Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
	
	
		
			 
				Üzenetek - Ryoto
			
		
		
		
			
				
				
					1 
					
						
						« Dátum: 2020. március 20. - 22:37:23 »
					 
					
					Hi, a compile nem ír semmit de valamiért nem működik. A Char pVar -nak van megadva egy szám.
 
 if(GetPVarInt(playerid, "Char") == 1)  {     mysql_format(SQL_CONNECTION, query, sizeof(query), "UPDATE `jatekosok` SET `char_1` = %d WHERE `DBID` = %d",          Account[playerid][cSlot][0], Account[playerid][DBID]); } else if(GetPVarInt(playerid, "Char") == 2)  {     mysql_format(SQL_CONNECTION, query, sizeof(query), "UPDATE `jatekosok` SET `char_2` = %d WHERE `DBID` = %d",          Account[playerid][cSlot][1], Account[playerid][DBID]); } mysql_tquery(SQL_CONNECTION, query);
  .
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					2 
					
						
						« Dátum: 2020. március 13. - 11:50:31 »
					 
					
					Aaa nem hiszem eeeeel. Már megvan a hiba.   Zárható.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3 
					
						
						« Dátum: 2020. március 13. - 11:40:53 »
					 
					
					Hi, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem jó? Nem jön elő a dialog.
 CMD:frakciolista(playerid, params[]) { 	new string[2048], string2[256]; 	for(new i = 0; i > MAX_FACTIONS; i++) 	{ 		if(FoglaltFrakcioID[i] == true) 		{ 		    format(string2, sizeof(string2),  "[ID: %d] Frakció Neve: %s | Frakció Rövid Neve: %s | Frakció Típus: %d |", i, FrakcioInfo[i][fName], FrakcioInfo[i][fShortCut], FrakcioInfo[i][fType]); 			strcat(string, string2); 		} 	} 	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FRAKCIOLISTA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Frakciók Listája", string, "Oké", ""); 	return 1; }
 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					4 
					
						
						« Dátum: 2020. március 09. - 20:52:46 »
					 
					
					Köszi, azt hiszem készen is van. Nem használtam fel ezeket, de legalább működik.   
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					5 
					
						
						« Dátum: 2020. március 09. - 19:14:55 »
					 
					
					Már megpróbáltad? Fegyvernévre adj fegyvert, és !if-be oda írod hogy ID-re ne lehessen.(+csinálhatod töltényszámra is. Pl. ha 100+ golyót kap hozzá akkor bannolja azt cs)
  Ezt hogyan kezdjem el? :S
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					6 
					
						
						« Dátum: 2020. március 09. - 18:19:13 »
					 
					
					Hi, van egy fegyver rendszerem, de sehogy nem bírom megcsinálni hogy ne engedjen fegyvert cheatelni. Ha valaki segít azt nagyon megköszönném. Itt a fegyver rendszerem.
 
 
  new aWeaponNames[][32] = { 	{"Ököl"}, // 0 	{"Boxer"}, // 1 	{"Golf"}, // 2 	{"Stick"}, // 3 	{"Kés"}, // 4 	{"Baseball"}, // 5 	{"Shovel"}, // 6 	{"Pool"}, // 7 	{"Katana"}, // 8 	{"Láncfurész"}, // 9 	{"PurpleDildo"}, // 10 	{"BigWhiteVibrator"}, // 11 	{"MediumWhiteVibrator"}, // 12 	{"SmallWhiteVibrator"}, // 13 	{"Virág"}, // 14 	{"Cane"}, // 15 	{"Gránát"}, // 16 	{"Teargas"}, // 17 	{"Molotov"}, // 18 	{" "}, // 19 	{" "}, // 20 	{" "}, // 21 	{"Colt45"}, // 22 	{"SilencedColt45"}, // 23 	{"Deagle"}, // 24 	{"Shotgun"}, // 25 	{"Sawnoff"}, // 26 	{"Combat"}, // 27 	{"Uzi"}, // 28 	{"MP5"}, // 29 	{"AK47"}, // 30 	{"M4"}, // 31 	{"Tec9"}, // 32 	{"Rifle"}, // 33 	{"Sniper"}, // 34 	{"Rocket"}, // 35 	{"HRocket"}, // 36 	{"Flamethrower"}, // 37 	{"Minigun"}, // 38 	{"Satchel"}, // 39 	{"Detonator"}, // 40 	{"Spray"}, // 41 	{"Fire"}, // 42 	{"Camera"}, // 43 	{"NightVision"}, // 44 	{"InfraredVision"}, // 45 	{"Parachute"}, // 46 	{"FakePistol"} // 47 };
  enum ENUM_FEGYVER_SLOT { 	ID, 	bool:ValidWeapon }
  new FegyverSlot[47][ENUM_FEGYVER_SLOT] = { 	{0, true}, // Wep ID: 0 	{0, true}, // Wep ID: 1 	{1, true}, // Wep ID: 2 	{1, true}, // Wep ID: 3 	{1, true}, // Wep ID: 4 	{1, true}, // Wep ID: 5 	{1, true}, // Wep ID: 6 	{1, true}, // Wep ID: 7 	{1, true}, // Wep ID: 8 	{1, true}, // Wep ID: 9 	{10, true}, // Wep ID: 10 	{10, true}, // Wep ID: 11 	{10, true}, // Wep ID: 12 	{10, true}, // Wep ID: 13 	{10, true}, // Wep ID: 14 	{10, true}, // Wep ID: 15 	{8, true}, // Wep ID: 16 	{8, true}, // Wep ID: 17 	{8, true}, // Wep ID: 18 	{-1, false}, // Wep ID: 19 	{-1, false}, // Wep ID: 20 	{-1, false}, // Wep ID: 21 	{2, true}, // Wep ID: 22 	{2, true}, // Wep ID: 23 	{2, true}, // Wep ID: 24 	{3, true}, // Wep ID: 25 	{3, true}, // Wep ID: 26 	{3, true}, // Wep ID: 27 	{4, true}, // Wep ID: 28 	{4, true}, // Wep ID: 29 	{5, true}, // Wep ID: 30 	{5, true}, // Wep ID: 31 	{4, true}, // Wep ID: 32 	{6, true}, // Wep ID: 33 	{6, true}, // Wep ID: 34 	{7, true}, // Wep ID: 35 	{7, true}, // Wep ID: 36 	{7, true}, // Wep ID: 37 	{7, true}, // Wep ID: 38 	{8, true}, // Wep ID: 39 	{12, true}, // Wep ID: 40 	{9, true}, // Wep ID: 41 	{9, true}, // Wep ID: 42 	{9, true}, // Wep ID: 43 	{11, true}, // Wep ID: 44 	{11, true}, // Wep ID: 45 	{11, true} // Wep ID: 46 };
  CMD:fegyvereim(playerid, params[]) { 	new i = -1, num = 0, fegyverek[128] = "Fegyverek:"; 	for(;++i < 13;) 	{ 		if(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i] && PlayerInfo[playerid][pToltenyek][i]) 		{ 			format(fegyverek, sizeof(fegyverek), "%s [Slot:%d][ID:%d]%s(%d),", i, fegyverek, PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i], aWeaponNames[PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i]], PlayerInfo[playerid][pToltenyek][i]); 			num++; 		} 	}
  	if(!num) format(fegyverek, sizeof(fegyverek), "%s Nincs", fegyverek); 	else fegyverek[strlen(fegyverek) - 1] = '\0';
  	SendClientMessage(playerid, FEHER, fegyverek); 	return 1; }
  CMD:fegyverad(playerid, params[]) { 	new targetid, fegyverid, tolteny; 	if(sscanf(params, "ddd", targetid, fegyverid, tolteny)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "/fegyverad [playerid] [fegyverID] [tolteny]"); 	if(fegyverid < 1 || fegyverid > 46) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ilyen ID-vel rendelkező fegyver nem létezik!"); 	if(FegyverSlot[fegyverid][ValidWeapon] == false) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ilyen ID-vel rendelkező fegyver nem létezik!"); 	new string[128]; 	format(string, sizeof(string), "[%d]%s-nek fegyvert adtál. Fegyver: %s, Töltény: %d", targetid, SimaNev(targetid), aWeaponNames[fegyverid], tolteny); 	PlayerInfo[playerid][pFegyverek][FegyverSlot[fegyverid][ID]] = fegyverid; 	PlayerInfo[playerid][pToltenyek][FegyverSlot[fegyverid][ID]] = tolteny; 	SendClientMessage(playerid, PIROS, string); 	return 1; }
  CMD:fegyverelo(playerid, params[]) { 	new fegyverslot; 	if(sscanf(params, "d", fegyverslot)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "/fegyverelo [fegyver slot]"); 	if(fegyverslot < 1 || fegyverslot > 12) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "1-12 !!!!"); 	if(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot] < 1 && PlayerInfo[playerid][pToltenyek][fegyverslot] < 1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ezen a sloton nincs fegyvered!"); 	GivePlayerWeapon(playerid, PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot], PlayerInfo[playerid][pToltenyek][fegyverslot]); 	PlayerInfo[playerid][pFegyverElo] = PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot]; 	PlayerInfo[playerid][pFegyverSlotElo] = fegyverslot;     SendClientMessage(playerid, PIROS, "Elővettél egy fegyvert!");     cmd_me(playerid, "elővesz egy fegyvert."); 	return 1; }
  CMD:fegyvereltesz(playerid, params[]) { 	ResetPlayerWeapons(playerid); 	PlayerInfo[playerid][pFegyverElo] = 0;     SendClientMessage(playerid, PIROS, "Eltetted a fegyvered!");     cmd_me(playerid, "elteszi a fegyverét."); 	return 1; }
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					7 
					
						
						« Dátum: 2020. március 09. - 17:56:58 »
					 
					
					Köszönjük szépen, még egy edit szerver.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					8 
					
						
						« Dátum: 2020. március 02. - 06:31:01 »
					 
					
					Szerintem egy Dystopian Wasteland féle RP nagyon fasza lenne, sajnálom hogy az a szeró bezárt. Angol DayZ RP. Zombik, stb. Küldetések, lootolni lehetett, bossok, házakba be lehetett menni. Volt egy-két nagyobb központ a városban ahol küldetéseket lehetett felvenni. Azon a szerón tele voltak ezek a helyek játékosokkal.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					9 
					
						
						« Dátum: 2019. december 22. - 13:44:26 »
					 
					
					Valószinűleg hiányzik valamilyen mappa a scriptfiles-ból.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					10 
					
						
						« Dátum: 2019. december 07. - 11:38:25 »
					 
					
					Vedd ki a rejtett parancsot :d
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					11 
					
						
						« Dátum: 2019. október 21. - 07:22:01 »
					 
					
					Szia, töltsd le az összes Visual c++ verziót. 2005től 2019ig.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					12 
					
						
						« Dátum: 2019. október 03. - 18:54:50 »
					 
					
					ID-t elfelejtettem :d
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					13 
					
						
						« Dátum: 2019. október 03. - 18:46:05 »
					 
					
					Hát, nem tudom elkezdeni.  enum ENUM_JARMU_INFO {     ModelID,     PosX,     PosY,     PosZ,     PosA,     Szin1,     Szin2 } UI:Ennél tovább nem tudok menni   UI2: Azt nem tudom hogy, hogyan mentsem el, hogyan ne tolódjanak el az ID-k, mert ha csinálok 3 autót akkor, az 1,2,3 és ha kitörlöm a 2.autót akkor marad az 1,3 de ha újraindítom a szervert akkor 1,2 ID-vel spawnolnak le a kocsik, és ha újraindítom megint akkor megduplázódik az egyik kocsi.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					14 
					
						
						« Dátum: 2019. október 03. - 18:45:05 »
					 
					
					Drog Rendszer  Sziasztok, írtam egy nagyon alap Drog Rendszert. Dini-vel írtam szóval nem a legjobb. 258 sor a script.   //INCLUDEK #include <a_samp> #include <dini2> #include <izcmd> #include <sscanf2> #include <streamer> enum jatekos { Gombaspora, Kokacserje, MariMag,
  Gomba, Kokain, Marihuana } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][jatekos]; #define MAX_DROGULTETVENY 500 #define DROGTIPUS_GOMBA 0 #define DROGTIPUS_KOKAIN 1 #define DROGTIPUS_MARIHUANA 2 enum DrogInfo { bool:dVan,     dTipus,     dObj,     Text3D: dLabel, dTermesAllapot, dTermesMennyiseg, Float:dX, Float:dY, Float:dZ }; new dInfo[MAX_DROGULTETVENY][DrogInfo];   forward SaveDrogok(); public SaveDrogok() { for(new i=1;i<MAX_DROGULTETVENY;i++) {     if(dInfo[dVan])     {         SaveDrog(i);     } } return 1; } stock SaveDrog(drog) { new dFile[64]; format(dFile,sizeof(dFile),\"Drogok/%d.ini\",drog); if(!dini_Exists(dFile)) {     dini_Create(dFile); } dini_IntSet(dFile,\"Type\",dInfo[drog][dTipus]); dini_IntSet(dFile,\"TermesAllapot\",dInfo[drog][dTermesAllapot]); dini_IntSet(dFile,\"TermesMennyiseg\",dInfo[drog][dTermesMennyiseg]); dini_FloatSet(dFile,\"X\",dInfo[drog][dX]); dini_FloatSet(dFile,\"Y\",dInfo[drog][dY]); dini_FloatSet(dFile,\"Z\",dInfo[drog][dZ]); return 1; } stock LoadDrogok() { new betoltottdrog = 0; for(new i = 1; i <MAX_DROGULTETVENY; i++) {    new kFile[32];    format(kFile,sizeof(kFile),\"Drogok/%d.ini\",i);    if(dini_Exists(kFile))    {       LoadDrog(i);       betoltottdrog++;    } } if(betoltottdrog < 1) print(\"Nem lett drog betöltve\"); return 1; } stock LoadDrog(drog) { new dFile[64], dstring[64], DrogTipus[12]; format(dFile,sizeof(dFile),\"Drogok/%d.ini\",drog); dInfo[drog][dVan] = true; dInfo[drog][dTipus] = dini_Int(dFile,\"Tipus\"); dInfo[drog][dTermesAllapot] = dini_Int(dFile,\"TermesAllapot\"); dInfo[drog][dTermesMennyiseg] = dini_Int(dFile,\"TermesMennyiseg\"); dInfo[drog][dX] = dini_Float(dFile,\"X\"); dInfo[drog][dY] = dini_Float(dFile,\"Y\"); dInfo[drog][dZ] = dini_Float(dFile,\"Z\"); dInfo[drog][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[drog][dX], dInfo[drog][dY],dInfo[drog][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, random(180)); if(dInfo[drog][dTipus] == 1) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); else if(dInfo[drog][dTipus] == 2) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); else if(dInfo[drog][dTipus] == 3) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", drog, DrogTipus, dInfo[drog][dTermesMennyiseg], dInfo[drog][dTermesAllapot]); dInfo[drog][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[drog][dX], dInfo[drog][dY],dInfo[drog][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); printf(\"Drog %d betöltve\",drog); return 1; } stock ElerhetoDrogID() {         for(new i = 1; i<MAX_DROGULTETVENY; i++)         {             if(dInfo[dVan] == false) return i;         }         return -1; } CMD:cuccotad(playerid, params[]) { new melyikdrog[12], mennyit; if(sscanf(params, \"s[12]d\",melyikdrog, mennyit)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/cuccotad [Melyik] [Mennyit] ((Gomba, Kokain, Marihuana))\"); if(!strcmp(\"Gomba\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][Gombaspora] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); if(!strcmp(\"Kokain\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][Kokacserje] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); if(!strcmp(\"Marihuana\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][MariMag] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); return 1; } CMD:ultet(playerid, params[]) { new melyikdrog[12], ujdrogID, Float:PosX, Float:PosY, Float:PosZ; if(sscanf(params, \"s[12]\",melyikdrog)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/ultet [Melyik] ((Gomba, Kokain, Marihuana))\"); if(!strcmp(\"Gomba\", melyikdrog)) {     new dstring[128], DrogTipus[12];    if(JatekosInfo[playerid][Gombaspora] <= 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Gombaspórád!\");    JatekosInfo[playerid][Gombaspora] -= 1;    GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ);    ujdrogID = ElerhetoDrogID();    dInfo[ujdrogID][dVan] = true;    dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_GOMBA;    dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0;    dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10);    dInfo[ujdrogID][dX] = PosX;    dInfo[ujdrogID][dY] = PosY;    dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ;    dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0);    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\");    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\");    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\");    format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]);    dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0);    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél gombát.\");    SaveDrog(ujdrogID); } else if(!strcmp(\"Kokain\", melyikdrog)) {     new dstring[128], DrogTipus[12];    if(JatekosInfo[playerid][Kokacserje] <= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Kokacserjéd!\");    JatekosInfo[playerid][Kokacserje] -= 1;    GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ);    ujdrogID = ElerhetoDrogID();    dInfo[ujdrogID][dVan] = true;    dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_KOKAIN;    dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0;    dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10);    dInfo[ujdrogID][dX] = PosX;    dInfo[ujdrogID][dY] = PosY;    dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ;    dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0);    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\");    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\");    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\");    format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]);    dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0);    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél Kokaint.\");    SaveDrog(ujdrogID); } else if(!strcmp(\"Marihuana\", melyikdrog)) {     new dstring[128], DrogTipus[12];    if(JatekosInfo[playerid][MariMag] <= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Marihuana magod!\");    JatekosInfo[playerid][MariMag] -= 1;    GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ);    ujdrogID = ElerhetoDrogID();    dInfo[ujdrogID][dVan] = true;    dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_MARIHUANA;    dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0;    dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10);    dInfo[ujdrogID][dX] = PosX;    dInfo[ujdrogID][dY] = PosY;    dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ;    dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0);    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\");    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\");    if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\");    format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]);    dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0);    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél Marihuanát.\");    SaveDrog(ujdrogID); } else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[DROG]: Ilyen drog nem létezik.\"); return 1; } CMD:drogleszed(playerid, params[]) { new drogid; if(sscanf(params,\"d\", drogid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/drogleszed [ID]\");     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, dInfo[drogid][dX], dInfo[drogid][dY], dInfo[drogid][dZ])) {    if(dInfo[drogid][dTipus] == 1) JatekosInfo[playerid][Gomba] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg];    else if(dInfo[drogid][dTipus] == 2) JatekosInfo[playerid][Kokain] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg];    else if(dInfo[drogid][dTipus] == 3) JatekosInfo[playerid][Marihuana] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg];    dInfo[drogid][dVan] = false;    dInfo[drogid][dTipus] = 0;    dInfo[drogid][dTermesAllapot] = 0;    dInfo[drogid][dTermesMennyiseg] = 0;    dInfo[drogid][dX] = 0.0000;    dInfo[drogid][dY] = 0.0000;    dInfo[drogid][dZ] = 0.0000;    DestroyDynamicObject(dInfo[drogid][dObj]);    Delete3DTextLabel(dInfo[drogid][dLabel]);    dInfo[drogid][dObj] = INVALID_OBJECT_ID;    dInfo[drogid][dLabel] = INVALID_3DTEXT_ID;    new kFile[32];    format(kFile,sizeof(kFile),\"Drogok/%d.ini\",drogid);    dini_Remove(kFile); } else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem vagy ültetvény közelében!\"); return 1; } CMD:drogjaim(playerid, params[]) { new string[256]; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Drogjaid:\"); format(string, sizeof(string), \"Gomba: %d gramm, Kokain: %d gramm, Marihuána: %d gramm\", JatekosInfo[playerid][Gomba], JatekosInfo[playerid][Kokain], JatekosInfo[playerid][Marihuana]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); format(string, sizeof(string), \"Gomba Spóra: %d db, Kokain Cserje: %d db, Marihuána Mag: %d db\", JatekosInfo[playerid][Gombaspora], JatekosInfo[playerid][Kokacserje], JatekosInfo[playerid][MariMag]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); return 1; }   public OnFilterScriptInit() { LoadDrogok(); return 1; } public OnFilterScriptExit() {     SaveDrogok(); return 1; }   
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					15 
					
						
						« Dátum: 2019. október 03. - 17:08:15 »
					 
					
					MySQL jármű rendszernek hogyan kezdjek neki? Cím   Akárhogyan próbálkozok sosem jó, szóval segítséget kérnék.  
					  
				 
				
				
			 
		 
		
 
			 |