Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - A_Szeb1

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Egy parancs, 2 parancsszóval
« Dátum: 2012. július 23. - 13:29:54 »
Köszönöm DrAkE! :D

2
Segítségkérés / Egy parancs, 2 parancsszóval
« Dátum: 2012. július 23. - 13:24:22 »
Sziasztok, megtudnátok mondani, hogy miért nem mûködik a parancs a 2. parancsszó beírása után?
/szabalyok mûködik, de a /rules Unknown Cmd...
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/szabalyok\", true || !strcmp(cmdtext, \"/rules\", true))){
print(\"x\");
return 1;
}

3
Segítségkérés / Warnings, nem tölt be a script
« Dátum: 2012. július 19. - 22:53:38 »
Nem az a hiba hogy le van hagyva a zárójel

4
Segítségkérés / Warnings, nem tölt be a script
« Dátum: 2012. július 19. - 22:31:17 »
if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerNPC(playerid))
    return -1;
SetPVarInt(playerid, \"votedForMap\", -1);
new String:MapsStr[MAX_MAPS * (32 + 4)];
for(new i = 0; i < MAX_MAPS; i++)
{
    new idx = 0,
       lclStr[64];
   lclStr = strtok(OriginsArray, idx, \'|\');

   
format(MapsStr, sizeof MapsStr, \"%s%i. %s\\n\", MapsStr, i, lclStr); // 56. sor 2x ugyan az a hiba (tag mismatch)

}


ShowPlayerDialog(playerid, dialogMapchange, DIALOG_STYLE_LIST, \"Map vote\", MapsStr, \"Szavazok\", \"\"); // 59. sor (tag mismatch)

Szerk.: Bocs hogy nem [code.-ban írtam ki, csak ki akartam jelölni pirossal a hibát...

5
Segítségkérés / Warnings, nem tölt be a script
« Dátum: 2012. július 19. - 21:47:17 »
Köszi mindenkinek, a probléma megoldódott.
na haragudjatok, de lenne még egy dolog amit értek  :whistle:
 
if(!IsPlayerConnected(playerid) || !IsPlayerNPC(playerid))
    return -1;
SetPVarInt(playerid, \"votedForMap\", -1);
new String:MapsStr[MAX_MAPS * (32 + 4)];
for(new i = 0; i < MAX_MAPS; i++)
{
    new idx = 0,
       lclStr[64];
lclStr = strtok(OriginsArray, idx, \'|\');
format(MapsStr, sizeof MapsStr, \"%s%i. %s\\n\", MapsStr, i, lclStr);
}
ShowPlayerDialog(playerid, dialogMapchange, DIALOG_STYLE_LIST, \"Map vote\", MapsStr, \"Szavazok\", \"\");

 
Hiba: warning 213: tag mismatch...

6
Segítségkérés / Warnings, nem tölt be a script
« Dátum: 2012. július 19. - 20:36:48 »
Ez a három warning továbbra is van.
 
113) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"z\"
(112) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"y\"
(111) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"x\"

 
Ezek pedig megoldódtak:
 
(111) : warning 213: tag mismatch
(112) : warning 213: tag mismatch
(113) : warning 213: tag mismatch

7
Segítségkérés / Warnings, nem tölt be a script
« Dátum: 2012. július 19. - 20:06:45 »
Sziasztok! tud valaki segíteni ebben hogy mi lehet a baj?
És a scriptet be sem lehet tölteni, nem tudom hogy ez-e az oka.
 
new map_name[64], x, y, z, idx = 0;
    map_name = strtok(OriginsArray[topMapId], idx, \'|\');
   
    x = floatstr(strtok(OriginsArray[topMapId], idx, \'|\'));
    y = floatstr(strtok(OriginsArray[topMapId], idx, \'|\'));
    z = floatstr(strtok(OriginsArray[topMapId], idx, \'|\'));
   
    new winnerStr[128];
    format(winnerStr, 128, \"A nyertes map:%s\", map_name);

 
Hiba:
 
C:\\Users\\Szeb1\\Downloads\\vote2.pwn(111) : warning 213: tag mismatch
(112) : warning 213: tag mismatch
(113) : warning 213: tag mismatch
(113) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"z\"
(112) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"y\"
(111) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"x\"

8
Segítségkérés / AttachedObject (bug)
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 20:02:25 »
Igen, ez a baj :D :S
Van 1 lézer script :P
Köszi a segítséget(Y)

9
Segítségkérés / AttachedObject (bug)
« Dátum: 2011. szeptember 01. - 19:16:45 »
Az lenne a kérdésem h mitõl lehet az hogy a \'SetPlayerAttachedObject\'-el létrehozott objektek eltûnnek egybõl ahogy használnám õket.
Egy paranccsal lehet felrakni a játékosra de kb. 1 másodperc múlva eltûnik.
Windows szerveren teszteltem és rendesen mûködik, a linuxon pedig nem!
(Az include-ék megegyeznek a szervermappákban.)
Verzió: 0.3c R2

10
Segítségkérés / Teleport dialog(list style) - nem mûködik rendesen
« Dátum: 2011. július 01. - 16:34:48 »
(Ez küldön scriptben van.) Az is számít ha a modban van ez definiálva?
Szerk.
Kivettem az összes fs-t és úgy futtattam, így mûködik rendesen.
Szóval valószínûleg az egyik filterscriptemben van....
Köszi a segítséget:D

11
Segítségkérés / Teleport dialog(list style) - nem mûködik rendesen
« Dátum: 2011. július 01. - 16:20:32 »
Helló
Az angol fórumon találtam egy dialogos teleport scriptet, amiben egy listából lehet kiválasztani a helyeket.
A parancs beírása után 3 lehetõség közül lehet választani: ls, lv, sf... És ezeken belül van több almenü.
Az a gond, amikor rákattintok a 3 közül az egyikre, nem történik azon kívül semmi, hogy a dialog eltûnik.
Kicsit átírtam és kiegészítettem..nem hiszem, hogy ez miatt nem mûködik. (Már próbáltam az eredetit is, ugyan ez volt a gond)
Eredeti FS: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=98437
Ha tudtok segíteni azt nagyon megköszönném!:)

12
Segítség / IMG Tool
« Dátum: 2011. június 24. - 18:54:58 »
Köszönöm, sokat segítettél! :D
(Zárom a témát)

13
Segítség / IMG Tool
« Dátum: 2011. június 23. - 10:37:16 »
(igen, IMG tool-al lehet kezelni)
De ha sok fájl van amit le kell cserélni akkor egyesével kell csinálnom? Vagy van valami praktikusabb mód?

14
Segítség / IMG Tool
« Dátum: 2011. június 22. - 20:23:09 »
Sziasztok
Az lenne a kérdésem h a gta3.img fájl-t lehet-e fájlmappaként kezelni?
Tehát simán mappaként megnyitni.

15
Szkript kérések / Spawn hely kijelzése
« Dátum: 2011. június 22. - 11:29:38 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) alá:
[pawn]switch (classid)
{
    case 0:
    {
                GameTextForPlayer(playerid, \"Los Santos\", 1500, 4);//A játékos föle kiírja, hogy Los Santos.
        SetPlayerPos(playerid, x, y, z);//játékos pozíció
        SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);//kamera pozíció
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, x, y, z);//a kamera hova nézzen.
      SetPlayerFacingAngle(playerid, a);//a játékos merre nézzen
    }[/pawn]
Ez csak csak egy darab (1 skinre vonatokozik), de lehet folytatni így az elsõ mintájára:
[pawn]
case 1:
{
}
case 2:
{
}
...
[/pawn]
Amúgy http://wiki.sa-mp.com/wiki/Main_Page, sokat segít.  :)

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal