Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Ryoto
1
« Dátum: 2020. március 20. - 22:37:23 »
Hi, a compile nem ír semmit de valamiért nem működik. A Char pVar -nak van megadva egy szám.
if(GetPVarInt(playerid, "Char") == 1) { mysql_format(SQL_CONNECTION, query, sizeof(query), "UPDATE `jatekosok` SET `char_1` = %d WHERE `DBID` = %d", Account[playerid][cSlot][0], Account[playerid][DBID]); } else if(GetPVarInt(playerid, "Char") == 2) { mysql_format(SQL_CONNECTION, query, sizeof(query), "UPDATE `jatekosok` SET `char_2` = %d WHERE `DBID` = %d", Account[playerid][cSlot][1], Account[playerid][DBID]); } mysql_tquery(SQL_CONNECTION, query);
.
2
« Dátum: 2020. március 13. - 11:50:31 »
Aaa nem hiszem eeeeel. Már megvan a hiba. Zárható.
3
« Dátum: 2020. március 13. - 11:40:53 »
Hi, valaki megtudná mondani hogy ez miért nem jó? Nem jön elő a dialog.
CMD:frakciolista(playerid, params[]) { new string[2048], string2[256]; for(new i = 0; i > MAX_FACTIONS; i++) { if(FoglaltFrakcioID[i] == true) { format(string2, sizeof(string2), "[ID: %d] Frakció Neve: %s | Frakció Rövid Neve: %s | Frakció Típus: %d |", i, FrakcioInfo[i][fName], FrakcioInfo[i][fShortCut], FrakcioInfo[i][fType]); strcat(string, string2); } } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FRAKCIOLISTA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Frakciók Listája", string, "Oké", ""); return 1; }
4
« Dátum: 2020. március 09. - 20:52:46 »
Köszi, azt hiszem készen is van. Nem használtam fel ezeket, de legalább működik.
5
« Dátum: 2020. március 09. - 19:14:55 »
Már megpróbáltad? Fegyvernévre adj fegyvert, és !if-be oda írod hogy ID-re ne lehessen.(+csinálhatod töltényszámra is. Pl. ha 100+ golyót kap hozzá akkor bannolja azt cs)
Ezt hogyan kezdjem el? :S
6
« Dátum: 2020. március 09. - 18:19:13 »
Hi, van egy fegyver rendszerem, de sehogy nem bírom megcsinálni hogy ne engedjen fegyvert cheatelni. Ha valaki segít azt nagyon megköszönném. Itt a fegyver rendszerem.
new aWeaponNames[][32] = { {"Ököl"}, // 0 {"Boxer"}, // 1 {"Golf"}, // 2 {"Stick"}, // 3 {"Kés"}, // 4 {"Baseball"}, // 5 {"Shovel"}, // 6 {"Pool"}, // 7 {"Katana"}, // 8 {"Láncfurész"}, // 9 {"PurpleDildo"}, // 10 {"BigWhiteVibrator"}, // 11 {"MediumWhiteVibrator"}, // 12 {"SmallWhiteVibrator"}, // 13 {"Virág"}, // 14 {"Cane"}, // 15 {"Gránát"}, // 16 {"Teargas"}, // 17 {"Molotov"}, // 18 {" "}, // 19 {" "}, // 20 {" "}, // 21 {"Colt45"}, // 22 {"SilencedColt45"}, // 23 {"Deagle"}, // 24 {"Shotgun"}, // 25 {"Sawnoff"}, // 26 {"Combat"}, // 27 {"Uzi"}, // 28 {"MP5"}, // 29 {"AK47"}, // 30 {"M4"}, // 31 {"Tec9"}, // 32 {"Rifle"}, // 33 {"Sniper"}, // 34 {"Rocket"}, // 35 {"HRocket"}, // 36 {"Flamethrower"}, // 37 {"Minigun"}, // 38 {"Satchel"}, // 39 {"Detonator"}, // 40 {"Spray"}, // 41 {"Fire"}, // 42 {"Camera"}, // 43 {"NightVision"}, // 44 {"InfraredVision"}, // 45 {"Parachute"}, // 46 {"FakePistol"} // 47 };
enum ENUM_FEGYVER_SLOT { ID, bool:ValidWeapon }
new FegyverSlot[47][ENUM_FEGYVER_SLOT] = { {0, true}, // Wep ID: 0 {0, true}, // Wep ID: 1 {1, true}, // Wep ID: 2 {1, true}, // Wep ID: 3 {1, true}, // Wep ID: 4 {1, true}, // Wep ID: 5 {1, true}, // Wep ID: 6 {1, true}, // Wep ID: 7 {1, true}, // Wep ID: 8 {1, true}, // Wep ID: 9 {10, true}, // Wep ID: 10 {10, true}, // Wep ID: 11 {10, true}, // Wep ID: 12 {10, true}, // Wep ID: 13 {10, true}, // Wep ID: 14 {10, true}, // Wep ID: 15 {8, true}, // Wep ID: 16 {8, true}, // Wep ID: 17 {8, true}, // Wep ID: 18 {-1, false}, // Wep ID: 19 {-1, false}, // Wep ID: 20 {-1, false}, // Wep ID: 21 {2, true}, // Wep ID: 22 {2, true}, // Wep ID: 23 {2, true}, // Wep ID: 24 {3, true}, // Wep ID: 25 {3, true}, // Wep ID: 26 {3, true}, // Wep ID: 27 {4, true}, // Wep ID: 28 {4, true}, // Wep ID: 29 {5, true}, // Wep ID: 30 {5, true}, // Wep ID: 31 {4, true}, // Wep ID: 32 {6, true}, // Wep ID: 33 {6, true}, // Wep ID: 34 {7, true}, // Wep ID: 35 {7, true}, // Wep ID: 36 {7, true}, // Wep ID: 37 {7, true}, // Wep ID: 38 {8, true}, // Wep ID: 39 {12, true}, // Wep ID: 40 {9, true}, // Wep ID: 41 {9, true}, // Wep ID: 42 {9, true}, // Wep ID: 43 {11, true}, // Wep ID: 44 {11, true}, // Wep ID: 45 {11, true} // Wep ID: 46 };
CMD:fegyvereim(playerid, params[]) { new i = -1, num = 0, fegyverek[128] = "Fegyverek:"; for(;++i < 13;) { if(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i] && PlayerInfo[playerid][pToltenyek][i]) { format(fegyverek, sizeof(fegyverek), "%s [Slot:%d][ID:%d]%s(%d),", i, fegyverek, PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i], aWeaponNames[PlayerInfo[playerid][pFegyverek][i]], PlayerInfo[playerid][pToltenyek][i]); num++; } }
if(!num) format(fegyverek, sizeof(fegyverek), "%s Nincs", fegyverek); else fegyverek[strlen(fegyverek) - 1] = '\0';
SendClientMessage(playerid, FEHER, fegyverek); return 1; }
CMD:fegyverad(playerid, params[]) { new targetid, fegyverid, tolteny; if(sscanf(params, "ddd", targetid, fegyverid, tolteny)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "/fegyverad [playerid] [fegyverID] [tolteny]"); if(fegyverid < 1 || fegyverid > 46) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ilyen ID-vel rendelkező fegyver nem létezik!"); if(FegyverSlot[fegyverid][ValidWeapon] == false) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ilyen ID-vel rendelkező fegyver nem létezik!"); new string[128]; format(string, sizeof(string), "[%d]%s-nek fegyvert adtál. Fegyver: %s, Töltény: %d", targetid, SimaNev(targetid), aWeaponNames[fegyverid], tolteny); PlayerInfo[playerid][pFegyverek][FegyverSlot[fegyverid][ID]] = fegyverid; PlayerInfo[playerid][pToltenyek][FegyverSlot[fegyverid][ID]] = tolteny; SendClientMessage(playerid, PIROS, string); return 1; }
CMD:fegyverelo(playerid, params[]) { new fegyverslot; if(sscanf(params, "d", fegyverslot)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "/fegyverelo [fegyver slot]"); if(fegyverslot < 1 || fegyverslot > 12) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "1-12 !!!!"); if(PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot] < 1 && PlayerInfo[playerid][pToltenyek][fegyverslot] < 1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, "Ezen a sloton nincs fegyvered!"); GivePlayerWeapon(playerid, PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot], PlayerInfo[playerid][pToltenyek][fegyverslot]); PlayerInfo[playerid][pFegyverElo] = PlayerInfo[playerid][pFegyverek][fegyverslot]; PlayerInfo[playerid][pFegyverSlotElo] = fegyverslot; SendClientMessage(playerid, PIROS, "Elővettél egy fegyvert!"); cmd_me(playerid, "elővesz egy fegyvert."); return 1; }
CMD:fegyvereltesz(playerid, params[]) { ResetPlayerWeapons(playerid); PlayerInfo[playerid][pFegyverElo] = 0; SendClientMessage(playerid, PIROS, "Eltetted a fegyvered!"); cmd_me(playerid, "elteszi a fegyverét."); return 1; }
7
« Dátum: 2020. március 09. - 17:56:58 »
Köszönjük szépen, még egy edit szerver.
8
« Dátum: 2020. március 02. - 06:31:01 »
Szerintem egy Dystopian Wasteland féle RP nagyon fasza lenne, sajnálom hogy az a szeró bezárt. Angol DayZ RP. Zombik, stb. Küldetések, lootolni lehetett, bossok, házakba be lehetett menni. Volt egy-két nagyobb központ a városban ahol küldetéseket lehetett felvenni. Azon a szerón tele voltak ezek a helyek játékosokkal.
9
« Dátum: 2019. december 22. - 13:44:26 »
Valószinűleg hiányzik valamilyen mappa a scriptfiles-ból.
10
« Dátum: 2019. december 07. - 11:38:25 »
Vedd ki a rejtett parancsot :d
11
« Dátum: 2019. október 21. - 07:22:01 »
Szia, töltsd le az összes Visual c++ verziót. 2005től 2019ig.
12
« Dátum: 2019. október 03. - 18:54:50 »
ID-t elfelejtettem :d
13
« Dátum: 2019. október 03. - 18:46:05 »
Hát, nem tudom elkezdeni. enum ENUM_JARMU_INFO { ModelID, PosX, PosY, PosZ, PosA, Szin1, Szin2 } UI:Ennél tovább nem tudok menni UI2: Azt nem tudom hogy, hogyan mentsem el, hogyan ne tolódjanak el az ID-k, mert ha csinálok 3 autót akkor, az 1,2,3 és ha kitörlöm a 2.autót akkor marad az 1,3 de ha újraindítom a szervert akkor 1,2 ID-vel spawnolnak le a kocsik, és ha újraindítom megint akkor megduplázódik az egyik kocsi.
14
« Dátum: 2019. október 03. - 18:45:05 »
Drog Rendszer Sziasztok, írtam egy nagyon alap Drog Rendszert. Dini-vel írtam szóval nem a legjobb. 258 sor a script. //INCLUDEK #include <a_samp> #include <dini2> #include <izcmd> #include <sscanf2> #include <streamer> enum jatekos { Gombaspora, Kokacserje, MariMag,
Gomba, Kokain, Marihuana } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][jatekos]; #define MAX_DROGULTETVENY 500 #define DROGTIPUS_GOMBA 0 #define DROGTIPUS_KOKAIN 1 #define DROGTIPUS_MARIHUANA 2 enum DrogInfo { bool:dVan, dTipus, dObj, Text3D: dLabel, dTermesAllapot, dTermesMennyiseg, Float:dX, Float:dY, Float:dZ }; new dInfo[MAX_DROGULTETVENY][DrogInfo]; forward SaveDrogok(); public SaveDrogok() { for(new i=1;i<MAX_DROGULTETVENY;i++) { if(dInfo[dVan]) { SaveDrog(i); } } return 1; } stock SaveDrog(drog) { new dFile[64]; format(dFile,sizeof(dFile),\"Drogok/%d.ini\",drog); if(!dini_Exists(dFile)) { dini_Create(dFile); } dini_IntSet(dFile,\"Type\",dInfo[drog][dTipus]); dini_IntSet(dFile,\"TermesAllapot\",dInfo[drog][dTermesAllapot]); dini_IntSet(dFile,\"TermesMennyiseg\",dInfo[drog][dTermesMennyiseg]); dini_FloatSet(dFile,\"X\",dInfo[drog][dX]); dini_FloatSet(dFile,\"Y\",dInfo[drog][dY]); dini_FloatSet(dFile,\"Z\",dInfo[drog][dZ]); return 1; } stock LoadDrogok() { new betoltottdrog = 0; for(new i = 1; i <MAX_DROGULTETVENY; i++) { new kFile[32]; format(kFile,sizeof(kFile),\"Drogok/%d.ini\",i); if(dini_Exists(kFile)) { LoadDrog(i); betoltottdrog++; } } if(betoltottdrog < 1) print(\"Nem lett drog betöltve\"); return 1; } stock LoadDrog(drog) { new dFile[64], dstring[64], DrogTipus[12]; format(dFile,sizeof(dFile),\"Drogok/%d.ini\",drog); dInfo[drog][dVan] = true; dInfo[drog][dTipus] = dini_Int(dFile,\"Tipus\"); dInfo[drog][dTermesAllapot] = dini_Int(dFile,\"TermesAllapot\"); dInfo[drog][dTermesMennyiseg] = dini_Int(dFile,\"TermesMennyiseg\"); dInfo[drog][dX] = dini_Float(dFile,\"X\"); dInfo[drog][dY] = dini_Float(dFile,\"Y\"); dInfo[drog][dZ] = dini_Float(dFile,\"Z\"); dInfo[drog][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[drog][dX], dInfo[drog][dY],dInfo[drog][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, random(180)); if(dInfo[drog][dTipus] == 1) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); else if(dInfo[drog][dTipus] == 2) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); else if(dInfo[drog][dTipus] == 3) return format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", drog, DrogTipus, dInfo[drog][dTermesMennyiseg], dInfo[drog][dTermesAllapot]); dInfo[drog][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[drog][dX], dInfo[drog][dY],dInfo[drog][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); printf(\"Drog %d betöltve\",drog); return 1; } stock ElerhetoDrogID() { for(new i = 1; i<MAX_DROGULTETVENY; i++) { if(dInfo[dVan] == false) return i; } return -1; } CMD:cuccotad(playerid, params[]) { new melyikdrog[12], mennyit; if(sscanf(params, \"s[12]d\",melyikdrog, mennyit)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/cuccotad [Melyik] [Mennyit] ((Gomba, Kokain, Marihuana))\"); if(!strcmp(\"Gomba\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][Gombaspora] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); if(!strcmp(\"Kokain\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][Kokacserje] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); if(!strcmp(\"Marihuana\", melyikdrog)) return JatekosInfo[playerid][MariMag] += mennyit, SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"Hmmmmm :3\"); return 1; } CMD:ultet(playerid, params[]) { new melyikdrog[12], ujdrogID, Float:PosX, Float:PosY, Float:PosZ; if(sscanf(params, \"s[12]\",melyikdrog)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/ultet [Melyik] ((Gomba, Kokain, Marihuana))\"); if(!strcmp(\"Gomba\", melyikdrog)) { new dstring[128], DrogTipus[12]; if(JatekosInfo[playerid][Gombaspora] <= 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Gombaspórád!\"); JatekosInfo[playerid][Gombaspora] -= 1; GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ); ujdrogID = ElerhetoDrogID(); dInfo[ujdrogID][dVan] = true; dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_GOMBA; dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0; dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10); dInfo[ujdrogID][dX] = PosX; dInfo[ujdrogID][dY] = PosY; dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ; dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]); dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél gombát.\"); SaveDrog(ujdrogID); } else if(!strcmp(\"Kokain\", melyikdrog)) { new dstring[128], DrogTipus[12]; if(JatekosInfo[playerid][Kokacserje] <= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Kokacserjéd!\"); JatekosInfo[playerid][Kokacserje] -= 1; GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ); ujdrogID = ElerhetoDrogID(); dInfo[ujdrogID][dVan] = true; dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_KOKAIN; dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0; dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10); dInfo[ujdrogID][dX] = PosX; dInfo[ujdrogID][dY] = PosY; dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ; dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]); dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél Kokaint.\"); SaveDrog(ujdrogID); } else if(!strcmp(\"Marihuana\", melyikdrog)) { new dstring[128], DrogTipus[12]; if(JatekosInfo[playerid][MariMag] <= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nincs Marihuana magod!\"); JatekosInfo[playerid][MariMag] -= 1; GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ); ujdrogID = ElerhetoDrogID(); dInfo[ujdrogID][dVan] = true; dInfo[ujdrogID][dTipus] = DROGTIPUS_MARIHUANA; dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot] = 0; dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg] = random(10); dInfo[ujdrogID][dX] = PosX; dInfo[ujdrogID][dY] = PosY; dInfo[ujdrogID][dZ] = PosZ; dInfo[ujdrogID][dObj] = CreateDynamicObject(19473, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 0.0, 0.0, 100.0); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 1) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Gomba\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 2) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Kokain\"); if(dInfo[ujdrogID][dTipus] == 3) format(DrogTipus, sizeof(DrogTipus), \"Marihuana\"); format(dstring, sizeof(dstring), \"Ültetvény ID: %d,Drog Típus: %s, Drog Mennyiség: %d, Termés Állapot: %d\", ujdrogID, DrogTipus, dInfo[ujdrogID][dTermesMennyiseg], dInfo[ujdrogID][dTermesAllapot]); dInfo[ujdrogID][dLabel] = Create3DTextLabel(dstring, 0x008080FF, dInfo[ujdrogID][dX], dInfo[ujdrogID][dY],dInfo[ujdrogID][dZ]-0.5, 40.0, 0, 0); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Ültettél Marihuanát.\"); SaveDrog(ujdrogID); } else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[DROG]: Ilyen drog nem létezik.\"); return 1; } CMD:drogleszed(playerid, params[]) { new drogid; if(sscanf(params,\"d\", drogid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF,\"/drogleszed [ID]\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, dInfo[drogid][dX], dInfo[drogid][dY], dInfo[drogid][dZ])) { if(dInfo[drogid][dTipus] == 1) JatekosInfo[playerid][Gomba] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg]; else if(dInfo[drogid][dTipus] == 2) JatekosInfo[playerid][Kokain] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg]; else if(dInfo[drogid][dTipus] == 3) JatekosInfo[playerid][Marihuana] += dInfo[drogid][dTermesMennyiseg]; dInfo[drogid][dVan] = false; dInfo[drogid][dTipus] = 0; dInfo[drogid][dTermesAllapot] = 0; dInfo[drogid][dTermesMennyiseg] = 0; dInfo[drogid][dX] = 0.0000; dInfo[drogid][dY] = 0.0000; dInfo[drogid][dZ] = 0.0000; DestroyDynamicObject(dInfo[drogid][dObj]); Delete3DTextLabel(dInfo[drogid][dLabel]); dInfo[drogid][dObj] = INVALID_OBJECT_ID; dInfo[drogid][dLabel] = INVALID_3DTEXT_ID; new kFile[32]; format(kFile,sizeof(kFile),\"Drogok/%d.ini\",drogid); dini_Remove(kFile); } else return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem vagy ültetvény közelében!\"); return 1; } CMD:drogjaim(playerid, params[]) { new string[256]; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Drogjaid:\"); format(string, sizeof(string), \"Gomba: %d gramm, Kokain: %d gramm, Marihuána: %d gramm\", JatekosInfo[playerid][Gomba], JatekosInfo[playerid][Kokain], JatekosInfo[playerid][Marihuana]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); format(string, sizeof(string), \"Gomba Spóra: %d db, Kokain Cserje: %d db, Marihuána Mag: %d db\", JatekosInfo[playerid][Gombaspora], JatekosInfo[playerid][Kokacserje], JatekosInfo[playerid][MariMag]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string); return 1; } public OnFilterScriptInit() { LoadDrogok(); return 1; } public OnFilterScriptExit() { SaveDrogok(); return 1; }
15
« Dátum: 2019. október 03. - 17:08:15 »
MySQL jármű rendszernek hogyan kezdjek neki? Cím Akárhogyan próbálkozok sosem jó, szóval segítséget kérnék.
|