Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - LaszloR1

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Re:Összes object törlése
« Dátum: 2021. augusztus 29. - 19:57:47 »
Ha jól emlékszem van beépítve wildcard a RemoveBuildingForPlayer funkcióba. Most nem tudom letesztelni, de valami ilyesmi volt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, -1, 0.0, 0.0, 0.0, 6000.0);Ez minden object-et és LOD-t töröl, viszont culling zonákat és a vizet nem.

2
Általános / Open.MP
« Dátum: 2019. április 21. - 20:52:28 »
Idézetet írta: ghosthun06 date=1555869410


   
      Én ezt nem egészen értem. Ez is egy ú.n SA:MP kliens lesz amire ugyanúgy pawn nyelven lehet írni játékmodokat?
   


Kezdetben csak szerver oldalon lesz open.mp, amely kompatibilis lesz a mostani SA-MP kliensekkel. Később jön egy kliens is, viszont ehhez szükség lesz arra, hogy elkészítsék újra a sampos modelleket (nem akarnak semmit se felhasználni semmilyen leakelt verzióból). Ugyan úgy lehet majd pawn nyelvben írni scripteket és nem kell azokat módosítani, hogy áthozd open.mp-re.

3
Általános / Open.MP
« Dátum: 2019. április 18. - 19:52:51 »
Mindenképpen meg éri átállni az open.mp-re, hiszen minden script kompatibilis lesz, lesz C api, amit már sokan vártak, illetve nem is kell hozzá más kliens, működni fog a meglévő SA-MP verziókkal. Igaz későbbiekben terveznek új klienst is készíteni.
 
Y_Less mondanivalója: https://www.burgershot.gg/showthread.php?tid=54
 
\"5hUmaWu.png\"
 
TommyB végül kapott UB-t.

4
Örülök, hogy végre szem elé került a GTA V-ös scene is, igaz még nagyon sok helyen gyerekcipőben jár ez az egész dolog, viszont már eléggé komoly mennyiségű játékossal jelentkeznek a kliensek. Nem lenne rossz szerintem egy FiveM részleg sem, igaz jelenleg per szerver csak 60 játékos a max, de nemrég volt, hogy 40 000 játékos volt fenn egyidejűleg az összes szerveren.

5
GTA V: Alap információk / GTAO: CUNNING STUNTS: SPECIAL VEHICLE CIRCUIT
« Dátum: 2017. március 14. - 06:05:08 »
Megjelenés: Március 14 11:00 (CET)
 
Tartalom(Az árak, képek nem megerősítettek, viszont megbízható forrásból származnak):
 

Forrás: Yan2295 twittereRockstar newswire
 
Edit: Ezt a youtubert meghívták a Rockstar Games irodájába, hogy kipróbáljon párat az új versenyek közül:
 


   

 
 

6
GTA V: Alap információk / GTA 5 account adatok átmásolása másik accountba
« Dátum: 2017. március 13. - 21:40:18 »
Karaktermásolás csak PS3/X360-ról PS4/XB1/PC-re volt lehetséges, de már nincs rá opció március 6-tól.
 
A másikban nem tudok segíteni, nem steamen vettem meg.

7
Fórumi közlemények / Változásra van szükség
« Dátum: 2017. február 28. - 15:38:22 »
Szerintem is szükség lenne egy Grand Theft Auto 5 fórumra, ahol a lenne szintén segítségkérés, szerverek bemutatása (GTAorange, GTAnetwork), scriptek megosztása, stb. A SA-MP FB oldalakról csak annyi a véleményem, hogy a szerverüket nem merik itt meghirdetni, mivel itt nem tudják cenzúrázni az emberek véleményét, láttam pár szervert, ahová leírtam a véleményemet és kaptam is a bant, mert a PG az bizony hősködés. Jelenleg rendelkezem én is egy facebook oldallal, ahol a szerveremet hirdetem, osztok meg híreket a fejlesztésekről, én azért nem szeretném ide kirakni, mivel még nem elég fejlett, karakteres a szerver, ezért úgy gondolom, hogy logikusabb lenne, majd később kirakni ide, hiszen még a fejlesztés korai fázisaiban vagyunk. A terveink megvannak, de nem szeretnénk tenni üres ígéreteket , mivel még sok minden változhat.

8
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2017. február 14. - 12:44:36 »
@Flash Érdekes, az ember azt hinné, ha egy komplex objectet ki tud jelezni, akkor egy textúra fehér négyszögre való helyezése nem oldana problémát.
 
@impreZZa Próbálkoztam vele, sajnos csak nagyon alacson felbontásoknál tudtam működésre bírni. Most azon gondolkozom, hogy a TD négyszögen belül lehet állítani az object helyzetét? Ezzel a móddal meg lehetne (szerintem) oldani, hogy kitöltse a négyszöget, amelybe kéne a textúra.
 
Edit: @Flash Igen, használtam már, inkább passzolom az IMG2TD megoldást.

9
Parkour / Urban FreeRunners - Blackout
« Dátum: 2017. február 13. - 21:27:23 »
Király lett, valamint gratulálok a 7. évhez. Nem tudom elképzelni mennyi idő mehet el ezeknek a spotoknak a megtalálásával, tökéletes kivitelezésével. Csak így tovább!

10
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2017. február 13. - 20:05:26 »
Textúrát hogyan lehet TDként megjeleníteni? Azzal tisztában vagyok, hogy modelleket meg lehet jeleníteni, ezért gondolom a textúrák is játszanak, viszont nem jöttem rá hogyan. Kifejezett textúra, amelyet meg akarok jeleníteni: \"8432 shop06_lvs ws_Transfender_dirty\"

11
RolePlay / Legjobb/Legviccesebb RP pillanataitok
« Dátum: 2017. február 13. - 14:10:52 »
Ez lopott:
 
\"pUwg1zd.png\"
 
No komment:
 
\"SmR7yMJ.jpg\"
 
Nem mond hülyeséget:
 
\"3h78uM8.jpg\"

12
RolePlay / Legjobb/Legviccesebb RP pillanataitok
« Dátum: 2017. február 13. - 12:15:29 »
Idézetet írta: Memphis date=1474436628


   
      Ezeket a képeket nem én készítettem, hanem az egyik barátom a Los Santos Life szerverről. Körülbelül 2012-2013-as fotók.
   
   
      [hs width=400 height=400]http://i.imgur.com/VJ1YtZI.jpg[/hs]
   
   
      Direct link
   


Ennek nem volt 2. része?

13
GTA V: Alap információk / RolePlay szerverek.
« Dátum: 2016. december 29. - 17:56:52 »
Nekem is még várni kell, valakinek elfogadták már azóta?
 
 Finally, applications are taking longer to be approved because of the sheer number of people wanting to play. As a roleplay server wanting quality, we have to ensure this process is done correctly. 

14
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2016. december 08. - 15:46:10 »
A lenyíló menüben a beállítások fül folyamatosan aktív, ezért nem lehet használni.

15
Pályakészítõ / Blueberry városháza & Palominoi vasútállomás
« Dátum: 2016. december 08. - 12:07:14 »
Hát ez nagyon gyenge, ha már csinálod csináld jól, amelyhez elengedhetetlen egy kis stílusérzék, illetve egy nagyon minimális pawn tudás. Ez az épület még akkor is rossz lesz, ha ObjectMaterialozod, már a struktúrája is silány, unrealisztikus. [irony]Egyébként nagyon sokat érsz a pozitív kritikával, de tényleg..[/irony] A negatív kritika az amit nem szabad elutasítanod, mert nem lesz miből építkezned tovább. A sok pozitív kritika csak azt fogja elérni, hogy az egód egekben legyen.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal