Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Ryan126
Oldalak: [1 ]
1
« Dátum: 2017. december 28. - 22:14:53 »
Sziasztok! Most kezdtem el tanulgatni a LUA nyelvet, szóval elnézést ha valami tök f*szságot kérdezek de elakadtam .Az miért van hogy elkezdek írni egy resourcet minden tök jó de amikor felconnectelek a szerverre, akkor üres fekete kép van? A resource-t amit írok erről a videó alapján kezdtem el írni: szóval ha valaki tudna segíteni az megköszönöm
VIDEO Itt van a script: addEventHandler(\"onPlayerJoin\", getRootElement(), function() spawnPlayer(source, 0,0,3) fadeCamera(source, true) setCameraTarget(source, source) outputChatBox(\"Welcome to My Server\", source) end ) addEventHandler(\"onPlayerWasted\", getRootElement(), function() setTimer(spawnPlayer, 1000, 1, source, 0, 0, 3) end ) addCommandHandler(\"money\", function (player,command,amount) local amount = tonumber(amount) givePlayerMoney(player,amount) outputChatBox(\"\" ..amount.. \" money is added to player!\",player) end ) addCommandHandler(\"halal\", function(player,command) setElementHealth(player,0) outputChatBox(\"You have been slain!\",player) end )
2
« Dátum: 2016. november 26. - 16:40:01 »
Sziasztok!A SAMP edit szerveremhez kéne egy mapper.Hogy mit kap érte?A szerveren rangot + amit kér. Követelmények: -minimum 14 életkor -Jó képességek (mappolás terén) Ha érdekel akkor jelöljetek be skyepon:norby126hun
3
« Dátum: 2016. november 26. - 16:37:18 »
:d
4
« Dátum: 2016. szeptember 04. - 07:26:27 »
Sziasztok!Az miért van hogy le compolom újra a lua fájl-t de hiába pl: Error: DayZ menu_client.lua_dayz is invalid Please re-compile at (luac konvertáló) Tudnátok segíteni?
5
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 20:20:35 »
[20:04:03] joaquin rodas: köszönöm szépen.
[20:04:09] joaquin rodas: csak a szerveren próbáltam volna segíteni
[20:04:13] joaquin rodas: de megy a log sampforumra
[20:04:13] joaquin rodas: stb.
[20:04:16] joaquin rodas: mekkora fos szerver
[20:04:17] joaquin rodas: XDD
[20:04:22] joaquin rodas: kurva anyád neked is
[20:04:25] joaquin rodas: meg a többi gecinek
[20:04:26] |Kris|
: akkor minek vakartál itt lenni?
[20:04:28] |Kris|
: miért szidsz?
[20:04:29] |Kris|
: anyámat?
[20:04:30] |Kris|
: minek?
[20:04:32] |Kris|
: hogy jön ide?
6
« Dátum: 2016. július 24. - 11:51:49 »
Üdvözlöm a kedves olvasókat!Lenne egy kérdésem,van nekem egy Holiday modom,volt benne 9 error abból 2 van.
Mint a címből is láthatjátok hogy mi lenne a főgond!Ez a warning miatt nem tudom belépni illegve regisztrálni azaz nem hozza be a logi panelt!: warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"S2\"
Ittvan ez a rész amelyik hibásnak találom!
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) Nevekki(playerid); SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0); /* GangZoneShowForPlayer(playerid, nonscript, 0xFF00FF96); GangZoneShowForPlayer(playerid, groove, 0x00800096); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchy, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchyterulet, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, semleges, 0xC0C0C096);*/ SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SHOTGUN, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MP5, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_M4, 1); if(TilosOlni == 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}======== {1E90FF}Zero Tolerancia {FFFFFF}========\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Zero tolerancia bekapcsolva!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Amíg ez érvényben van, tilos ölni, aki megszegi automata egy óra jail!\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, zero); } //-----------Valósidőcucc------------- TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp); gettime(gOra, gPerc); PlayerTextDrawShow(playerid, Ft); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra); PlayerTextDrawShow(playerid, NevMutat2); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra2); PlayerTextDrawShow(playerid, BankPenz); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebText); SetPlayerArmour(playerid, pInfo[ playerid ][ pArmor ]); animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; new S[128]; //EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawny ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawnz ] == 0 ) SetPlayerPos(playerid, -2460.4946,2304.2620,4.9844); SetPlayerInterior( playerid, pInfo[playerid][pInterior] ); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); pInfo[playerid][pClothes] = 0; for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { hInfo[Aktiv] = 1; HazMent(i); } } if(Beloggolt[playerid] == 1) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid)); ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS); KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); Object(playerid); /*if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || pInfo[playerid][pOrokAs] > 0 || pInfo[playerid][pAs] > 0) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat9); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat6); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat7); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat8); }*/ if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pKor] < 1) { SetPlayerPos(playerid, -222.7836,2680.0813,62.9030); // SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); // SetPlayerInterior(playerid, 10); //SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Megérkezett a repülőtérre, hamarosan jön egy taxi és elviszi önt Las Payasadasba!\"); ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNő\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); /*if(Egyezik(Nev(playerid), \"Ryan Davis\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Nicky! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"Francisco J Moreno\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 8; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dario! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"James Mattnew\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dudi! Admin szintedet megkaptad! \"); }*/ } } /*else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && pInfo[playerid][pVHaz] == 0 && pInfo[playerid][pSpawn] == 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ameddig nem veszel házat az utcán fogsz ébredni!\"); } else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pVHaz] == 1 && pInfo[playerid][pSpawn] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]); Hazban[playerid] = i; Betolt(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\"); } } }*/ else if(Meghalt[playerid] == 1) { // pInfo[id][pBorton] = 2 * 60; // KillTimer(BortonTimer[playerid]); // HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerPos(playerid, 1696.4229,1186.6903,35.2759), SetPlayerInterior(playerid, 5); SetPlayerHealth(playerid, 100); Serult[playerid] = false; beszorult[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); //SetPlayerWeather(id, 2); TogglePlayerControllable(playerid, true); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); SetPlayerSpecialAction(playerid, 0); ClearAnimations(id); uzi1[playerid] = 0; pInfo[playerid][pAnimban] = 0; animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"-| Kezelés |- A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. 2 napig ((perc)) még megfigyelésen tartanak.\"); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"(( A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. ))\"); if( pInfo[playerid][pMoney] > 0) { new rand = random(2); switch(rand) { case 0: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sajnos nem sikerült megtalálnunk kézpénzét!\"), pInfo[playerid][pMoney] = 0; } case 1: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sikerült megtalálni a kézpénzét!\"); } } } Meghalt[playerid] = 0; //SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ // BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\"); if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 2980.4380,1560.2142,43.2359); SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(Speec[playerid] == 1) { if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); AdminSzoliban[playerid] = 0; if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); } /*else { SetPlayerPos(playerid, -2113.1333,-2429.2903,30.6250); }*/ Speec[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Előbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\"); format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás előtt...\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(playerid); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new S[128], S2[128], Fegyvernev[128]; new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid); KillTimer(EhsegTimer[playerid]); pInfo[playerid][pEhseg] = 0; Meghalt[playerid] = 1; SetPlayerHealth(playerid, 100.0); ElolDeagle[playerid] = 0; ElolColt[playerid] = 0; ElolUto[playerid] = 0; FegyverElol[playerid] = 0; uzi1[playerid] = 0; Injourney[playerid] = 0; Watching[playerid] = 0; Goto[playerid] = 0; Serult[playerid] = false; beszorult[id]= false; KillTimer(SerultTimer[playerid]); if(reason < 49) { GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev)); format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Megölte: %s ( Fegyver: %s )\", Nev(playerid), Nev(killerid), Fegyvernev); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 49) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Elütötte: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 50) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Lekaszálta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 51) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 53) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Mefulladt\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 54) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: Lezuhant\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(TilosOlni == 1) { new stringke[128]; new sendername[32]; GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername)); //new playa; //new randomaj; //new tmp[256]; //new name[24]; //GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name)); //tmp = strtok(cmdtext, idx); //playa = killerid; format(stringke, sizeof(stringke), \"%s AdminJailba zárva a rendszer által | Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc |\",sendername); SendClientMessageToAll(PIROS, stringke); pInfo[killerid][pBorton] = 60 * 60; AJLog(S2); SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 1237.2462,-687.9935,1085.4559); SetPlayerHealth(killerid, 100000); format(S, sizeof(S), \"AdminJailba kerültél! Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc\"); SendClientMessage(killerid, PIROS, S); //SetPlayerInterior(killerid, 3), SetPlayerPos(killerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559); //KillTimer(BortonTimer[killerid]); //BortonTimer[killerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"i\", id); } if(reason != 5 && reason != 22 && reason != 24) return 0; /*if( FegyverElol[playerid] > 0 ) { new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ; GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ); for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo); if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ); } }*/ return 1; } /*public OnVehicleDeath(vehicleid) { new S[128]; new Float: z; GetVehicleZAngle(vehicleid, z); if(z < 0) { ReloadVehicle(vehicleid); format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármű respawnolt a vízből! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } else { if(vInfo[vehicleid][bEINDITVA] == true) { if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 1) { ReloadVehicle(vehicleid); for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++) { if(pInfo[VEHICLE_ID] == vehicleid) { pInfo[VEHICLE_ID] = 0; pInfo[VEHICLE] = 0; vInfo[ vehicleid ][ X ] = 1145.5426; vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 1291.7520; vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5591; vInfo[ vehicleid ][ A ] = 80.7615; vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2; ReloadVehicle( vehicleid ); SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik járműved megsemmisült!\"); break; } if(pInfo[VEHICLE_ID2] == vehicleid) { pInfo[VEHICLE_ID2] = 0; pInfo[VEHICLE2] = 0; vInfo[ vehicleid ][ X ] = 1185.5426; vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 1311.7520; vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5991; vInfo[ vehicleid ][ A ] = 82.7615; vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2; ReloadVehicle( vehicleid ); SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik járműved megsemmisült!\"); break; } } format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármű megsemmisült! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } else { SetVehicleToRespawn(vehicleid); format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy szolgálati jármű respawnolt! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } } } return 1; }*/ Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. július 24. 11:55:35[/time] ) Üdvözlöm a kedves olvasókat!Lenne egy kérdésem,van nekem egy Holiday modom,volt benne 9 error abból 2 van.
Mint a címből is láthatjátok hogy mi lenne a főgond!Ez a warning miatt nem tudom belépni illegve regisztrálni azaz nem hozza be a logi panelt!: warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"S2\"
Ittvan ez a rész amelyik hibásnak találom!
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) Nevekki(playerid); SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0); /* GangZoneShowForPlayer(playerid, nonscript, 0xFF00FF96); GangZoneShowForPlayer(playerid, groove, 0x00800096); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchy, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchyterulet, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, semleges, 0xC0C0C096);*/ SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SHOTGUN, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MP5, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_M4, 1); if(TilosOlni == 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}======== {1E90FF}Zero Tolerancia {FFFFFF}========\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Zero tolerancia bekapcsolva!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Amíg ez érvényben van, tilos ölni, aki megszegi automata egy óra jail!\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, zero); } //-----------Valósidőcucc------------- TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp); gettime(gOra, gPerc); PlayerTextDrawShow(playerid, Ft); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra); PlayerTextDrawShow(playerid, NevMutat2); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra2); PlayerTextDrawShow(playerid, BankPenz); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebText); SetPlayerArmour(playerid, pInfo[ playerid ][ pArmor ]); animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; new S[128]; //EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawny ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawnz ] == 0 ) SetPlayerPos(playerid, -2460.4946,2304.2620,4.9844); SetPlayerInterior( playerid, pInfo[playerid][pInterior] ); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); pInfo[playerid][pClothes] = 0; for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { hInfo[Aktiv] = 1; HazMent(i); } } if(Beloggolt[playerid] == 1) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid)); ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS); KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); Object(playerid); /*if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || pInfo[playerid][pOrokAs] > 0 || pInfo[playerid][pAs] > 0) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat9); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat6); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat7); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat8); }*/ if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pKor] < 1) { SetPlayerPos(playerid, -222.7836,2680.0813,62.9030); // SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); // SetPlayerInterior(playerid, 10); //SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Megérkezett a repülőtérre, hamarosan jön egy taxi és elviszi önt Las Payasadasba!\"); ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNő\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); /*if(Egyezik(Nev(playerid), \"Ryan Davis\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Nicky! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"Francisco J Moreno\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 8; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dario! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"James Mattnew\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dudi! Admin szintedet megkaptad! \"); }*/ } } /*else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && pInfo[playerid][pVHaz] == 0 && pInfo[playerid][pSpawn] == 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ameddig nem veszel házat az utcán fogsz ébredni!\"); } else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pVHaz] == 1 && pInfo[playerid][pSpawn] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]); Hazban[playerid] = i; Betolt(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\"); } } }*/ else if(Meghalt[playerid] == 1) { // pInfo[id][pBorton] = 2 * 60; // KillTimer(BortonTimer[playerid]); // HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerPos(playerid, 1696.4229,1186.6903,35.2759), SetPlayerInterior(playerid, 5); SetPlayerHealth(playerid, 100); Serult[playerid] = false; beszorult[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); //SetPlayerWeather(id, 2); TogglePlayerControllable(playerid, true); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); SetPlayerSpecialAction(playerid, 0); ClearAnimations(id); uzi1[playerid] = 0; pInfo[playerid][pAnimban] = 0; animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"-| Kezelés |- A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. 2 napig ((perc)) még megfigyelésen tartanak.\"); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"(( A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. ))\"); if( pInfo[playerid][pMoney] > 0) { new rand = random(2); switch(rand) { case 0: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sajnos nem sikerült megtalálnunk kézpénzét!\"), pInfo[playerid][pMoney] = 0; } case 1: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sikerült megtalálni a kézpénzét!\"); } } } Meghalt[playerid] = 0; //SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ // BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\"); if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 2980.4380,1560.2142,43.2359); SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(Speec[playerid] == 1) { if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); AdminSzoliban[playerid] = 0; if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); } /*else { SetPlayerPos(playerid, -2113.1333,-2429.2903,30.6250); }*/ Speec[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Előbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\"); format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás előtt...\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(playerid); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new S[128], S2[128], Fegyvernev[128]; new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid); KillTimer(EhsegTimer[playerid]); pInfo[playerid][pEhseg] = 0; Meghalt[playerid] = 1; SetPlayerHealth(playerid, 100.0); ElolDeagle[playerid] = 0; ElolColt[playerid] = 0; ElolUto[playerid] = 0; FegyverElol[playerid] = 0; uzi1[playerid] = 0; Injourney[playerid] = 0; Watching[playerid] = 0; Goto[playerid] = 0; Serult[playerid] = false; beszorult[id]= false; KillTimer(SerultTimer[playerid]); if(reason < 49) { GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev)); format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Megölte: %s ( Fegyver: %s )\", Nev(playerid), Nev(killerid), Fegyvernev); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 49) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Elütötte: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 50) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Lekaszálta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 51) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 53) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Mefulladt\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 54) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: Lezuhant\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(TilosOlni == 1) { new stringke[128]; new sendername[32]; GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername)); //new playa; //new randomaj; //new tmp[256]; //new name[24]; //GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name)); //tmp = strtok(cmdtext, idx); //playa = killerid; format(stringke, sizeof(stringke), \"%s AdminJailba zárva a rendszer által | Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc |\",sendername); SendClientMessageToAll(PIROS, stringke); pInfo[killerid][pBorton] = 60 * 60; AJLog(S2); SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 1237.2462,-687.9935,1085.4559); SetPlayerHealth(killerid, 100000); format(S, sizeof(S), \"AdminJailba kerültél! Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc\"); SendClientMessage(killerid, PIROS, S); //SetPlayerInterior(killerid, 3), SetPlayerPos(killerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559); //KillTimer(BortonTimer[killerid]); //BortonTimer[killerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"i\", id); } if(reason != 5 && reason != 22 && reason != 24) return 0; /*if( FegyverElol[playerid] > 0 ) { new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ; GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ); for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo); if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ); } }*/ return 1; } /*public OnVehicleDeath(vehicleid) { new S[128]; new Float: z; GetVehicleZAngle(vehicleid, z); if(z < 0) { ReloadVehicle(vehicleid); format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármű respawnolt a vízből! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } else { if(vInfo[vehicleid][bEINDITVA] == true) { if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 1) { ReloadVehicle(vehicleid); for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++) { if(pInfo[VEHICLE_ID] == vehicleid) { pInfo[VEHICLE_ID] = 0; pInfo[VEHICLE] = 0; vInfo[ vehicleid ][ X ] = 1145.5426; vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 1291.7520; vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5591; vInfo[ vehicleid ][ A ] = 80.7615; vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2; ReloadVehicle( vehicleid ); SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik járműved megsemmisült!\"); break; } if(pInfo[VEHICLE_ID2] == vehicleid) { pInfo[VEHICLE_ID2] = 0; pInfo[VEHICLE2] = 0; vInfo[ vehicleid ][ X ] = 1185.5426; vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 1311.7520; vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5991; vInfo[ vehicleid ][ A ] = 82.7615; vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2; ReloadVehicle( vehicleid ); SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik járműved megsemmisült!\"); break; } } format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármű megsemmisült! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } else { SetVehicleToRespawn(vehicleid); format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy szolgálati jármű respawnolt! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } } } return 1; }*/ Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. július 24. 11:57:49[/time] ) Üdvözlöm a kedves olvasókat!Lenne egy kérdésem,van nekem egy Holiday modom,volt benne 9 error abból 2 van.
Mint a címből is láthatjátok hogy mi lenne a főgond!Ez a warning miatt nem tudom belépni illegve regisztrálni azaz nem hozza be a logi panelt!: warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"S2\"
Ittvan ez a rész amelyik hibásnak találom!
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) Nevekki(playerid); SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0); /* GangZoneShowForPlayer(playerid, nonscript, 0xFF00FF96); GangZoneShowForPlayer(playerid, groove, 0x00800096); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchy, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchyterulet, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, semleges, 0xC0C0C096);*/ SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SHOTGUN, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MP5, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_M4, 1); if(TilosOlni == 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}======== {1E90FF}Zero Tolerancia {FFFFFF}========\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Zero tolerancia bekapcsolva!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Amíg ez érvényben van, tilos ölni, aki megszegi automata egy óra jail!\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, zero); } //-----------Valósidőcucc------------- TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp); gettime(gOra, gPerc); PlayerTextDrawShow(playerid, Ft); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra); PlayerTextDrawShow(playerid, NevMutat2); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra2); PlayerTextDrawShow(playerid, BankPenz); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebText); SetPlayerArmour(playerid, pInfo[ playerid ][ pArmor ]); animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; new S[128]; //EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawny ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawnz ] == 0 ) SetPlayerPos(playerid, -2460.4946,2304.2620,4.9844); SetPlayerInterior( playerid, pInfo[playerid][pInterior] ); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); pInfo[playerid][pClothes] = 0; for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { hInfo[Aktiv] = 1; HazMent(i); } } if(Beloggolt[playerid] == 1) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid)); ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS); KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); Object(playerid); /*if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || pInfo[playerid][pOrokAs] > 0 || pInfo[playerid][pAs] > 0) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat9); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat6); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat7); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat8); }*/ if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pKor] < 1) { SetPlayerPos(playerid, -222.7836,2680.0813,62.9030); // SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); // SetPlayerInterior(playerid, 10); //SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Megérkezett a repülőtérre, hamarosan jön egy taxi és elviszi önt Las Payasadasba!\"); ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNő\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); /*if(Egyezik(Nev(playerid), \"Ryan Davis\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Nicky! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"Francisco J Moreno\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 8; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dario! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"James Mattnew\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dudi! Admin szintedet megkaptad! \"); }*/ } } /*else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && pInfo[playerid][pVHaz] == 0 && pInfo[playerid][pSpawn] == 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ameddig nem veszel házat az utcán fogsz ébredni!\"); } else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pVHaz] == 1 && pInfo[playerid][pSpawn] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]); Hazban[playerid] = i; Betolt(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\"); } } }*/ else if(Meghalt[playerid] == 1) { // pInfo[id][pBorton] = 2 * 60; // KillTimer(BortonTimer[playerid]); // HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerPos(playerid, 1696.4229,1186.6903,35.2759), SetPlayerInterior(playerid, 5); SetPlayerHealth(playerid, 100); Serult[playerid] = false; beszorult[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); //SetPlayerWeather(id, 2); TogglePlayerControllable(playerid, true); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); SetPlayerSpecialAction(playerid, 0); ClearAnimations(id); uzi1[playerid] = 0; pInfo[playerid][pAnimban] = 0; animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"-| Kezelés |- A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. 2 napig ((perc)) még megfigyelésen tartanak.\"); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"(( A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. ))\"); if( pInfo[playerid][pMoney] > 0) { new rand = random(2); switch(rand) { case 0: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sajnos nem sikerült megtalálnunk kézpénzét!\"), pInfo[playerid][pMoney] = 0; } case 1: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sikerült megtalálni a kézpénzét!\"); } } } Meghalt[playerid] = 0; //SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ // BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\"); if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 2980.4380,1560.2142,43.2359); SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(Speec[playerid] == 1) { if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); AdminSzoliban[playerid] = 0; if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); } /*else { SetPlayerPos(playerid, -2113.1333,-2429.2903,30.6250); }*/ Speec[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Előbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\"); format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás előtt...\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(playerid); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new S[128], S2[128], Fegyvernev[128]; new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid); KillTimer(EhsegTimer[playerid]); pInfo[playerid][pEhseg] = 0; Meghalt[playerid] = 1; SetPlayerHealth(playerid, 100.0); ElolDeagle[playerid] = 0; ElolColt[playerid] = 0; ElolUto[playerid] = 0; FegyverElol[playerid] = 0; uzi1[playerid] = 0; Injourney[playerid] = 0; Watching[playerid] = 0; Goto[playerid] = 0; Serult[playerid] = false; beszorult[id]= false; KillTimer(SerultTimer[playerid]); if(reason < 49) { GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev)); format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Megölte: %s ( Fegyver: %s )\", Nev(playerid), Nev(killerid), Fegyvernev); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 49) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Elütötte: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 50) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Lekaszálta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 51) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 53) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Mefulladt\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 54) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: Lezuhant\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(TilosOlni == 1) { new stringke[128]; new sendername[32]; GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername)); //new playa; //new randomaj; //new tmp[256]; //new name[24]; //GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name)); //tmp = strtok(cmdtext, idx); //playa = killerid; format(stringke, sizeof(stringke), \"%s AdminJailba zárva a rendszer által | Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc |\",sendername); SendClientMessageToAll(PIROS, stringke); pInfo[killerid][pBorton] = 60 * 60; AJLog(S2); SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 1237.2462,-687.9935,1085.4559); SetPlayerHealth(killerid, 100000); format(S, sizeof(S), \"AdminJailba kerültél! Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc\"); SendClientMessage(killerid, PIROS, S); //SetPlayerInterior(killerid, 3), SetPlayerPos(killerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559); //KillTimer(BortonTimer[killerid]); //BortonTimer[killerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000,
7
« Dátum: 2016. július 24. - 11:40:10 »
Üdvözlöm a kedves olvasókat!Lenne egy kérdésem,van nekem egy Holiday modom,volt benne 9 error abból 2 van.
Mint a címből is láthatjátok hogy mi lenne a főgond!Ez a warning miatt nem tudom belépni illegve regisztrálni azaz nem hozza be a logi panelt!: warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"S2\"
Ittvan ez a rész amelyik hibásnak találom!
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) Nevekki(playerid); SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0); /* GangZoneShowForPlayer(playerid, nonscript, 0xFF00FF96); GangZoneShowForPlayer(playerid, groove, 0x00800096); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchy, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchyterulet, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, semleges, 0xC0C0C096);*/ SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SHOTGUN, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MP5, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_M4, 1); if(TilosOlni == 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}======== {1E90FF}Zero Tolerancia {FFFFFF}========\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Zero tolerancia bekapcsolva!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Amíg ez érvényben van, tilos ölni, aki megszegi automata egy óra jail!\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, zero); } //-----------Valósidőcucc------------- TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp); gettime(gOra, gPerc); PlayerTextDrawShow(playerid, Ft); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra); PlayerTextDrawShow(playerid, NevMutat2); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra2); PlayerTextDrawShow(playerid, BankPenz); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebText); SetPlayerArmour(playerid, pInfo[ playerid ][ pArmor ]); animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; new S[128]; //EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawny ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawnz ] == 0 ) SetPlayerPos(playerid, -2460.4946,2304.2620,4.9844); SetPlayerInterior( playerid, pInfo[playerid][pInterior] ); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); pInfo[playerid][pClothes] = 0; for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { hInfo[Aktiv] = 1; HazMent(i); } } if(Beloggolt[playerid] == 1) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid)); ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS); KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); Object(playerid); /*if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || pInfo[playerid][pOrokAs] > 0 || pInfo[playerid][pAs] > 0) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat9); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat6); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat7); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat8); }*/ if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pKor] < 1) { SetPlayerPos(playerid, -222.7836,2680.0813,62.9030); // SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); // SetPlayerInterior(playerid, 10); //SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Megérkezett a repülőtérre, hamarosan jön egy taxi és elviszi önt Las Payasadasba!\"); ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNő\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); /*if(Egyezik(Nev(playerid), \"Ryan Davis\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Nicky! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"Francisco J Moreno\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 8; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dario! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"James Mattnew\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dudi! Admin szintedet megkaptad! \"); }*/ } } /*else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && pInfo[playerid][pVHaz] == 0 && pInfo[playerid][pSpawn] == 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ameddig nem veszel házat az utcán fogsz ébredni!\"); } else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pVHaz] == 1 && pInfo[playerid][pSpawn] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]); Hazban[playerid] = i; Betolt(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\"); } } }*/ else if(Meghalt[playerid] == 1) { // pInfo[id][pBorton] = 2 * 60; // KillTimer(BortonTimer[playerid]); // HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerPos(playerid, 1696.4229,1186.6903,35.2759), SetPlayerInterior(playerid, 5); SetPlayerHealth(playerid, 100); Serult[playerid] = false; beszorult[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); //SetPlayerWeather(id, 2); TogglePlayerControllable(playerid, true); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); SetPlayerSpecialAction(playerid, 0); ClearAnimations(id); uzi1[playerid] = 0; pInfo[playerid][pAnimban] = 0; animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"-| Kezelés |- A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. 2 napig ((perc)) még megfigyelésen tartanak.\"); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"(( A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. ))\"); if( pInfo[playerid][pMoney] > 0) { new rand = random(2); switch(rand) { case 0: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sajnos nem sikerült megtalálnunk kézpénzét!\"), pInfo[playerid][pMoney] = 0; } case 1: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sikerült megtalálni a kézpénzét!\"); } } } Meghalt[playerid] = 0; //SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ // BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\"); if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 2980.4380,1560.2142,43.2359); SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(Speec[playerid] == 1) { if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); AdminSzoliban[playerid] = 0; if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); } /*else { SetPlayerPos(playerid, -2113.1333,-2429.2903,30.6250); }*/ Speec[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Előbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\"); format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás előtt...\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(playerid); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new S[128], S2[128], Fegyvernev[128]; new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid); KillTimer(EhsegTimer[playerid]); pInfo[playerid][pEhseg] = 0; Meghalt[playerid] = 1; SetPlayerHealth(playerid, 100.0); ElolDeagle[playerid] = 0; ElolColt[playerid] = 0; ElolUto[playerid] = 0; FegyverElol[playerid] = 0; uzi1[playerid] = 0; Injourney[playerid] = 0; Watching[playerid] = 0; Goto[playerid] = 0; Serult[playerid] = false; beszorult[id]= false; KillTimer(SerultTimer[playerid]); if(reason < 49) { GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev)); format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Megölte: %s ( Fegyver: %s )\", Nev(playerid), Nev(killerid), Fegyvernev); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 49) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Elütötte: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 50) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Lekaszálta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 51) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 53) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Mefulladt\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 54) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: Lezuhant\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(TilosOlni == 1) { new stringke[128]; new sendername[32]; GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername)); //new playa; //new randomaj; //new tmp[256]; //new name[24]; //GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name)); //tmp = strtok(cmdtext, idx); //playa = killerid; format(stringke, sizeof(stringke), \"%s AdminJailba zárva a rendszer által | Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc |\",sendername); SendClientMessageToAll(PIROS, stringke); pInfo[killerid][pBorton] = 60 * 60; AJLog(S2); SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 1237.2462,-687.9935,1085.4559); SetPlayerHealth(killerid, 100000); format(S, sizeof(S), \"AdminJailba kerültél! Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc\"); SendClientMessage(killerid, PIROS, S); //SetPlayerInterior(killerid, 3), SetPlayerPos(killerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559); //KillTimer(BortonTimer[killerid]); //BortonTimer[killerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"i\", id); } if(reason != 5 && reason != 22 && reason != 24) return 0; /*if( FegyverElol[playerid] > 0 ) { new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ; GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ); for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo); if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ); } }*/ return 1; } /*public OnVehicleDeath(vehicleid) { new S[128]; new Float: z; GetVehicleZAngle(vehicleid, z); if(z < 0) { ReloadVehicle(vehicleid); format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármű respawnolt a vízből! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } else { if(vInfo[vehicleid][bEINDITVA] == true) { if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 1) { ReloadVehicle(vehicleid); for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++) { if(pInfo[VEHICLE_ID] == vehicleid) { pInfo[VEHICLE_ID] = 0; pInfo[VEHICLE] = 0; vInfo[ vehicleid ][ X ] = 1145.5426; vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 1291.7520; vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5591; vInfo[ vehicleid ][ A ] = 80.7615; vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2; ReloadVehicle( vehicleid ); SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik járműved megsemmisült!\"); break; } if(pInfo[VEHICLE_ID2] == vehicleid) { pInfo[VEHICLE_ID2] = 0; pInfo[VEHICLE2] = 0; vInfo[ vehicleid ][ X ] = 1185.5426; vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 1311.7520; vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5991; vInfo[ vehicleid ][ A ] = 82.7615; vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2; ReloadVehicle( vehicleid ); SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik járműved megsemmisült!\"); break; } } format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármű megsemmisült! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } else { SetVehicleToRespawn(vehicleid); format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy szolgálati jármű respawnolt! | ID: %d |\", vehicleid); SendAdminMessage(FONTOS, S); } } } return 1; }*/
8
« Dátum: 2016. július 24. - 10:38:53 »
Talán olvasni kéne....
9
« Dátum: 2016. július 24. - 10:28:47 »
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) Nevekki(playerid); SetPVarInt(playerid, \"anims_loaded\", 1); for(new a=0; a < 129; a++) ApplyAnimation(playerid,AnimLibraies[a],\"null\",0.0,0,0,0,0,0); /* GangZoneShowForPlayer(playerid, nonscript, 0xFF00FF96); GangZoneShowForPlayer(playerid, groove, 0x00800096); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchy, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, sonsofanarchyterulet, 0xFF80408B); GangZoneShowForPlayer(playerid, semleges, 0xC0C0C096);*/ SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_SHOTGUN, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MP5, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_AK47, 1); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_M4, 1); if(TilosOlni == 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}======== {1E90FF}Zero Tolerancia {FFFFFF}========\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Zero tolerancia bekapcsolva!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"{FF0000}Amíg ez érvényben van, tilos ölni, aki megszegi automata egy óra jail!\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, zero); } //-----------Valósidőcucc------------- TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp); gettime(gOra, gPerc); PlayerTextDrawShow(playerid, Ft); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra); PlayerTextDrawShow(playerid, NevMutat2); PlayerTextDrawShow(playerid, jOra2); PlayerTextDrawShow(playerid, BankPenz); TextDrawShowForPlayer(playerid, Box); TextDrawShowForPlayer(playerid, WebText); SetPlayerArmour(playerid, pInfo[ playerid ][ pArmor ]); animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; new S[128]; //EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60*60000, true, \"d\", playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawny ] == 0 || pInfo[ playerid ][ spawnz ] == 0 ) SetPlayerPos(playerid, -2460.4946,2304.2620,4.9844); SetPlayerInterior( playerid, pInfo[playerid][pInterior] ); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); pInfo[playerid][pClothes] = 0; for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { hInfo[Aktiv] = 1; HazMent(i); } } if(Beloggolt[playerid] == 1) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ format(S, sizeof(S), \"(( %s belépett ))\", Nev(playerid)); ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS); KillTimer(HourTimer[playerid]); HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); Object(playerid); /*if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || pInfo[playerid][pOrokAs] > 0 || pInfo[playerid][pAs] > 0) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat9); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat6); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat7); TextDrawShowForPlayer(playerid, Chat8); }*/ if(pInfo[playerid][pPerc] == 0 && pInfo[playerid][pMPerc] == 0 && pInfo[playerid][pOra] == 0 && Meghalt[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pKor] < 1) { SetPlayerPos(playerid, -222.7836,2680.0813,62.9030); // SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.4580); // SetPlayerInterior(playerid, 10); //SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Megérkezett a repülőtérre, hamarosan jön egy taxi és elviszi önt Las Payasadasba!\"); ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kérem adja meg a nemét!\", \"Férfi\\nNő\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); /*if(Egyezik(Nev(playerid), \"Ryan Davis\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Nicky! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"Francisco J Moreno\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 8; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dario! Admin szintedet megkaptad! \"); } if(Egyezik(Nev(playerid), \"James Mattnew\")) { pInfo[playerid][pAdmin] = 7; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Üdv Dudi! Admin szintedet megkaptad! \"); }*/ } } /*else if(pInfo[playerid][pHaz] == 0 && pInfo[playerid][pVHaz] == 0 && pInfo[playerid][pSpawn] == 1 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ameddig nem veszel házat az utcán fogsz ébredni!\"); } else if(pInfo[playerid][pHaz] == 1 && pInfo[playerid][pVHaz] == 1 && pInfo[playerid][pSpawn] == 0 && Meghalt[playerid] == 0 && Speec[playerid] == 0) { for(new i; i < MAX_HAZ; i ++) { if(Egyezik(Nev(playerid), hInfo[Tulaj])) { SetPlayerPos(playerid, hInfo[intiX], hInfo[intiY], hInfo[intiZ]); SetPlayerInterior(playerid, hInfo[interior]), SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[VWorld]); Hazban[playerid] = i; Betolt(playerid); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"A házadban ébredtél!\"); } } }*/ else if(Meghalt[playerid] == 1) { // pInfo[id][pBorton] = 2 * 60; // KillTimer(BortonTimer[playerid]); // HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); SetPlayerPos(playerid, 1696.4229,1186.6903,35.2759), SetPlayerInterior(playerid, 5); SetPlayerHealth(playerid, 100); Serult[playerid] = false; beszorult[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); //SetPlayerWeather(id, 2); TogglePlayerControllable(playerid, true); SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0); SetPlayerSpecialAction(playerid, 0); ClearAnimations(id); uzi1[playerid] = 0; pInfo[playerid][pAnimban] = 0; animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; KillTimer(SerultTimer[playerid]); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"-| Kezelés |- A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. 2 napig ((perc)) még megfigyelésen tartanak.\"); //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"(( A memóriád súlyosan károsodott, így nem emlékszel semmire. ))\"); if( pInfo[playerid][pMoney] > 0) { new rand = random(2); switch(rand) { case 0: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sajnos nem sikerült megtalálnunk kézpénzét!\"), pInfo[playerid][pMoney] = 0; } case 1: { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Orvos mondja: Ezt épp, hogy túlélte! Sikerült megtalálni a kézpénzét!\"); } } } Meghalt[playerid] = 0; //SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(pInfo[playerid][pBorton] > 0) { /*gettime(gOra, gPerc); SetPlayerTime(playerid,gOra,gPerc);*/ // BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"u\", playerid); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Még nem töltötted le a büntetésedet! / Kezelés alól léptél ki!\"); if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); SetPlayerInterior(playerid, 3), SetPlayerPos(playerid, 2980.4380,1560.2142,43.2359); SetPlayerHealth(playerid, 100000); } else if(Speec[playerid] == 1) { if( pInfo[playerid][pClothes] == 0 ) SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]); else SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pFSkin]); AdminSzoliban[playerid] = 0; if( pInfo[ playerid ][ spawnx ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawny ] != 0 && pInfo[ playerid ][ spawnz ] != 0) { SetPlayerPos(playerid, pInfo[ playerid ][ spawnx ] , pInfo[ playerid ][ spawny ] , pInfo[ playerid ][ spawnz ]); } /*else { SetPlayerPos(playerid, -2113.1333,-2429.2903,30.6250); }*/ Speec[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Ki lettél rúgva... Előbb be kell jelentkezned utána spawnolhatsz!\"); format(S, sizeof(S), \"< Kick > %s kirúgva a Rendszer által | Indok: Nem jelentkezett be spawnolás előtt...\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(playerid); } return 1; }
10
« Dátum: 2016. július 24. - 08:23:13 »
new S2[128]; <------------- ezt a sort errorozza de nem tom miért teljes holdiday modom van,de ha elindítom a szervert nem hozza be a login panelt.Az alap sampost. ezeket hozza be: <-------- ---------> Spawn Valaki tudna nekem ebben segíteni?
11
« Dátum: 2016. július 24. - 08:16:31 »
new S2[128]; Ezt a sort errorozza de nem rétem mi a gond.
12
« Dátum: 2016. július 23. - 22:46:00 »
Sziasztok!!A pwn ezt a warningot adja ki:warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"S2\" És emiatt nincs login panel! (holiday modot használok)
13
« Dátum: 2016. július 23. - 19:09:32 »
köszi
14
« Dátum: 2016. július 23. - 19:09:02 »
Holiday edit a szerverem és a pwn ezt írja error 025: function heading differs from prototype Nem tudja mi a gond?Vagyis hogy lehetne megoldani? a 6567. sornál van: public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
15
« Dátum: 2016. július 20. - 16:14:02 »
Sziasztok!Az lenne a kérésem hogy valaki eltudná nekem küldeni a body.inc file-ot?Mert nagyon kéne.Köszi utólag!
Oldalak: [1 ]