Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Elhagyott telefon« Dátum: 2016. október 16. - 22:33:01 »Idézetet írta: almightymartin date=1476642865\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63365\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A srác tuti PG-zett!+ szerzés nem jött össze(!!!!!!) 2
Kérdések, Segítség / Elhagyott telefon« Dátum: 2016. október 15. - 18:15:00 »
Úgy néz ki hogy sikerült megtalálni a telefont, valahogy a zárt kapunkon belülről ki került az utcára, valaki felvette és hazasétált / hazament vele. Mai nap folyamán (18:00 körül) rákerestem a jófogáson \'\'telefon\'\' címszóra és megadtam az én településemet, és kiadta ugyan azt a telefont, és pont akkor tette fel amikor elhagytam (október 13).
3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Játékos pozicionálása objektre!« Dátum: 2016. október 15. - 18:12:47 »
Egyáltalán örülj annak, hogy az ember próbált segíteni, nem kell a hisztit kiverni 1 mondat után. Fura módon 2 embernek segítettem, mind a 2-nek jó volt a megoldásom, de segítsen neked a rosseb.
4
Segítségkérés / Játékos pozicionálása objektre!« Dátum: 2016. október 14. - 16:03:15 »
Hogyha részletesebben és érthetőbben leírnád a problémádat, akkor többet tudnék segíteni. Hasonlóra gondoltál?
public OnPlayerSpawn(playerid) 5
Kérdések, Segítség / Elhagyott telefon« Dátum: 2016. október 13. - 23:35:46 »
Nem nagyon értek a telefonokhoz, ezért kértem a véleményeteket ezzel kapcsolatosan. Viszont olyat is olvastam, hogy hiába van lemerülve a telefon, van benne mindig 0,1(tized)% ami alapján a cellákat és egyebeket lehet használni.
6
Kérdések, Segítség / Elhagyott telefon« Dátum: 2016. október 13. - 23:20:12 »
Nem, Sony Xperia M2 D2305
7
Kérdések, Segítség / Elhagyott telefon« Dátum: 2016. október 13. - 22:06:47 »
Sziasztok. A mai nap folyamán a házunk kapuján belül, miközben szálltam ki vélhetőleg kiesett a telefon a zsebemből. Ezt csak rá egy 30 perce vettem észre, mivel mással voltam elfoglalva. (Tanulás) Kimentem a kocsihoz és sehol sem volt, a Google Eszközkezelővel megpróbáltam bemérni, csak az a baj hogy nem jelzi a jelenlegi helyét mivel le van merülve. Én hülye pedig IMEI számot nem mentettem, esetleg nem lehetne valahogy megtalálni? Próbáltam sok videó alapján, de semmi. Előre is köszönöm a segítséget.
UI: Ennyit ír folyamatosan \'\'Kapcsolatfelvétel az eszközzel...\'\' majd végezetül ezt: \'\'A hely nem érhető el. Legutóbbi kapcsolódás online: 2016. október 13.\'\' 9
Segítségkérés / Nem indul a kocsi :(« Dátum: 2016. október 13. - 18:00:08 »
Az az őszinte igazság, hogy én már régóta használtam ezt a sebességmérő filterszkriptet, viszont akkor nekem nem okozott ilyesfajta problémát. Hogyha a filterszkript berakása nélkül pedig változik a helyzet, magyarán szólva nincs lefagyasztva a játékos és működik minden, akkor a sebességmérő kódjában keresd a hibát. (Igazából ez a legegyszerűbb módja a kiderítésnek, hogy a játékmóddal vagy a filterszkripttel van a hiba.) Pontos időt nem tudok jelenleg mondani, mivel a családban is van egy-két elintézni valóm, de hogyha vársz holnapig akkor alaposabban átfutom a kódot és leírom a tapasztalataimat ezzel kapcsolatosan.
UI: Miután átnéztem a filterszkript kódját, sikerült megtalálni a problémádra a választ. A 919. sornál be van illesztve egy fagyasztás a játékosra, ezt írd át \'\'0-ás értékről 1-esre\'\' és elméletileg jónak kell lenni. A könnyítés céljából bemásoltam a megfelelő értékkel ellátott függvényt. TogglePlayerControllable(i,1); 10
Segítségkérés / Egyszerűen rossz« Dátum: 2016. október 13. - 17:51:02 »
Alapvetően nincs köze a problémád orvosolásához, de hogyha a kórháznak szerettél volna egy bejáratot készíteni, akkor tájékoztatlak hogy a \'\'SetPlayerInterior(playerid, 10);\'\' résznél rossz interior ID-t adtál meg, mert a 10-es ID az a Városháza mellett található 24/7 bolté, viszont visszatérve a témában említett problémádhoz. Mint ahogy előttem is leírták, közrejátszhat az is hogy mindkét függvénynél azonos koordináta(pozíció) van megadva. A \'\'SetPlayerPos\'\' függvény megváltoztatja a játékos pozícióját, a \'\'IsPlayerInRangeOfPoint\'\' meg lekérdezi a játékos pozícióját. Én is azt tudom tanácsolni, hogy nézegess egy-két leírást ezzel kapcsolatosan, a segítség kedvéért belinkelek neked egyet ami alapján én is eltudtam sajátítani ennek az ismeretét.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=158915 // Angol nyelvű leírás, de hogyha bekapcsolod a Google fordítót akkor nagyjából és érthetően lefordítja számodra.
Oldalak: [1]
|