Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Játékos ID meghatározása« Dátum: 2017. május 04. - 16:16:56 »
Köszi mindenkinek a válaszokat, ment a +! Egyelőre a communityset használom, az most jónak tünik
2
Segítségkérés / Játékos ID meghatározása« Dátum: 2017. május 01. - 10:57:58 »Idézetet írta: thegergo02 date=1493620771
Csak én a parancsok miatt szeretnék ID-t használni. pl. /goto [id], /skin [id]. Próbáltam már úgy, hogy mindig a játékosszámhoz hozzáadok egyet és azt állítom be ID-nek, de hibát jelzett! :c 3
Segítségkérés / Játékos ID meghatározása« Dátum: 2017. április 30. - 23:51:51 »
Sziasztok!
Régebben SA:MP-on tevékenykedtem és ott volt egy ID, ami alapján azonosítani lehetett a játékost a játékban (playerid). Az lenne a kérdésem, hogy MTA-ban ezt hogy lehet meghatározni? Nem rég kezdtem a luát és nem nagyon vagyok tisztába a dolgokkal és nem találtam sehol erről szóló tutorialt. Előre is köszi a válaszokat! 4
Segítségkérés / Listatípusú dialognál a sor szövege« Dátum: 2017. január 01. - 23:54:01 »
Köszi a segítséget, de már sikerült megoldani!
Ez a megoldás is jó lehet, ha ismerem a sorneveket, viszont az inputtext[] és visszaadja a kiválasztott sort, erre most jöttem rá 5
Segítségkérés / Listatípusú dialognál a sor szövege« Dátum: 2016. december 17. - 23:25:46 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a listatípusú dialognál hogyan tudnám lekérdezni, hogy a kiválasztott sornak mi az értéke? Tehát ha van egy dialog, amiben a sorok úgy következnek, hogy Sor1\\nSor2\\nSor3 és ha rákattint a játékos pl. a Sor2 nevű sorra, akkor azt kapjam, hogy Sor2, ne a sorszámot (1). 6
Segítségkérés / Spec hiba!« Dátum: 2016. december 11. - 23:42:48 »
Szia.
Szerintem hatékonyabb, ha annak a játékosnak állítod a specid változóját, akit figyel a játékos, tehát:
Majd OnPlayerSpawnnál:
Illetve specoff parancshoz írj egy ilyet:
(Nem teszteltem, de elvileg jónak kell lennie. Ha nem értesz valamit, szólj!) 7
Segítségkérés / Dialog segítség« Dátum: 2016. december 11. - 23:19:36 »
Szia!
Sajnos a bitműveletekhez nem értek, de annyit tudok, hogy a kocsi fényszórójának a státuszát le kell kérned egy változóba (GetVehicleDamageStatus), majd a változó értéke alapján formáznod a dialogban megjelenített szöveget. 8
Segítségkérés / Nem ad értéket a változónak« Dátum: 2016. december 11. - 22:50:18 »
Megváltoztattam a változó nevét, probáltam bool, string és intiger típusú változóként is, de nem. Arra viszont rájöttem, hogy a dialoggal van valami probléma, mivel paranccsal meg tudom változtatni, csak az OnDialogResponse callback alatt nem máködik.
9
Segítségkérés / Nem ad értéket a változónak« Dátum: 2016. december 07. - 18:07:01 »
Csináltam ilyet, és miután lefutott a kód, a változónak nem volt értéke (még 0 sem)
10
Segítségkérés / Nem ad értéket a változónak« Dátum: 2016. december 05. - 21:27:32 »
Csáó!
Jelenleg egy telefonos rendszert írok, eddig minden jól ment, viszont most amikor felveszi a player a telefont, akkor a változó értéke nem változik meg 1-re. Én nem látok benne hibát (és a fordító se), viszont mégse ad neki értéket. Kód: if(dialogid == 73){ if(!response) return cmd_me(playerid,\"leteszi a telefont\"); new id = HivottID[playerid]; InPhone[playerid] = 1; //Itt kellene megváltoznia 1-re InPhone[id] = 1; Me(playerid,\"felveszi a telefont\"); SendClientMessage(id,blue,\"[PRPG - Mobil] \"hexfeher\"Felvették a telefont!\"); format(PhoneDialog[playerid],100,\"Beszélgetés kezdete: %s\\n\",GetDateTime()); format(PhoneDialog[id],100,\"Beszélgetés kezdete: %s\\n\",GetDateTime()); new cim1[64], cim2[64]; format(cim1,64,\"\"kek2\"Csatlakozva hozzá: %s\",pinfo[playerid][Phone]); format(cim2,64,\"\"kek2\"Csatlakozva hozzá: %s\",pinfo[id][Phone]); ShowPlayerDialog(playerid,74,DIALOG_STYLE_MSGBOX,cim2,PhoneDialog[playerid],\"Válasz\",\"Kilép\"); ShowPlayerDialog(id,74,DIALOG_STYLE_MSGBOX,cim1,PhoneDialog[id],\"Válasz\",\"Kilép\");} 11
Segítségkérés / /adminok parancs« Dátum: 2016. december 05. - 21:22:47 »#include <a_samp>#include <zcmd>CMD:adminok(playerid){SendClientMessage(playerid,-1,\"Online adminok:\");for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){ if(IsPlayerAdmin(i)) { new string[128], name[24]; GetPlayerName(i,name,sizeof(name)); format(string,128,\"%s - Admin\",name); SendClientMessage(playerid,-1,string); }}return 1;} 12
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre« Dátum: 2016. december 01. - 21:43:45 »
/adminszint parancsnál ezt:
if(PlayerInfo[playerid][Adminszint] != 0) írd át erre: if(IsPlayerAdmin(playerid) || PlayerInfo[playerid][Adminszint] != 0) és lépj be rconnal (/rcon login [Rcon jelszó]) (ezt egyébként majd írd át, ha esetleg tervezed megnyitni a szervert, mert akármilyen admin tud admint adni. Pl. if(PlayerInfo[playerid][Adminszint] > 3)) 13
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre« Dátum: 2016. december 01. - 21:35:38 »Idézetet írta: majsaaron date=1480624118\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63720\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic C:\\Users\\Martin\\Desktop\\adminrendszer.pwn(9) : error 001: expected token: \"}\", but found \"-label-\"Nincsen lezárva egy if, vagy else if a 9. sor környékén.
14
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre« Dátum: 2016. december 01. - 21:07:58 »
Akkor viszont itt van, ezt rakd be a mod végére:
stock Name(playerid){ new pName[24]; GetPlayerName(playerid,pName,24); return pName;} 15
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre« Dátum: 2016. december 01. - 20:45:37 »
Amit először küldtem, azt rakd be és abba illeszd be ezt a parancsot:
CMD:a(playerid,params[]){ if(PlayerInfo[playerid][Adminszint] != 0 || PlayerInfo[playerid][Adminseged] == true) { new string[128]; if(sscanf(params,\"s[128]\",string)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /a [szöveg]\"); new AcString[256]; format(AcString,sizeof(AcString),\"AdminChat: %s %s: %s\",Adminszintek[PlayerInfo[playerid][Adminszint]],Name(playerid),string); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(PlayerInfo[Adminszint] != 0 || PlayerInfo[Adminseged] == true) { SendClientMessage(i,-1,AcString); } } } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy admin!\"); return 1;} Illetve a playerinfo enumba írj egy Adminseged változót. (bool:Adminseged). Edit: A hiba azért van, mert nincsen létrehozva a Name nevű stock. Az először linkelt scriptben benne van
Oldalak: [1] 2
|