Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DarkxD

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Segítségkérés / setCameraMatrix
« Dátum: 2018. október 24. - 21:01:22 »
Sziasztok!
Mikor lefuttatom a funkciót megáll az első képnél, és mikor camerak -ból kivonok 1 -et, és megismétli a funkciót, már nem vált át a 2-es kameraképre.
Próbáltam camerak--(kommentnek vette) , camerak=camerak-1(nem tetszett neki az egyenlőség) , valami ötlet?
 
 

local camerak = 3
function cameravalto()
local count = 3
if (camerak == 3) then
   setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,60, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -2, 85)
   setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1)
elseif (camerak == 2) then
   setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,50, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -5, 85)
   setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1)
elseif (camerak == 1) then
   setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,25, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -20, 85)
   setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak-1)
elseif (camerak == 0) then
   setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,10, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -2, 85)
   setTimer(cameravalto, 1000, 1, camerak+count)
--elseif (camerak == false) then
--   setCameraTarget(source)
end
end

 
 

2
Segítségkérés / SQL lekérdezés
« Dátum: 2018. szeptember 08. - 18:51:52 »
Köszi! Így már működik!

3
Segítségkérés / SQL lekérdezés
« Dátum: 2018. szeptember 06. - 20:58:07 »
\"904mta_screen_2018_09_06_.png\"

4
Segítségkérés / SQL lekérdezés
« Dátum: 2018. szeptember 05. - 20:52:00 »
Sziasztok! Hogyan tudom az accounts adatbázisból a játékos pénzét lekérni mysql- en keresztül?
 
 

addEvent(\"attemptLogin\", true)
addEventHandler(\"attemptLogin\", resourceRoot,
function(un, pass)
if not(isPlayerBanned(client)) then
   local money
   local qh = dbQuery(con, \"SELECT * FROM accounts WHERE username=?\", un)
   local user = dbPoll(qh, 500)
   if (user) then
      if (#user > 0) then
         if (user[1][\"password\"] == pass) then
            setElementData(client, \"acc:id\", user[1][\"id\"])
            triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"loginSucces\")
            setPlayerMoney(client, qh.money)
            --outputChatBox(qh.[\"money\"]..\" Ennyi pénzed van!\")
            dbFree(qh)
            
         else
            triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"roszjelszo\")
         end
      else
         triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"nincsilyen\")
      end
   else
      triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"ismeretlenhiba\")
   end
else
   triggerClientEvent(client, \"accountServerResponse\", resourceRoot, \"bannolva\")
end
end
)

 
 

5
Segítségkérés / Játékos a járműbe
« Dátum: 2018. május 10. - 16:54:00 »
Köszi! Működik! :)

6
Segítségkérés / Játékos a járműbe
« Dátum: 2018. május 06. - 17:59:09 »
Hogyan lehet beültetni azt a játékost a buszba, amelyik megnyomta a gombot?
Próbáltam már Kliens és Szerveroldalon is a warpPlayerIntoVehicle ( root, bus )-t és a warpPedIntoVehicle ( root, bus ) -t is.
 
Kliens oldalon
 

function elkezd()
outputChatBox(\"Üdvözöllek a busztársaságnál.\")
outputChatBox(\"Szeretnéd elkezdeni a munkát? Ha igen, válassz egy útvonalat!\")


valaszto = guiCreateWindow ( 0.35, 0.6, 0.3, 0.3, \"Útvonal választó\", true )
helyijarat_button = guiCreateButton( 0.05, 0.3, 0.4, 0.2, \"Helyijárat\", true, valaszto)
tavolsagijarat_button = guiCreateButton( 0.55, 0.3, 0.4, 0.2, \"Távolsági járat\", true, valaszto )
bezar_button = guiCreateButton( 0.8, 0.8, 0.2, 0.2, \"Bezár\", true, valaszto )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", helyijarat_button, helyijarat, false )
addEventHandler ( \"onClientGUIClick\", bezar_button, bezar, false )
addEventHandler ( \"onClientMarkerLeave\", root, bezar)
end
addEventHandler(\"onClientMarkerHit\",getRootElement(),elkezd)
function bezar()
guiSetVisible(valaszto, false)
end
 
function helyijarat()
guiSetVisible ( valaszto, false )
triggerServerEvent( \"helyijarat_v\", getRootElement())
   warpPlayerIntoVehicle ( root, bus )
--spawnVehicle(bus, 2174, -2282, 14 )
end

 
 
 
Szerveroldal
 

   local x = 2177
local y = -2258
local z = 15
local munkaado = nil
local bus = nil
function munkaado( )
--if munka == 0 then
   createPed ( 141, x, y, z,-90 )
   createBlip (x,y,z)
   munkaado = createMarker ( x+0.1, y+0.07, z-2, \"cylinder\", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
--end
end
addEventHandler( \"onResourceStart\", getRootElement(), munkaado )
addEvent(\"helyijarat_v\", true)
addEventHandler(\"helyijarat_v\", getRootElement(),
function (helyijarat_v)
bus = createVehicle ( 431, 2174, -2282, 14 )
end)

7
Modellezés / 3ds Max 2014
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 16:09:07 »
Hogyan működik a Textúrázás? Persze GTA Materials al...

8
Modellezés / Vinewood tábla betűtípusa
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 15:41:22 »
Köszi! 
Ha valakinek kell akkor itt a GTA betűtípus is!http://www.dafont.com/pricedown.font

9
Modellezés / Vinewood tábla betűtípusa
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 15:35:42 »
Valakinek meg van a Vinewood feliratú tábla betűtípusa?
Eltudnátok küldeni, ha csak a nevét is...

10
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 19:12:16 »
 Megoldva!
Egyszerűen belemásoltam a 
 

successfullLogin

 
funkcióba hogy 
 

sm.moov = 0

 
És már jó is! 

11
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 18:32:51 »
Idézetet írta: Tarack date=1503591865


   
      Nekem működik :)
   


Hát én már tényleg nem értem!
Szerver be is beraktam a  setCameraTarget(localPlayer,localPlayer) -et, és a kliensbe is....

12
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 18:14:04 »
Folyamatosan visszarakja a helyére...
 
 

13
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 17:51:46 »
Idézetet írta: Tarack date=1503588921


   
      Ha erre a kameramozgásra gondolsz, akkor ez a leghasznosabb kis script ami kellhet neked:
   
   
       
   
   
       
   
   

local sm = {}
sm.moov = 0
sm.object1,sm.object2 = nil,nil
 
local function removeCamHandler()
if(sm.moov == 1)then
   sm.moov = 0
end
end
 
local function camRender()
if (sm.moov == 1) then
   local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
   local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
   setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
end
end
addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender)
 
function smoothMoveCamera(x1,y1,z1,x1t,y1t,z1t,x2,y2,z2,x2t,y2t,z2t,time)
if(sm.moov == 1)then return false end
sm.object1 = createObject(1337,x1,y1,z1)
sm.object2 = createObject(1337,x1t,y1t,z1t)
setElementAlpha(sm.object1,0)
setElementAlpha(sm.object2,0)
setObjectScale(sm.object1,0.01)
setObjectScale(sm.object2,0.01)
moveObject(sm.object1,time,x2,y2,z2,0,0,0,\"InOutQuad\")
moveObject(sm.object2,time,x2t,y2t,z2t,0,0,0,\"InOutQuad\")
sm.moov = 1
setTimer(removeCamHandler,time,1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object2)
return true
end

   
       
   
   
      Forrás: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SmoothMoveCamera
   
   
       
   
   
      Meghívása:
   
   
       
   
   

smoothMoveCamera(honnanX,honnanY,honnanZ,hovaX,hovaY,hovaZ,idő)

   
       
   


Ezt megint csak nem tudom leállítani, a setCameraTarget el... De köszi! Legalább mozog, és úgy ahogyan kell... 

14
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 15:38:59 »
Esetleg kamera mozgatásában, tudtok segíteni?

15
Segítségkérés / CameraMatrix
« Dátum: 2017. augusztus 24. - 15:00:44 »
Oké, köszi! 

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal