            SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, str);
        }
        else
        {
            if(pass == encodepass(tmp))
            {
                Logged[playerid] = 1;
                SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, \"Bejelentkeztél! Tudsz házat venni és eladni!\");
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás jelszó!\");
            }
        }
        #if ENABLE_LOGIN_SYSTEM == 1
        if(PlayerProps[playerid] > 0)
        {
            format(str, 128, \"Van %d házad. /myh ezzel a parancsal megnézheted.\", PlayerProps[playerid]);
            SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, str);
        }
        #endif
        return 1;
    }
    #endif
//------------------------------------------------------------------------------
    if(strcmp(cmd, \"/sellallproperties\", true)==0)
    {
//    if(IsPlayerAdmin(playerid))
//    {
    for(new propid; propid<PropertiesAmount; propid++)
    {
    format(PropInfo[propid][PropOwner], MAX_PLAYER_NAME, \"Nobody\");
    PropInfo[propid][PropIsBought] = 0;
    PropInfo[propid

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal