Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Martin

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
1
Archívum / refreshall
« Dátum: 2014. december 31. - 00:48:09 »
mods > deathmatch > acl.xml, ahhoz hogy adminok tudják használni csinálj egy funkciót a refreshResource-val.

2
Archívum / Unban - Zero mód
« Dátum: 2014. december 27. - 01:01:44 »
bans.xml

3
Archívum / Admin GOD mod
« Dátum: 2014. december 12. - 18:42:29 »
Szerintem meg inkább a végén mindenki zárja be a zárójelet :D
 

addEventHandler(\"onClientPlayerDamage\", getRootElement(),
        function()
                if getElementData(source, \"adminduty\") == 1 then
                        cancelEvent()
                end
        end
)

4
Archívum / Zeromta faction-system duty skin
« Dátum: 2014. december 01. - 18:02:38 »
Szerintem írd újra, mert ami ebben van.. Nem semmi!
Teli írták sok baromsággal, én is újraírtam, a legalapabb módon, 110 sor ment kliens oldalba, 110 sor ment szerver oldalba. De 100% hogy lehet még egyszerűbben is annál amit én csináltam. Nem annyira nehéz, szerintem próbáld meg!

5
Archívum / Vehicle system
« Dátum: 2014. november 28. - 20:07:57 »
Van adatbázisban vehicles táblád?

6
Archívum / Hex Kód
« Dátum: 2014. november 27. - 19:50:09 »
Hali.
Ezek közűl mind jó, de a végére kell egy true.
pl.:
 

outputChatBox(\"#FF0000Teszt\", 0, 0, 0, true)

7
Archívum / Zero Mta Buggok
« Dátum: 2014. november 25. - 20:17:22 »
Helló.
1. global mappában a vehicle fájlok tartalmát kell átírnod:
c_vehicle_globals.lua:
 

local factor = 1.5
function relateVelocity(speed)
return factor * speed
end
function getVehicleVelocity(vehicle)
speedx, speedy, speedz = getElementVelocity (vehicle)
return relateVelocity((speedx^2 + speedy^2 + speedz^2)^(0.5)*100)
end

 
s_vehicle_globals.lua
 

function getVehiclesOwnedByCharacter(thePlayer)
local dbid = tonumber(getElementData(thePlayer, \"dbid\"))
local carids = { }
local numcars = 0
local indexcars = 1
for key, value in ipairs(exports.global:getPoolElementsByType(\"vehicle\")) do
local owner = tonumber(getElementData(value, \"owner\"))
if (owner) and (owner==dbid) then
   local id = getElementData(value, \"dbid\")
   carids[numcars+1] = id
   numcars = numcars + 1
end
end
return numcars, carids
end
function canPlayerBuyVehicle(thePlayer)
if (isElement(thePlayer)) then
if getElementData(thePlayer, \"loggedin\") == 1 then
   local maxvehicles = getElementData(thePlayer, \"maxvehicles\") or 0
   local novehicles, veharray = getVehiclesOwnedByCharacter(thePlayer)
   if (novehicles < maxvehicles) then
      return true
   end
   return false, \"Too much vehicles\"
end
return false, \"Player not logged in\"
end
return false, \"Element not found\"
end

 
2. Kifejtenéd bővebben?

8
Archívum / Login rendszer.
« Dátum: 2014. november 23. - 20:41:02 »
Próbáld ez alapján, lehet hogy valamit máshova írtál:
 
 
local hostname = \"\" -- a kiszolgálónál ki fog írni egy ip-t, például sunwellnél: 37.221.210.24
local username = \"\" -- Felhasználónév hozzá
local password = \"\" -- Jelszó
local database = \"\" -- adatbázis
local port = 3306

 
Nem hiszem hogy ez lett volna a baj, mert ezt azért elég könnyű beleirogatni, de hátha. :)

9
Archívum / Login rendszer.
« Dátum: 2014. november 23. - 19:23:19 »
MySQL adatokat beállítottad?

10
Archívum / Fine-MTA Roleplay
« Dátum: 2014. november 21. - 21:20:29 »
Az nem semmi!  ;D

11
Archívum / Zero Mta Mod Segitségkérés
« Dátum: 2014. november 18. - 21:22:38 »
Van egy logs mappa, valahol ott is kijelzi ha jól gondolom.

12
Archívum / Zero Mta Mod Segitségkérés
« Dátum: 2014. november 18. - 17:21:01 »
Csomó téma van amin ugyan ezt kérdezik..

13
Archívum / Alap GTA Hangok offolása
« Dátum: 2014. november 16. - 10:12:23 »
Köszönöm a választ!
+

14
Archívum / Alap GTA Hangok offolása
« Dátum: 2014. november 15. - 20:42:03 »
Köszönöm. És utána mi a száma ezeknek, hogy ne beszéljenek a karakterek?

15
Archívum / Alap GTA Hangok offolása
« Dátum: 2014. november 15. - 13:56:14 »
Sziasztok, valaki megmondaná, hogy hogyan lehet kikapcsolni az alap GTA hangokat, mint például HL-RPG-n?

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal